Dax18 chattetråd

Svar
Guttorm123
Innlegg: 5307

Re: Dax18 chattetråd

Legg inn av Guttorm123 »

DoktorS skrev: ons apr 20, 2022 6:47 pm Lenge siden noen har fått helt hætta på Dax18.... Men hun teologen som aksjonerer i kirka gjorde det nå. "Beklager at jeg ble så nervøs..... "..... Herregud for en kjerring. Ellen Hageman. Bare de brillene bør hun revurdere.
Synes synd på henne jeg. Ser ut som om hun tar seg bra inn igjen.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Det er jo helt merkelig at hun får messe på med "budskapet" - det er jo ikke så stor uenighet om dette. Problemet er jo at de har ødelagt 1. påskedag for en rekke kristne mennesker som kanskje hadde behov for en rolig dag, sett fram til det lenge og skulle leve på det lenge.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Guttorm123 skrev: ons apr 20, 2022 6:50 pm
DoktorS skrev: ons apr 20, 2022 6:47 pm Lenge siden noen har fått helt hætta på Dax18.... Men hun teologen som aksjonerer i kirka gjorde det nå. "Beklager at jeg ble så nervøs..... "..... Herregud for en kjerring. Ellen Hageman. Bare de brillene bør hun revurdere.
Synes synd på henne jeg. Ser ut som om hun tar seg bra inn igjen.
Enig. Å bli nervøs er vel blant det mindre provoserende jeg har sett på dax18

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ghost skrev: ons apr 20, 2022 6:52 pm
Guttorm123 skrev: ons apr 20, 2022 6:50 pm
DoktorS skrev: ons apr 20, 2022 6:47 pm Lenge siden noen har fått helt hætta på Dax18.... Men hun teologen som aksjonerer i kirka gjorde det nå. "Beklager at jeg ble så nervøs..... "..... Herregud for en kjerring. Ellen Hageman. Bare de brillene bør hun revurdere.
Synes synd på henne jeg. Ser ut som om hun tar seg bra inn igjen.
Enig. Å bli nervøs er vel blant det mindre provoserende jeg har sett på dax18
Dersom det var det som skjedde da. Fremstår vel egentlig mer sammensatt enn som så.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

GiPazzini_85 skrev: ons apr 20, 2022 7:00 pm
Dersom det var det som skjedde da. Fremstår vel egentlig mer sammensatt enn som så.
Hva tenker du på da?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Guttorm123 skrev: tor apr 21, 2022 12:06 pm
GiPazzini_85 skrev: ons apr 20, 2022 7:00 pm
Dersom det var det som skjedde da. Fremstår vel egentlig mer sammensatt enn som så.
Hva tenker du på da?
At det er mer sammensatt enn at hun ble bare nervøs der og da.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Håpløs debatt om fødetilbud. Forskjellsbehandling mellom mannekropper og kvinnekropper i følge Rødt-politikeren. Grunnlag: At sykehusene får mer for en kort prostata-operasjon enn en lang fødsel. Snakk om å fordumme debatten og skape motsetninger gjennom dårlige sammenligninger i en viktig sak.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ghost skrev: man apr 25, 2022 6:38 pm Håpløs debatt om fødetilbud. Forskjellsbehandling mellom mannekropper og kvinnekropper i følge Rødt-politikeren. Grunnlag: At sykehusene får mer for en kort prostata-operasjon enn en lang fødsel. Snakk om å fordumme debatten og skape motsetninger gjennom dårlige sammenligninger i en viktig sak.
Fikk ikke med meg detaljene her - men det er et klassisk trekk som enkelte bruker når de ikke har argumenter - sett opp kvinner mot menn, og all symapti får den som snakker kvinnens sak. I alle fall i store deler av velgergruppen.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Regner med denne SISTE-linja med rødt SISTE ikke skal ligge der, og at det er en feil - utrolig irriterende. Man ser jo på debatter på TV for å få med seg viktige tema distkuert, ikke mer eller mindre tilfeldige sendinger som at en klimaaktiviftist døde etter å ha satt fyr på seg i USA i helgen...

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

SISTE-linja fjernet. Slitsomme stemmer på damene som snakker om Twitter i dag.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Så rar Stav ser ut med briller i en konstant rar side-profil.... Ellers må jo den den NAF-dama ikke være helt topp stylet før studio i dag. Er det bestemors gardin hun har tatt på seg??

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hva i all verden - de to fyrene er jo enige om det spørsmålet som ble stilt av programleder.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Show i dag altså - og hva i all verden er første debatttema? Har ikke fått med meg noe av at Bergen klager - og hva klager de på, at Oslo er hovedstad og at Bergen ikke er det... hjelpes.

