John Arne Riise - Managerthread

Svar
Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av Rensenbrink82 »

Idrettsforeningen skrev: tor apr 28, 2022 2:33 pm
Rensenbrink82 skrev: tor apr 28, 2022 9:13 am
Idrettsforeningen skrev: tor apr 28, 2022 8:40 am Tenk om en trenertype og vinnerskalle som Mourinho hadde vært norsk. Hadde kokt på forumet her. Patetisk nivå her inne i tråden.
Du sammenligner Mourinho med Riise? Gud bedre….
Gjorde jeg?
Vel, du dro han nå inn i en tråd om Riise.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Idrettsforeningen skrev: tor apr 28, 2022 8:40 am Tenk om en trenertype og vinnerskalle som Mourinho hadde vært norsk. Hadde kokt på forumet her. Patetisk nivå her inne i tråden.
Rekdal er jo norsk. Norsk versjon av Mourinho.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Saliph skrev: tor apr 28, 2022 9:31 am
Idrettsforeningen skrev: tor apr 28, 2022 8:40 am Tenk om en trenertype og vinnerskalle som Mourinho hadde vært norsk. Hadde kokt på forumet her. Patetisk nivå her inne i tråden.
Det at man er "vinnerskalle" er ingen unnskyldning for å oppføre seg som et rasshøl. Og Mourinho er et rasshøl.

Riise ville jeg derimot ikke kalt et rasshøl. PR-kåt og uten selvinnsikt derimot, definitivt. Og når man oppsøker media i den grad Riise gjør så må man nesten tåle at folk har meninger om en, og at ikke alle disse er positive. Tåler man ikke det så får man holde seg unna.
Han kan vel sies og vere sjølvsentrert og veldig glad i seg sjølv. Pluss klarer ikkje ha respekt for personer som endrer dialekt etter dei er blitt voksne.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

0-3 og full kollaps!!! Er dette konsekvensen av John Arnes utskjelling av enkeltspillere i media!!??

Visa

Legg inn av Visa »

Bare 6-0 tap. Riise får til å snu denne trenden. #mymanager

Men seriøst, klubbledelsen bør sparkes for å hentet den vandrende katastrofen. Skal de redde ansikt bør de sparke han nu.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Så ble det et nytt stortap. Vanskelige kamper i vente også. Sitter han over sommeren?

Han er nok en gang ute i sosiale medier og kritiserer medias vinkling etter tapet. Henvender seg også til spillerne og skriver «I got your back and always will». Har han glemt hvordan han behandlet keeperen forrige runde?

Saliph

Legg inn av Saliph »

For en fyr.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

0-1, skuffende åpning av Riises jenter. Engasjerende kommentator om ikke annet.

Noen som forresten av fått med seg «Fan av Riise»? Skulle gjerne sett selv, men lysten er ikke så stor at jeg river i et abonnement på Tv2-play.

Champis

Legg inn av Champis »

Haha, heldigvis fikk Riise lagt inn video fra da Liverpool vant CL med han på laget før serieåpningen mot Rosenborg... Det er nesten så jeg ikke tror at han holder på sånn her. Må være styrt av Tv2.

Og selvsagt: alt handler om han - både i garderoben med spillerne og med pressen etterpå. Fascinerende å se på.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Ny seier til Riise, selv uten å spille! Tilkjent seier mot Kolbotn etter baneproblemene.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Riise reposter quotes som en tenåringsjente.

opplett

Legg inn av opplett »

Haugzu skrev: søn mai 08, 2022 3:14 pm 0-1, skuffende åpning av Riises jenter. Engasjerende kommentator om ikke annet.

