Nintendo Switch

Svar
Citano

Nintendo Switch

Legg inn av Citano »

Får ordne en tråd for Nintendos hovedkonsoll som virkelig er populær for tiden, og med mange bra spill på vei andre halvår 2021 samt i 2022 så blir det spennende tider!

Citano

Legg inn av Citano »

en fin oversikt av spill på vei for resten av 2021 samt en del titler man vet kommer i 2022 og utover. Lista vet jeg ikke er komplett siden man vet at bl.a. JRPG serien "The Legend of Heroes" får flere av sine spill over på Switch i løpet av 2022 og 2023

Bilde

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg er PS5-gamer, men har en Switch som vi drar frem når vi har besøk for å spille Mario Party, Mario Kart og lignende! Veldig ålreit konsoll!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mario Golf alene er en grunn til at jeg vurderer å kjøpe en Switch, men ser det er bedre utvalg enn jeg trodde.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: tor jul 22, 2021 11:02 am Mario Golf alene er en grunn til at jeg vurderer å kjøpe en Switch, men ser det er bedre utvalg enn jeg trodde.
Hei.

Takk for invitasjon.

Mye bra på switch, har alltid den med på reise

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: fre jul 23, 2021 3:41 pm
Lezah skrev: tor jul 22, 2021 11:02 am Mario Golf alene er en grunn til at jeg vurderer å kjøpe en Switch, men ser det er bedre utvalg enn jeg trodde.
Hei.

Takk for invitasjon.

Mye bra på switch, har alltid den med på reise
Ser den.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: fre jul 23, 2021 4:29 pm

Ser den.
Spørs uansett hva du er ute etter, hadde jeg ikke brukt den som reiseunderholdning så er jeg usikker på hva jeg hadde gjort, er ikke så ofte jeg pleier å fyre den opp når jeg er hjemme...til gjengjeld så kan jo det også være et resultat av at jeg "sparer" spill til lengre reiser.

Tenkte å kjøpe Mario Golf og Alex the kidd, sistnevnte for nostalgiens skyld. Mye bra

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: fre jul 23, 2021 10:00 pm
Lezah skrev: fre jul 23, 2021 4:29 pm

Ser den.
Spørs uansett hva du er ute etter, hadde jeg ikke brukt den som reiseunderholdning så er jeg usikker på hva jeg hadde gjort, er ikke så ofte jeg pleier å fyre den opp når jeg er hjemme...til gjengjeld så kan jo det også være et resultat av at jeg "sparer" spill til lengre reiser.

Tenkte å kjøpe Mario Golf og Alex the kidd, sistnevnte for nostalgiens skyld. Mye bra
jei vill båwle og dritt

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Det vil vi alle.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Veldig glad i switchen min, ja. Nå høres jeg ut som en reklame, men det er sjukt praktisk å bare kunne ta den ut av docken og spille videre om samboer eller ungene vil se på tv. Jeg er egentlig en playstation kind of guy, men samtidig har det blitt sluppet utrolige mange spill til switch som jeg har stor glede av. Alle gamle Final Fantasty-spillene, Legend og Mana-serien, Witcher 3 og Zelda pluss en haug med barnevennlige spill som Mario og back-katalogen fra NES og SNES.

Citano

Legg inn av Citano »

Var en ny direct natt til i går med mange godbiter og nyheter. Bra med spill som kommer før året er over, men herregud 2022 ligger ann til å bli tidenes gaming år og en flott måte for gamingverden å "ta tilbake hverdagen" etter covid-19 pandemien!


palimpsest

Legg inn av palimpsest »

N64 og Sega på Switchen, ja, som om ikke døgnet hadde for få timer allerede.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Metroid Dread kommer på fredag, ser frem til å få testet det

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

palimpsest skrev: tir sep 28, 2021 9:28 am N64 og Sega på Switchen, ja, som om ikke døgnet hadde for få timer allerede.
Aaaiiii, ryker nok på Switchen her etter hvert…

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Trur Switch 2 eller ka den blir kalt kommer ut, håper dei holder seg i samme bane, en hybrid konsoll med PS4 lignende kvalitet, 4k, forbedra joy-cons, mer media venlig, og ikkje bare Youtube, bedre batterilevetid ++ så blir det bra salg. Utrolig kor masse Switchen har solgt, med tanke på alle feilene med konsollen.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Den har solgt himla bra i i 2021. Tipper den blir den nest mest solgte i historien.

Citano

Legg inn av Citano »

Utenom Sonic Frontiers (som er multiplatform) så var det lite nytt å finne hos 2021 Game Awards.
Derimot med det store Pokémon Legends: Arceus spillet som kommer ut om halvannen måned så tror jeg vi ser en ny direct en eller annen gang før det kommer ut.
Mest sannsynlig i midten av Januar får man håpe.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Hei, har nettopp kjøpt Switch Lite. Lurer på hvilket Metroid spill jeg bør prioritere å anskaffe?

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Noen som har prøvd Fifa 23 på switch? *eller eg eg mener vel Fifa 18. Att dei tørr og ta penger for det er for meg et under. Glitchy mess uten sidestykke. Ingen endringer siden Fifa 18.

Har til og med ikkje giddet og ha nåverende alder på spillere. Den er set til Fifa 18. Ødegaard er 18 liksom. Mens dei yngste er 12 år gamle.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»