Volleyball under Sommer-OL 2020

Svar
Champis

Re: Volleyball under Sommer-OL 2020

Legg inn av Champis »

TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 4:24 pm Gleder meg til jukselandet Russlsand slår oss i morgen. Da har de slått oss to ganger på like mange dager.
Så du heier på Russland? Da er det vel ikke så mye å syte for når Norge mislykkes?

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Champis skrev: fre aug 06, 2021 4:30 pm
TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 4:24 pm Gleder meg til jukselandet Russlsand slår oss i morgen. Da har de slått oss to ganger på like mange dager.
Så du heier på Russland? Da er det vel ikke så mye å syte for når Norge mislykkes?
Det var sarkasme. Selvfølgelig blir det kjipt om Russland slår oss igjen i morgen. Men jeg forventer ikke annet. De har fått selvtillit av håndballjentene sine som slo oss i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg mistenker at Baseline er Son in disguise.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 4:43 pm
Champis skrev: fre aug 06, 2021 4:30 pm
TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 4:24 pm Gleder meg til jukselandet Russlsand slår oss i morgen. Da har de slått oss to ganger på like mange dager.
Så du heier på Russland? Da er det vel ikke så mye å syte for når Norge mislykkes?
Det var sarkasme. Selvfølgelig blir det kjipt om Russland slår oss igjen i morgen. Men jeg forventer ikke annet. De har fått selvtillit av håndballjentene sine som slo oss i dag.
Ehhh….nei. Det er ikke sånn det fungerer. Dine argumenter for å være negativ innstilt til norske prestasjoner er merkelige.
Ikke er det sarkasme fra deg heller. Du avslørte tidligere at du ønsker at Norge skal gjøre det dårlig i OL slik at du kunne få rett og være den «som ler sist».

Du ønsker faktisk dette.

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

startelver skrev: fre aug 06, 2021 7:22 pm Jeg mistenker at Baseline er Son in disguise.
Det tror ikke jeg. Husker TheBaseline fra tennisforumet på VGD. Antar det er samme person. I så fall er det en kvinne, om jeg ikke misforstod.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Leste nylig en artikkel i Dagbladet om Sørum som sliter med søvnen, noe som gjør at han blir sliten. Dersom det er tilfellet i finalen i morgen tror jeg det kan bli tøft. I tillegg sto det i Dagbladet at russerne vant den siste kampen de spilte sammen for bare noen få uker siden. Alt i alt tror jeg russerne har en liten fordel i morgen.

https://www.dagbladet.no/sport/trobbel- ... g/74086031

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 8:35 pm Leste nylig en artikkel i Dagbladet om Sørum som sliter med søvnen, noe som gjør at han blir sliten. Dersom det er tilfellet i finalen i morgen tror jeg det kan bli tøft. I tillegg sto det i Dagbladet at russerne vant den siste kampen de spilte sammen for bare noen få uker siden. Alt i alt tror jeg russerne har en liten fordel i morgen.

https://www.dagbladet.no/sport/trobbel- ... g/74086031
Dette er gammel nytt. Jeg fortalte deg om Sørums søvnproblemer og at han var sliten i semifinalen for et par dager siden. Og nå later du som om du nettopp har oppdaget det.

Forøvrig virker han ikke særlig bekymret for å få nok hvile før finalen hvilket var betryggende å lese. Og det står også at det er meldt litt kaldere og overskyet/regn. Det er neppe en drawback for Norge.

Denne kampen er helt åpen. 50/50 hvis man prøver å se helt objektivt på det.
Men som norsk patriot tror jeg selvfølgelig at gutta klarer dette.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

oddvar_kjempebra skrev: fre aug 06, 2021 8:44 pm
TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 8:35 pm Leste nylig en artikkel i Dagbladet om Sørum som sliter med søvnen, noe som gjør at han blir sliten. Dersom det er tilfellet i finalen i morgen tror jeg det kan bli tøft. I tillegg sto det i Dagbladet at russerne vant den siste kampen de spilte sammen for bare noen få uker siden. Alt i alt tror jeg russerne har en liten fordel i morgen.

