Spider-Man: No Way Home (spoilertåd)

Svar
Crabsen

Spider-Man: No Way Home (spoilertåd)

Legg inn av Crabsen »

Hei og hå, her kan vi som har sett filmen diskutere videre, slik at de som ikke har sett den enda ikke blir spoilet over i Marvel tråden.

Først og fremst, hva var det jeg nettopp så? Kjenner kjeven er sliten etter å smile konstant i 2t og 15 min. Dette er var vel igrunn bare et kjærlighetsbrev fra Marvel til fansen. Bortsett fra Venom (som vi dog fikk en teaser for), fikk vi vel alle vi håpet/drømte om skulle dukke opp? Matt Murdock, Tobey og Andrew, pluss nesten samtlige villains fra tidligere filmer. Og bare det hadde gjort meg mer enn fornøyd, men selve storyen i filmen og hvordan de knytter det med karakterene de har å bruke, magisk. For en film. Min definitive favoritt i MCU sålangt. Spent på hva som er veien videre med Spider Man nå, forventet igrunn at han skulle ta kvelden her, men glad jeg tok feil der. Tipper vel kanskje de lar han kjøle seg ned nå, før de bringer han tilbake til neste avengers typ film.

Veldig nysjerrig på å høre hva resten tenkte :)

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Crabsen skrev: fre des 17, 2021 12:24 pm Hei og hå, her kan vi som har sett filmen diskutere videre, slik at de som ikke har sett den enda ikke blir spoilet over i Marvel tråden.

Først og fremst, hva var det jeg nettopp så? Kjenner kjeven er sliten etter å smile konstant i 2t og 15 min. Dette er var vel igrunn bare et kjærlighetsbrev fra Marvel til fansen. Bortsett fra Venom (som vi dog fikk en teaser for), fikk vi vel alle vi håpet/drømte om skulle dukke opp? Matt Murdock, Tobey og Andrew, pluss nesten samtlige villains fra tidligere filmer. Og bare det hadde gjort meg mer enn fornøyd, men selve storyen i filmen og hvordan de knytter det med karakterene de har å bruke, magisk. For en film. Min definitive favoritt i MCU sålangt. Spent på hva som er veien videre med Spider Man nå, forventet igrunn at han skulle ta kvelden her, men glad jeg tok feil der. Tipper vel kanskje de lar han kjøle seg ned nå, før de bringer han tilbake til neste avengers typ film.

Veldig nysjerrig på å høre hva resten tenkte :)
Kan man ta livet av Spiderman? For min del er han Marvel.

Mehell

Legg inn av Mehell »

En veldig bra film etter min mening. Måtte dessverre se den på en stream med middels kvalitet, men uansett så var det 2+ timer som jeg aldri kommer til å angre på.

Gleder meg til å få sett den igjen på kino når det åpnes opp for det igjen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dette var ren perfeksjon.

For meg så er dette det beste MCU har levert så langt. Klink 10er.

Har aldri hatt noe i mot måten MCU har valgt å bygge denne Spider-Man´en på, og med denne filmen så viste dem at dette var absolutt ikke en dum vei å gå. Aunt May sitt dødsfall sitter så ekstremt mye kraftigere enn noen av Ben sin dødsfall i tidligere serier.

Scenen hvor ASM-Peter redder MJ traff også utrolig godt.

Som over her så ble denne også sett på en litt småkjip stream, men nå kan jeg endelig slappe av ifht spoilere.
Gleder meg riktignok som en unge til å se denne på kino, med ordentlig kvalitet!

Nei, dette var bare knallbra, og viser at Marvel har mye å by på i årene fremover.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Så denne her på kino i Sverige og gir den 10/10. Kan stå bak alt som har blitt sagt til nå i denne tråden. Magisk opplevelse og gleder meg til å se den på nytt.

Var helt magisk å se de 3 Spideyene sammen. Jeg ble rørt av den scenen hvor de forteller Andrew Garfield at han er en «amazing» Spidey. Utrolig bra prestasjon av Andrew og det er godt at de adresserer at han slett ikke var en dårlig Spider-Man i filmene sine.

Forresten så fikk jeg en latterkrampe da Tobey sin Spidey snakket om ryggsmertene sine. Jevnt over fanservice i stor skala i denne filmen uten at den verken mistet integritet eller kvalitet - tvert imot.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: fre jan 07, 2022 1:38 am Så denne her på kino i Sverige og gir den 10/10. Kan stå bak alt som har blitt sagt til nå i denne tråden. Magisk opplevelse og gleder meg til å se den på nytt.