Noen som forresten av fått med seg «Fan av Riise»? Skulle gjerne sett selv, men lysten er ikke så stor at jeg river i et abonnement på Tv2-play.
Ja, har sett de første episodene. Altså, Riise er jo egentlig en fin fyr han, men han slår så enormt bein på seg selv. Han har ikke mange gram selvinnsikt, og han får mye til å handle om seg selv. Det er veldig rart å se på egentlig, og jeg kan ikke tro annet enn at kvinnene i garderoben må bli lei ham.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Champis skrev: tor mai 12, 2022 1:38 pm Haha, heldigvis fikk Riise lagt inn video fra da Liverpool vant CL med han på laget før serieåpningen mot Rosenborg... Det er nesten så jeg ikke tror at han holder på sånn her. Må være styrt av Tv2.
Det så man ikke tror at det er sant, og at noen bare finner på det…. Men hvis du har faktisk sett det skje…

DennisB

Legg inn av DennisB »

Har vi virkelig en tråd med John Arne Riise?
Er det èn person i Norges land jeg ikke kunne brydd meg mindre om, så er det John Arne.

Men, jeg er for mangfold! Her er det plass til alle 😂

Carry on.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

DennisB skrev: fre mai 13, 2022 11:29 am Har vi virkelig en tråd med John Arne Riise?
Er det èn person i Norges land jeg ikke kunne brydd meg mindre om, så er det John Arne.

Men, jeg er for mangfold! Her er det plass til alle 😂

Carry on.
Tror du på det du selv skriver? Hadde det vært en du ikke hadde brydd deg om hadde du vel ikke tatt deg bry med å gå inn i tråden, enda mindre lagt igjen en kommentar. Ganske sikker på at du bryr deg mer om John Arne Riise enn meg.

DennisB

Legg inn av DennisB »

sexxes skrev: fre mai 13, 2022 6:24 pm
DennisB skrev: fre mai 13, 2022 11:29 am Har vi virkelig en tråd med John Arne Riise?
Er det èn person i Norges land jeg ikke kunne brydd meg mindre om, så er det John Arne.

Men, jeg er for mangfold! Her er det plass til alle 😂

Carry on.
Tror du på det du selv skriver? Hadde det vært en du ikke hadde brydd deg om hadde du vel ikke tatt deg bry med å gå inn i tråden, enda mindre lagt igjen en kommentar. Ganske sikker på at du bryr deg mer om John Arne Riise enn meg.
Haha, nei det kan jeg love deg at jeg ikke gjør. Han er for meg å regne som støv under mine slippers. Kan ikke fordra fyren.

Jeg ble bare sjokkert over at noen faktisk lager en tråd om gutten. Og at den faktisk har 7 sider..
Helt ubegripelig. Intet mer, intet mindre.

Og hadde jeg brydd meg om fyren, hadde jeg vel kanskje kommentert tidligere? Eller?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

DennisB skrev: fre mai 13, 2022 7:15 pm
sexxes skrev: fre mai 13, 2022 6:24 pm
DennisB skrev: fre mai 13, 2022 11:29 am Har vi virkelig en tråd med John Arne Riise?
Er det èn person i Norges land jeg ikke kunne brydd meg mindre om, så er det John Arne.

Men, jeg er for mangfold! Her er det plass til alle 😂

Carry on.
Tror du på det du selv skriver? Hadde det vært en du ikke hadde brydd deg om hadde du vel ikke tatt deg bry med å gå inn i tråden, enda mindre lagt igjen en kommentar. Ganske sikker på at du bryr deg mer om John Arne Riise enn meg.
Haha, nei det kan jeg love deg at jeg ikke gjør. Han er for meg å regne som støv under mine slippers. Kan ikke fordra fyren.

Jeg ble bare sjokkert over at noen faktisk lager en tråd om gutten. Og at den faktisk har 7 sider..
Helt ubegripelig. Intet mer, intet mindre.

Og hadde jeg brydd meg om fyren, hadde jeg vel kanskje kommentert tidligere? Eller?
«Kan ikke fordra fyren». Du har ganske sterke meninger om en du sier du ikke bryr deg om. Du fremstår som en temmelig stor fjott..

DennisB

Legg inn av DennisB »

Idrettsforeningen skrev: fre mai 13, 2022 7:45 pm
DennisB skrev: fre mai 13, 2022 7:15 pm
sexxes skrev: fre mai 13, 2022 6:24 pm

Tror du på det du selv skriver? Hadde det vært en du ikke hadde brydd deg om hadde du vel ikke tatt deg bry med å gå inn i tråden, enda mindre lagt igjen en kommentar. Ganske sikker på at du bryr deg mer om John Arne Riise enn meg.
Haha, nei det kan jeg love deg at jeg ikke gjør. Han er for meg å regne som støv under mine slippers. Kan ikke fordra fyren.

