John Arne Riise - Managerthread

Svar
dani07

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av dani07 »

Gud bedre

Saliph

Legg inn av Saliph »

:lol:

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Lukter nachspiel her.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Spent på hva Henderson og Gerrard sier til dette. Blir det laptop med videohilsen før kamp?

MrPets

Legg inn av MrPets »

Kan han klare å hoppe etter Tom Nordlie?

TWU

Legg inn av TWU »

Kan ikke se for meg hvordan John Arnes trenerstil kan slå feil mot 17-18 år gamle jenter..

Men men, et steg i riktig retning. Klopp har fremdeles litt tid igjen, så plassen der er ikke på markedet helt enda

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Kan det være vi har misforstått hele tiden, og at hans egentlige mål er Womens Premier League?

Albino

Legg inn av Albino »

Dette er seriøst en hån mot kvinnefotball.

JAR er ikke skikket til å være manager. Den fyren bør få hjelp på det psykologiske plan.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Første innlegget leses omtrent akkurat som første innlegg i en klassisk CM-tråd der man tar over en random klubb og spinner en historie rundt det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Nå må dere være greie, husk at alt som skjer med Riise (av negativ art) er noen andre sin feil!

Investor

Legg inn av Investor »

Drømmenjobben for Riise dette. Tenk å stå i en damegarderobe hver dag og nyte synet av spretne jenterumper!
Nam-nam!

Queenie

Legg inn av Queenie »

Man kan jo lure på hvordan disse definerer hel ved, men ok :lol:

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Queenie skrev: ons des 08, 2021 11:14 am Man kan jo lure på hvordan disse definerer hel ved, men ok :lol:
Tett og lettantennelig.

Number4

Legg inn av Number4 »

Nå blir det nytt bryllup og bleieskift.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Fellesmeldingene kommer til å hagle.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Justice 97 skrev: ons des 08, 2021 10:46 am
"– Jeg er ikke sjokkert, men jeg er ganske overrasket over at jeg sitter her. Jeg har snakket med mange rundt meg. Jeg fikk mange meldinger om hva som skjer. Jeg sa ny klubb, men ingen tippet Avaldsnes, sa Riise på pressekonferansen onsdag, skriver NTB."
Bilde
Haha, lovende start dette. Gir dette mening for noen egentlig?

TWU

Legg inn av TWU »

Chromeback skrev: ons des 08, 2021 11:48 am
Justice 97 skrev: ons des 08, 2021 10:46 am
"– Jeg er ikke sjokkert, men jeg er ganske overrasket over at jeg sitter her. Jeg har snakket med mange rundt meg. Jeg fikk mange meldinger om hva som skjer. Jeg sa ny klubb, men ingen tippet Avaldsnes, sa Riise på pressekonferansen onsdag, skriver NTB."
Bilde
Haha, lovende start dette. Gir dette mening for noen egentlig?
«Det var enten NAV eller dette»…

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Denne jobben hadde han aldri tatt hvis han ikke var singel. Blir nok en del SMSer til noen av spillerne på laget.

Visa

Legg inn av Visa »

Avaldsnes har altså Norges mest håpløse styre

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Virker jo ekstremt veloverveid av begge parter her! Kjør på, dette må jo bare bli en suksess!

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Tror dette var et smart trekk av Riise. Utrolig at han allerede nå skal trene en klubb på det øverste nivået. Kan åpne mange dører hvis han lykkes.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Helt sprøtt valg av Avaldsnes. Blir vel en kraftig økning i medieinteressen rundt dem, men spørs om det er verdt det...

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Kan forstå at JAR engasjerer, men syntes også folk kanskje kan være litt i meste laget kritiske til han.
Trur jeg hadde ledd meg halvt i hjel hvis han om 20 år skulle klare å få managerjobb i England.

TWU

Legg inn av TWU »

VivaLV skrev: ons des 08, 2021 12:44 pm Kan forstå at JAR engasjerer, men syntes også folk kanskje kan være litt i meste laget kritiske til han.
Trur jeg hadde ledd meg halvt i hjel hvis han om 20 år skulle klare å få managerjobb i England.
Fyren har sikkert nyttig erfaring som spiller, men man må nesten ha en personlighet som innbyr til å lede en gruppe mennesker på en god måte, og ut fra det han har vist frivillig opp gjennom årene virker det vel ikke helt som at han er der…?

