Skrekktall for regjeringen

Svar
fargerik

Re: Skrekktall for regjeringen

Legg inn av fargerik »

KongOlav2 skrev: tir jun 20, 2023 9:23 am Greit at hun får seg en skrape, men ser ikke at dette er grunnlag for noe mer. En slik vurdering som dette er langtifra like ille som den gjennomført dårlige jobben som en klovn som Borten Moe driver med.
Heldigvis har vi ekspertpanelet her, som allerede har felt dom.
Jeg minner om visdomsordene fra Erna Solberg den gang hun var statsminister :
"Det er lov å gjøre feil her i landet".........

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

greyserpent skrev: tir jun 20, 2023 9:20 am Å karre seg til en så høy stilling, samtidig som man er så dum... virkelig fascinerende.
Så så, helt dum kan hun ikke være, hun har tross alt fullført videregående skole😉

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Hennes habilitet er nå en ting, men de omgir seg jo med horder av politiske rådgivere, er det ingen av disse som så at dette ble feil?

Downlight

Legg inn av Downlight »

Mener å huske at Lysbakken måtte gå for noen år siden.
Var kanskje litt annen sak.
Sist redigert av Downlight den tir jun 20, 2023 9:42 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Selvfølgelig skjer det ikke mer, Brenna er en mester i å sno seg.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

KongOlav2 skrev: tir jun 20, 2023 9:23 am Greit at hun får seg en skrape, men ser ikke at dette er grunnlag for noe mer. En slik vurdering som dette er langtifra like ille som den gjennomført dårlige jobben som en klovn som Borten Moe driver med.
Jada, men det er jo ganske ufattelig komisk at Brenna presterer å sette seg i en slik situasjon til tross for at hun selv har sagt det er en aktuell problemstilling. Ikke bare det, men selv Elgesem skriver at "Jeg er ikke helt sikker på hvordan en habilitetsvurdering vil falle ut" og det skal da mye til for å ikke se hva det er han hinter til i den meldingen.

Nå trør hun på en ganske så smal sti, for avdekkes det noe mer grums eller at det er noe hun bare har halvveis informert om, så er det kort vei til nærmeste nødutgang og vi skal jo heller ikke glemme at det er vesentlige maktkamper og en forsmådd Tajik som lusker i sivet

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

guru skrev: tir jun 20, 2023 9:02 am Legger seg flat ja. For en gjeng.

Hun må selvsagt gå.

Hun har ikke annet valg nå. Hvordan er det mulig å bli så dum?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Jeg antar at dette er en sak der Brennas involvering er en formalitet, ved at det er hennes navn som settes på utnevnelsen, men at det er andre i departementet som har jobbet fram og skrevet innstillingen. Så har man glemt å erklære henne inhabil i denne saken.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Det er en velsignelse å kunne glemme krig og klima og sånt.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Godt å ha ein statsråd som er villig til å innrømme ein feil. Noko vi sakna når Høgre og Frp regjerte og kast justisministar anna kvar månad.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Brenna har nå mistet all tillitt. Dette var fryktelig dumt. Hvordan kunne hun være så dum?

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

izzet2015 skrev: tir jun 20, 2023 11:46 am Brenna har nå mistet all tillitt. Dette var fryktelig dumt. Hvordan kunne hun være så dum?
trippelpost
Sist redigert av MRSA den tir jun 20, 2023 1:30 pm, redigert 1 gang totalt.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

izzet2015 skrev: tir jun 20, 2023 11:46 am Brenna har nå mistet all tillitt. Dette var fryktelig dumt. Hvordan kunne hun være så dum?
Kan eg ikkje tenke meg. Kvifor skulle ein ærleg statsråd miste tillit?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

MRSA skrev: tir jun 20, 2023 1:28 pm
izzet2015 skrev: tir jun 20, 2023 11:46 am Brenna har nå mistet all tillitt. Dette var fryktelig dumt. Hvordan kunne hun være så dum?
Kan eg ikkje tenke meg. Kvifor skulle ein ærleg statsråd miste tillit?
Fordi hun misbrukte sin posisjon til å gi verv til kompisen sin?

