Vanlig hjemmeulykke

Svar
fargeblind

Vanlig hjemmeulykke

Legg inn av fargeblind »

Det sies at de fleste ulykker skjer i hjemmet.
En spesiell ulykke ser ut til å være ganske hyppig, nemlig at menn snubler og faller på en gjenstand slik at den havner oppi rompa.
Jeg har lest om dette flere ganger. De sklir eller snubler og faller rett ned på agyrker, lyspærer, flasker, alle mulige ting.
Men dette tar kaka, vel?
En engelskmann skled og falt med resultat at en granat fra 2. verdenskrig havnet oppe i røven og satt bom fast.
Heldigvis var det en granat som kun var 17 cm. lang, og omkretsen var 5 cm.
I perioden mellom 2010 og 2019 ble det fjernet 3500 fremmedobjekter fra britiske rumper.
Folk må være forsiktige med hvor de går nakne!

https://www.dagbladet.no/nyheter/granat ... t/74834052

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

The doctor said it was one in a million!

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Rimelig flaut å ende opp på sykehus for noe slikt når det i all sannsynlighet kunne vært unngått ved å bruke noe som er beregnet for "oppgaven". Men, de synes kanskje det er mer flaut å faktisk gå til innkjøp av et sånt produkt? :?: :lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jeg er overrasket over at ikke flere ulykker skyldes sexlek.

Brukeravatar
NiGoZeroIchi
Innlegg: 422

Legg inn av NiGoZeroIchi »

dagbladet skrev: En talsperson for Gloucestershire Hospitals NHS Foundation Trust, som driver sykehuset, sier til Insider at det er vanlig prosedyre å tilkalle bombegruppa når slikt som dette skjer.
De har tydeligvis vanlige prosedyrer for det meste...

Everenga

Legg inn av Everenga »

NiGoZeroIchi skrev: man des 06, 2021 5:29 pm
dagbladet skrev: En talsperson for Gloucestershire Hospitals NHS Foundation Trust, som driver sykehuset, sier til Insider at det er vanlig prosedyre å tilkalle bombegruppa når slikt som dette skjer.
De har tydeligvis vanlige prosedyrer for det meste...
"Jaja søster det er den tredje denne uka med eksplosiver opp i ræva."

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Husker jeg lo så jeg grein av en Jackass film. En av karene i teamet gikk til sin lege. Og klaget over at han hadde vondt i ræva. Hadde vært på ordentlig fyllefest. De ble tatt røngen av stakkaren. Det ble stille fra legen da han så tydelig konturere at det var en lekebil i endetarmen...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»