John Arne Riise - Managerthread

Svar
oddvar_kjempebra

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Bergenseren skrev: man okt 31, 2022 2:24 am
Idrettsforeningen skrev: søn okt 23, 2022 7:00 pm
kytec skrev: søn okt 23, 2022 3:20 pm Hvor dum er Riise på en skala fra 1 - 10 ?

Jeg tenker 7.
Jeg tenker det kommentaren sier mer om din modenhet
Hvorfor det? det er et helt legitimt spørsmål å stille.

JAR fremstår ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen
I motsetning til deg...

Deila

Legg inn av Deila »

Champis skrev: man okt 31, 2022 12:54 am
Zanick skrev: søn okt 30, 2022 3:35 pm "– Det betyr så jævlig mye. Iallfall når dere (media) har vært etter meg i hele år. Det er fristende å si «up yours», sier Riise,"

Ironisk at det kommer fra en som truer med å henge ut dommere i media...

Og som har sagt ja til å ha et kamerateam rundt seg hele tiden. Som ønsker oppmerksomheten fra media, og som også har argumentert for at det skal bidra til økt oppmerksomhet rundt Toppserien og kvinnefotballen. Men helst bare når det går bra da sikkert...
Økt oppmerksomhet rundt Toppserien stemmer nok. Tviler på at alle vi som fulgte med på kampen i går hadde gjort det hvis ikke Riise var trener ;)

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Supertrenern John er høyt oppe om dagen - fyrer løs mot NFF.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/8Jq99 ... toermessig

lund

Legg inn av lund »

Haugzu skrev: man okt 31, 2022 9:31 pm Supertrenern John er høyt oppe om dagen - fyrer løs mot NFF.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/8Jq99 ... toermessig
Gir for så vidt ingen mening at det skal gå to uker mellom kvalikkampene. Er faktisk enig med ham i denne (selv om han garantert hadde brukt det samme argumentet som Øvrevoll om det var motsatt).

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Liker hvordan John prøver å kommunisere med NFF gjennom Facebook. Lagt ut fem innlegg nå hvor han henvender seg til dem 😂

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

lund skrev: man okt 31, 2022 9:39 pm
Haugzu skrev: man okt 31, 2022 9:31 pm Supertrenern John er høyt oppe om dagen - fyrer løs mot NFF.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/8Jq99 ... toermessig
Gir for så vidt ingen mening at det skal gå to uker mellom kvalikkampene. Er faktisk enig med ham i denne (selv om han garantert hadde brukt det samme argumentet som Øvrevoll om det var motsatt).
ØHIL har en bane som er 56 meter bred, garderober i en skole, og flomlys som er for dårlig. Allikevel har de hatt Toppserien som et mål i nærmere ti år!


Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Ufint av MortenP.

Riise på sin side åpner nå opp om singellivet og fraværet av date-invitasjoner i VG

https://www.vg.no/sport/fotball/i/y6Egb ... -haugesund

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Haugzu skrev: ons nov 02, 2022 3:57 pm
Ufint av MortenP.

Riise på sin side åpner nå opp om singellivet og fraværet av date-invitasjoner i VG

https://www.vg.no/sport/fotball/i/y6Egb ... -haugesund
Jaja, slik er det jo å bli eldre - selv for en «profil som han.»

Deila

Legg inn av Deila »

Haugzu skrev: ons nov 02, 2022 3:57 pm
Ufint av MortenP.

Riise på sin side åpner nå opp om singellivet og fraværet av date-invitasjoner i VG

https://www.vg.no/sport/fotball/i/y6Egb ... -haugesund
Han får sende et par sms så ordner det seg ;)

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Han har slutta med sms, nå slider han bare inn i dm's.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Riises mannskap rystes av underdogen ØHIL, dette er helt åpent før returoppgjøret.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

ØHIL klart det beste laget. Hadde god kontroll på Avaldsnes. En litt bedre spiss, så hadde ØHIL vunnet denne kampen

Ine Berre dog. Noe av det beste jeg har sett av en kvinnelig fotballspiller. Få den dama på landslaget! Fart og teknikk

Champis

Legg inn av Champis »

Guarnere skrev: søn nov 06, 2022 4:33 pm ØHIL klart det beste laget. Hadde god kontroll på Avaldsnes. En litt bedre spiss, så hadde ØHIL vunnet denne kampen

Ine Berre dog. Noe av det beste jeg har sett av en kvinnelig fotballspiller. Få den dama på landslaget! Fart og teknikk

Da så vi to forskjellige kamper! Synes Avaldsnes framstod som laget med mest kvalitet, uten at de var veldig mye bedre enn ØHIL. Men Avaldsnes kunne fort ledet 3-0 allerede etter et kvarter.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Fra 5. til 20. spilleminutt ja. Fra 20-45 var det jevnt
Andre omgang var det kun et lag som ville noe og det var ØHIL. Ledet av en meget villig Berre.