Jeg er også nysgjerrig på hva som utløste denne plutselige ærligheten. Falt det bare innover henne at hun var inhabil da hun på eget initiativ utnevnte en nær venn til et styreverv som departementet ikke anså ham som en kandidat for i det hele tatt? Eller fikk hun vite at det var noen som hadde begynt å undersøke, og bestemte seg for å være i forkant?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

MRSA skrev: tir jun 20, 2023 1:28 pm
izzet2015 skrev: tir jun 20, 2023 11:46 am Brenna har nå mistet all tillitt. Dette var fryktelig dumt. Hvordan kunne hun være så dum?
trippelpost
Ble dessverre det. Beklager. Sliter med nettet i dag.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Solvgutt1 skrev: tir jun 20, 2023 1:32 pm Eller fikk hun vite at det var noen som hadde begynt å undersøke, og bestemte seg for å være i forkant?
Dette. Det kommer nok frem etter hvert.

Det er for øvrig umulig å tro på forklaringen til Brenna. Hun kan ikke ha "glemt" at hun var inhabil i forhold til Elgesem. Han var selv oppmerksom på dette og fikk atpåtil en SMS fra Elgesem i mars om inhabilitet. Jeg velger å tro at Brenne er i nærheten av normalt oppadgående og da glemmer man ikke dette en måned eller to senere.

Jeg kjøper heller ikke at ingen husker hvem som foreslo Elgesem. Dette skjedde i mars i år, ikke i 2012. Hvis det var hennes underordnede som kom med forslaget ville de garantert husket det. Når "ingen husker" er det nær sagt alltid fordi det var sjefen som kom med forslaget, men ingen ser seg tjent med å huske det.

Hun påstår at hun er ærlig, men hele "showet" fremstår som laget av kommunikasjonsrådgiverne. Forsåvidt et fint "show" ved første øyekast, men det rakner helt når man forstår at hun lyver.

erdetslik

Legg inn av erdetslik »

Orakelet skrev: tir jun 20, 2023 7:59 pm
Solvgutt1 skrev: tir jun 20, 2023 1:32 pm Eller fikk hun vite at det var noen som hadde begynt å undersøke, og bestemte seg for å være i forkant?
Dette. Det kommer nok frem etter hvert.

Det er for øvrig umulig å tro på forklaringen til Brenna. Hun kan ikke ha "glemt" at hun var inhabil i forhold til Elgesem. Han var selv oppmerksom på dette og fikk atpåtil en SMS fra Elgesem i mars om inhabilitet. Jeg velger å tro at Brenne er i nærheten av normalt oppadgående og da glemmer man ikke dette en måned eller to senere.

Jeg kjøper heller ikke at ingen husker hvem som foreslo Elgesem. Dette skjedde i mars i år, ikke i 2012. Hvis det var hennes underordnede som kom med forslaget ville de garantert husket det. Når "ingen husker" er det nær sagt alltid fordi det var sjefen som kom med forslaget, men ingen ser seg tjent med å huske det.

Hun påstår at hun er ærlig, men hele "showet" fremstår som laget av kommunikasjonsrådgiverne. Forsåvidt et fint "show" ved første øyekast, men det rakner helt når man forstår at hun lyver.
Og man kan også slutte seg til det synet når vi så henne på pressekonferansen = hun leste ordrett fra manus - et manus skrevet av en av hennes medhjelpere (les: medierådgivere). Om hun ville fortelle sannheten slik hun hadde tenkt og gjort hadde hun ikke behov for manus for lese fra. Frekk og sleip . . . . .

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Denne regjeringen er som julenissen, den bare gir og gir gaver.

Det er litt som når en spiss bommer på åpent mål, og man sier at den hadde han ikke klart å sette utenfor hvis han hadde prøvd på det.

Denne regjeringen klarer å bomme så mye, at hvis man hadde hatt en regjering som hadde prøvd å bomme på alt, så hadde de ikke klart å gjøre det dårligere.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Enzino skrev: ons jun 21, 2023 4:27 pm Denne regjeringen er som julenissen, den bare gir og gir gaver.

Det er litt som når en spiss bommer på åpent mål, og man sier at den hadde han ikke klart å sette utenfor hvis han hadde prøvd på det.