Var helt magisk å se de 3 Spideyene sammen. Jeg ble rørt av den scenen hvor de forteller Andrew Garfield at han er en «amazing» Spidey. Utrolig bra prestasjon av Andrew og det er godt at de adresserer at han slett ikke var en dårlig Spider-Man i filmene sine.

Forresten så fikk jeg en latterkrampe da Tobey sin Spidey snakket om ryggsmertene sine. Jevnt over fanservice i stor skala i denne filmen uten at den verken mistet integritet eller kvalitet - tvert imot.
Disse sekvensene var fantastiske! Måtte le godt av diskusjonen rundt Tobey sin web-skyting også. Samme med Ned som jakter på sine varianter fra multiverset og ender opp med å frykte å ende opp som Harry :lol:

Men drøssevis med fanservice ja.
«You know, I’m something of a scientist myself» var også en innertier.

Manuset og historiefortellingen er ekstremt thight, noe den måtte være når filmen blir såpass massiv.

Ser det er en del som klager på en del brister og plot holes, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg virkelig ikke forstår hva de prater om.

Men godt å se at det er mange som snur i hva de tenker om Toms Spidey nå, selv om det fortsatt finnes veldig mye usaklig kritikk der ute (i mine øyne).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gøy at Andrew også fikk en form for oppreisning som Spidey i denne filmen.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Chromeback skrev: fre jan 07, 2022 1:48 am

Disse sekvensene var fantastiske! Måtte le godt av diskusjonen rundt Tobey sin web-skyting også. Samme med Ned som jakter på sine varianter fra multiverset og ender opp med å frykte å ende opp som Harry :lol:

Men drøssevis med fanservice ja.
«You know, I’m something of a scientist myself» var også en innertier.

Manuset og historiefortellingen er ekstremt thight, noe den måtte være når filmen blir såpass massiv.

Ser det er en del som klager på en del brister og plot holes, men jeg må ærlig talt innrømme at jeg virkelig ikke forstår hva de prater om.

Men godt å se at det er mange som snur i hva de tenker om Toms Spidey nå, selv om det fortsatt finnes veldig mye usaklig kritikk der ute (i mine øyne).
Selvfølgelig var det brister og plot holes, men når du har multiverse som en stor del av plottet i filmen så er det vanskelig å unngå det. Og hvis du først bestemmer deg for å lete etter feil i en film så vil det jo være vanskelig å se en film om en fyr som blir bitt av en edderkopp for så å få overmenneskelige krefter uten å finne masse logiske brister...

Bare et par uskyldige eksempler, så jeg ikke ødelegger filmen for noen med å beskrive brister som de ikke har tenkt over:
I følge dr.Strange så var det f.eks skjebnen til de som slåss mot Spiderman å dø i deres eget univers mens de slåss mot deres versjon av Spiderman, noe som ikke stemmer for dem alle.
Har Peter Parker fortsatt pass, førerkort eller noen form for dokumenter i det hele tatt etter at absolutt alle har glemt at han eksisterer?
Og hvorfor har MJ fortsatt smykket som hun fikk fra Parker?
Når skurkene blir kurert og mister sine krefter, ville ikke det ha endret alt som har skjedd i de andre universene?
Hvorfor kommer folk til MCU fra forskjellige tidsepoker i de forskjellige universene?
og så videre.
Men disse plager meg ikke, selv om man kan tenke over dem og undre seg. Det vil også være mulig for filmmakerne å komme med forklaringer på ting i fremtidige filmer, med spennende og ukjente vrier som kan bety nye og artige plots, samt nye logiske og kanskje uforklarlige brister som følge av dette.

En ting som jeg dog har diskutert litt med en del personer, og som jeg har fått andre til å lure på er: Vil den siste spellen (klarer ikke å komme på et godt norsk ord akkurat nå..) til dr.Strange påvirke Peter Parker i alle universene? Vil f.eks Tobeys Spiderman komme hjem til sitt univers bare for å oppdage at hans MJ ikke vet hvem han er?

Filmen var enorm, og bristene ødela ikke noe som helst for min del.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Det var herlig å se Michael Cox tilbake igjen som Matt Murdoch. Håper han blir mye mer involvert i de neste filmene i MCU.
Han og Vincent D'Onofrio er kanskje to av de beste skuespillerne i hele MCU, spesielt sistnevnte.