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

VivaLV skrev: ons des 08, 2021 12:44 pm Kan forstå at JAR engasjerer, men syntes også folk kanskje kan være litt i meste laget kritiske til han.
Trur jeg hadde ledd meg halvt i hjel hvis han om 20 år skulle klare å få managerjobb i England.
Riise har mye høyere standing i England. I Norge blir han sett på som en klovn, mens på balløya er han en tidligere profil som alltid gav alt på banen. Er nok vanskeligere for Riise å få respekt i en norsk garderobe. Men jeg liker folk med drømmer, så jeg ønsker JAR lykke til.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Intervallhall skrev: ons des 08, 2021 12:53 pm
VivaLV skrev: ons des 08, 2021 12:44 pm Kan forstå at JAR engasjerer, men syntes også folk kanskje kan være litt i meste laget kritiske til han.
Trur jeg hadde ledd meg halvt i hjel hvis han om 20 år skulle klare å få managerjobb i England.
Riise har mye høyere standing i England. I Norge blir han sett på som en klovn, mens på balløya er han en tidligere profil som alltid gav alt på banen. Er nok vanskeligere for Riise å få respekt i en norsk garderobe. Men jeg liker folk med drømmer, så jeg ønsker JAR lykke til.
Hvorfor jobber han i norsk 3. divisjon og damefotball istedenfor å ta en trenerjobb i en større engelsk klubb da? Det er nok av tidligere spillere som både går direkte til managerjobber, men også de som blir assistenttrenere, trener reservelag osv.

Ville ikke det vært en mer naturlig rute til en Premier League-jobb, enn den han tar i Norge?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

MadBum skrev: ons des 08, 2021 11:42 am Fellesmeldingene kommer til å hagle.
Tenkte jeg også når jeg leste dette, tenk hvordan Tom Nordlie tryna med Island sagaen, med historien til Riise i minne, dette er bukken til havresekken, dømt til å bli intriger og MeToo

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Justice 97 skrev: ons des 08, 2021 12:57 pm
Solvgutt1 skrev: ons des 08, 2021 12:55 pm
Intervallhall skrev: ons des 08, 2021 12:53 pm

Riise har mye høyere standing i England. I Norge blir han sett på som en klovn, mens på balløya er han en tidligere profil som alltid gav alt på banen. Er nok vanskeligere for Riise å få respekt i en norsk garderobe. Men jeg liker folk med drømmer, så jeg ønsker JAR lykke til.
Hvorfor jobber han i norsk 3. divisjon og damefotball istedenfor å ta en trenerjobb i en større engelsk klubb da? Det er nok av tidligere spillere som både går direkte til managerjobber, men også de som blir assistenttrenere, trener reservelag osv.

Ville ikke det vært en mer naturlig rute til en Premier League-jobb, enn den han tar i Norge?
Selvfølgelig. Kompisen til John Arne, Steven Gerrard, startet trenerkarrieren etter John Arne, men er likevel godt i gang i Premier League.
Jeg vet jo svaret. Det er ingen Premier League-klubber som tror John Arne Riise er et særlig godt treneremne. Det er forskjell på å være respektert for arbeidsinnsatsen på banen, og å være respektert for lederegenskapene. Tror ikke det er noen i noe land som ser på John Arne Riise som en spesielt god leder.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Solvgutt1 skrev: ons des 08, 2021 12:55 pm
Intervallhall skrev: ons des 08, 2021 12:53 pm
VivaLV skrev: ons des 08, 2021 12:44 pm Kan forstå at JAR engasjerer, men syntes også folk kanskje kan være litt i meste laget kritiske til han.
Trur jeg hadde ledd meg halvt i hjel hvis han om 20 år skulle klare å få managerjobb i England.
Riise har mye høyere standing i England. I Norge blir han sett på som en klovn, mens på balløya er han en tidligere profil som alltid gav alt på banen. Er nok vanskeligere for Riise å få respekt i en norsk garderobe. Men jeg liker folk med drømmer, så jeg ønsker JAR lykke til.
Hvorfor jobber han i norsk 3. divisjon og damefotball istedenfor å ta en trenerjobb i en større engelsk klubb da? Det er nok av tidligere spillere som både går direkte til managerjobber, men også de som blir assistenttrenere, trener reservelag osv.

Ville ikke det vært en mer naturlig rute til en Premier League-jobb, enn den han tar i Norge?
Han er jo selvfølgelig ikke på nivå med Gerrard og Xabi Alonso. Men jeg tipper han har hatt flere tilbud fra klubber i England.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Intervallhall skrev: ons des 08, 2021 12:58 pm
Solvgutt1 skrev: ons des 08, 2021 12:55 pm
Intervallhall skrev: ons des 08, 2021 12:53 pm

Riise har mye høyere standing i England. I Norge blir han sett på som en klovn, mens på balløya er han en tidligere profil som alltid gav alt på banen. Er nok vanskeligere for Riise å få respekt i en norsk garderobe. Men jeg liker folk med drømmer, så jeg ønsker JAR lykke til.
Hvorfor jobber han i norsk 3. divisjon og damefotball istedenfor å ta en trenerjobb i en større engelsk klubb da? Det er nok av tidligere spillere som både går direkte til managerjobber, men også de som blir assistenttrenere, trener reservelag osv.

Ville ikke det vært en mer naturlig rute til en Premier League-jobb, enn den han tar i Norge?
Han er jo selvfølgelig ikke på nivå med Gerrard og Xabi Alonso. Men jeg tipper han har hatt flere tilbud fra klubber i England.
Jeg tviler. Hva slags egenskaper er det Riise har som gjør ham til noe egnet treneremne?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»