Denne regjeringen klarer å bomme så mye, at hvis man hadde hatt en regjering som hadde prøvd å bomme på alt, så hadde de ikke klart å gjøre det dårligere.
Likevel har dei mindre skandalar og gjere ein betre jobb for folket enn Erna sine regjeringar.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MRSA skrev: ons jun 21, 2023 4:49 pm
Enzino skrev: ons jun 21, 2023 4:27 pm Denne regjeringen er som julenissen, den bare gir og gir gaver.

Det er litt som når en spiss bommer på åpent mål, og man sier at den hadde han ikke klart å sette utenfor hvis han hadde prøvd på det.

Denne regjeringen klarer å bomme så mye, at hvis man hadde hatt en regjering som hadde prøvd å bomme på alt, så hadde de ikke klart å gjøre det dårligere.
Likevel har dei mindre skandalar og gjere ein betre jobb for folket enn Erna sine regjeringar.
Det er jo nesten sånn at man skulle tro at dette ville gjenspeilt seg i meningsmålingene, i så fall.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

KongOlav2 skrev: fre jun 16, 2023 12:53 pm
arknath skrev: ons jun 14, 2023 5:09 pm En solid barnetrygd for alle er ekstremt viktig. Fødselstallene i Norge er allerede alt for lave og det er jo selvfølgelig ønskelig at alle representanter av befolkningen skal produsere nok barn til å opprettholde befolkningsantallet sånn någenlunde. Hvis vi ikke klarer å stabilisere det vil det koste oss adskillig mer enn kronene vi bruker nå på barnetrygden. Det må stimuleres i alle inntektsgrupper, ikke bare de fattigste da forskning viser til at barn ofte "arver" inntektsnivået til foreldrene. Det er dog ikke bare barnetrygden som må forbedres. Trygghet og god behandling undergraviditet og fødsel er minst like viktig. Er helt krise at folk må vente på transport i dager og ikke timer når de trenger hjelp(da spesielt i nord).
Vi har jo langt mer penger i dag og ikke minst markant flere goder for småbarnsforeldre enn for 30-40 år siden, og likevel fødes det færre barn. Det forteller meg at det ikke er noe direkte korrelasjon mellom pengene man bruker og antall barn som fødes. Færre barn enn tidligere skyldes heller langt flere muligheter knyttet til utdanning, jobb, reise, fritid, etc. Og at folk prioriterer vekk barn til fordel for dette. Mer penger til småbarnsforeldre generelt vil derfor hjelpe lite. Som gruppe har de allerede meget gode ordninger i dag.
Som en som akkurat har kommet inn i denne gruppen, så er svaret i hvert fall enkelt for vår del i løpet av disse første ukene med spedbarn. Og det er at NAV er ett helvette å forholde seg til, særlig for en som er prematurt født, men ikke prematurt nok.

Det gir virkelig ikke mersmak å skulle drive å gjøre dette flere ganger.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Chromeback skrev: ons jun 21, 2023 5:38 pm
KongOlav2 skrev: fre jun 16, 2023 12:53 pm
arknath skrev: ons jun 14, 2023 5:09 pm En solid barnetrygd for alle er ekstremt viktig. Fødselstallene i Norge er allerede alt for lave og det er jo selvfølgelig ønskelig at alle representanter av befolkningen skal produsere nok barn til å opprettholde befolkningsantallet sånn någenlunde. Hvis vi ikke klarer å stabilisere det vil det koste oss adskillig mer enn kronene vi bruker nå på barnetrygden. Det må stimuleres i alle inntektsgrupper, ikke bare de fattigste da forskning viser til at barn ofte "arver" inntektsnivået til foreldrene. Det er dog ikke bare barnetrygden som må forbedres. Trygghet og god behandling undergraviditet og fødsel er minst like viktig. Er helt krise at folk må vente på transport i dager og ikke timer når de trenger hjelp(da spesielt i nord).
Vi har jo langt mer penger i dag og ikke minst markant flere goder for småbarnsforeldre enn for 30-40 år siden, og likevel fødes det færre barn. Det forteller meg at det ikke er noe direkte korrelasjon mellom pengene man bruker og antall barn som fødes. Færre barn enn tidligere skyldes heller langt flere muligheter knyttet til utdanning, jobb, reise, fritid, etc. Og at folk prioriterer vekk barn til fordel for dette. Mer penger til småbarnsforeldre generelt vil derfor hjelpe lite. Som gruppe har de allerede meget gode ordninger i dag.
Som en som akkurat har kommet inn i denne gruppen, så er svaret i hvert fall enkelt for vår del i løpet av disse første ukene med spedbarn. Og det er at NAV er ett helvette å forholde seg til, særlig for en som er prematurt født, men ikke prematurt nok.