Også eller: "The power of the sun, in the palm of my hands."

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Det hadde vært en episk plot til neste film dersom vi fikk en ny film med alle 3, Mehell. Tror dessverre ikke det siden disse filmene til dels ga closure til Tobey og Andrew sine karakterer.

Ellers er det synd at James Franco er en idiot. Regner med at de hadde funnet plass til minst en cameo av hans Harry i filmen dersom han hadde et respektabelt rykte. Tror vi hadde sett både far og sønn, til tross for at de endte opp med å begrense seg til én skurk fra hver film.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Kærlighed skrev: fre jan 07, 2022 3:32 am Det hadde vært en episk plot til neste film dersom vi fikk en ny film med alle 3, Mehell. Tror dessverre ikke det siden disse filmene til dels ga closure til Tobey og Andrew sine karakterer.

Ellers er det synd at James Franco er en idiot. Regner med at de hadde funnet plass til minst en cameo av hans Harry i filmen dersom han hadde et respektabelt rykte. Tror vi hadde sett både far og sønn, til tross for at de endte opp med å begrense seg til én skurk fra hver film.
Nå går det jo tildels sterke rykter om at Andrews Spiderman kommer til å få en oppfølger, og Sony har også selv gått ut offentlig og flørtet med tanken. Så det er fullt mulig at vi får en fremtid med flere Spidermen samtidig, da fra forskjellige selskap (trolig med et samarbeid i en eller annen form) og i forskjellige univers.
100% enig med deg med det om James Franco, forresten. Det er vel ikke bare ryktet hans som er ødelagt nå, og det er vel mer sannsynlig å tro at han havner i fengsel etter hvert enn at han kommer tilbake som skuespiller.
Han er visst en stor dust på alle områder og oppfører seg som et rævhull mot de fleste, så det er ikke "bare" overgrep, sexting med unge jenter og slike ting denne sjarmøren driver på med for å holde seg ung.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Mehell skrev: fre jan 07, 2022 2:22 am
Selvfølgelig var det brister og plot holes, men når du har multiverse som en stor del av plottet i filmen så er det vanskelig å unngå det. Og hvis du først bestemmer deg for å lete etter feil i en film så vil det jo være vanskelig å se en film om en fyr som blir bitt av en edderkopp for så å få overmenneskelige krefter uten å finne masse logiske brister...

Bare et par uskyldige eksempler, så jeg ikke ødelegger filmen for noen med å beskrive brister som de ikke har tenkt over:
I følge dr.Strange så var det f.eks skjebnen til de som slåss mot Spiderman å dø i deres eget univers mens de slåss mot deres versjon av Spiderman, noe som ikke stemmer for dem alle.
Har Peter Parker fortsatt pass, førerkort eller noen form for dokumenter i det hele tatt etter at absolutt alle har glemt at han eksisterer?
Og hvorfor har MJ fortsatt smykket som hun fikk fra Parker?
Når skurkene blir kurert og mister sine krefter, ville ikke det ha endret alt som har skjedd i de andre universene?
Hvorfor kommer folk til MCU fra forskjellige tidsepoker i de forskjellige universene?
og så videre.
Men disse plager meg ikke, selv om man kan tenke over dem og undre seg. Det vil også være mulig for filmmakerne å komme med forklaringer på ting i fremtidige filmer, med spennende og ukjente vrier som kan bety nye og artige plots, samt nye logiske og kanskje uforklarlige brister som følge av dette.

En ting som jeg dog har diskutert litt med en del personer, og som jeg har fått andre til å lure på er: Vil den siste spellen (klarer ikke å komme på et godt norsk ord akkurat nå..) til dr.Strange påvirke Peter Parker i alle universene? Vil f.eks Tobeys Spiderman komme hjem til sitt univers bare for å oppdage at hans MJ ikke vet hvem han er?

Filmen var enorm, og bristene ødela ikke noe som helst for min del.
Men halvparten av dette er jo ikke plot holes, men problemstillinger som er til for fremtidige filmer å oppklare. Nå blir det kanskje vanskelig mtp Tobey og Andrew sine Spider-Man å få en etablert historie rundt dette, men det vil jo koste Marvel 0 å feks komme med noen cannon historier ved siden av filmuniverset for å oppklare dette.

