Toppserien 2022

Svar
chatin

Re: Toppserien 2022

Legg inn av chatin »

sexxes skrev: tor sep 01, 2022 10:29 pm
TWU skrev: tor sep 01, 2022 1:21 pm Rosenborg mot Real Madrid
Brann mot Rosengård

Er vel tøff motstand begge disse, svenske lag pleier å være gode. Samtidig er det vel ikke umulig for noen av de norske?
Brann var vel uheldige med trekningen. Kunne jo for eksempel fått Vllaznia fra Albania. Rosenborg derimot var mye heldigere. Fikk et av de to lagene det skal være mulig å slå. Real Madrid treer i Spania, og endte 30! poeng bak Barcelona.
Heldig og heldig for Rosenborg, hadde nok fått en tøff kamp uansett. Real Madrid slo tross alt ut Manchester City i kvalifiseringen både i fjor og i år. Men av de potensielle motstanderne de kunne få så er vel Real Madrid et av lagene som ikke er helt umulig. Tror likevel det blir for tøft.

Spent på styrkeforholdet Brann/Rosengård. Brann er bedre enn hva Vålerenga var i fjor når de møtte Häcken. Tror det kan bli jevnt. Favorittstempel på Rosengård, men absolutt mulig for Brann.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kampene i sluttspillet runde 1:

Topp 4:
Lørdag 10/09-22:
Rosenborg vs Stabæk 16:00 (DIREKTESPORT)

Søndag 11/09-22:
Vålerenga vs Brann 16:00 NRK 1 og nrk.no/tv

5.plassen Toppserie til 2.plassen 1.divisjon:
Lørdag 10/09-22:
TIL2020 vs LSK Kvinner 15:00 (DIREKTESPORT)
Kolbotn vs Avaldsnes 15:00 (DIREKTESPORT)

Søndag 11/09-22:
Åsane vs Røa 15:00 (DRIEKTESPORT)
Arna-Bjørnar vs Lyn 15:00 (DIREKTESPORT)

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Jøss treningskamper i toppserien allerede.
Veldig lang oppkjøring dette da.
Klarer Sandviken å forsvare gullet de fikk i 2022-sesongen?

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Sluttspillet snart i gang:


Da er det klart for sluttspill i Toppserien og 1.divisjon runde 1 og det er 6 kamper i helgen som jeg setter søkelys på og det er topp 4 i Toppserien og kvalifiseringsspillet med resterende Toppserie lag og førstedivisjonslag, i den første kampen møttes TIL202 og LSK Kvinner:


TIL2020 vs LSK Kvinner
Sted: Alfheim stadion
Dag: lørdag
Dato: 10/09-22
Dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Amalie Salamonsen (Kvaløya SK)
Ass.dommer 2: Michael André Mosæther Hagen (Stange Sportsklubb)
4. dommer: Kristian Kristiansen (Bakkeby IK)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT


Værmelding for kampen mellom TIL2020 og LSK Kvinner finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... msø/Tromsø


Det ert altså den første kampen i sluttspillet for lag 5 i toppserie etter grunnspillet og til og med lang 2 i 1.divisjon som da møttes, og det er TIL2020 som møter LSK Kvinner. Detter bør i utgangspunktet bli borte seier for LSK Kvinner, men vi får vente å se. TIL2020 vant grunnspillet i 1. divisjon med samme poengsum som Åsane. LSK Kvinner var lenge med i kampen om en plass i topp fire-sluttspillet, men endte til slutt på syvendeplass i grunnspillet, fire poeng bak Stabæk som ble nummer fire. TIL2020 og LSK Kvinner har ikke møttes tidligere.

Oddsen for kampen mellom TIL2020 og LSK Kvinner ser slik ut:
H: 8.20
U: 6.30
B: 1.20

Det er ingen tvil om at gjestene LSK Kvinner er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.


I den andre kampen mellom lagene som ikke ble topp 4 i Toppserien og de 2 øverste langene i 1-divisjom møttes Kolbotn og Avaldsnes:


Kolbotn vs Avaldsnes
Sted: Sofiemyr stadion
Dag: lørdag
Dato: 10/09-22
Dommer: Sarah Fatemeh Zangeneh (Kongsberg IF)
Ass.dommer 1: Niloo Kafili (Ridabu IL)
Ass.dommer 2: Tomke Kathrin Poppen (Åssiden IF)
4. dommer: Morten Andersen-Gott (Øvrevoll Hosle IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT


Værmelding for kampen mellom Kolbotn og Avaldsnes finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Sofiemyr


Det er altså to toppserie lag som møttes i denne kampen, det kan bli en jevn kamp men jeg tror kanskje at hjemmelaget kan vinne, men vi får vente å se. Kolbotn tapte bare én av de syv siste kampene i grunnspillet og endte på femteplass, ett poeng bak Stabæk som tok den siste plassen i topp fire-sluttspillet. Avaldsnes endte nest sist i grunnspillet, men avsluttet med fire poeng på de to siste kampene.
I grunnspillet vant Kolbotn 3-0 på Karmøy. Kampen på Sofiemyr kunne ikke spilles på grunn av baneforholdene og Avaldsnes ble tilkjent seieren.


Oddsen for kampen mellom Kolbotn og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.25
U: 5.10
B: 8.50

Det er ingen tvil om at hjemmelaget er favoritter i denne kampe også ifølge oddsen, men som vanlig så skal jo kampen spilles også da.


