Roing under Sommer-OL 2020

Svar
Hudsucker

Re: Roing under Sommer-OL 2020

Legg inn av Hudsucker »

Puttemans skrev: tor jul 29, 2021 3:17 am Nei og nei, Nederland.
Den kommer til å svi en stund... Et lite feiltak var nok.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Veldig fin semi av Borch, veldig kontrollert seier og det lukter medalje lang vei.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Mye skal gå galt om det ikke blir medalje.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Tyskeren ute, og greker vinner den andre semien. Den gikk litt fortere enn Borch sin semi, men nordmannen presset seg nok ikke slik de måtte her.

Nordmannen er nok den største gullfavoritten nå.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Trehjulssykkel skrev: tor jul 29, 2021 4:09 am Mye skal gå galt om det ikke blir medalje.
Kjetil nest beste tid

BioDex

Legg inn av BioDex »

Har akkurat sett Borch's semifinale, og han så ut som en million :D Kan ta gullet, ihvertfall medalje.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Endelig en opptur for Norge! Det var godt etter den drittdagen i går.

startelver

Legg inn av startelver »

Heia Borch ! Denne trenger vi.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tullin_Thams skrev: søn jul 25, 2021 4:34 am
lok1 skrev: søn jul 25, 2021 3:52 am Ikke rart ting går stang ut når alle norske deltakere tydeligvis er medaljeoutsidere. Firern er selvfølgelig langt unna medalje i år. Ser ikke bort fra at de er reelle outsidere om tre år, men det er en all for uerfaren båt til å få til noe vettugt allerede nå.
Jeg har et inntrykk av at media i Norge ofte hauser opp norske utøvere, enten det gjelder sommer- eller vintersport. Det fører til urealistiske forventninger og noen ganger virker det jo som om det bare er å hente (gull)medaljer.
I vintersport er det jo ikke tilfelle. Der vinner vi ofte til og med mer enn de store forventningene. Og jeg kan ikke se at pressen i år har hauset opp norske deltagere. Det at man er medaljekandidat betyr ikke at man skal ta medalje. Jeg pleier å bruke tommelfingerregelen medaljekandidater/3 = antall medaljer. Det pleier å treffe ganske godt. Da bør vi ende opp på fem-seks-syv medaljer.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Ti min igjen. Syns Borch seiler opp som favoritt til gullet nå. Færøyern og kroaten har vært gode, men Borch har vist han har taklet forholdene godt. En av favorittene, Ziegler er jo ute.

Kjør da.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Nå gjelder det boys and girls !

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Grekeren i ledelsen halvveis.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Huff. Spennende finale. Må vel si at sølv er godkjent uansett!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Sølv er vel bra? Kommentator veldig overrasket over grekeren, men var jo god i semi også.

Færøyeren fikk det enormt på slutten.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Aldri verden om den grekern er ren.

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

lok1 skrev: fre jul 30, 2021 2:34 am Ti min igjen. Syns Borch seiler opp som favoritt til gullet nå. Færøyern og kroaten har vært gode, men Borch har vist han har taklet forholdene godt. En av favorittene, Ziegler er jo ute.

Kjør da.
Du glemte en.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Trehjulssykkel skrev: fre jul 30, 2021 2:53 am Aldri verden om den grekern er ren.
Tenkte på tampen at det var viktig med sølv kontra bronsjen. Vet aldri hva som kommer i posten om ei tid.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Hudsucker skrev: fre jul 30, 2021 2:53 am
lok1 skrev: fre jul 30, 2021 2:34 am Ti min igjen. Syns Borch seiler opp som favoritt til gullet nå. Færøyern og kroaten har vært gode, men Borch har vist han har taklet forholdene godt. En av favorittene, Ziegler er jo ute.

Kjør da.
Du glemte en.
900 i odds på han, så grattis om du husket han :)

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Grekeren var det ikke så mye å gjøre med, men sølv skal man ikke forakte. Vondt for dansken som misser medaljen på de siste meterne.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Uansett bra innsats av Kjetil. Kan ikke si at han ikke leverte i dette OL.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Du verden, det var en spennende finale! Grekern ble for sterk, men synes Borch tok seg bra sammen på slutten. Hadde vært svært surt om han sprakk slik dansken gjorde. Kroaten kom fort der på slutten..

lund

Legg inn av lund »

Kommentatorene virker noget skeptiske til grekeren. Menmen. Time will show. Uansett godt levert av Borch.

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

lok1 skrev: fre jul 30, 2021 2:54 am
Hudsucker skrev: fre jul 30, 2021 2:53 am
lok1 skrev: fre jul 30, 2021 2:34 am Ti min igjen. Syns Borch seiler opp som favoritt til gullet nå. Færøyern og kroaten har vært gode, men Borch har vist han har taklet forholdene godt. En av favorittene, Ziegler er jo ute.

Kjør da.
Du glemte en.
900 i odds på han, så grattis om du husket han :)
Han vant jo semifinalen sin i går! På en tid som var bedre enn Borchs. Så ut av det blå var det jo ikke.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Trehjulssykkel skrev: fre jul 30, 2021 2:53 am Aldri verden om den grekern er ren.
Klassisk kommentar kommer 100% av tiden når noen slår en norsk favoritt.

Ja, ja, hvem vet, kanskje kommer gullet i posten.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Rørende intervju med Borch! Sølv er rått.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

lok1 skrev: fre jul 30, 2021 2:54 am
Hudsucker skrev: fre jul 30, 2021 2:53 am
lok1 skrev: fre jul 30, 2021 2:34 am Ti min igjen. Syns Borch seiler opp som favoritt til gullet nå. Færøyern og kroaten har vært gode, men Borch har vist han har taklet forholdene godt. En av favorittene, Ziegler er jo ute.

Kjør da.
Du glemte en.
900 i odds på han, så grattis om du husket han :)
Grekeren? Synd man ikke satte en høvding på han da. Fine feriepenger det.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Jeg har funnet svaret på hvilken idrett det er enklest å bli olympisk mester i. Det er hvis man blir cox i en åtterbåt!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hva er de greiene han har i trynet og er han i slekt med Christian Borch?

lund

Legg inn av lund »

Dagbladet er virkelig en møkkaavis. Overskriften deres: NÅ: Sjokktap!

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

kytec skrev: fre jul 30, 2021 3:04 am
Trehjulssykkel skrev: fre jul 30, 2021 2:53 am Aldri verden om den grekern er ren.
Klassisk kommentar kommer 100% av tiden når noen slår en norsk favoritt.

Ja, ja, hvem vet, kanskje kommer gullet i posten.
Handler mer om at grekern har bokstavelig talt kommet ut av intet og ror på en måte som dopede gjør.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»