Fritjof Jacobsen med sine vanlige blødmer som han selv tror er morsomme. Gjentar seg hver gang han er i debatt.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Politisk redaktør fra BT som sier selvfølgeligheter og flirer bort at hun ikke kan detaljene. Ikke videre intelligent. Avslutningen var at hun var enig med det programlederen sa.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Og det var visst det eneste antydningen av et seriøst tema i dag.... Men greit å vite at Moncia Csango har kommet i overgangsalderen. Hun har jo alltid framstått som temmelig sur fra før.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ærlig talt altså - hva faen har det slags interesse hva en "samfunnsdebattant" mener om hvordan en dansk manusforfatter fremstiller en "kvinne 50+" vs en eller annen mann i en eller annen samme serie på samme alder??!

La nå være å se den jævla serien hvis den er så plagsom for henne! Hun får jo ikke en gang et snev at søtte fra feministen Hege Ulstein. Herregud.

Nå skal Csango fortelle mer om hva som skjer i episode 8?! Kanksje på tide med litt nytt om Ukraina nå.

Man skulle jo nesten tro at Csango nesten kjente seg igjen i figuren...
Sist redigert av DoktorS den tor mai 05, 2022 6:54 pm, redigert 1 gang totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

DoktorS skrev: tor mai 05, 2022 6:06 pm Show i dag altså - og hva i all verden er første debatttema? Har ikke fått med meg noe av at Bergen klager - og hva klager de på, at Oslo er hovedstad og at Bergen ikke er det... hjelpes.

Fritjof Jacobsen med sine vanlige blødmer som han selv tror er morsomme. Gjentar seg hver gang han er i debatt.
Jeg skjønte overhodet ikke hva Valhammar preika om. Utrolig mye tomprat og tjatt om 1814 før det kom frem at han kunne ønsket seg iallfall ett statlig kulturbygg de neste 100 årene.

Da har han ikke så veldig mye å klage på!

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

KongOlav2 skrev: tor mai 05, 2022 6:36 pm
DoktorS skrev: tor mai 05, 2022 6:06 pm Show i dag altså - og hva i all verden er første debatttema? Har ikke fått med meg noe av at Bergen klager - og hva klager de på, at Oslo er hovedstad og at Bergen ikke er det... hjelpes.

Fritjof Jacobsen med sine vanlige blødmer som han selv tror er morsomme. Gjentar seg hver gang han er i debatt.
Jeg skjønte overhodet ikke hva Valhammar preika om. Utrolig mye tomprat og tjatt om 1814 før det kom frem at han kunne ønsket seg iallfall ett statlig kulturbygg de neste 100 årene.

Da har han ikke så veldig mye å klage på!
Nei, jeg har som nevnt ikke fulgt med i denne "debatten" som de visstnok siktet til - det var litt krusninger når en politiker fra Rødt (slektning av meg, for øvrig... ) sa at naturen i Oslo ikke var like spektakulær som på Vestlandet eller i Nord-Norge...

.. at Bergenserne er stolte av byen og har en speisell historie er vel velkjent. Og det er også fint i Bergen, noe vi ikke trenger en politisk redaktør fra DN for å forklare.

At de vil ha et statlig bygg - var det tema? Jeg ble ikke noe klokere. Men nå det altså slik at Oslo er hovedstad. Og den er til bruk for hele landet.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Ny frisyre på Sigrid i dag. Hun er jo helt rå....

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Hun sa når de avsluttet at de skulle rote mye i kveld.....

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

DoktorS skrev: tor mai 05, 2022 6:06 pm Fritjof Jacobsen med sine vanlige blødmer som han selv tror er morsomme. Gjentar seg hver gang han er i debatt.
Salen lo, så folk fant han morsom.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

VifteKopp skrev: fre mai 06, 2022 9:06 am Salen lo, så folk fant han morsom.
Sammenligningen mellom Oslo-naturen og kneippbrød var jo temmelig morsom!

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Ja, mellomleder-natur er også en treffende måte å beskrive Oslo-marka på.

Investor

Legg inn av Investor »

Guttorm123 skrev: tor mai 05, 2022 10:46 pm Ny frisyre på Sigrid i dag. Hun er jo helt rå....
Litt MILF, den dama der.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Investor skrev: fre mai 06, 2022 9:39 am
Litt MILF, den dama der.
Litt:-)?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Husker den gangen jeg pratet med Sigrid Sollund i baren.

Brukeravatar
Baguette
Innlegg: 223

Legg inn av Baguette »

Snakk om å vise forfatteren rett om den usikre hovedpersonen.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

DoktorS skrev: fre mai 06, 2022 12:34 pm Husker den gangen jeg pratet med Sigrid Sollund i baren.
Du spanderte vel en drink på henne da?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Smått komisk å se det voldsomme engasjementet fra eksperten på MPG i studio... Til overmål så jo han mer ut som en professor i litteratur enn en en grandprixfyr.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Gi Nordmenn en anstendig borgerlønn på minimum 500 K. Da kunne en lagt ned store deler av NAV. Hadde spart mange for fornedrelsen og lidelsen en må gjennom for å tigge smuler av den mektige Staten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»