Everton - Arsenal

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Everton - Arsenal

Legg inn av Enzino »

MadBum skrev: man des 06, 2021 9:47 pmGållll
Ikke sikkert.

b0lle

Legg inn av b0lle »

Pent av Martin.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Haha så flaks. Se den touchen til Tierney. Lol.

Joggesko_Kalle

Legg inn av Joggesko_Kalle »

Deilig. Synes Ødegård har vært solid i dag.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

DEILIG SCORING AV DRAMMENS STORE SØNN

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

*feil*

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Tunge dager for Benitez.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Oppskrytt møkkaspiller, som vi har lært i Norge-trådene.

Men der har gutta flaks med marginene.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Jævla nordmann.

MadBum

Legg inn av MadBum »

chelsea8 skrev: man des 06, 2021 9:49 pm Tunge dager for Benitez.
Bokstavelig talt. God BMI på han for tiden

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Vi må score minst ett mål til for å vinne i kveld

MentalM

Legg inn av MentalM »

Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...
Historieløst å klage på den keeperdrakten. Bringer meg tilbake til klassikerne på 90-tallet.

startelver

Legg inn av startelver »

Martins andre mål for sesongen ?

Synes ikke Arsenal har spilt spesielt bra, og Everton litt uheldig. Ikke avgjort dette .

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Vi må score minst ett mål til for å vinne i kveld
Onv95.exe is back up running

frogstuff

Legg inn av frogstuff »

Vi har flaks som leder til pause. Men du verden så mye uflaks vi har hatt de siste årene, så dette er faen ikke annet enn fortjent.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: man des 06, 2021 9:53 pm
MentalM skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...
Historieløst å klage på den keeperdrakten. Bringer meg tilbake til klassikerne på 90-tallet.
På den tiden Buffalosko var en greie? Overlever uten noen av trendene altså :mrgreen:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man des 06, 2021 9:53 pm
MentalM skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...
Historieløst å klage på den keeperdrakten. Bringer meg tilbake til klassikerne på 90-tallet.
Hva het han mexicaneren med den psykedeliske drakten som stod mot Norge i USA i 1994 igjen?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Forøvrig så har hold-up spillet til Lacazette vært krise i dag. Klarer ikke å være spillbar ofte nok, men han er langt i fra årsaken til at det ikke fungerer. Altfor få løp fremover i banen generelt. Man skulle trodd at etter to år så skulle samhandlingen mellom disse offensive spillerne vært bedre. Samtlige har vært i klubben i hele Arteta sin periode. Det jeg likte veldig godt mot Newcastle var at vi improviserte innenfor strukturen, men i denne kampen så vi tilbake til å være ekstremt statiske og strukturerte. Får håpe Arteta kan tweake dette så vi får en bedre omgang. Tviler på at vi holder nullen hvis vi fortsetter slik…

Wellé

Legg inn av Wellé »

startelver skrev: man des 06, 2021 9:54 pm Martins andre mål for sesongen ?

Synes ikke Arsenal har spilt spesielt bra, og Everton litt uheldig. Ikke avgjort dette .
3

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enzino skrev: man des 06, 2021 9:56 pm
Wellé skrev: man des 06, 2021 9:53 pm
MentalM skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...
Historieløst å klage på den keeperdrakten. Bringer meg tilbake til klassikerne på 90-tallet.
Hva het han mexicaneren med den psykedeliske drakten som stod mot Norge i USA i 1994 igjen?
Legenden Campos?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DennisB skrev: man des 06, 2021 9:48 pm Goalgetter`n Martin!
Syns du vi har vært veldig gode idag i angrep, foran mål, uten Auba?

Laca fortjener en start i ny og ne, men ser han er bedre på hjemmebane hvor vi har mer trykk og publikum i ryggen. Auba kunne vi ha trengt idag med litt mer fart. Kommer nok inn.

Håper vi ikke lar oss lure av dette målet nå og tror kampen er avgjort.

Sjukt at Godfrey ikke får rødt. Hadde det vært en arsenal spiller hadde det vært null diskusjon. Rett ut.

Frispark imot, der levde vi farlig. Null markering i boks, akkurat som mot Pool. SVAKT.

Ødegaard 3 mål, alle på bortebane. Vi har savnet en slik type!

Partey har ikke imponert. Xhaka har også vært litt rusten. Tierney blant våre beste.

Saka hvorfor tar du ikke det nydelige legget fra Tomi? Står der og kjefter istedet.
Sist redigert av Lumanza den man des 06, 2021 10:00 pm, redigert 1 gang totalt.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Enzino skrev: man des 06, 2021 9:56 pm
Wellé skrev: man des 06, 2021 9:53 pm
MentalM skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...
Historieløst å klage på den keeperdrakten. Bringer meg tilbake til klassikerne på 90-tallet.
Hva het han mexicaneren med den psykedeliske drakten som stod mot Norge i USA i 1994 igjen?
,Campos,

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man des 06, 2021 9:56 pm
Wellé skrev: man des 06, 2021 9:53 pm
MentalM skrev: man des 06, 2021 9:52 pm Forøvrig burde den som designa keeper drakten til Pickford få sparken. Herrejesus så stygg den er...
Historieløst å klage på den keeperdrakten. Bringer meg tilbake til klassikerne på 90-tallet.
Hva het han mexicaneren med den psykedeliske drakten som stod mot Norge i USA i 1994 igjen?
Jorge Campos?

Min favoritt var Rene Higuita😍

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Har vi vært så dårlige som man får inntrykk av når man leser denne tråden? Fikk ikke sett første 35 min.

Ser Everton har fortsatt ikke hatt skudd på mål. Og vi har hatt 63% possesion.

Har de hatt noen store sjanser utenom offsiden?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Higuita var mer fargerik på banen, men Campos hadde en drakt som gjorde at man trodde man hadde tatt mushroom før kamp.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: man des 06, 2021 9:59 pm
DennisB skrev: man des 06, 2021 9:48 pm Goalgetter`n Martin!
Syns du vi har vært veldig gode idag i angrep, foran mål, uten Auba?
Det var et fryktelig merkelig spørsmål.
Jeg får spørre tilbake: Tror du vi hadde sett bedre ut med Auba?
Ingenting i det siste tyder på det.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man des 06, 2021 10:01 pm Har vi vært så dårlige som man får inntrykk av når man leser denne tråden? Fikk ikke sett første 35 min.

Ser Everton har fortsatt ikke hatt skudd på mål. Og vi har hatt 63% possesion.

Har de hatt noen store sjanser utenom offsiden?
Vi har vært rimelig begredelige…

Ingen av lagene har vært spesielt gode, men syns Everton generelt har kommet til farlige situasjoner.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: man des 06, 2021 10:01 pm Har vi vært så dårlige som man får inntrykk av når man leser denne tråden? Fikk ikke sett første 35 min.

Ser Everton har fortsatt ikke hatt skudd på mål. Og vi har hatt 63% possesion.

Har de hatt noen store sjanser utenom offsiden?
Det kan du være glad for. Vi har ikke skapt èn sjanse, utenom scoringen.

Vi har hatt ett skudd, Parteys skudd 20 meter over mål fra 20 meter.

De 35 minuttene var nitriste.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

xG: 0,29 - 0,14

Begge lag med kun en avslutning hver fra inni boxen (utenom offsidemålet til Everton, som ikke kommer med selvsagt).

Høres ut som et gjesp av en omgang.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»