John Arne Riise - Managerthread

Svar
lund

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av lund »

dzk skrev: lør nov 19, 2022 3:49 pm
lund skrev: lør nov 19, 2022 3:48 pm
dzk skrev: lør nov 19, 2022 3:37 pm Synd for ØHIL som faktisk var best. Men når de ikke kan spille kamper i midtuka så har de kanksje ikke noe på dette nivået å gjøre uansett.

Riise hadde marginer imot i fjor, i år har han fått igjen. Keepern til Røa bør stå høyt på julegavelista til Riise i år.
Nå har vel mildt sagt ikke Riise vært heldig med keeperspill fra eget lag denne sesongen. Hadde neppe vært i kvalik i utgangspunktet med noenlunde fungerende keepre.
Du mener at keeperspillet ødela i sluttspillet ? Trodde de hadde fått på plass ny keeper da. Eller mener du at de hadde endt blant topp 4 med annen keeper fra starten av sesongen ?
Nei, du har et poeng. Var forferdelig mye keepertabber i grunnserien. De hadde tatt en del mer poeng der med keepre som holdt nivået. De var heldige som ikke rykket direkte ned da de ble reddet av den enorme keepertabben på overtid (mot Røa var det vel). Blir surrete av dette idiotiske seriesystemet man har laget seg, men du har selvsagt rett.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

fortjener en gratulasjon dette :)

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Ja, denne sluttspillmodellen er idiotisk, men jeg skjønner hvor det kommer fra når jeg ser bunnlagene i Toppserien. For det er enorm forskjell mellom topp og bunn i Toppserien. Kanskje like stor som forskjellen mellom toppen av Eliteserien og midten av 2. divisjon.

straya

Legg inn av straya »

Solvgutt1 skrev: lør nov 19, 2022 5:49 pm Ja, denne sluttspillmodellen er idiotisk, men jeg skjønner hvor det kommer fra når jeg ser bunnlagene i Toppserien. For det er enorm forskjell mellom topp og bunn i Toppserien. Kanskje like stor som forskjellen mellom toppen av Eliteserien og midten av 2. divisjon.
Brann, Rosenborg og Vålerenga er langt foran resten. Bak dem kan alle på en god dag slå alle, det har nedrykkssluttspillet vist. Kolbotn var 1p unna å spille i topp 4 serien. Mistet høyst sannsynlig dette poenget på tapet de fikk på walkover mot Avaldsnes pga baneforholdene. Likevel ender det altså med at de rykker ned mens Røa som tok 23p mindre i grunnspillet beholder plassen.
Er forresten et helt fullstendig latterlig system. At Røa med sine 3p ender opp med å beholde plassen mens Kolbotn med sine 26p rykker ned... Nesten imponerende å klare å lage et system som er så dårlig at dette lar seg gjøre.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Tror dere John Arne fikk gratulasjon av Gerrard etter triumfen?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

straya skrev: lør nov 19, 2022 6:40 pm
Solvgutt1 skrev: lør nov 19, 2022 5:49 pm Ja, denne sluttspillmodellen er idiotisk, men jeg skjønner hvor det kommer fra når jeg ser bunnlagene i Toppserien. For det er enorm forskjell mellom topp og bunn i Toppserien. Kanskje like stor som forskjellen mellom toppen av Eliteserien og midten av 2. divisjon.
Brann, Rosenborg og Vålerenga er langt foran resten. Bak dem kan alle på en god dag slå alle, det har nedrykkssluttspillet vist. Kolbotn var 1p unna å spille i topp 4 serien. Mistet høyst sannsynlig dette poenget på tapet de fikk på walkover mot Avaldsnes pga baneforholdene. Likevel ender det altså med at de rykker ned mens Røa som tok 23p mindre i grunnspillet beholder plassen.
Er forresten et helt fullstendig latterlig system. At Røa med sine 3p ender opp med å beholde plassen mens Kolbotn med sine 26p rykker ned... Nesten imponerende å klare å lage et system som er så dårlig at dette lar seg gjøre.
Kan jo nevne at Lyn slo Rosenborg i begge oppgjørene, og at Kobotn gikk fra seier mot Vålerenga i siste seriekamp til stortap mot Tromsø. Forskjellen er stor, men langt fra så stor som for to år siden. Åsane sikret jo Toppserieplass.

Angående Røa er jeg rimelig sikker på at de hadde tatt betydelig flere poeng om det hadde vært et vanlig seriesystem.

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »


lsklars

Legg inn av lsklars »

Just fucking be smart.

Bra Riise.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

MurderOnZidanesFloor skrev: fre mar 17, 2023 10:02 pm https://www.tv2.no/sport/fotball/toppse ... /15590631/

Sitatmaskinen slår til igjen
Han er langt unna nivået her, mangler det meste.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MurderOnZidanesFloor skrev: fre mar 17, 2023 10:02 pm https://www.tv2.no/sport/fotball/toppse ... /15590631/

Sitatmaskinen slår til igjen
Hvordan klarer han alltid å drite seg ut?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Er det ingen voksne i Avaldsnes? Usikre tenåringer har ikke godt av å bli trent av typen der.

Exes

Legg inn av Exes »

kytec skrev: fre mar 17, 2023 10:09 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: fre mar 17, 2023 10:02 pm https://www.tv2.no/sport/fotball/toppse ... /15590631/

Sitatmaskinen slår til igjen
Hvordan klarer han alltid å drite seg ut?
Lever ikke opp til sitt eget sitat akkurat: "Just fucking be smart!"