https://www.dagbladet.no/sport/trobbel- ... g/74086031
Forøvrig virker han ikke særlig bekymret for å få nok hvile før finalen hvilket var betryggende å lese. Og det står også at det er meldt litt kaldere og overskyet/regn. Det er neppe en drawback for Norge.
Sørum er kjent for å kunne sovne nærmest overalt. De har t.o.m. merch med Sleeping Christian på https://beachvolleymerch.com/collection ... -christian.
Får håpe at han sover godt nå, og er opplagt til finalen om noen timer.

lund

Legg inn av lund »

TV2 har konfrontert Discovery med løgnene deres nå. Svaret de fikk var det kjempeflotte "slik er det å lage TV".

ms_8

Legg inn av ms_8 »

lund skrev: fre aug 06, 2021 9:23 pm TV2 har konfrontert Discovery med løgnene deres nå. Svaret de fikk var det kjempeflotte "slik er det å lage TV".
Discovery har skutt seg sjølv i foten med dette. Håper berre dette fører til at reglene blir endra ved neste tildeling. Dessverre har Discovery ol rettighetene fram til 2024. Så det betyr at vinter ol i Beijing og sommar ol i Paris kan oppleve lignande skjebner

Number4

Legg inn av Number4 »

Kanskje den går på dansk tv? Lov å håpe.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

lund skrev: fre aug 06, 2021 9:23 pm TV2 har konfrontert Discovery med løgnene deres nå. Svaret de fikk var det kjempeflotte "slik er det å lage TV".
Det er tragisk at Discovery har to OL til igjen å ødelegge. Det de lovte på forhånd har vist seg å være løgn. Her er det tydelig en noen på toppen som har trumfet gjennom dette, og dessverre går det ut over sandvolleygutta som virkelig hadde fortjent bedre. Leit at håndballjentene ikke nådde finalen, men da får i hvert fall ikke Discovery de seertallene, noe som faktisk gleder meg litt. En bronsefinale kl. 04 er ikke på langt nær like interessant.

startelver

Legg inn av startelver »

Har tilgang på både DR og BBC , så er vel mulig å se kampen der.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 4:43 pm
Champis skrev: fre aug 06, 2021 4:30 pm
TheBaseline skrev: fre aug 06, 2021 4:24 pm Gleder meg til jukselandet Russlsand slår oss i morgen. Da har de slått oss to ganger på like mange dager.
Så du heier på Russland? Da er det vel ikke så mye å syte for når Norge mislykkes?
Det var sarkasme. Selvfølgelig blir det kjipt om Russland slår oss igjen i morgen. Men jeg forventer ikke annet. De har fått selvtillit av håndballjentene sine som slo oss i dag.
En merkelig påstand. Volleyball-spillerne deres har ikke fått noe mer selvtillit av en seier i en helt annen sport, selv om det også tilfeldigvis var Norge versus Russland, eller ROC som de kalles for tiden. Det er sannsynlig at de ikke engang fikk med seg den kampen. Utøverne i OL har ikke tid og energi til å fokusere på andre idretter som er dem uvedkommende. Det burde være åpenbart.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Det er spekulativt og hvert fall dårlig stil når du går mot tidligere lovnader. Men en får bare registrere seg for 0,- og kansellere fornying av abonnement.

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Hva har regnet å si for Mol og Sørum?

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Kommer ikke over hvor trashy det er å lyve for det norske folk og bevisst legge dette bak betalingsmur.

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Hvem bryr seg om kano?

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Møkkastart. Alt går mot.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Sjanseløs. Dette er intet annet enn en skandale.

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Æsj.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Vi har ikke klart én serve enda

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Endelig en god blokk fra Anders.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Må innrømme at jeg håper på liten skade til dopnasjonen

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

HeskeyTime skrev: lør aug 07, 2021 4:38 am Må innrømme at jeg håper på liten skade til dopnasjonen
All den tid de ikke skulle ha vært her noen av dem, så kan man ikke være uenig det.

Brukeravatar
abc
Innlegg: 175

Legg inn av abc »

Solid opphentning!
Er det Abid Raja som setter igang heiarop? :lol:

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Norskerne er mer med nå.

daoooo

Legg inn av daoooo »

abc skrev: lør aug 07, 2021 4:40 am Solid opphentning!
Er det Abid Raja som setter igang heiarop? :lol:
Fin utvikling, men håper den klovnen holder seg hjemme.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Snudd totalt nå😀

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Artig med et game med 3-4 ballvekslinger. Ikke ofte det forekommer i sandvolleyball, dessverre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»