Toppserien 2022

Svar
One Tree Hill go

Re: Toppserien 2022

Legg inn av One Tree Hill go »

Overganger så langt i Toppserien og 1.divisjon:

Toppserien
Arna-Bjørnar
Inn: Sofie Bjørnsen (Klepp)

Ut: Marija Aleksic (ukjent), Yuuka Kurosaki (ukjent), Marte Bjelde Hjelmhaug (LSK Kvinner), Meryll Abrahamsen (ukjent), Ingrid Jåstad (Avaldsnes), Martine Midtbø (ukjent), Madeleine Veivåg (Åsane)



Avaldsnes
Inn: Ingrid Jåstad (Arna-Bjørnar), Ingvild Hansen Høvring (FK Haugesund)

Ut: Synne Danielsen (FK Haugesund), Sara Pavlovic (ukjent)



Brann
Inn: Nanne Ruuskanen (KUPS), Natasha Anasi-Erlingsson (Breidablik)

Ut: Tuva Hansen (Bayern München), Guro Bergsvand (ukjent), Therese Sessy Åsland (Madrid CFF), Ingrid Ryland (legger opp)



LSK Kvinner
Inn: Marte Bjelde Hjelmhaug (Arna-Bjørnar), Thea Kyvåg (West Ham), Tonje Pedersen (Kolbotn)

Ut: Fiona Worts (Adelaide United), Klara Rybrink (Ukjent), Andrea Wilmann (ukjent), Ingrid Spord (legger opp)



Lyn
Ut: Mathea Berg-Solemdal (Stabæk), Cathinka Friis Tandberg (Linköping FC)



Rosenborg
Inn: Karoline Hernes (tilbake fra lån til KIL/Hemne)



Røa
Inn: Milla Baumeler Isaksen (Stabæk), Julie Hoff Klæboe (Kolbotn), Jenny Storaker Skogmo (eget akademi)

Ut: Emma Iversen (tilbake til Vålerenga etter lån), Emmaliina Ilona Tulkki (ukjent/langtidsskadet), Mia Huse (ukjent), Nadia Pinto (Øvrevoll Hosle), Vårin Ness (ukjent), Julie Brusgaard (ukjent)



Stabæk:
Inn: Mathea Berg-Solemdal (Lyn), Silje Skaara Helgesen (eget akademi), Malene Maslø Dunsby (Øvrevoll Hosle)

Ut: Maiken Bjørndalen (Ukjent), Linn Huseby (Ukjent), Kim Sundlöv (Ukjent), Ingrid Søndenå (legger opp)



Vålerenga
Inn: Felicia Rogic (Eskilstuna United DFF), Emma Iversen (tilbake fra utlån til Røa), Linn Vickius (Eskildstuna United)

Ut: Dejana Stefanovic (ukjent), Camilla Huseby (ukjent)



Åsane
Inn: Kaja Karlsen (Klepp), Anette Jensen (Klepp), Madeleine Veivåg (Arna-Bjørnar)



1. divisjon
Aafk Fortuna
Inn: Anna Constance (Blindheim IL)

Ut: Nora Myklebust Ferstad (ukjent), Natalie Granvang Nilsen (Raders FC)



Hønefoss:
Inn: Anja Avdal (Øvrevoll Hosle)



KIL/Hemne:
Ut: Karoline Hernes (tilbake til Rosenborg etter lån)



Klepp:
Inn: Gina Jøers (eget akademi), Silje Bjåstad (eget akademi), Linnea Tveit (eget akademi)

Ut: Sofie Bjørnsen (Arna-Bjørnar), Hege Hansen (Legger opp), Kaja Karlsen (Åsane), Maria Min Xiu Sørenes (Viking), Anette Jensen (Åsane), Ingrid Synnøve Nødland (Amazon Grimstad)



Kolbotn
Ut: Julie Elise Hoff Klæboe (Røa), Marie Hella Andresen (ukjent), Fanny Lång (ukjent), Lena Soleng Hansen (ukjent), Siw Døvle (ukjent), Sara Dyrehauge (ukjent), Tonje Pedersen (LSK Kvinner)