Det gir virkelig ikke mersmak å skulle drive å gjøre dette flere ganger.
Gratulerer

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

MRSA skrev: ons jun 21, 2023 4:49 pm
Enzino skrev: ons jun 21, 2023 4:27 pm Denne regjeringen er som julenissen, den bare gir og gir gaver.

Det er litt som når en spiss bommer på åpent mål, og man sier at den hadde han ikke klart å sette utenfor hvis han hadde prøvd på det.

Denne regjeringen klarer å bomme så mye, at hvis man hadde hatt en regjering som hadde prøvd å bomme på alt, så hadde de ikke klart å gjøre det dårligere.
Likevel har dei mindre skandalar og gjere ein betre jobb for folket enn Erna sine regjeringar.
Ja, meningsmålingene viser at denne regjeringen gjør en kjempejobb for vanlige folk, og har bred støtte i folket. :lol: :lol: :lol: De har jo snart lavere oppslutting enn den idiotiske sentrumsregjeringen til Bondevik.

Jeg synes Ernas regjeringer er noe av det mest skuffende vi har sett i norsk politikk noen sinne. Rett og slett fordi jeg hadde noen forventninger, og de leverte overhode ikke. Men denne regjeringen hadde jeg null forventinger til, men likevel har de klart å underprestere. Det er jo den svakeste vi noen gang har sett i dette landet.

Det eneste som er større humor enn den elendige jobben de gjør, er at noen faktisk fortsatt prøver å forsvare dem (og da ofte med whataboutisme, slik du forsøker deg på her, siden det ikke finnes reelle argumenter). Regjeringen Støre blir ikke mindre elendig av at Ernas regjeringer var dårlige.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Enzino skrev: ons jun 21, 2023 7:27 pm
MRSA skrev: ons jun 21, 2023 4:49 pm
Enzino skrev: ons jun 21, 2023 4:27 pm Denne regjeringen er som julenissen, den bare gir og gir gaver.

Det er litt som når en spiss bommer på åpent mål, og man sier at den hadde han ikke klart å sette utenfor hvis han hadde prøvd på det.

Denne regjeringen klarer å bomme så mye, at hvis man hadde hatt en regjering som hadde prøvd å bomme på alt, så hadde de ikke klart å gjøre det dårligere.
Likevel har dei mindre skandalar og gjere ein betre jobb for folket enn Erna sine regjeringar.
Ja, meningsmålingene viser at denne regjeringen gjør en kjempejobb for vanlige folk, og har bred støtte i folket. :lol: :lol: :lol: De har jo snart lavere oppslutting enn den idiotiske sentrumsregjeringen til Bondevik.

Jeg synes Ernas regjeringer er noe av det mest skuffende vi har sett i norsk politikk noen sinne. Rett og slett fordi jeg hadde noen forventninger, og de leverte overhode ikke. Men denne regjeringen hadde jeg null forventinger til, men likevel har de klart å underprestere. Det er jo den svakeste vi noen gang har sett i dette landet.

Det eneste som er større humor enn den elendige jobben de gjør, er at noen faktisk fortsatt prøver å forsvare dem (og da ofte med whataboutisme, slik du forsøker deg på her, siden det ikke finnes reelle argumenter). Regjeringen Støre blir ikke mindre elendig av at Ernas regjeringer var dårlige.
Folk har ikkje innsett korleis det ville ha vore med Erna som regjeringssjef. Mindre støtte til Ukraina, mindre støtte til forbrukarane når det gjeld straum. Høgare straumpris, og fleire kablar til utlandet, Meir nedrustning av forsvaret, mindre skattlette til dei med lav inntekt, men meir skattelette til milliarderer.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Cannabis Connoisseur skrev: ons jun 21, 2023 8:02 pm
MRSA skrev: ons jun 21, 2023 7:51 pm
Enzino skrev: ons jun 21, 2023 7:27 pm

Ja, meningsmålingene viser at denne regjeringen gjør en kjempejobb for vanlige folk, og har bred støtte i folket. :lol: :lol: :lol: De har jo snart lavere oppslutting enn den idiotiske sentrumsregjeringen til Bondevik.