Jeg ble bare sjokkert over at noen faktisk lager en tråd om gutten. Og at den faktisk har 7 sider..
Helt ubegripelig. Intet mer, intet mindre.

Og hadde jeg brydd meg om fyren, hadde jeg vel kanskje kommentert tidligere? Eller?
«Kan ikke fordra fyren». Du har ganske sterke meninger om en du sier du ikke bryr deg om. Du fremstår som en temmelig stor fjott..
Takk, i like måte.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

DennisB skrev: fre mai 13, 2022 7:47 pm
Idrettsforeningen skrev: fre mai 13, 2022 7:45 pm
DennisB skrev: fre mai 13, 2022 7:15 pm
Haha, nei det kan jeg love deg at jeg ikke gjør. Han er for meg å regne som støv under mine slippers. Kan ikke fordra fyren.

Jeg ble bare sjokkert over at noen faktisk lager en tråd om gutten. Og at den faktisk har 7 sider..
Helt ubegripelig. Intet mer, intet mindre.

Og hadde jeg brydd meg om fyren, hadde jeg vel kanskje kommentert tidligere? Eller?
«Kan ikke fordra fyren». Du har ganske sterke meninger om en du sier du ikke bryr deg om. Du fremstår som en temmelig stor fjott..
Takk, i like måte.
Det er jo spesielt å mislike en person så sterkt når man ikke bryr seg. Riise som person har jo tydeligvis gått inn på deg og ditt indre.

lund

Legg inn av lund »

Kan ikke fordra fyren og bryr seg ikke om fyren er vel to utsagn som semantisk ikke henger helt sammen. Men for all del.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Fritz_ skrev: fre mai 13, 2022 11:22 pm
DennisB skrev: fre mai 13, 2022 7:47 pm
Idrettsforeningen skrev: fre mai 13, 2022 7:45 pm

«Kan ikke fordra fyren». Du har ganske sterke meninger om en du sier du ikke bryr deg om. Du fremstår som en temmelig stor fjott..
Takk, i like måte.
Det er jo spesielt å mislike en person så sterkt når man ikke bryr seg. Riise som person har jo tydeligvis gått inn på deg og ditt indre.
Ikke på annet vis enn at jeg bare alltid har irritert meg over at han får så mye oppmerksomhet, helt uten grunn. Det har jo nær sagt alltid vært noe negativt med fyren også, tilbake til tiden hans på landslaget. Har aldri skjønt greia. Oppmerksomheten rundt bryllupene hans i tillegg, er jo bare et svært underlig fenomen.

Så nei, jeg bryr meg absolutt ikke om gutten. Det jeg bryr meg om, er media, deres klikk-bait, og alle som lager styr ut av en person som elsker å se seg selv i søkelyset. Som ikke har gjort seg fortjent til all sin oppmerksomhet.

Mitt første innlegg i denne tråden var rettet mot tråden som helhet. Ikke mot Riise personlig. Hva med alle de andre managerne vi har i Norge, får de en tråd? Hvorfor er Riise spesiell?

Må legge til at jeg ikke har lest et eneste innlegg i tråden. Ingen. Så mye bryr jeg meg.
Men når dere kommenterer, så svarer jeg. Hornet jeg har i siden til dette, er altså ikke rettet mot Riise, selv om jeg har en frisk mening om fyren.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Jeg ser ingen problemer med denne tråden. Synes den er høyaktuell

DennisB

Legg inn av DennisB »

Hodor skrev: fre mai 13, 2022 11:40 pm Jeg ser ingen problemer med denne tråden. Synes den er høyaktuell
Neida, for de som er interessert i temaet, er det selvsagt en fin tråd.
Men som overalt ellers, så er vi jo her på FD for å legge ut våre egne meninger om ting og tang. Jeg ser at jeg er kontroversiell denne gangen, og beklager hvis noen tar det ille opp.

Jeg tar hintene, og trekker meg langsomt og smertefritt tilbake ;)
Carry on.