For min egen del så virket det som om at Dr. Strange baserte mye av denne informasjonen om de andre karakterene på hva Peter fortalte han, og det var at de kom til å dø når de vendte tilbake til sitt univers. Noe som jo ikke stemmer for oss som har sett filmene, men ut i fra resonnementet til karakterene i filmen så forstår jeg forviklingene, for alle baserte informasjonen på Osbourne og Doc Ock sine dødsfall. Ser at det er mange av fansen som sliter med forviklingene her.

At Peter Parker er glemt, betyr jo ikke at han aldri har eksistert. Så ja, sannsynligheten for at han har noen dokumenter på seg som sier at han er Peter Parker er nok meget høy. Hvordan de løser dette med feks tidligere nyhetsartikler aner jeg ikke, men det bryr jeg meg egentlig ikke om heller. Det er en magisk spell, hvis det skulle vært 100% logikk inne i bildet, så hadde man ikke vært her i utgangspunktet.

MJ har smykket fordi, igjen, Peter kun er glemt, ikke at han aldri har eksistert. Så smykket er for MJ bare noe hun eventuelt synes er fint, men hun kan ikke huske hvor det kommer fra. Smykket blir nok fort en gjenstand som blir brukt som en bro mellom MJ og Peter i fremtiden for å få MJ til å huske han igjen. En type form for MacGuffin, vil jeg tro.

Dette med tidslinjer og sånt skjønner jeg egentlig ikke at folk gidder å henge seg opp i, da blir dette universet helt feil for dem, for her kommer det til å komme mange logiske brister i fremtiden.

Når det kommer til det siste spørsmålet, så vil jeg tippe ja.
Fordi alle som var på vei kom fordi de visste hvem sin versjon av Peter Parker var. Kunne vært ett interessant moment for en eventuell ASM3.
Dette er vel egentlig universet Tom Hardys Venom skal komme fra også, ut i fra hva jeg har skjønt. Eventuelt så har det bare vært spekulasjoner som jeg har tatt som en etablert sannhet nå :lol:

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

For øvrig litt kjedelig at nyheten om Andrew og Tobey ble leaket og at de hadde Doc Oc og Green Goblin med i traileren. Tenk hvilken sinnsyk kinoopplevelse det hadde vært dersom man visste ingenting og de elskede karakterene dukket opp en etter en. Det hadde vært det største sjokket for meg i tv- og film-verden. Danker ut sjokkene vi fikk servert i GoT.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Kærlighed skrev: fre jan 07, 2022 10:28 pm For øvrig litt kjedelig at nyheten om Andrew og Tobey ble leaket og at de hadde Doc Oc og Green Goblin med i traileren. Tenk hvilken sinnsyk kinoopplevelse det hadde vært dersom man visste ingenting og de elskede karakterene dukket opp en etter en. Det hadde vært det største sjokket for meg i tv- og film-verden. Danker ut sjokkene vi fikk servert i GoT.
Plusser og minuser. Rimelig sikker på at flere Spidermen var bevisste lekkasjer fra Columbia og Marvel, og de var jo relativt flinke til å trolle publikum med dette. Samtidig var det definitivt med på å bygge opp hypen rundt filmen, og slik jeg ser det så har det mer enn oppveid det at man ikke ble veldig overrasket når det skjedde. Og reaksjonene ble jo uansett store og gode når forventningene ble innfridd.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gjengen.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: fre jan 07, 2022 10:28 pm For øvrig litt kjedelig at nyheten om Andrew og Tobey ble leaket og at de hadde Doc Oc og Green Goblin med i traileren. Tenk hvilken sinnsyk kinoopplevelse det hadde vært dersom man visste ingenting og de elskede karakterene dukket opp en etter en. Det hadde vært det største sjokket for meg i tv- og film-verden. Danker ut sjokkene vi fikk servert i GoT.
Jeg er er enig her, jeg klarte faktisk å unngå leaken om Tobey, og den følelsen var helt enorm da han dukket opp.

Synd at såpass mye ble spoilet i traileren, tror de fint kunne klart å bygge en hype uten å vise for mye, men de ønsket vel å bruke Dafoe og Molina på pressetouren. Noe som i og for seg er forståelig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kjenner at jeg begynner å bli litt irritert over hvor mange som faktisk mener at No Way Home "fikset" Tom sin Spidey, men det orker jeg egentlig ikke å starte på engang.

Det som derimot er litt interessant å spekulere litt i hva som kan være fremtiden hans, siden Tom har signert for en ny trilogi.
Forhåpentligvis så får man kanskje college-Peter og voksen-Peter, men jeg kan fort også se for meg at dette blir den siste trilogien Tom gjør som Peter Parker. Tom har jo vært ganske tydelig på at han håper på Spider-Gwen eller lignende etter han.

