John Arne Riise - Managerthread

Svar
Fritz_

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av Fritz_ »

Skal det alikevel ikke lykkes? Viking reduserer.

Deila

Legg inn av Deila »

Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Sorry altså. Men dette har han bedt om selv. Hvorfor må han ha sitt eget tv-program hver gang han trener et lag for eksempel? Hvor han også snakker om ambisjonene om å trene et lag i PL. Bare der legger han hodet lagelig klar for hugg. Hvorfor kan han ikke bare trekke seg tilbake og være trener uten at han må dumme seg ut i media samtidig?

Ser du folk som Carew og Solskjær som holder på på den samme måten? Riise dummer seg ut og setter seg selv stadig i fokus via reality og andre ting. Så har du historikken hans fra tidligere oppå der igjen..

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Deila skrev: ons mai 18, 2022 7:30 pm
Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Sorry altså. Men dette har han bedt om selv. Hvorfor må han ha sitt eget tv-program hver gang han trener et lag for eksempel? Hvor han også snakker om ambisjonene om å trene et lag i PL. Bare der legger han hodet lagelig klar for hugg. Hvorfor kan han ikke bare trekke seg tilbake og være trener uten at han må dumme seg ut i media samtidig?

Ser du folk som Carew og Solskjær som holder på på den samme måten? Riise dummer seg ut og setter seg selv stadig i fokus via reality og andre ting. Så har du historikken hans fra tidligere oppå der igjen..
Jeg er absolutt enig med deg i at han burde gjort mye annerledes. Men hvem er det som blir plaget i skolegården? Den kule som gjør alt riktig, eller den som sliter litt med med sosiale antenner ? Men ja, det er en del ting han burde ha lært på dette tidspunktet i livet.

Deila

Legg inn av Deila »

Fritz_ skrev: ons mai 18, 2022 7:34 pm
Deila skrev: ons mai 18, 2022 7:30 pm
Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Sorry altså. Men dette har han bedt om selv. Hvorfor må han ha sitt eget tv-program hver gang han trener et lag for eksempel? Hvor han også snakker om ambisjonene om å trene et lag i PL. Bare der legger han hodet lagelig klar for hugg. Hvorfor kan han ikke bare trekke seg tilbake og være trener uten at han må dumme seg ut i media samtidig?

Ser du folk som Carew og Solskjær som holder på på den samme måten? Riise dummer seg ut og setter seg selv stadig i fokus via reality og andre ting. Så har du historikken hans fra tidligere oppå der igjen..
Jeg er absolutt enig med deg i at han burde gjort mye annerledes. Men hvem er det som blir plaget i skolegården? Den kule som gjør alt riktig, eller den som sliter litt med med sosiale antenner ? Men ja, det er en del ting han burde ha lært på dette tidspunktet i livet.
Det er fult lovlig å gjøre feil, men om han hadde trukket seg litt tilbake og bare hatt fokus på å bli en så god trener som mulig så hadde han nok sluppet unna en del. Kanskje han til og med hadde fått litt mer respekt. I stedet er det tv-programmer og uttalelser om at han skal bli trener i PL. Blir det en ledig jobb i Eliteserien er Riise der fremme i media igjen med "mitt navn er garantert på listen" Altså, det er så mye dumt.

Så er det som andre har vært inne på allerede ikke særlig sannsynlig at han er god nok pedagogisk. Mulig en karriere innenfor reality er bedre..

Mehell

Legg inn av Mehell »

Sterk seier for JAR. Vil tro at det var noen managerinstrukser som sørget for seier i denne kampen.

startelver

Legg inn av startelver »

Liverpool er nok snart på tråden.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Mon tro om Riise googlet Liverpool motivational videos i pausa for nå har jaggu jentene snudd 0-2 til 2-2! Enormt!

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Rått det da.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Justice 97 skrev: ons mai 25, 2022 7:41 pm Det ble tap igjen. Lyn vinner 3-2.
Dessverre holdt det ikke helt inn. Tap i fem seriekamper på rad nå. Brann hjemme i neste!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

«Fooking meg her og fooking meg der» kan vel siste episode oppsummeres med. Riise forbanna på dårlig innsats på laget, før han nok engang dreide det inn på at «dere må skjerpe dere, for nå får jeg masse pes i pressen».

