Pinnekjøtt julen 21

Svar
Onv95

Pinnekjøtt julen 21

Legg inn av Onv95 »

Jeg har bestilt tynnribbe fra Strøm Larsen til Jul, men ble usikker på om jeg skulle bestille pinnekjøtt derfra. Noen som har tips til kvalitetspinner jeg kan kjøpe i Oslo frem mot Jul? Det blir fort ellers noe jeg finner på REMA.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Jeg kjøpte faktisk fra Strøm-Larsen. Ser veldig fint ut, har ikke smakt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Onv95 skrev: ons des 15, 2021 7:40 pm Jeg har bestilt tynnribbe fra Strøm Larsen til Jul, men ble usikker på om jeg skulle bestille pinnekjøtt derfra. Noen som har tips til kvalitetspinner jeg kan kjøpe i Oslo frem mot Jul? Det blir fort ellers noe jeg finner på REMA.
Jeg gikk for pinnekjøtt fra Evanger pølsefabrikk, det skal i teorien være mulig å få kjøpt i Oslo.

Har tidligere kjøpt pinnekjøtt fra Ask gård, definitivt mulig å få tak i, var veldig fornøyd

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Ring til Voss og be om levering.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Onv95 skrev: ons des 15, 2021 7:40 pm Jeg har bestilt tynnribbe fra Strøm Larsen til Jul, men ble usikker på om jeg skulle bestille pinnekjøtt derfra. Noen som har tips til kvalitetspinner jeg kan kjøpe i Oslo frem mot Jul? Det blir fort ellers noe jeg finner på REMA.
Henriettes ble best i test.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Den fra Hemsedal på Rema 1000 er overraskende bra.

Pinneboget er nydelig. Masse kjøtt, ikke alt for mye fett og perfekt mengde med saltsmak.

Satan, nå ble jeg sulten.

Someone

Legg inn av Someone »

Kjøpt fra Strøm-Larsen før, alltid vært fornøyd, men lhar kjøpt fra Fana Kjøtt i år. Samme som i fjor. Dog ikke testet ennå, men ser bra ut

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Smedstuen i år. Anbefales.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mat og Drikke»