Svømming under Sommer-OL 2020

Svar
LBJ91

Re: Svømming under Sommer-OL 2020

Legg inn av LBJ91 »

Hvilken duell mellom Ledecky og Titmus, utrolig at Ledecky blir tatt siste 150 når man skulle tro det var hennes styrke kontra Titmus

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

LBJ91 skrev: man jul 26, 2021 4:29 am Hvilken duell mellom Ledecky og Titmus, utrolig at Ledecky blir tatt siste 150 når man skulle tro det var hennes styrke kontra Titmus
Helt enorm siste 100 m av Titmus. Ledecky svømmer et av sine beste løp, men blir likevel slått. Var det ikke litt samme utvikling i VM 2019 da australieren også trakk det lengste strået?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Norsk rekord på Tomoe!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Meget bra levert av Tomoe og vinner også heatet. Kan faktisk ha gode sjanser til å gå til semifinale

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

1:56:30 på Hvas, ny norsk rekord, bra!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Ledecky får det travelt. Først 200 m heat. Deretter 1500 m heat. Desse to må nok svømme finale natt til onsdag om ho går vidare frå semifinale i natt på 200 meter. Spennande å sjå om ho stiller på 1500 meter. Eller om ho prioriterer 200 og 800 meter

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Jeg liker Stig Moen, men det er jammen meg stor forskjell på han og Frank Pedersen. Lenge siden jeg har sett svømming på ES, så hyggelig gjensyn!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

lok1 skrev: man jul 26, 2021 12:28 pm Jeg liker Stig Moen, men det er jammen meg stor forskjell på han og Frank Pedersen. Lenge siden jeg har sett svømming på ES, så hyggelig gjensyn!
Liker Stig Moen godt, men savner litt Per Irgens. Ingen kan slå radarparet Irgens/Pedersen når de holdt på, det var en fryd å høre på.

Ingen semi på Hvas dessverre.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Tomoe blir nr 19. Mangla 34 hundredeler til semifinale

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Tullin_Thams skrev: man jul 26, 2021 7:50 am
LBJ91 skrev: man jul 26, 2021 4:29 am Hvilken duell mellom Ledecky og Titmus, utrolig at Ledecky blir tatt siste 150 når man skulle tro det var hennes styrke kontra Titmus
Var det ikke litt samme utvikling i VM 2019 da australieren også trakk det lengste strået?
Jo det stemmer, men da var Ledecky ett godt stykke unna sin beste form så at det skjedde da var ikke like overraskende som i natt

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

LBJ91 skrev: man jul 26, 2021 12:57 pm Jo det stemmer, men da var Ledecky ett godt stykke unna sin beste form så at det skjedde da var ikke like overraskende som i natt
Absolutt. Dette var en enorm prestasjon av Titmus, for her måtte jo Ledecky omtrent tangert sin verdensrekord for å vinne.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

LBJ91 skrev: man jul 26, 2021 3:31 am Der var Pedersen på plass i bua. En klar oppgradering
Håper han har havnet i bua for resten av OL- for jeg fikk frysninger av hans engasjement under duellen mellom Titmus og Ledecky!

En duell som selvsagt i utgangspunktet var morsom å bivåne- men med en Frank Pedersen i storform- høylytt uten at det blir denne ukontrollerte skrikingen: nei det setter en ekstra spiss!

startelver

Legg inn av startelver »

Kan det i det hele tatt bli medaljer her for Norge ? Henriksen ?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Ja

janesaj

Legg inn av janesaj »

startelver skrev: man jul 26, 2021 9:04 pm Henriksen ?
Christian Henriksen?

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Britene disponerer best på 200 fri, ble noen hakk for vill åpning fra unge Hwang

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Russerne tukter Murphy på 100 rygg, solid heving av begge fra semi til finale

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

Triste greier med russisk dobbel på 100 rygg.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Pellegrini snek seg med til finale :)

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Jøss, Jacoby tok gullet! Og alltid like moro å se Efimova mislykkes.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Wow litt av en 100 bryst finale. Fra King i tidlig ledelse til Schoenmaker som tilsynelatende hadde kontroll og så kommer Jacoby å tar hjem hele skiten

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Grei finish det der.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Le Clos ass, for en skrue

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Tror han kjente det godt de siste meterene. Så nesten ut som om han ikke gikk fremover.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1.01 i odds på at Milak vinner finalen, er divisjoner bedre enn resten

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

Russerne får høre Tsjaikovskij på podiet. Underlige greier. Veldig kunstløp-aktig stykke.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Var Christiansen virkelig medaljekandidat i denne øvelsen???

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Ser ut som Christiansen sikrer seg en solid terningkast 1 for innsatsen under OL.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Henrik skuffer stort dessverre. Fekk sølv i VM på denne øvelsen i 2019. Ser ikkje ut til at det blir finale med dette

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Veldig skuffende av Henrik :(

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»