Uansett, håper at de tar Peter Parker helt ned igjen når det kommer til stakes. Få en ordentlig "your friendly neighbourhood spider-man film".
Gjerne Hells Kitchen, nå som Matt Murdock er introdusert. Spider-Man og Daredevil mot Kingpin hadde vært aldeles nydelig.

Jeg håper de lar Venom ligge, til tross for credit scenen.

Det har også vært mye spekulasjoner rundt Kraven the Hunter, siden det er mange som mener at man kan skimte omrisset av en karakter som minner om Kraven når Strange lukker multiverset. Jeg kan se for meg at neste film enten introduserer Kraven, eller hinter om han at han har overvåket Peter helt mot slutten av filmen, før han og kanskje Black Cat er i film to i trilogien. Kanskje man får se Black Cat allerede i neste film? Med MJ ute av bildet for nå, så åpner det fort dørene for en ny dame i Peter sitt liv.

Det blir jo også interessant om de tør å åpne opp for egne varianter av Norman Osborne og Octavius i dette universet. Vanskelig å toppe Molina og spesielt Dafoe sine opptredener.

Vi har jo fått hint om Scorpion som en mulig fremtidig karakter i MCU. Det er også enkelte som spekulerer i at Ned ender opp som Hobgoblin ila de neste filmene. Kanskje man får en retur av Vulture også? Muligens Mysterio også, for det er vel egentlig ingen som tror at han er død?

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Så filmen i går på en middels stream. Noen som kan forklare end credit scenen for en som ikke er såå inne i Marvel? Hvor forsvant Eddie Brock og ble Venom igjen?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dejan_Stankovic89 skrev: fre jan 14, 2022 8:23 am Så filmen i går på en middels stream. Noen som kan forklare end credit scenen for en som ikke er såå inne i Marvel? Hvor forsvant Eddie Brock og ble Venom igjen?
Eddie forsvant tilbake til sitt univers, altså der filmene hans har foregått. Venom ble med han, men en del av symbionten ble igjen.

Dette åpner opp for en Venom i MCU etterhvert, som egentlig har tilhørt Sony. Tipper på at vi ikke får se Tom Hardy sin Venom i MCU, men at det eventuelt blir en ny host, altså ikke Eddie Brock.

Men spørsmålet er Venom i det hele tatt dukker opp i MCU.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Herlig film. Elsket den, rett og slett.

Tobey og Andrew var fantastisk. Eneste kjipe med denne kvelden er at ei venninne sa på middagen før kinoen at "Herregud, ble så glad når jeg så at de gamle spider-man er med i denne filmen".... Hadde faktisk klart å holde meg unna spoilers før dette...

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Chromeback skrev: fre jan 14, 2022 11:49 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: fre jan 14, 2022 8:23 am Så filmen i går på en middels stream. Noen som kan forklare end credit scenen for en som ikke er såå inne i Marvel? Hvor forsvant Eddie Brock og ble Venom igjen?
Eddie forsvant tilbake til sitt univers, altså der filmene hans har foregått. Venom ble med han, men en del av symbionten ble igjen.

Dette åpner opp for en Venom i MCU etterhvert, som egentlig har tilhørt Sony. Tipper på at vi ikke får se Tom Hardy sin Venom i MCU, men at det eventuelt blir en ny host, altså ikke Eddie Brock.

Men spørsmålet er Venom i det hele tatt dukker opp i MCU.
Kan vel fortsatt bli Eddie Brock, men ikke i Tom Hardy's skikkelse. Var jo tross alt 3 Peter Parker's med i denne.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

greyserpent skrev: lør jan 22, 2022 9:26 pm
Chromeback skrev: fre jan 14, 2022 11:49 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: fre jan 14, 2022 8:23 am Så filmen i går på en middels stream. Noen som kan forklare end credit scenen for en som ikke er såå inne i Marvel? Hvor forsvant Eddie Brock og ble Venom igjen?
Eddie forsvant tilbake til sitt univers, altså der filmene hans har foregått. Venom ble med han, men en del av symbionten ble igjen.

Dette åpner opp for en Venom i MCU etterhvert, som egentlig har tilhørt Sony. Tipper på at vi ikke får se Tom Hardy sin Venom i MCU, men at det eventuelt blir en ny host, altså ikke Eddie Brock.