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Det er faktisk flaut å høre på dette "focking" greiene til Riise. Fremstår som ekstremt primitiv. Dette yrket kan du ikke Riise.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Har han noe annet å komme med enn "give your all"? Har Riise trenerkurs?

startelver

Legg inn av startelver »

Nei og hvis noen har kurset han har han ikke fulgt med i timen. Det handler om IQ til syvende og sist.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fritz_ skrev: fre mai 27, 2022 9:17 am Har han noe annet å komme med enn "give your all"? Har Riise trenerkurs?
Litt googling viser at han har UEFA B-lisens og er tatt ut til UEFA A-lisens kurs. Hvordan det så har gått sier i hvertfall mine søk lite om.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Everenga skrev: fre mai 27, 2022 2:56 pm
Fritz_ skrev: fre mai 27, 2022 9:17 am Har han noe annet å komme med enn "give your all"? Har Riise trenerkurs?
Litt googling viser at han har UEFA B-lisens og er tatt ut til UEFA A-lisens kurs. Hvordan det så har gått sier i hvertfall mine søk lite om.
Han har nok utdannelse og bakgrunn som skulle tilsi gode forutsetninger, dessverre for John Arne handler treneryrket vel så mye om personlige egenskaper.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Noen som vet koffør JAR skifte om dialekt egentlig. Syns han er blitt uspiselig karakter etter han ligner mer og mer på han som herja med Russen sin tid

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

For oss som ikke ser på : Hvor ofte har Riise snakket om bestevennen Steven Gerrard i disse sesongene med Avaldsnes?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ffs

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Kanskje tidenes største sensasjon i norsk fotball om Avaldsnes tar poeng fra Brann.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

2-1 Brann på overtid.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

ffs så kjipt

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Hadde han holdt seg unna media hadde ingen brydd seg en dritt om han.

Tror du det er noe han ønsker?

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

kytec skrev: søn mai 29, 2022 5:02 pm
Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Hadde han holdt seg unna media hadde ingen brydd seg en dritt om han.

Tror du det er noe han ønsker?
Jeg har mistet mye av sympatien etter hvert som jeg har sett disse episodene på Tv2 play. Oppførselen hans er på et nivå der han faktisk må gå i seg selv før han kan klage på reaksjoner.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fritz_ skrev: søn mai 29, 2022 5:30 pm
kytec skrev: søn mai 29, 2022 5:02 pm
Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Hadde han holdt seg unna media hadde ingen brydd seg en dritt om han.

Tror du det er noe han ønsker?
Jeg har mistet mye av sympatien etter hvert som jeg har sett disse episodene på Tv2 play. Oppførselen hans er på et nivå der han faktisk må gå i seg selv før han kan klage på reaksjoner.
Enig.

Det er jo helt åpenbart at han har null prosent evne til å se hvordan han selv framstår. Lurer på om han ser programmene selv og er fornøyd med hvordan han framstår.

Dette er uansett kronisk. Da han var på Kjendisfarmen maste han 24/7 om hvor viktig det var for han å vise seg fra sin egentlige side (snill, sympatisk, lagspiller osv). Problemet var at han var en kødd hele tiden og det kom 100% naturlig.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Nok et tap, vil seg ikke for John Arne. 11 spilte seriekamper, 9 tap. Dårligste treneren på toppnivå i Norge?

Deila

Legg inn av Deila »

Haugzu skrev: søn mai 29, 2022 6:54 pm Nok et tap, vil seg ikke for John Arne. 11 spilte seriekamper, 9 tap. Dårligste treneren på toppnivå i Norge?
Rykket ned med Flint forrige sesong og går på tap på tap med Avaldsnes. Følg med videre på John Arne sin ferd mot en trenerkarriere i Premier League.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

I neste episode av "Fan av Riise" får vi se Riise enda mer forbannet over jentene. Denne gangen går ordet "fuck" igjen, som det eneste, 304 ganger på to minutter.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Men fy flate. Jeg skjønner at Riise er frustrert over keeperen sin. For en enorm tabbe på utligningsmålet. Man må jo føle seg maktesløse på benken der...

Deila

Legg inn av Deila »

Fritz_ skrev: søn mai 29, 2022 5:30 pm
kytec skrev: søn mai 29, 2022 5:02 pm
Fritz_ skrev: man mai 16, 2022 12:21 am Nå syns jeg faktisk veldig synd i Riise. Jeg føler at det har blitt allment akseptert at det å latterliggjøre John Arne Riise. Det er fritt frem. Jo visst er han brautete og naiv i sin framferd. Men det får være måte på hva han skal tåle. Hvor enn jeg snur meg ser jeg folk som ler av han og rister på hodet som om han ikke har følelser. Jeg er redd for at han har det ganske fælt nå.
Hadde han holdt seg unna media hadde ingen brydd seg en dritt om han.

Tror du det er noe han ønsker?
Jeg har mistet mye av sympatien etter hvert som jeg har sett disse episodene på Tv2 play. Oppførselen hans er på et nivå der han faktisk må gå i seg selv før han kan klage på reaksjoner.
Har du sett "Fan av Flint" på Tv2 Play? Der er han enda verre enn under den som går nå. Føler han klarer å beherske seg litt bedre i "Fan av Riise"

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Man kan jo spørre seg om presseetikken i det hele. Man vet jo at hovedinteressen ved disse programmene er å se Riise drite seg ut. Man vet også at Riise takler den type oppmerksomhet veldig dårlig. Det går rett og slett innpå ham. Så kan man si at Riise som tidligere toppfotballspiller bør kunne ta slike avgjørelser, men alle kan vel se at Riise ikke har spesielt god dømmekraft.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»