Fullstendig krise - NRK Østlanssendigen ettermiddag

Svar
DoktorS

Fullstendig krise - NRK Østlanssendigen ettermiddag

Legg inn av DoktorS »

Av ymse grunner har jeg hørt litt på NRK Østlandssendingen i dag. Programleder er Anders Augdahl og Kristina Ekelund. Det er ikke bare irriterende pludder - det er en skandale at NRK sender ut dette tøvet.

Blant tema de er inne på er at hva de har i elbilen om vinteren om det er kaldt. At hun så Sex og Singleliv del 2 før hun gikk på handletur. Og så har de sett på TikTok - der er det noen som har tatt Fanta Exotic og funnet ut at det gir utslag på koronatest. Hehe - dette kan man jo lure arbeidsgiver med...

Morsomt, interessant, opplysende? Ikke vet jeg. Man kan muligens tilgi at programlederne over 20 år har modenhet som 14-åringer.

Så er det Nobelprisen. Diplomet ser gammeldags ut, sier den ene av programlederne. Ekelund ler og sier at bidet ser ut som om det er laget med fettstifter.

Deretter blir det en slags munter passiar om det kan være en "fettstiftkunstner" som har laget det...

Jeg trodde at alle i Norge med mer enn grunnskolen og som hadde lest en avis de siste 20 årene hadde fått med seg at det er en norsk kunstner som har laget motivet.

I år er det Håkon Bleken. En var våre mest anerkjente og mest kjente.

NRK Østlanssendingen opplyser folket om TikTok og Sex og Singleliv. Dette skal være statlig finansiert???

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»