I den første av 2 kamper i topp4 sluttspillet runde 1 møttes Rosenborg og Stabæk:


Rosenborg vs Stabæk
Sted: Koteng Arena
Dag: lørdag
Dato: 10/09-22
Dommer: Cecilie Frøyland (Frøyland IL)
Ass.dommer 1: Marcus Klomsten Dragsten (Sjetne IL)
Ass.dommer 2: Vilde Sølverud Larsen (Stoppen Sportsklubb )
4. dommer: Håkon Rinaldo Hansen (Grytøy Idrettslag)
Klokkeslett: 16:00
Kanal: DIREKTESPORT


Værmelding for kampen mellom Rosenborg og Stabæk finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ettsanlegg


Det spilles altså en topp 4 kamp i morgen og det er Rosenborg som tar imot Stabæk, Stabæk ble det fjerde og siste laget i topp 4, jeg tror nok at hjemmelaget Rosenborg blir forsterke her. Rosenborg endte på andreplass i grunnspillet og tar med seg fire poeng inn i sluttspillet. Stabæk vant kampen om den siste plassen i topp fire-sluttspillet, men starter den siste delen av sesongen med null poeng. 14 poeng skilte de to lagene i grunnspillet.
Da lagene møttes i grunnspillet vant Rosenborg 1-0 på Koteng Arena og 3-2 på Nadderud stadion.


Oddsen for kampen mellom Rosenborg og Stabæk ser slik ut:
H: 1.25
U: 5.10
B: 8.50
Det er ingen tvil om at hjemmelaget er favoritter i denne kampe også ifølge oddsen, men som vanlig så skal jo kampen spilles også da.


I den første av 2 kamper i sluttspillet mellom 5.plassen i Toppserien til 2.plassen i 1.divisjon som spilles på søndag, møttes Åsane og Røa:


Åsane vs Røa
Sted: Åsane Arena
Dag: søndag
Dato: 11/09-22
Dommer: Emilie Rodahl Torkelsen (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 1: Andreas Ytredal Akse (Hyllestad IL)
Ass.dommer 2: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
4. dommer: Markus Lille (Malvik IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT


Værmelding for kampen mellom Åsane og Røa finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... rgen/Åsane


Det er altså Åsane som tar imot Geir Nordby og Røa til dyst, jeg tror kanskje at Røa trekker det lengste strået i kampen, men det kan fort bli en jevn kamp. Åsane ble nummer to i grunnspillet i 1. divisjon med samme poengsum som TIL2020. Røa gikk gjennom grunnspillet i Toppserien uten å vinne en kamp og endte sist med tre poeng.
Da lagene møttes i 1. divisjon i fjor endte det 2-2 i Bergen før Røa vant 3-0 i Oslo.


Oddsen i kampen mellom Åsane og Røa ser silk ut:
H: 2.40
U: 3.45
B: 2.45


Det er veldig jevnt ifølge oddsen, men Åsane er faktisk bitte litt mer favoritter enn Røa, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.



I den andre av 2 kamper i sluttspillet mellom 5.plassen i Toppserien til 2.plassen i 1.divisjon som spilles på søndag, møttes Arna-Bjørnar og Lyn:


Arna-Bjørnar vs Lyn
Stred: Arna Idrettspark
Dag: søndag
Dato: 11/09.22
Dommer: Bjørn Tore Tvedt (Eidsvåg IL)
Ass.dommer 1: Mohammed Nabil Alzinati (Nymark IL)
Ass.dommer 2: Shahad Emad Al-Rantisi (Trane, SK)
4. dommer: Magnus Drag Lysø (Rørvik IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT



Værmelding for kampen mellom Arna-Bjørnar og Lyn finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ergen/Arna



Det er et nytt oppgjør mellom to Toppserielag og det er Arna-Bjørnar som tar imot Lyn, Jeg tror nok at gjestene kanskje blir for sterke her, men vi får vente å se. 12 poeng skilte lagene i grunnspillet. Lyn hadde lenge grepet om den siste plassen i topp fire-sluttespillet, men endte til slutt ett poeng bak Stabæk. Arna-Bjørnar klarte aldri å blande seg inn i kampen om de fire øverste plassene og endte på åttendeplass i grunnspillet.
I grunnspillet vant Lyn 2-1 i Bergen før det endte 1-1 i Oslo.


Oddsen for kampen mellom Arna-Bjørnar og Lyn ser slik ut:
H: 3.75
U: 3.85
B: 1.70
Det er vel liten tvil om at gjestene Lyn er favoritter også ifølge oddsen, men kampen skal som vanlig spilles først også da.


I den siste av alle sluttspillkampene uansett topp 4 eller ikke er den siste topp 4 kampen, der møttes Vålerenga og Brann:


Vålerenga vs Brann
Sted: Intility Arena
Dag: søndag
Dato: 11/09-22
Dommer: Henrikke Holm Nervik (Trygg/Lade, SK)
Ass.dommer 1: Linda Andresen (Hauerseter)
Ass.dommer 2: Helle Reiten (Sjetne IL)
4. dommer: Jonas Johnsen (Bækkelagets SK)
Klokkeslett: 16:00
Kanal: NRK 1 og nrk.no/tv


Værmelding for kampen mellom Vålerenga og Brann finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ty%20Arena


Dette er altså den siste av de kampene som jeg har søkelys på, men det er til gjengjeld en riktig godbit av en fotballkamp. Det er Vålerenga som altså tar imot Brann på Intility Arena, Det kan bli jevnt, men jeg tror kanskje at Brann blir for sterke i denne kampen, men vi får vente å se. Brann vant grunnspillet og tar med seg seks poeng inn i sluttspillet, det er fire poeng mer enn Vålerenga som ble nummer tre i grunnspillet. Med seier i Oslo søndag vil bergenserne skaffe seg en solid luke ned til Oslo-laget, men om Vålerenga vinner vil bare ett poeng skille lagene før de fem siste kampene.
Da lagene møttes i grunnspillet endte det 1-1 på Intility Arena før Brann vant 1-0 på Brann stadion.