TIL 2020:
Inn: Rikke Fleisher Nedreaas (LSK Kvinner 2)



Øvrevoll Hosle
Inn: Nadia Pinto (Røa), Cornelia Torp-Hansen (Vålerenga akademi)

Ut: Anja Avdal (Hønefoss), Malene Maslø Dunsby (Stabæk)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Mia Hambro Svendsen har signert ny kontrakt for Røa

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Per dags dato kan man vel sette opp Emilie Lein under "ut" hos Rosenborg, evt. sette en stjerne bak navnet all den tid kontrakten har gått ut og hun ikke har signert/fått tilbud om en ny enda. Trenerteamet/sportslig (hvor far er trener/sjef) har signalisert at de ønsker henne med videre og sportslig koordinator Vikvang har sagt at det mest trolig blir en samtale i nærmeste fremtid, men at det må sportslig leder for kvinnene, Øydne, ta seg av.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Anya forlenger også med Røa

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

AMANDA JOHNSSON HAAHR forlenger med LSK

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

thewaterfall skrev: lør jan 07, 2023 4:20 pm Per dags dato kan man vel sette opp Emilie Lein under "ut" hos Rosenborg, evt. sette en stjerne bak navnet all den tid kontrakten har gått ut og hun ikke har signert/fått tilbud om en ny enda. Trenerteamet/sportslig (hvor far er trener/sjef) har signalisert at de ønsker henne med videre og sportslig koordinator Vikvang har sagt at det mest trolig blir en samtale i nærmeste fremtid, men at det må sportslig leder for kvinnene, Øydne, ta seg av.
Dette er og blir en trist sak, hovedtrener og far Steinar Lein er mildt sagt irritert og frustrert over denne saken, bun bør og skal ha en ny kontrakt.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Aleksander Olsen går fra å være hovedtrener i Kolbotn til å bli sportslig leder i Brann, mens Knut Slatleim er ny assistenttrener i Brann

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

One Tree Hill go skrev: lør jan 07, 2023 4:26 pm
thewaterfall skrev: lør jan 07, 2023 4:20 pm Per dags dato kan man vel sette opp Emilie Lein under "ut" hos Rosenborg, evt. sette en stjerne bak navnet all den tid kontrakten har gått ut og hun ikke har signert/fått tilbud om en ny enda. Trenerteamet/sportslig (hvor far er trener/sjef) har signalisert at de ønsker henne med videre og sportslig koordinator Vikvang har sagt at det mest trolig blir en samtale i nærmeste fremtid, men at det må sportslig leder for kvinnene, Øydne, ta seg av.
Dette er og blir en trist sak, hovedtrener og far Steinar Lein er mildt sagt irritert og frustrert over denne saken, bun bør og skal ha en ny kontrakt.
Må ærlig innrømme at Øydne ikke har imponert meg nevneverdig etter han ble ansatt, men jeg har ingen kjennskap til hva som foregår i RBK sitt kvinnelag utenom det som står i media eller man klarer å lese andre steder.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Treningsleir fra Marbella:
Slik spilles kampene:

2. februar: Brann vs Hammarby

2. februar: Vålerenga vs Häcken

5. februar: Hammarby vs Vålerenga

7. februar: Häcken vs Brann

Tidspunkt og bane vil avklares ved et senere tidspunkt.

Toppserieuken
Fra 1. til 8. mars gjennomføres også treningsleir for samtlige lag i Toppserien med unntak av Rosenborg. Her gjenstår det fortsatt enkelte justeringer, men dette er kampene som er bekreftet per dags dato. Et oppdatert kampoppsett vil publiseres så snart det er klart.