Jeg synes Ernas regjeringer er noe av det mest skuffende vi har sett i norsk politikk noen sinne. Rett og slett fordi jeg hadde noen forventninger, og de leverte overhode ikke. Men denne regjeringen hadde jeg null forventinger til, men likevel har de klart å underprestere. Det er jo den svakeste vi noen gang har sett i dette landet.

Det eneste som er større humor enn den elendige jobben de gjør, er at noen faktisk fortsatt prøver å forsvare dem (og da ofte med whataboutisme, slik du forsøker deg på her, siden det ikke finnes reelle argumenter). Regjeringen Støre blir ikke mindre elendig av at Ernas regjeringer var dårlige.
Folk har ikkje innsett korleis det ville ha vore med Erna som regjeringssjef. Mindre støtte til Ukraina, mindre støtte til forbrukarane når det gjeld straum. Høgare straumpris, og fleire kablar til utlandet, Meir nedrustning av forsvaret, mindre skattlette til dei med lav inntekt, men meir skattelette til milliarderer.
For noe sprøyt. Folk har hatt Erna som regjeringssjef i 8 år på rad og vet veldig godt hva de får. Selv etter den ubrukelige covid-håndteringen og annet surr, lengter mengder av velgere tilbake til hennes styre. Forståelig nok, når Støre er alternativet.
Og i løpet av dei 8 åra senke ho skatten til dei rike, men ikkje til folk flest. Ho bygde straumkablar til EU, ho rusta ned.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Cannabis Connoisseur skrev: ons jun 21, 2023 8:02 pm
MRSA skrev: ons jun 21, 2023 7:51 pm
Enzino skrev: ons jun 21, 2023 7:27 pm

Ja, meningsmålingene viser at denne regjeringen gjør en kjempejobb for vanlige folk, og har bred støtte i folket. :lol: :lol: :lol: De har jo snart lavere oppslutting enn den idiotiske sentrumsregjeringen til Bondevik.

Jeg synes Ernas regjeringer er noe av det mest skuffende vi har sett i norsk politikk noen sinne. Rett og slett fordi jeg hadde noen forventninger, og de leverte overhode ikke. Men denne regjeringen hadde jeg null forventinger til, men likevel har de klart å underprestere. Det er jo den svakeste vi noen gang har sett i dette landet.

Det eneste som er større humor enn den elendige jobben de gjør, er at noen faktisk fortsatt prøver å forsvare dem (og da ofte med whataboutisme, slik du forsøker deg på her, siden det ikke finnes reelle argumenter). Regjeringen Støre blir ikke mindre elendig av at Ernas regjeringer var dårlige.
Folk har ikkje innsett korleis det ville ha vore med Erna som regjeringssjef. Mindre støtte til Ukraina, mindre støtte til forbrukarane når det gjeld straum. Høgare straumpris, og fleire kablar til utlandet, Meir nedrustning av forsvaret, mindre skattlette til dei med lav inntekt, men meir skattelette til milliarderer.
For noe sprøyt. Folk har hatt Erna som regjeringssjef i 8 år på rad og vet veldig godt hva de får. Selv etter den ubrukelige covid-håndteringen og annet surr, lengter mengder av velgere tilbake til hennes styre. Forståelig nok, når Støre er alternativet.
Nettopp, det er ikke Solberg som er grunnen at de vil ha Solberg, det er Støre, Vedum og hele gjengen deres. Og det sier veldig mye når de vil ha henne tilbake.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

MRSA skrev: ons jun 21, 2023 7:51 pm
Enzino skrev: ons jun 21, 2023 7:27 pm
MRSA skrev: ons jun 21, 2023 4:49 pm

Likevel har dei mindre skandalar og gjere ein betre jobb for folket enn Erna sine regjeringar.
Ja, meningsmålingene viser at denne regjeringen gjør en kjempejobb for vanlige folk, og har bred støtte i folket. :lol: :lol: :lol: De har jo snart lavere oppslutting enn den idiotiske sentrumsregjeringen til Bondevik.