Oddsen for kampen mellom Vålerenga og Brann ser slik ut:
H: 2.45
U: 3.45
B: 2.40

Det er relativt jevnt også ifølge oddsen, men en bitte liten fordel for Brann likevel, men som vanlig så skal kampen spilles også.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Tror Arna Bjørnar kan ha større mulighet enn oddsen sier. Lyn har mistet sin keeper, og endte 1-1 på Kringsjå i august (der spilte forresten reservekeeperen). At Rosenborg er favoritter er naturlig, men i utgangspunktet litt lav odds der, men Stabæk har kanskje blikket mer rettet mot onsdagens kamp. Ellers spent på TIL-LSK, og Åsane-Røa. Spent på forskjellen, og LSK bør være store favoritter. Røa uten seier i grunnspillet bør få mer trøbbel.

TWU

Legg inn av TWU »

sexxes skrev: lør sep 10, 2022 12:56 pm Ellers spent på TIL-LSK, og Åsane-Røa. Spent på forskjellen, og LSK bør være store favoritter. Røa uten seier i grunnspillet bør få mer trøbbel.
Åsane i form etter en liten down-periode som nesten kostet topp 2.

Kjekt at topplagene også får seg noen treningskamper, spesielt inn mot tellende CL-kamper

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

TWU skrev: lør sep 10, 2022 1:04 pm
sexxes skrev: lør sep 10, 2022 12:56 pm Ellers spent på TIL-LSK, og Åsane-Røa. Spent på forskjellen, og LSK bør være store favoritter. Røa uten seier i grunnspillet bør få mer trøbbel.
Åsane i form etter en liten down-periode som nesten kostet topp 2.

Kjekt at topplagene også får seg noen treningskamper, spesielt inn mot tellende CL-kamper
Topplagene spiller jo CL-kval!

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Rosenborg og Brann vant, mens Røa fikk sine første 3 poeng denne sesongen:

Da er altså runde 1 av sluttspillet ferdig spilt og i den første kampen møttes Kolbotn og Avaldsnes:


Kolbotn (1) vs Avaldsnes (1)

Mål Kolbotn: Fanny Alice Tess Lång 72 min

Mål Avaldsnes: Ida Mortensen Natvik 49 min

Det endte med uavgjort på Sofiemyr da Kolbotn tok imot Avaldsnes til den første sluttspill kampen, og etter en målløs første omgang, blir det 2 skåringer i andre omgang, det første målet kommer etter 49 spilte minutter da sender Ida Mortensen Natvik, Avaldsnes i ledelsen 1-0, før Kolbotn og Fanny Alice Tess Lång utligner til 1-1, fler mål blir det ikke i denne kampen. Kolbotn skal møtte Lyn på Kringsjå kunstgress til helgen, mens Avaldsnes får besøk av Åsane. Men før den tid skal Kolbotn ta imot Brann til dyst i semifinalen i NM på onsdag.



I den andre kampen i sluttspillet runde, møttes TIL2020 og LSK Kvinner:

TIL2020 (0) vs LSK Kvinner (4)

Mål LSK Kvinner: Signe Holt Andersen 23 min
Signe Holt Andersen 27 min
Rebecka Wanvik Holum 30 min
Signe Holt Andersen 37 min

Det var ingen tvil om at LSK Kvinner skulle vinne denne kampen, og de gjør enkelt og greit kort prosess, for alle målene kom i første omgang og alle målene kom før det var spilt 40 minutter. Det første målet kom etter 23 minutter spilt da satte LSK inn 1-0 ved Signe Holt Andersen, det skulle ikke bli Signe Holt Andersens eneste mål i kampen, for 4 minutter senere setter LSK Kvinner og Signe Holt Andersen inn sitt andre for dagen og 2-0, før Det er Rebecka Wanvik Holum sin tur til å skåre hun setter inn 3-0 til LSK Kvinner etter 30 minutters spill, 7 minutter senene hattricket et faktum for Signe Holt Andersen og 4-0 til LSK Kvinner, flere mål blir det altså ikke i denne kampen, TIL2020 møter Røa borte til helgen, mens LSK Kvinner tar imot Arna-Bjørnar til dyst i LSK-hallen.



I den første kampen i sluttspillet for topp 4, møttes Rosenborg og Stabæk:

Rosenborg (3) vs Stabæk (1)

Mål Rosenborg: Emilie Nautnes 10 min
Synne Skinnes Hansen 55 min
Anna Langås Jøsendal 90 min

Mål Stabæk: Melissa Linn Berman Bjånesøy 21 min

Det startet godt i sluttspillet for Rosenborg også, og det første målet kom ette bare 10 minutters spill da setter Emile Nautnes inn 1-0 for hjemmelaget Rosenborg, men etter 21 spilte minutter er det forsvars feil hos Rosenborg og Stabæk og Melissa Linn Berman Bjånesøy utligner til 1-1, det er også pauseresultat, etter pause handler det om Rosenborg igjen og etter 55 minutters spill setter Synne Skinnes Hansen inn 2-1 for hjemmelaget Rosenborg på vakkert vis, det ser lenge ut til at det skal ende 2-1 til Rosenborg men etter 90 spilte minutter sørger Anna Langås Jøsendal for at det ender 3-1 til Rosenborg. Rosenborg og Stabæk møttes allerede på onsdag i semifinalen i cupen på Nadderud.



I den tredje kampen i sluttspillet for plass 5 i Toppserien til og med andreplassen i 1.divisjon , møttes Arna-Bjørnar og Lyn:

Arna-Bjørnar (2) vs Lyn (2)

Mål Arna-Bjørnar: Helene Lokøy Gloppen 39 min
Yuuka Kurosaki 59 min

Mål Lyn: Julie Aune Jorde 22 min
Emilie Raaum Closs 47 min

Det endte 2-2 og poengdeling i denne kampen, det første målet kom etter 22 spilte minutter da Lyn og Julie Aune Jorde satte inn 1-0, etter 39 minutters spill utligner Arna-Bjørnar til 1-1 ved Helene Lokøy Gloppen, det er pauseresultatet, etter hvilen setter Emilie Raaum Closs inn 2-1 for Lyn, men etter 59 spilte minutter kommer Arna-Bjørnar nok en gang tilbake igjen og utligner til 2-2 ved Yuuka Kurosaki, Arna-Bjørnar Skal ta turen til LSK-hallen og møtte LSK Kvinner der til helgen, mens Lyn får besøk av Kolbotn.