3. mars: Røa vs Åsane

6. mars: Vålerenga vs Brann

7. mars: Røa vs Arna-Bjørnar

7. mars: LSK Kvinner vs Stabæk

Kampene fra begge treningsleirene som man også kan kalle det, blir sent på TV 2 play og DIREKTESPORT.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Sara Fornes har signert for Hammarby i Damallsvenskan. Hadde egentlig kontrakt ut 2023 med Rosenborg, men har nå altså skiftet klubb. Betyr vel at Rosenborg må på spissjakt.

Denne kom litt overraskende på må jeg innrømme.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

thewaterfall skrev: man jan 09, 2023 1:28 pm Sara Fornes har signert for Hammarby i Damallsvenskan. Hadde egentlig kontrakt ut 2023 med Rosenborg, men har nå altså skiftet klubb. Betyr vel at Rosenborg må på spissjakt.

Denne kom litt overraskende på må jeg innrømme.
Det er overraskende, det skjønner jeg, men jeg tror hun kan komme tilbake til Trondheim og Rosenborg en gang, nå har Rosenborg både Emilie Nautnes og Celine Emilie Nergård som kan spille i den posisjonen, spesielt Emilie Nautnes, men ja de må nok ha en ny spiss

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

thewaterfall skrev: lør jan 07, 2023 4:32 pm
One Tree Hill go skrev: lør jan 07, 2023 4:26 pm
thewaterfall skrev: lør jan 07, 2023 4:20 pm Per dags dato kan man vel sette opp Emilie Lein under "ut" hos Rosenborg, evt. sette en stjerne bak navnet all den tid kontrakten har gått ut og hun ikke har signert/fått tilbud om en ny enda. Trenerteamet/sportslig (hvor far er trener/sjef) har signalisert at de ønsker henne med videre og sportslig koordinator Vikvang har sagt at det mest trolig blir en samtale i nærmeste fremtid, men at det må sportslig leder for kvinnene, Øydne, ta seg av.
Dette er og blir en trist sak, hovedtrener og far Steinar Lein er mildt sagt irritert og frustrert over denne saken, hun bør og skal ha en ny kontrakt, men jeg kan ikke si for mye heller, dessverre.
Må ærlig innrømme at Øydne ikke har imponert meg nevneverdig etter han ble ansatt, men jeg har ingen kjennskap til hva som foregår i RBK sitt kvinnelag utenom det som står i media eller man klarer å lese andre steder.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: man jan 09, 2023 9:22 pm
thewaterfall skrev: lør jan 07, 2023 4:32 pm
One Tree Hill go skrev: lør jan 07, 2023 4:26 pm

Dette er og blir en trist sak, hovedtrener og far Steinar Lein er mildt sagt irritert og frustrert over denne saken, hun bør og skal ha en ny kontrakt, men jeg kan ikke si for mye heller, dessverre.
Må ærlig innrømme at Øydne ikke har imponert meg nevneverdig etter han ble ansatt, men jeg har ingen kjennskap til hva som foregår i RBK sitt kvinnelag utenom det som står i media eller man klarer å lese andre steder.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Har laget en ny tråd for Toppserien 2023

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

@One Tree Hill go ser du har sitert meg/forsøkt å svare meg på samme innlegg uten at du har skrevet noe. En glipp eller har ikke det du tenkte å skrive kommet med?

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

One Tree Hill go skrev: lør jan 07, 2023 4:26 pm
thewaterfall skrev: lør jan 07, 2023 4:20 pm Per dags dato kan man vel sette opp Emilie Lein under "ut" hos Rosenborg, evt. sette en stjerne bak navnet all den tid kontrakten har gått ut og hun ikke har signert/fått tilbud om en ny enda. Trenerteamet/sportslig (hvor far er trener/sjef) har signalisert at de ønsker henne med videre og sportslig koordinator Vikvang har sagt at det mest trolig blir en samtale i nærmeste fremtid, men at det må sportslig leder for kvinnene, Øydne, ta seg av.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Tror kanskje du skal prøve å skrive et innlegg uten sitering? Ser ut som det blir bare rot når du forsøker å sitere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»