Jeg synes Ernas regjeringer er noe av det mest skuffende vi har sett i norsk politikk noen sinne. Rett og slett fordi jeg hadde noen forventninger, og de leverte overhode ikke. Men denne regjeringen hadde jeg null forventinger til, men likevel har de klart å underprestere. Det er jo den svakeste vi noen gang har sett i dette landet.

Det eneste som er større humor enn den elendige jobben de gjør, er at noen faktisk fortsatt prøver å forsvare dem (og da ofte med whataboutisme, slik du forsøker deg på her, siden det ikke finnes reelle argumenter). Regjeringen Støre blir ikke mindre elendig av at Ernas regjeringer var dårlige.
Folk har ikkje innsett korleis det ville ha vore med Erna som regjeringssjef. Mindre støtte til Ukraina, mindre støtte til forbrukarane når det gjeld straum. Høgare straumpris, og fleire kablar til utlandet, Meir nedrustning av forsvaret, mindre skattlette til dei med lav inntekt, men meir skattelette til milliarderer.
For det første er det bare tull at mesteparten av skatteletten under Erna gikk til milliardærer. Statistikken er velidig tydelig på at mest gikk til folk med inntekter under 1 million. Her lyver du enten med vilje, eller så har du kjøpt sosialist-propagandaen uten å sjekke tallene. Jeg skal ikke spekulere i hvilket alternativ som gjelder. Men dette er fakta og ikke noe man kan synse anderledes om.

For det andre, ville det være en stor fordel om ikke skattene hadde gått opp så mye at folk som skaper jobber velger å flagge ut. Hvis de 10% rikeste som betaler 50% av skatten i Norge flytter ut, så må resten (aka vanlige folk) betale dobbelt så mye. Har du lyst til å betale det dobbelte i skatt av det du gjør i dag?

For det tredje er den "strømstøtten" en stor jævla joke. Den skulle ha blitt kalt "strøm-liten-prosentandel-som-vi-tilbakebetaler-folket-etter-å-ha-ranet-dem-for-å-få-det-til-å-se-ut-som-vi-er-snille-og-overselger-med-å-si-at-prosenten-er-høy-ved-å-kommunisere-uten-å-ta-med-avgifter-og-avgifter-på-avgifter".

For det fjerde har du NULL belegg for å påstå at en Høyreregjering hadde tilbakebetalt mindre av ransutbyttet. Og akkurat like lite belegg for at det ville blitt mindre støtte til Ukraina (Ukraina-saken er for øvrig den eneste store saken denne regjeringen har klart å håndtere bra, i alle andre andre saker har de tråkket uti).

Men fint for Ap at det fortsatt finnes folk som faktisk mener at denne regjeringen gjør en god jobb. Dere blir færre og færre, og det burde gi deg et hint.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Håper man får innført aktiv dødshjelp før jeg ender på et slik hjem med pleiere som ikke snakker språket mitt, for en tragisk skjebne
https://www.nrk.no/norge/her-blir-ansat ... 1.16440466

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Texas_John skrev: tor jun 22, 2023 12:07 am Håper man får innført aktiv dødshjelp før jeg ender på et slik hjem med pleiere som ikke snakker språket mitt, for en tragisk skjebne
https://www.nrk.no/norge/her-blir-ansat ... 1.16440466
Har du lese artikkelen du linkar til? Det står ingen ting i den artikkelen at det er noko språkproblem. Løysinga di på problemet med at pleiarar blir utsatt for vold er altso å drepe demente? Er ikkje det litt voldsomt?

William_S

Legg inn av William_S »

MRSA skrev: tor jun 22, 2023 6:52 am
Texas_John skrev: tor jun 22, 2023 12:07 am Håper man får innført aktiv dødshjelp før jeg ender på et slik hjem med pleiere som ikke snakker språket mitt, for en tragisk skjebne
https://www.nrk.no/norge/her-blir-ansat ... 1.16440466
Har du lese artikkelen du linkar til? Det står ingen ting i den artikkelen at det er noko språkproblem. Løysinga di på problemet med at pleiarar blir utsatt for vold er altso å drepe demente? Er ikkje det litt voldsomt?
Tross alt Jåhnni fra Toten du diskuterer med her. Større troll finnes vel knapt her på forumet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»