Iden fjerde og siste kampen i sluttspillet for plass 5 i Toppserien til og med andreplassen i 1.divisjon , møttes Åsane og Røa:

Åsane (0) vs Røa (5)

Mål Røa: Tuva Lotte Leschbrandt Espås 27 min
Ochelle Anya de Courcy 38 min
Oline Brekke Fuglem 53 min
Solveig Engås 68 min
Synne Vatshelle Raa 71 min

Røa kan endelig juble for sesongens første seier i Toppserien og 3 poeng i sluttspillet og vinner hele 5-0 borte mot Åsane, det første, målet kom etter 27 minutter spill da sendte Tuva Lotte Leschbrandt Espås Røa i ledelsen 1.0, etter 38 spilte minutter dobler Røa ledelsen til 2-0 ved Ochelle Anya de Courcy, det var også pauseresultatet, etter hvilen fortsatte Røa og skåre, etter 53 spilte minutter øker Røa til 3-0 ved Oline Brekke Fuglem, før Solveig Engås legger på til 4-0 for bortelaget Røa, før Synne Vatshelle Raa legger på til 5-0 for Røa etter 71 spilte minutter, flere mål blir det ikke, Røa skal ta imot TIL2020 til helgen, mens Åsane skal ta turen til Karmøy for å møtte Avaldsnes der.



I den andre og siste kampen i sluttspillet i topp 4, møttes Vålerenga og Brann:

Vålerenga (1) vs Brann (2)

Mål Vålerenga: Janni Bøgild Thomsen 1 min

Mål Brann: Therese Sessy Åsland 51 min
Maria Dybwad Brochmann 71 min

Det ble Brann seier til slutt i denne kampen, men det første målet i kampen kom etter bare et minutt sill da satte Janni Bøgild Thomsen inn 1-0 for Vålerenga, og det er også pauseresultatet, i andre omgang utligner først Brann til 1-1 ved Therese Sessy Åsland etter 51 spilte minutter, før Brann snur kampen etter 71 spilte minutter til 2-1 ved Maria Dybwad Brochmann, flerte mål blir det ikke, Vålerenga skal møte Stabæk på Nadderud til helgen, mens Brann først skal møtte Kolbotn på Sofiemyr i semifinalen i NM på onsdag, før de møter Rosenborg på Stemmemyren kunstgress til helgen.

Før kamp rapportene for semifinalene på onsdag kommer i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Det spilles semifinaler i NM for kvinner i morgen, de kampene er som følger:
Kolbotn vs Brann 17:00 (NRK 1 og nrk.no/tv)
Stabæk vs Rosenborg 20:10 (NRK 1 og nrk.no/tv)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Det er altså klart for semifinaler i NM 2022 for kvinner, begge kampene spilles i morgen onsdag 14.september og begge kampene sendes på NRK 1 og nrk.no/tv, i den første kampen møttes Kolbotn og Brann:


Kolbotn vs Brann
Sted: Sofiemyr stadion
Runde: semifinale
Dag: onsdag
Dato: 14/09-22
Dommer: Marit Buhaug Folstad (Buvik IL - Fotball)
Ass.dommer 1: Niloo Kafili (Ridabu IL)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Klokkeslett: 17:00
Kanal: NRK 1 og nrk.no/tv


Værmelding for kampen mellom Kolbotn og Brann finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Sofiemyr



Det er altså semifinaler som skal spilles i NM i morgen, og i den første kampen møttes altså Kolbotn og Brann, jeg tror nok at gjestene Brann fort kan vinne denne kampen, men vi får vente å se. På veien til semifinalen har Kolbotn slått Grei 2-0, Medkila 2-1 og Lyn 1-0. Brann har slått Loddefjord 12-0, Arna-Bjørnar 5-0 og LSK Kvinner 6-0.
Kolbotn har vært i tre cupfinaler tidligere og vunnet én dem mens Brann (Sandviken) har én seier på fire cupfinaler.
Kolbotn og Brann (Sandviken) har ikke møttes i NM tidligere. Siden 2002 har lagene møttes 34 ganger i Toppserien. Kolbotn har 20 seire, Brann (Sandviken) ti. Fire kamper har endt uavgjort. I grunnspillet i Toppserien denne sesongen vant Brann begge kampene 2-1.


Oddsen for kampen mellom Kolbotn og Brann ser slik ut:
H: 8.50
U: 5.10
B: 1.25

Det er ingen tvil om at gjestene fra Bergen er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles også da.



I den andre og siste semifinalen kampen i NM, møttes Stabæk og Rosenborg:


Stabæk vs Rosenborg
Sted: Nadderud stadion
Runde: semifinale
Dag. Onsdag
Dato: 14/09-22
Dommer: Karoline Marie Jensen (Furuflaten Idrettslag)
Ass.dommer 1: Linda Andresen (Hauerseter)
Ass.dommer 2: Tomke Kathrin Poppen (Åssiden IF)
4. dommer: Herman Holthe (Bækkelagets SK)
Klokkeslett: 20:10
Kanal: NRK 1 og nrk.no/tv


Værmelding for kampen mellom Stabæk og Rosenborg finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... m/Nadderud