Men spørsmålet er Venom i det hele tatt dukker opp i MCU.
Kan vel fortsatt bli Eddie Brock, men ikke i Tom Hardy's skikkelse. Var jo tross alt 3 Peter Parker's med i denne.
Joda, skulle kanskje presisert Tom Hardys Eddie Brock her.

Men tror, av flere grunner, at det ikke blir Eddie i MCU. Ikke med en gang i hvert fall. Håper som sagt at man ikke velger Venom i MCU med en gang.

Men hvis de skal gjøre det, så kan jeg se for meg at de heller kjører Flash sin versjon i MCU, kunne blitt interessant å sett Flash/Venom opp mot Peter/Spider-man, i hvert fall nå som Flash har glemt hvem Peter er.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Det åpner for et Symbiote-arc, som man så i Maguires Spiderman 3, og i Spiderman TAS for de som husker 90-tallet og så på Cartoon Network eller TV1000.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Chromeback skrev: lør jan 22, 2022 9:41 pm
greyserpent skrev: lør jan 22, 2022 9:26 pm
Chromeback skrev: fre jan 14, 2022 11:49 pm

Eddie forsvant tilbake til sitt univers, altså der filmene hans har foregått. Venom ble med han, men en del av symbionten ble igjen.

Dette åpner opp for en Venom i MCU etterhvert, som egentlig har tilhørt Sony. Tipper på at vi ikke får se Tom Hardy sin Venom i MCU, men at det eventuelt blir en ny host, altså ikke Eddie Brock.

Men spørsmålet er Venom i det hele tatt dukker opp i MCU.
Kan vel fortsatt bli Eddie Brock, men ikke i Tom Hardy's skikkelse. Var jo tross alt 3 Peter Parker's med i denne.
Joda, skulle kanskje presisert Tom Hardys Eddie Brock her.

Men tror, av flere grunner, at det ikke blir Eddie i MCU. Ikke med en gang i hvert fall. Håper som sagt at man ikke velger Venom i MCU med en gang.

Men hvis de skal gjøre det, så kan jeg se for meg at de heller kjører Flash sin versjon i MCU, kunne blitt interessant å sett Flash/Venom opp mot Peter/Spider-man, i hvert fall nå som Flash har glemt hvem Peter er.
Må bli bedre enn makkverket de har gulpet frem så langt. Hardy virker totalt ufokusert og lite interessert.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Satt på Odeon i Nydalen i går og gråt over Aunt Mays død. Hele den scenen var så jævlig bra laget. De veit virkelig hva de skal gjøre for å få frem følelsene hos oss som ser filmene deres altså.

Denne filmen var ren nytelse fra start til slutt og en herlig hyllest til Andrew og Toby. Spesielt Andrew var helt strålende her. Han har altså sittet i det ene intervjuet etter det andre i flere måneder og nektet for at han er med i filmen, enda "alle" visste han var med. Herlig :P

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Er dette en film som kan sees eller skal komme på Disneypluss?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

fargeblind skrev: søn jan 23, 2022 11:47 am Er dette en film som kan sees eller skal komme på Disneypluss?
Den kommer garantert på Disney Plus ja, men veit ikke når.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Lilleborg skrev: søn jan 23, 2022 1:17 pm
fargeblind skrev: søn jan 23, 2022 11:47 am Er dette en film som kan sees eller skal komme på Disneypluss?
Den kommer garantert på Disney Plus ja, men veit ikke når.
De trenger ikke å vente på at jeg skal gå på kino, jaffal.
Etter at bussen ble nedlagt her, koster deg meg over tusen kroner å komme til nærmeste kino med drosje.
Og nei....jeg har ikke bil ;-)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

fargeblind skrev: søn jan 23, 2022 11:47 am Er dette en film som kan sees eller skal komme på Disneypluss?
Pleier å komme rundt 5 uker etter (premieren?) kinovisningene. Så vil tippe en gang i mars.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Chromeback skrev: man jan 24, 2022 11:00 am
fargeblind skrev: søn jan 23, 2022 11:47 am Er dette en film som kan sees eller skal komme på Disneypluss?
Pleier å komme rundt 5 uker etter (premieren?) kinovisningene. Så vil tippe en gang i mars.
Rettighetene på Spider-Man-filmene ligger vel hos Sony, så jeg tviler på at de i det hele tatt kommer til Disney+. Tipper Netflix om 6 måneder.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»