Dog ØHIL manglet kvaliteten helt på topp. Og var farligst når de kom rundt på kant med Berre.

Spent på returoppgjøret. Mest sannsynlig spilte ØHIL opp mot sitt beste. Og Avaldsnes har nok et ekstra gir eller to. Men kan fort bli en thriller også.

Everenga

Legg inn av Everenga »

sexxes skrev: tir nov 01, 2022 10:04 pm
lund skrev: man okt 31, 2022 9:39 pm
Haugzu skrev: man okt 31, 2022 9:31 pm Supertrenern John er høyt oppe om dagen - fyrer løs mot NFF.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/8Jq99 ... toermessig
Gir for så vidt ingen mening at det skal gå to uker mellom kvalikkampene. Er faktisk enig med ham i denne (selv om han garantert hadde brukt det samme argumentet som Øvrevoll om det var motsatt).
ØHIL har en bane som er 56 meter bred, garderober i en skole, og flomlys som er for dårlig. Allikevel har de hatt Toppserien som et mål i nærmere ti år!
Har spilt alderbestemt for ØHIL (eller HIL som det den gang var, Øvrevoll var en naboklubb med stygge drakter)i nærmere 10 år for 30 år siden. Var med på å bygge den banen på dugnad. Hvorfor i all verden de bruker skolens garderober framfor klubbhuset som også ble bygget på dugnad skjønner jeg dog ikke.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Everenga skrev: man nov 07, 2022 9:30 am
sexxes skrev: tir nov 01, 2022 10:04 pm
lund skrev: man okt 31, 2022 9:39 pm

Gir for så vidt ingen mening at det skal gå to uker mellom kvalikkampene. Er faktisk enig med ham i denne (selv om han garantert hadde brukt det samme argumentet som Øvrevoll om det var motsatt).
ØHIL har en bane som er 56 meter bred, garderober i en skole, og flomlys som er for dårlig. Allikevel har de hatt Toppserien som et mål i nærmere ti år!
Har spilt alderbestemt for ØHIL (eller HIL som det den gang var, Øvrevoll var en naboklubb med stygge drakter)i nærmere 10 år for 30 år siden. Var med på å bygge den banen på dugnad. Hvorfor i all verden de bruker skolens garderober framfor klubbhuset som også ble bygget på dugnad skjønner jeg dog ikke.
Da hadde det vel måttet bli en halvtimes pause med tanke på avstanden til klubbhuset.

Everenga

Legg inn av Everenga »

sexxes skrev: man nov 07, 2022 1:49 pm
Everenga skrev: man nov 07, 2022 9:30 am
sexxes skrev: tir nov 01, 2022 10:04 pm

ØHIL har en bane som er 56 meter bred, garderober i en skole, og flomlys som er for dårlig. Allikevel har de hatt Toppserien som et mål i nærmere ti år!
Har spilt alderbestemt for ØHIL (eller HIL som det den gang var, Øvrevoll var en naboklubb med stygge drakter)i nærmere 10 år for 30 år siden. Var med på å bygge den banen på dugnad. Hvorfor i all verden de bruker skolens garderober framfor klubbhuset som også ble bygget på dugnad skjønner jeg dog ikke.
Da hadde det vel måttet bli en halvtimes pause med tanke på avstanden til klubbhuset.
Tja det er ytterligere 20 til 150 meter. Avhengig av hvor i skolebygget garderobene befinner seg.
Et annet spørsmål er hvor har de eventuelt tenkt å spille toppseriekamper. Nadderud?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Everenga skrev: man nov 07, 2022 2:50 pm
sexxes skrev: man nov 07, 2022 1:49 pm
Everenga skrev: man nov 07, 2022 9:30 am