Det er altså semifinaler som skal spilles i NM i morgen, og i den andre kampen møttes Stabæk og Rosenborg, jeg tror nok at gjestene Rosenborg fort kan vinne denne kampen, men vi får vente å se. På veien til semifinalen har Stabæk slått Odd 1-0, Røa 1-0 og Avaldsnes 1-0. Rosenborg har slått KIL/Hemne 4-1, AaFK Fortuna 2-1 og Vålerenga 3-2.
Stabæk (Asker) har vært i cupfinalen 16 ganger tidligere og vunnet åtte av dem mens Rosenborg (Trondheims-Ørn) har åtte seire på 15 finaler.
Stabæk (Asker) og Rosenborg (Trondheims-Ørn) har møttes tre ganger tidligere i NM. I 2001 vant trønderne 3-2 i cupfinalen på Ullevaal stadion før Asker vant 2-1 i semifinalen tre år senere. Forrige gang klubbene møttes i NM var i 2012 da Stabæk vant 4-0 i kvartfinalen.
Totalt har lagene møttes 46 ganger i serie og cup siden 2000. Stabæk (Asker) har 24 seire, Rosenborg (Trondheims-Ørn) 16. Seks kamper har endt uavgjort. Sist gang lagene møttes var topp 4-sluttspillet i Toppserien lørdag. Da vant Rosenborg 3-1 i Trondheim. I grunnspillet vant trønderne 3-2 på Nadderud og 1-0 på Koteng Arena.
Oddsen for kampen mellom Stabæk og Rosenborg ser slik ut:
H: 8.50
U: 6.10
B: 1.20


Det er ingen tvil om at gjestene fra Trondheim er favoritter i denne kampen også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles også da.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Stabæk satser vel på seier 1-0. Hadde jo vært episk å nå finalen etter 4×1-0. Mener det er det perfekte resultat. Underholdningsmessig er det sjelden det.

lund

Legg inn av lund »

Maria Brochmann er en slags fotballens Eiffeltårn. Sitat: Olav Traaen.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Er det noe forskjell på tilskuerantall nå når sluttspillet har begynt?

lund

Legg inn av lund »

Det deles ut et gult kort: "Der kom høstens farve". Hadde glemt hvor skrullete Olav Traaen faktisk er.

lund

Legg inn av lund »

Snytt for scoring og straffe i løpet av ett minutt. Sterkt.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

lund skrev: ons sep 14, 2022 5:16 pm Det deles ut et gult kort: "Der kom høstens farve". Hadde glemt hvor skrullete Olav Traaen faktisk er.
Kan ta et par fakta om Traaen. Han har for dårlig syn til å få kjøre bil, og han har vært fotballdommer i 4. divisjon

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Da gratulerer jeg Brann med finaleplass i NM 2022.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det hjelper ikke med «hater, hater, hater Bergen by!» gjennom roperten på sofienmyr

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Merk at Brann kun van 2-1 i seriekampene hvor det i begge sto 1-1 på et tidspunkt.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

DEILIG

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det blir the double på Sandviken i år tror jeg.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Henningsen skrev: ons sep 14, 2022 10:35 pm Det blir the double på Sandviken i år tror jeg.
Helt greit å være underdog i finale for første gang. Bra med fem treningskamper mot topp motstand før finalen også.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Ellers herlig å se ungguttene stå utenfor garderoben, og blir overlykkelige over å få et par gamle illeluktende leggskinn fra en av kampens målscorere.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Brann og Stabæk til cup-finalen 2022:


Da er semifinalene i årets NM for kvinner ferdig spilt og i den første kampen møttes Kolbotn og Brann:


Kolbotn (1) vs Brann (6)

Mål Kolbotn: Marie Hella Andressen 88 min
Mål Brann: Nora Eide Lie 7min
Guro Bergsvand 38 min
Signe Gaupset 51 min
Tuva Hansen 59 min
Maria Dybwad Brochmann 69 min
Rakel Engesvik 80 min


Det var ingen tivl om at Bann skulle vinne denne kampen og til slutt ble det 6-1 til bergenserne, Det første målet kom etter 7 minutters spil ved Nora Eide Lie til 1-0 for Brann, før Guro Bergsvand doblet ledelsen til 2-0 for Brann etter 38 minutters spill og det er også pauseresultatet. I andre omgang fortsatte Brann og skåre mål, og etter 51 spite minutter øker de ledelsen til 3-0 ved Signe Gaupset, før Tuva Hansen øker ledelsen til 4-0 etter 59 minutters spill, før Maria Dybwad Brochmann økte ledelsen til 5-0 for Brann etter 69 minutters spill, før Rakel Engesvik økte ledelsen til 6-0 for Brann etter 80 minutters spill , flere Brann mål blir det ikke, men Kolbotn reduserer til 6-1 etter 88 spilte minutter ved Marie Hella Andressen, flere mål blir det dermed ikke i denne kampen. Dermed er altså Brann i cupfinalen, til helgen møter de Rosenborg til dyst i sluttspillet for topp 4 i Bergen og Stemmemyren kunstgress på lørdag.
Mens Kolbotn skal spille borte på Kringsjå kunstgress.
I den andre kampen i semifinalene i NM for kvinner 2022, møttes Stabæk og Rosenborg:


Stabæk (2) vs Rosenborg (1)

Mål Stabæk: Smilla Valotto 23 min
Iris Omarsdottir 81 min

Mål Rosenborg: Synne Skinnes Hansen 43 min


Det ble kanskje i utgangspunktet en litt overraskende seier til Stabæk i denne kampen, men slik kampbildet utviklet seg, så var det nok en fortjent seier til Stabæk til slutt, Det første målet kom etter 23 spilte minutter etter en forsvarsfeil av Rosenborg-kaptein Næss, det målet setter Smilla Valotto inn og 1-0 til Stabæk, rett før pause utligner Rosenborg til 1-1 ved Synne Skinnes Hansen, det er også pauseresultatet. Det er lengen ut til at det kanskje skal bli ekstra omganger på Nadderud, menn etter 81 spilte minutter sender Iris Omarsdottir Stabæk i ledelsen 2-1 etter en forsvarsfeil av Rosenborgs Kristine Leine og Rosenborg keeperen, flere mål blir det ikke Stabæk skal møtte Vålerenga hjemme på Nadderud på søndag, mens Rosenborg skal til Bergen og spille mot Brann på Stemmemyren kunstgress.