Hodor

Legg inn av Hodor »

DennisB skrev: lør mai 14, 2022 12:10 am
Hodor skrev: fre mai 13, 2022 11:40 pm Jeg ser ingen problemer med denne tråden. Synes den er høyaktuell
Neida, for de som er interessert i temaet, er det selvsagt en fin tråd.
Men som overalt ellers, så er vi jo her på FD for å legge ut våre egne meninger om ting og tang. Jeg ser at jeg er kontroversiell denne gangen, og beklager hvis noen tar det ille opp.

Jeg tar hintene, og trekker meg langsomt og smertefritt tilbake ;)
Carry on.
Jeg synes det er bra at du deler dine synspunkt :) For min del er Riise interessant av åpenbare grunner. Han var en helt i min barndom. Men bildet vi blir vist er ikke av en som bør ha personalansvar, slik jeg ser det. Har all sympati for Riise, og tror han er en fin fyr. Men av det vi ser tror jeg ikke han bør ha et lederverv (vi må tenke på de ansatte også)

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

DennisB skrev: lør mai 14, 2022 12:10 am
Hodor skrev: fre mai 13, 2022 11:40 pm Jeg ser ingen problemer med denne tråden. Synes den er høyaktuell
Neida, for de som er interessert i temaet, er det selvsagt en fin tråd.
Men som overalt ellers, så er vi jo her på FD for å legge ut våre egne meninger om ting og tang. Jeg ser at jeg er kontroversiell denne gangen, og beklager hvis noen tar det ille opp.

Jeg tar hintene, og trekker meg langsomt og smertefritt tilbake ;)
Carry on.
Har du for vane å gå inn på alle tråder som ikke interesserer deg for å gi beskjed om det? Jeg bare lurer. Er ikke ute etter å starte noen langvarig disputt her.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Jeg tok det forresten ikke ille opp. Du skal få lov til å trekke deg ut av tråden :P

DennisB

Legg inn av DennisB »

Fritz_ skrev: lør mai 14, 2022 12:22 am
DennisB skrev: lør mai 14, 2022 12:10 am
Hodor skrev: fre mai 13, 2022 11:40 pm Jeg ser ingen problemer med denne tråden. Synes den er høyaktuell
Neida, for de som er interessert i temaet, er det selvsagt en fin tråd.
Men som overalt ellers, så er vi jo her på FD for å legge ut våre egne meninger om ting og tang. Jeg ser at jeg er kontroversiell denne gangen, og beklager hvis noen tar det ille opp.

Jeg tar hintene, og trekker meg langsomt og smertefritt tilbake ;)
Carry on.
Har du for vane å gå inn på alle tråder som ikke interesserer deg for å gi beskjed om det? Jeg bare lurer. Er ikke ute etter å starte noen langvarig disputt her.
Nei, første gang faktisk. Men la nå ikke tråden spore mer av, vi setter strek der ;)

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Når det gjelder denne serien så har jeg jo gjort meg opp mine tanker. En side av meg har sympati for Riise. Han burde fått mer respekt for den karrieren han har hatt. Min oppfatning er at mange ser på han som en slags klovn. Det største problemet for Riiise er at han er så fanatisk opptatt av å motbevise alle som tviler på han. Han illustrerte det godt selv når han pratet om nedrykket med Flint: Faen altså. Nå blir det "Riise fucka opp igjen i avisene". Hver gang ser han ut til å gå i baret. Han kjemper liksom en kamp mot sin egen personlighet som han ser ut til å tape hver gang. Det spørs om han har pedagogiske og personlige evner til å overføre fotballkunnskaper til andre. Han virker rett og slett for utolmodig og "enkel" i sin tankegang. Mye av det han sier før kamp er ting som "guts", "energi", "vinne dueller" osv. Det blir kanskje litt lite konstruktive tilbakemeldinger som kan føre til fremgang? Han blir lett revet med av egne følelser og blir dermed lite rasjonell i måten kommuniserer til gruppa når det går dårlig.