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hahaha Riise er så legende. Møter opp på kickoff for toppserien og kaller kvinnelige fotballspillere for mindre fotballsmarte og lite interessert i fotball.

– Helt ærlig, han sto der og ropte til spillere som er 17-18 år «just fucking be smart». Når man roper det ti eller hundre ganger så... jeg tror han er helt alene i Toppserien om å gjøre det.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Det er fascinerende hvordan enkelte klarer å drite seg ut gang på gang. Når lærer man av å lese dritt om seg selv i media gang på gang på gang på gang og man vet det er ens egen kjeft som er årsaken?

Kanskje han rett og slett bare må, det er en avhengighet. All publisitet er god publisitet.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Winnowill skrev: fre mar 17, 2023 10:36 pm Det er fascinerende hvordan enkelte klarer å drite seg ut gang på gang. Når lærer man av å lese dritt om seg selv i media gang på gang på gang på gang og man vet det er ens egen kjeft som er årsaken?

Kanskje han rett og slett bare må, det er en avhengighet. All publisitet er god publisitet.
Kokelikokkos

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Winnowill skrev: fre mar 17, 2023 10:36 pm Det er fascinerende hvordan enkelte klarer å drite seg ut gang på gang. Når lærer man av å lese dritt om seg selv i media gang på gang på gang på gang og man vet det er ens egen kjeft som er årsaken?

Kanskje han rett og slett bare må, det er en avhengighet. All publisitet er god publisitet.
Mannen har et oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov som overgår de fleste, selv i influenserverden. Egentlig er det bare trist. Burde vært beskyttet mot seg selv og brukt en del tid i terapi.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Haugzu skrev: fre mar 17, 2023 10:43 pm
Winnowill skrev: fre mar 17, 2023 10:36 pm Det er fascinerende hvordan enkelte klarer å drite seg ut gang på gang. Når lærer man av å lese dritt om seg selv i media gang på gang på gang på gang og man vet det er ens egen kjeft som er årsaken?

Kanskje han rett og slett bare må, det er en avhengighet. All publisitet er god publisitet.
Mannen har et oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov som overgår de fleste, selv i influenserverden. Egentlig er det bare trist. Burde vært beskyttet mot seg selv og brukt en del tid i terapi.
Det verste er at det er faktisk trist. Fyren har alvorlige problemer. Han burde kanskje bli husket for en fin karriere med spill for Liverpool og Roma + vunnet CL. Han er jo i ferd med å ødelegge det. Er det ikke han som har spilt flest kamper for Norge også?

Ross

Legg inn av Ross »

Han sier jo bare fakta, det må folk tåle

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Hvis det han sier er fakta så virker det mer som slumpetreff enn at han vet hva han snakker om.

Jeg syntes at evnen hans til å formulere hva han mente og komme med sammenhengende resonnement var på et nivå ingen i min omgangskrets er i nærheten av uten store mengder alkohol innabords.

Champis

Legg inn av Champis »

Ross skrev: fre mar 17, 2023 10:51 pm Han sier jo bare fakta, det må folk tåle

Hadde det bare vært fakta, så...

Jeg kan love deg at hvis han hadde trent et topplag på herresiden, så hadde akkurat det samme skjedd. Han hadde ikke bare kunne gitt en beskjed, og så ville alt blitt bra. Det handler om så mye mer enn det for å få et lag og enkeltspillere til å fungere. Det er nok heller ikke fakta at herrespillere på toppnivå er særlig mer interesserte i fotball/spillet enn toppspillere på damesiden.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Anekdotisk husker jeg en artikkel for noen år siden om Bjørn Bergmann Sigurdsarson. Han så aldri fotball og stekte heller vafler. Var vel en PL-spiller som også har uttalt at det utelukkende er en jobb for han.

Tviler på at Riise har rett på det punktet. Når det kommer til hvordan man mottar beskjeder, har man jo sett på Fan av Flint og Fan av Riise at det ikke akkurat er særlig mye tyngde i de beskjedene.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

John ønsker seg inn i herrefotballen, men ønsker herrefotballen John?

https://www.tv2.no/sport/fotball/riise- ... /15603723/

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Haugzu skrev: tor mar 23, 2023 4:56 pm John ønsker seg inn i herrefotballen, men ønsker herrefotballen John?

https://www.tv2.no/sport/fotball/riise- ... /15603723/

«Jeg føler at når jeg har sagt ting ti ganger så burde de ha skjønt det, men det er ikke alltid de gjør det, man må si det kanskje hundre ganger, og det var litt uvant».

Enda er bevis på at John Arne ikke har det i seg å i det hele tatt være trener. Et av mange. Hva tenker han med? Oversitterfasoner som nok svært få spillere blir motivert av, eller har spesielt lyst å jobbe med.....

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

John Arne forsøker å legge saken angående sine uttalelser død:

https://www.tv2.no/sport/fotball/riise- ... /15603723/

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Riise bør holde kjeft.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Just be fucking smart, Riise.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

I dag braker det løs. Riises tunglærte ungjenter besøker Lillestrøm. Hva tror vi om året sesong? Jeg tipper niendeplass og ny nedrykkskvalikk med påfølgende jubelscener og lyskestrekk på John.

Lets go!

Eller Fuckings Fuck! Som Riise ville sagt det.

Investor

Legg inn av Investor »

For et fuckings forsvarspill av Avaldsnes!
Hva driver hun venstrebacken med?!??!
Rygger jo vekk fra hun som scorer!
1-0 til LSK

MadBum

Legg inn av MadBum »

John Arne ser det første av enormt mange baklengs denne sesongen rulle inn.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Filmer de ny sesong av Fan av Riise?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»