Før kamp rapportene for helgens kamper kommer i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kampene i sluttspillet runde 2:

Topp 4:
Lørdag 17/09-22:
Brann vs Rosenborg 15:30 (NRK 1 og nrk.no/tv)

Søndag 18/09-22:
Stabæk vs Vålerenga 16:00 (DIREKTESPORT)

5.plassen Toppserie til 2.plassen 1.divisjon:

Søndag 18/09-22:
Lyn vs Kolbotn 15:00 (DRIEKTESPORT)
LSK Kvinner vs Arna-Bjørnar 15:00 (DIREKTESPORT)
Røa vs TIL2020 15:00 (DIREKTESPORT)
Avaldsnes vs Åsane 15:00 (DIREKTESPORT)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Gullfavorittene møttes i Bergen og Røa jakter sin andre seier i Toppserien i år:

Da er det klart for sluttspill i Toppserien og 1.divisjon runde 2 og det er 6 kamper i helgen som jeg setter søkelys på og det er topp 4 i Toppserien og kvalifiseringsspillet med resterende Toppserielagene og de to øverste 1.divisjonslagene, i den første kampen møttes Brann og Rosenborg:

Brann vs Rosenborg
Sted: Stemmemyren kunstgress
Runde: 2 (sluttspillet)
Dag: lørdag
Dato 17/09-22
Dommer: Ola Kellerhals (Vaulen IL- fotball)
Ass.dommer 1: Elias Haugen (Nymark IL)
Ass.dommer 2: Rezvan Warmely (Hovding, TIL)
4. dommer: Martin Røed Knudsen (Tertnes Fotball Herrer)
Klokkeslett: 15:30
Kanal: NRK 1 og nrk.no/tv

Værmelding for kampen mellom Brann og Rosenborg finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Sandviken


Det er altså Brann som tar imot Rosenborg til gullfavorittkamp i Bergen i den andre runden av sluttspillet i Toppserien topp 4 2022, jeg tror at det kan bli en jevn kamp og tør ikke tippe hvem som vinner. Brann kvalifiserte seg til cupfinalen onsdag da de slo Kolbotn 6-1 på Sofiemyr mens Rosenborg ble slått ut av cupen av Stabæk på Nadderud. Begge lagene vant den første kampen i sluttspillet sist helg og to poeng skiller dem når fem runder gjenstår.
Brann (Sandviken) og Rosenborg (Trondheims-Ørn) har møttes 49 ganger tidligere i serie og cup. Rosenborg (Trondheims-Ørn) har 26 seire, Brann (Sandviken) har 12. 11 kamper har endt uavgjort. I grunnspillet i Toppserien tidligere i år vant lagene hver sin hjemmekamp, Brann vant 2-1 i Bergen før Rosenborg vant 1-0 i Trondheim.

Oddsen for kampen mellom Brann og Rosenborg ser slik ut:
H: 1.85
U: 3.40
B: 3.60

Det er ingen tvil om at Brann er favoritter ifølge oddsen i hvert fall, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

I den første av sluttspillkampene for 5.plassen i Toppserien til og med de 2 første plassene i 1.divisjon, møttes Lyn og Kolbotn:

Lyn vs Kolbotn
Sted: Kringsjå kunstgress
Runde: 2 (sluttspillet)
Dag: søndag
Dato 18/09-22
Dommer: Karoline Marie Jensen (Furuflaten Idrettslag)
Ass.dommer 1: Stian André Kuznetsoff (Lommedalens IL)
Ass.dommer 2: Marit Hamel (Skaun BK)
4. dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT

Værmelding for kampen mellom Lyn og Kolbotn finner dere her:

https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Kringsjå

Det er altså 2 Oslo lag som møttes på Kringsjå kunstgress i runde 2 av sluttspillet, når Lyn tar imot Kolbotn, jeg tror det vil bli en jevn kamp. Både Lyn og Kolbotn var med i kampen om den siste plassen i topp 4-sluttspillet og begge lagene spilte uavgjort i den første kampen i sluttspillet sist helg.
I grunnspillet i Toppserien vant Lyn 1-0 på Sofiemyr før det endte 1-1 på Kringsjå. I kvartfinalen i NM vant Kolbotn 1-0 på hjemmebane.

Oddsen for kampen mellom Lyn og Kolbotn ser slik ut:
H: 2.20
U: 3.65
B: 2.60

Det er ganske så jevnt ifølge oddsen også, så får vi se hvordan kampen går.


I den andre av sluttspillkampene for 5.plassen i Toppserien til og med de 2 første plassene i 1.divisjon, møttes LSK Kvinner og Arna-Bjørnar:

LSK Kvinner vs Arna-Bjørnar
Sted: LSK-hallen
Runde: 2 (sluttspillet)
Dag: søndag
Dato 18/09-22
Dommer: Marit Buhaug Folstad (Buvik IL - Fotball)
Ass.dommer 1: Niloo Kafili (Ridabu IL)
Ass.dommer 2: Kjetil Bakken Moen (Lyn Fotball)
4. dommer: Johan William Grundt (Eidskog Fotball)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT

Værmelding for kampen mellom LSK Kvinner og Arna-Bjørnar er som vanlig ikke nødvendig i og med at kampen spilles inne i en hall.

Det er altså LSK Kvinner som tar imot Arna-Bjørnar til dyst i LSK-hallen på søndag og jeg tror det kan bli en jevn kamp dette også. LSK Kvinner startet sluttspillet med 4-0-seier over 1. divisjonsvinner TIL2020 i Tromsø sist helg mens Arna-Bjørnar spilte 2-2 hjemme mot Lyn.
I grunnspillet i Toppserien vant lagene hver sin hjemmekamp. Arna-Bjørnar vant først 1-0 i Bergen før LSK vant 2-0 i LSK-hallen.

Oddsen for kampen mellom LSK Kvinner og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.20
U: 6.10
B: 8.50

Det er ingen tvil om at hjemmelaget LSK Kvinner er favoritt også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.