Jeg er redd for at grunnen til at han stadig mislykkes rett og slett er fordi at han er en dårlig trener. Riise har alltid smelt med dørene. Han legger ambisjonsnivået høyt når han snakker om PL. Fallet hadde kanskje blitt mykere om han ikke kommuniserte dette så høyt. Det er lov å ha drømmene likevel. Men når du har rykket ned med Flint og startet ganske så elendig med Avaldsnes bør du kanskje ikke melde alt for mye.

lund

Legg inn av lund »

Fritz_ skrev: lør mai 14, 2022 12:36 am Når det gjelder denne serien så har jeg jo gjort meg opp mine tanker. En side av meg har sympati for Riise. Han burde fått mer respekt for den karrieren han har hatt. Min oppfatning er at mange ser på han som en slags klovn. Det største problemet for Riiise er at han er så fanatisk opptatt av å motbevise alle som tviler på han. Han illustrerte det godt selv når han pratet om nedrykket med Flint: Faen altså. Nå blir det "Riise fucka opp igjen i avisene". Hver gang ser han ut til å gå i baret. Han kjemper liksom en kamp mot sin egen personlighet som han ser ut til å tape hver gang. Det spørs om han har pedagogiske og personlige evner til å overføre fotballkunnskaper til andre. Han virker rett og slett for utolmodig og "enkel" i sin tankegang. Mye av det han sier før kamp er ting som "guts", "energi", "vinne dueller" osv. Det blir kanskje litt lite konstruktive tilbakemeldinger som kan føre til fremgang? Han blir lett revet med av egne følelser og blir dermed lite rasjonell i måten kommuniserer til gruppa når det går dårlig.

Jeg er redd for at grunnen til at han stadig mislykkes rett og slett er fordi at han er en dårlig trener. Riise har alltid smelt med dørene. Han legger ambisjonsnivået høyt når han snakker om PL. Fallet hadde kanskje blitt mykere om han ikke kommuniserte dette så høyt. Det er lov å ha drømmene likevel. Men når du har rykket ned med Flint og startet ganske så elendig med Avaldsnes bør du kanskje ikke melde alt for mye.
Rett skal være rett. Han har ikke startet elendig med Avaldsnes. Han har startet omtrent der man kunne forvente med det laget de har.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

lund skrev: lør mai 14, 2022 9:01 am
Fritz_ skrev: lør mai 14, 2022 12:36 am Når det gjelder denne serien så har jeg jo gjort meg opp mine tanker. En side av meg har sympati for Riise. Han burde fått mer respekt for den karrieren han har hatt. Min oppfatning er at mange ser på han som en slags klovn. Det største problemet for Riiise er at han er så fanatisk opptatt av å motbevise alle som tviler på han. Han illustrerte det godt selv når han pratet om nedrykket med Flint: Faen altså. Nå blir det "Riise fucka opp igjen i avisene". Hver gang ser han ut til å gå i baret. Han kjemper liksom en kamp mot sin egen personlighet som han ser ut til å tape hver gang. Det spørs om han har pedagogiske og personlige evner til å overføre fotballkunnskaper til andre. Han virker rett og slett for utolmodig og "enkel" i sin tankegang. Mye av det han sier før kamp er ting som "guts", "energi", "vinne dueller" osv. Det blir kanskje litt lite konstruktive tilbakemeldinger som kan føre til fremgang? Han blir lett revet med av egne følelser og blir dermed lite rasjonell i måten kommuniserer til gruppa når det går dårlig.

Jeg er redd for at grunnen til at han stadig mislykkes rett og slett er fordi at han er en dårlig trener. Riise har alltid smelt med dørene. Han legger ambisjonsnivået høyt når han snakker om PL. Fallet hadde kanskje blitt mykere om han ikke kommuniserte dette så høyt. Det er lov å ha drømmene likevel. Men når du har rykket ned med Flint og startet ganske så elendig med Avaldsnes bør du kanskje ikke melde alt for mye.
Rett skal være rett. Han har ikke startet elendig med Avaldsnes. Han har startet omtrent der man kunne forvente med det laget de har.
Det er godt mulig. Jeg synes bare noen av tapene er veldig store. Og måten Riise reagerer på tyder på at han hadde håpet på mye mer. Men Riise er tøff som går på disse jobbene. Han har ikke mye å velge i.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»