John Arne Riise - Managerthread

Svar
Haugzu

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av Haugzu »

Etter en fantastisk åpning av JARs jenter, og en tilsvarende elendig av herrene i Aalesund, ligger nå alt til rette for at «Fotballspilleren» endelig kan bli «Fotballtreneren». Spennende tider!

https://www.vg.no/sport/fotball/i/dwbAk ... i-aalesund

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Sterkt poeng mot RBK, heia Riise!!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå svinger det jo skikkelig av Riise!

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Imponerende!
Men dårlig for aktiviteten i tråden sikkert🤔

vidar

Legg inn av vidar »

John Arne nærmer seg Premier League

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Idrettsforeningen skrev: tir mai 02, 2023 9:55 pm Sterkt poeng mot RBK, heia Riise!!
Dette må være Riises største bragd som trener! Han kan gi seg selv et velfortjent klapp på skulderen etter denne prestasjonen.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Stille fra Riise haterne. Sier litt om agendaen,men så fort det blir motgang dukker de nok opp igjen. Kan man gi ris burde man også kunne gi ros.

lund

Legg inn av lund »

rexenes skrev: tir mai 02, 2023 9:59 pm Imponerende!
Men dårlig for aktiviteten i tråden sikkert🤔
Kommer nok straks tilbake med en gang det tapes igjen :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Imponerende av Avaldsnes og JAR, eller blir de undervurdert?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

LeSorcier skrev: tir mai 02, 2023 10:02 pm
Idrettsforeningen skrev: tir mai 02, 2023 9:55 pm Sterkt poeng mot RBK, heia Riise!!
Dette må være Riises største bragd som trener! Han kan gi seg selv et velfortjent klapp på skulderen etter denne prestasjonen.
Noe han også gjorde i intervjuet etter kampen.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Worldsport skrev: tir mai 02, 2023 10:31 pm Stille fra Riise haterne. Sier litt om agendaen,men så fort det blir motgang dukker de nok opp igjen. Kan man gi ris burde man også kunne gi ros.
Rolig nå Berit.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

https://www.tv2.no/sport/fotball/elites ... /15715156/

"Til Haugesunds Avis svarer Riise på om Aalesund han er blitt kontaktet av Aalesund.

– Nei, det har jeg ikke. Men det er flere som har stilt samme spørsmålet i dag. Og jeg tenker at det er naturlig at navnet mitt blir nevnt i en slik sammenheng."

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

…(forts)

– Hvis AaFK tar kontakt – hva da?

– Det har jeg ærlig talt ikke tenkt noe særlig på og kan derfor ikke si så mye om. Jeg får eventuelt ta det der og da, sier Riise til H-avis.

Riise har ikke besvart TV 2s henvendelser om saken, men han har tidligere sagt til TV 2 at han stortrives i Avaldsnes, og at det kan bli en forlengelse av kontrakten som går ut etter sesongen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Etter en god periode for John Arne er det tilbake til elendigheten i dag. Ligger under 0-2 borte mot Åsane.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

MadBum skrev: lør mai 06, 2023 4:22 pm Etter en god periode for John Arne er det tilbake til elendigheten i dag. Ligger under 0-2 borte mot Åsane.
Riise har mista fokus, nå er det Aalesund for alle penga!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

4-1 herregud for en dårlig keeper. Kunne fint tatt ballen før Åsane-spilleren. Blir skyllebøtte fra JAR i media nå!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 4:53 pm 4-1 herregud for en dårlig keeper. Kunne fint tatt ballen før Åsane-spilleren. Blir skyllebøtte fra JAR i media nå!
5-1! Ikke bra John!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Trollsa dukker opp nå, ja. Det svir at John er pen, rik og dyktig.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 4:53 pm 4-1 herregud for en dårlig keeper. Kunne fint tatt ballen før Åsane-spilleren. Blir skyllebøtte fra JAR i media nå!
Problemet i kvinnefotballen er jo at 99% av keeperene er totalt ubrukelige.

Sånn sett så er jo alle like gode.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

thomassim skrev: lør mai 06, 2023 5:53 pm Problemet i kvinnefotballen er jo at 99% av keeperene er totalt ubrukelige.

Sånn sett så er jo alle like gode.
Eventuelt at måla er for store

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

John Arne Riise har forlenget avtalen sin med Avaldsnes.

https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... ost=133459

Tidligere denne uka uttalte Riise til Dagbladet at han ønsket å bli værende i Avaldsnes, og at han gruer seg til den dagen partene eventuelt skal skille lag.

- Det kommer til et punkt der jeg enten får sparken eller får et tilbud som jeg må vurdere. Når den dagen kommer … Det vil jeg egentlig ikke tenke på, for det kommer til å bli ekstremt tungt, sa Riise.



-
Når jeg leste den siste der så skulle man trodd at han i det minste hadde vært der i 5-6 år eller noe.

Investor

Legg inn av Investor »

Zanick skrev: lør mai 06, 2023 6:07 pm
thomassim skrev: lør mai 06, 2023 5:53 pm Problemet i kvinnefotballen er jo at 99% av keeperene er totalt ubrukelige.

Sånn sett så er jo alle like gode.
Eventuelt at måla er for store
"Alle like gode"?
Kvinnekeepere kaster seg som potetsekker.

Saliph

Legg inn av Saliph »


GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Han har nok en klausul i tilfelle Liverpool skulle være interessert ;-)

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Han har nok en klausul i tilfelle Liverpool skulle være interessert ;-)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

"ForsvarskRiise i Avaldsnes" skriver sportsnyhetene hos tvangskringkasteren etter 11 baklengs på de 2 siste kampene.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Krise for Riise. Taper bunnoppgjøret mot Åsane samtidig som Arna-Bjørnar vinner sin kamp. Ligger sist nå. Burde ta poeng i hengekampen mot Stabæk, for etter det venter Enga, LSK og Brann.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Riise burde komme seg bort fra Avaldsnes, de er ikke gode nok for han.

Egentlig må han bort fra damefotball. De skjønner ikke det taktiske han legger frem.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Der tror jeg Avaldsnes ble snytt for scoring.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Tipper det var korrekt, men umulig å være sikker fra den vinkelen. Hadde fortjent minst uavgjort i dag i hvert fall.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»