I den tredje av sluttspillkampene for 5.plassen i Toppserien til og med de 2 første plassene i 1.divisjon, møttes Røa og TIL2020:

Røa vs TIL2020
Sted: Kringsjå kunstgress
Runde: 2 (sluttspillet)
Dag: søndag
Dato 18/09-22
Dommer: Cecilie Frøyland (Frøyland IL)
Ass.dommer 1: Aylin Kalak (Høybråten og Stovner IL)
Ass.dommer 2: Elida Metveit Beisland (Just IL)
4. dommer: Brage Nygård (Salangen IF Fotball)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT

Værmelding for kampen mellom Røa og TIL2020 finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Oslo/Røa

Røa vant sin første seriekamp for sesongen da de slo Åsane 5-0 på bortebane sist helg mens TIL2020 tapte 0-4 hjemme mot LSK Kvinner.
Da Røa og TIL2020 (Fløya) møttes i 1. divisjon i fjor vant Røa 3-0 i Oslo før det endte 0-0 i Tromsø. Jeg tror kanskje Røa vinner denne kampen, men vi får vente å se.

Oddsen for kampen mellom Røa og TIL2020 ser slik ut:
H: 1.10
U: 8.50
B: 11.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Røa er favoritt også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.


I den fjerde av sluttspillkampene for 5.plassen i Toppserien til og med de 2 første plassene i 1.divisjon, møttes Avaldsnes og Åsane:
Avaldsnes vs Åsane
Sted: Avaldsnes 1
Runde: 2 (sluttspillet)
Dag: søndag
Dato 18/09-22
Klokkeslett: 15:00
Kanal: DIREKTESPORT
Dommer: Henrikke Holm Nervik (Trygg/Lade, SK)
Ass.dommer 1: Joar Rodrigues de Miranda (Stegaberg IL)
Ass.dommer 2: Marius Clarholm (Viking FK)
4. dommer: Aleksander Skjold Vermundsen (Kopervik Idrettslag)

Værmelding for kampen mellom Avaldsnes og Åsane finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Avaldsnes

Avaldsnes fikk med seg ett poeng fra bortemøtet med Kolbotn sist helg mens Åsene startet sluttspillet med 0-5-tap for Røa hjemme i Bergen.
Lagene har ikke møttes tidligere i serie og cup, men de møttes i to treningskamper før 2021-sesongen og begge kampene endte 2-2. Jeg tror Avaldsnes vil vinne denne kampen, men vi får vente å se.
Oddsen for kampen mellom Avaldsnes og Åsane ser slik ut:
H: 1.15
U: 7.50
B: 9.20

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Avaldsnes er favoritt også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.


I den andre av topp 4 sluttspillkampene, møttes Stabæk og Vålerenga:

Stabæk vs Vålerenga
Sted: Nadderud stadion
Runde: 2 (sluttspillet)
Dag: søndag
Dato 18/09-22
Klokkeslett: 16:00
Kanal: DIREKTESPORT
Dommer: Herman Leiulfsrud Aass (Fossum IF Skien)
Ass.dommer 1: Steffen Nathaniel Dahl (Greåker IF)
Ass.dommer 2: Elias Egenæs Melgård (Stoppen Sportsklubb )
4. dommer: Morten Andersen-Gott (Øvrevoll Hosle IL)


Værmelding for kampen mellom Stabæk og Vålerenga finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... m/Nadderud


Stabæk kvalifiserte seg til cupfinalen onsdag da de slo Rosenborg hjemme på Nadderud. To poeng skiller lagene etter at både Stabæk og Vålerenga tapte den første kampen i sluttspillet sist helg.
Stabæk (Asker) og Vålerenga har møttes 23 ganger i serie og cup. Vålerenga har ti seire, Stabæk (Asker) har ni. Fire kamper har endt uavgjort. I grunnspillet i Toppserien vant Vålerenga begge kampene, først 2-0 på Intility, så 4-1 på Nadderud. Jeg tror at gjestene Vålerenga vinner denne kampen, men vi får vente å se.

Oddsen for kampen mellom Stabæk og Vålerenga ser slik ut:
H: 5.50
U: 4.60
B: 1.40

Det er ingen tvil om at gjestene Vålerenga er favoritter i kampen også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles også da.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Bemerkelse til oddsen, så ser det ut som de ikke helt har tatt inn over seg at LSK ikke er av gammel klasse. Altfor store favoritter etter min mening. Oppsiktsvekkende høy odds på Stabæk hjemme mot Vålerenga også. Kan muligens forsvares med at Stabæk får en utladning etter onsdagens cupkamp. Det kan dog gi mer selvtillit også,for et lag som har alt å vinne.

Skulle likt å si at oddsen på TIL og Åsane var for høy også, men etter sist helgs kamper er de vanskelige å argumentere mot.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Uavgjort i Bergen og Avaldsnes med tap for Åsane:

Da er runde 2 av sluttspillet for både topp 4 og resten ferdig spilt og i den første kampen møttes Brann og Rosenborg:

Brann (1) vs Rosenborg (1)

Mål Brann: Svava Ros Gudmundsdottir 52 min

Mål Rosenborg: Selma Sol Magnusdottir 10 min

Det endte med uavgjort da de 2 store gullfavorittene Brann og Rosenborg møttes på Stemmemyren kunstgress. Lagene hadde hver sin omgang, Det første målet kom etter 10 minutters spill da satte Rosenborg inn 1-0 ved Selma Sol Magnusdottir, det ert også pauseresultatet, i andre omgang utligner Brann til 1-1 etter 52 minutters spill denne gangen var det Branns islandske spiller Svava Ros Gudmundsdottir som skårer. Flere mål blir det ikke i denne kampen, både Brann og Rosenborg skal ut og spille CL-playoff på onsdag og de spiller ikke til helgen.