Har spilt alderbestemt for ØHIL (eller HIL som det den gang var, Øvrevoll var en naboklubb med stygge drakter)i nærmere 10 år for 30 år siden. Var med på å bygge den banen på dugnad. Hvorfor i all verden de bruker skolens garderober framfor klubbhuset som også ble bygget på dugnad skjønner jeg dog ikke.
Da hadde det vel måttet bli en halvtimes pause med tanke på avstanden til klubbhuset.
Tja det er ytterligere 20 til 150 meter. Avhengig av hvor i skolebygget garderobene befinner seg.
Et annet spørsmål er hvor har de eventuelt tenkt å spille toppseriekamper. Nadderud?
Er bygget et nytt anlegg mellom skolen og klubbhuset. Der er det også tribune med tak. Banen er også bredere, men neppe mer enn at den akkurat holder minstemålet. Kort vei fra garderobene, og man slipper å krysse en trafikert vei.
Problemet er vel at den skal islegges om vinteren. Ikke sikkert bandyfolket er fornøyd om det spilles fotball inn i desember, som jo kan skje (se 2020).

Nadderud hadde nok vært uaktuelt siden den benyttes av både Toppserie og eliteserielag. Sandvika stadion hadde muligens vært alternativet.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Skjebnekamp for Avaldsnes og Riise i ettermiddag, etter 1-1 i første kvalifiseringskamp for å forbli i toppserien. Riise har fremdeles ambisjonene i orden:

" Jeg setter meg selv høye mål og har lyst å jobbe mot det. Langt fremme i tid er Premier League det store, store målet. Det er langt fram dit, men jeg håper å kunne jobbe meg tilbake på herresiden igjen, trene en klubb i Obos og deretter Eliteserien. Så skal jeg ta steg for steg, sier Risse offensivt."

https://www.nettavisen.no/sport/i-dag-k ... -95-766269

Dette motiverer nok jentene før kampen i dag tenker jeg :p

Investor

Legg inn av Investor »

Har en følelse av at dette taper Avaldsnes. Riise stiller gråtende i media og skylder på dem.
Edit: Der scorer brasilianeren!

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Investor skrev: lør nov 19, 2022 1:09 pm Har en følelse av at dette taper Avaldsnes. Riise stiller gråtende i media og skylder på dem.
Edit: Der scorer brasilianeren!
Sånn for ordens skyld. Brasilianeren spiller for Avaldsnes. Og hjemmefansen bak mål i ekstase.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Synes det snakkes om at Riise kun har lokale tenåringer til rådighet, men ser amerikaner, brasilianer og kanadier på banen. På benken sitter det enda noen utlendinger.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Zanick skrev: lør nov 19, 2022 1:14 pm Synes det snakkes om at Riise kun har lokale tenåringer til rådighet, men ser amerikaner, brasilianer og kanadier på banen. På benken sitter det enda noen utlendinger.
Amerikaner? Hun er fra Ghana.
På benken er det en amerikaner og serber. Det er vel problemet at de kun er troppfull.

Avaldsnes møtte vel Vålerenga for noen år siden hvor 19 spillere som startet var utlendinger ( med fare for at jeg overdriver. Det var ihvertfall 17). Cecilie Pedersen var det norske innslaget på Avaldsnes.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

Kan keeper reddet ballen med fast grep, så slippe den ned, for så plukke den opp igjen?
Skjedde med Avaldsnes keeper etter ca 10-12 min

ble IKKE avblåst.

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

KaldeFakta skrev: lør nov 19, 2022 1:27 pm Kan keeper reddet ballen med fast grep, så slippe den ned, for så plukke den opp igjen?
Skjedde med Avaldsnes keeper etter ca 10-12 min

ble IKKE avblåst.
Det er fullt lovlig ja.

Investor

Legg inn av Investor »

Veldig bra teknikk på noen av ØHIL-spillerne!

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Ine Berre på ØHIL er toppserienivå. Ligger et nivå over alle andre der ute. Var hun i forrige kamp også.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Hvor sendes denne?

Investor

Legg inn av Investor »

Eldon skrev: lør nov 19, 2022 1:57 pm Hvor sendes denne?
direktesport.no
Dårlig kvalitet på pausesendinga....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»