I den første kampen i sluttspillet for 5.plassen i Toppserien å til og med 2. plassen i 1.divisjon, og der møttes Lyn og Kolbotn:

Lyn (3) vs Kolbotn (1)

Mål Lyn: Anna Nerland Aahjem 19 min
Kristin Holmen 61 min
Emilie Raaum Closs 70 min

Mål Kolbotn: Julie Elise Hoff Klæboe 12 min

Det var egentlig ingen tvil om at Lyn skulle ta alle 3 poengene i denne kampen, men det var Kolbotn som kom best i gang, for etter 12 minutters spill setter Julie Elise Hoff Klæboe inn 1-0 for gjestene Kolbotn, før Lyn utligner til 1-1 etter 19 spilte minutter ved Anna Nerland Aahjem og det er også pauseresultatet. Etter hvilen tok det litt tid før Lyn skåret igjen, men etter 61 spilte minutter setter Kristin Holmen inn 2-1 for hjemmelaget, og 9 minutter senere øker hjemmelaget til 3-1 ved Emilie Raaum Closs. Lyn møter Avaldsnes til helgen hjemme på Kringsjå, mens Kolbotn får besøk av LSK Kvinner.

Resten av etter kamprapportene kommer enten i morgen eller på torsdag og før kamp rapporten til helgen kom mer på fredag.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Her er resten av etter kamp rapporten fra helgen:
I den andre kampen i sluttspillet fra 5.plassen i Toppserien og til og med 2.plassen i 1.dvisjon, og i den møttes LSK Kvinner og Arna-Bjørnar:

LSK Kvinner (0) vs Arna-Bjørnar (2)

Mål Arna-Bjørnar: Miljana Ivanovic 42 min
Linnea Sælen 90 min

Det ble til slutt Arna-Bjørnar som stakk av med alle 3 poengene i LSK-hallen, da LSK Kvinner var motstander i slutt spill kampen. Det første målet i kampen kom etter 42 spilte minutter da satte Arna-Bjørnar i 1-0 ved Miljana Ivanovic, det ser lenge ut til at det skulle bli 1-0, men etter 90 minutters spill satte Arna-Bjørnar og Linnea Sælen, flere mål blir det selvfølgelig ikke i denne kampen, LSK Kvinner møter Kolbotn borte til helgen, mens Arna-Bjørnar tar imot Røa i Bergen til helgen.

I den tredje og nest siste kampen i sluttspillet fra 5.plassen i Toppserien og til og med 2.plassen i 1.dvisjon, og i den møttes Røa og TIL2020:

Røa (1) vs TIL2020 (2)

Mål Røa: Tuva Lotte Leschbrandt Espås (straffe) 57 min

Mål TIL2020: Mali Motrøen Trøan 43 min
Emma Granlind 82 min

Det ble kanskje en litt overraskende seier for gjestene TIL2020 borte mot Geir Nordby og Røa og det var TIL2020 som begynte å skåre mål, for etter 43 spilte minutter setter TIL2020 og Mali Motrøen Trøan inn 1-0, det er også pauseresultatet. I andre omgang utligner Røa til 1-1 på straffespark ved Tuva Lotte Leschbrandt Espås etter 57 minutters spill, før TIL2020 skåret til 2-1 etter 82 spilte minutter ved Emma Granlind, flere mål blir det ikke i denne kampen, Røa skal møtte Arna-Bjørnar borte i Bergen til helgen, mens TIL2020 tar imot Åsane i Tronsø.

I den fjerde og siste kampen i sluttspillet fra 5.plassen i Toppserien og til og med 2.plassen i 1.dvisjon, og i den møttes Avaldsnes og Åsane:

Avaldsnes (0) vs Åsane (1)

Mål Åsane: Synne Eide Bjørnebøle (straffe) 57 min
Gult kort Åsane: Eirik Fjeldstad (Trener)
Det ender med tap for Avaldsnes på hjemmebane på Karmøy, når Bergenslaget Åsane kom på besøk, etter en målløs første omgang får Åsane straffespark etter 57 minutters spill, det tar Synne Eide Bjørnebøle og setter i mål og dermed 1-0 til Åsane, flere mål blir det ikke i denne kampen, Avaldsnes skal til Kringsjå og møtte Lyn der til helgen, mens Åsane skal til Tromsø og møtte TIL2020 der til helgen.


I den andre og siste kampen i sluttspillet for topp 4, møttes Stabæk og Vålerenga:

Stabæk (0) vs Vålerenga (5)

Mål Vålerenga: Ingibjörg Sigurdardottir 28 min
Elise Hove Thorsnes 41 min
Thea Bjelde 66 min
Karina Sævik 70 min
Runa Lillegård 84 min

Det ender med hle 5-0 til Vålerenga borte mot Stabæk, og det første målet kom etter 28 spilte minutter ved Ingibjörg Sigurdardottir, før Elise Hove Thorsnes setter inn 2-0 etter 41 spilte minutter, det er også pauseresultatet, etter hvilen fortsetter Vålerenga å g skåre mål, først 3-0 ved Thea Bjelde etter 66 minutters spill, før Karina Sævik setter inn 4-0 etter 70 spilte minutter, før Runa Lillegård satte inn kampen siste mål med 5-0 etter 84 spilte minutter, fler mål blir det altså ikke og Vålerenga vinner 5-0, verken Stabæk eller Vålerenga skal spille til helgen fordi Både Brann og Rosenborg som de to skal møtte spiller CL-playoff både i morgen og til uken igjen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kampene i sluttspillet runde 3 (det er kun 5.plassen i Toppserien til 2.plassen i 1.divisjon som spiller i helgen):

5.plassen Toppserie til 2.plassen 1.divisjon:
Lørdag 24/09-22:
Lyn vs Avaldsnes 15:00 (DIREKTESPORT)

Søndag 25/09-22:
TIL2020 vs Åsane 13:30 (DRIEKTESPORT)
Arna-Bjørnar vs Røa 15:00 (DIREKTESPORT)
Kolbotn vs LSK Kvinner 15:00 (DIREKTESPORT)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»