Melodi Grand Prix 2022

Svar
WhySoSerious

Re: Melodi Grand Prix 2022

Legg inn av WhySoSerious »

Sportsidiot skrev: lør jan 15, 2022 8:31 pm Trollfest er Norges svar på Måneskinn et år for sent ?? Tar det tilbake. Er dette også hentet fra en Pride parade??
Ikke noe vits å sende noe sånt i år uansett. Men det er jo skikkelig skikkelig dårlig i tillegg da, så hadde definitivt blitt slått av Måneskinn om det var med sist gang.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Synes staten burde bridra med en halvliter vodka til hver seer av dette programmet...

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Pinlig.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Blir en 3er fra meg til Trollfest. Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband. Tipper det er noe slik de holder på med ellers også. Mye gimmick, lite låt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

GoingKronos skrev: lør jan 15, 2022 8:33 pm Ok, nå kan det neppe bli rarere.
Nå begynner du å ligne på "gutten som ropte at det var ulv". Nå trur jeg ikke på deg lengre :-)

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Blir en 3er fra meg til Trollfest. Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband. Tipper det er noe slik de holder på med ellers også. Mye gimmick, lite låt.
Enig der.

Vahlley

Legg inn av Vahlley »

Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband.
Men er det ikke alltid slik at straks et metalband er med i MGP, så kan det ikke lenger regnes som et "ordentlig metalband"?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Endelig en låt det var mulig å ikke mislike. Får håpe den vinner i kveld

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Er det Muse ?

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Shabelle skrev: lør jan 15, 2022 8:39 pmEr det Muse ?
Det er Muse hvis du bestiller det fra wish.com

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Hjelpe meg. Tror ikke vi ser Norges deltaker i dette heatet.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband.
Men er det ikke alltid slik at straks et metalband er med i MGP, så kan det ikke lenger regnes som et "ordentlig metalband"?
Trur det er omvendt. De som er med i MGP (med noen få unntak) er i utgangspunktet ikke ordentlig metallband!

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Likte den, men hørtes ut som Muse sin. Redd for plagiat-kontrollen.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Det er mye dårlig, og det er jo dumt, men er det noe musikk som virkelig plager meg så er det sånn musikk som det Flamingo-greiene og type Lordi og disse greiene som spiller noe latterlig lette meldodigreier i en slags metal-innpakning. Det skjærer noe forferdelig og jeg synes det høres ut som, sorry, idiotmusikk.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Kjempekjedelig generisk poplåt. Pesten er utslått, så da står det mellom kolera, kolera og kolera. Fryktelig nivå i kveld.
Sist redigert av Sulfat den lør jan 15, 2022 8:41 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband.
Men er det ikke alltid slik at straks et metalband er med i MGP, så kan det ikke lenger regnes som et "ordentlig metalband"?
Du som er forumets ypperste ekspert på MGP, er ikke dette et uvanlig svakt program?

Den siste sangen her er jo helt grei, selv om den er rimelig platt. Men de tre første..

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Frode stiller med ei ordentlig låt, i hvert fall. Men det er jo en typisk tretten på dusinet-låt som blir nr. 21 i den internasjonale finalen. Terningkast 3, men jeg stemmer heller på denne enn på Trollkrem.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

WhySoSerious skrev: lør jan 15, 2022 8:39 pm
Shabelle skrev: lør jan 15, 2022 8:39 pmEr det Muse ?
Det er Muse hvis du bestiller det fra wish.com
Hahaha! Fantastisk måte å si sannheten på.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Vahlley skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 8:34 pm Jeg hører veldig mye på ekstremmetall selv, men tror ikke på at disse er et ordentlig metallband.
Men er det ikke alltid slik at straks et metalband er med i MGP, så kan det ikke lenger regnes som et "ordentlig metalband"?
Det blåser jeg egentlig i.

Men ja. :p

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

4 utrolig svake bidrag. For en nedtur denne kvelden har vært musikalsk sett.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Kjedelig, men med margin den beste i dag.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Den siste sangen er på det nivået som burde vært "stallfyll" som man sier i fotballverden. Helt grei og midt på treet, gjør seg ikke bort når den får muligheten men er ikke noe som stjeler særlig oppmerksomhet. Dessverre er den kveldens beste kandidat, noe som er skuffende.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Dette var noe annet. Snakk om klasseforskjell.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Trollfest går nok videre.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Herregud så lite sjarmerende type.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Tror også Trollfest går videre, slike bidrag har en solid fanbase som er i stand til å mobilisere nok i en delfinale til at det blir avgjørende.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

thewaterfall skrev: lør jan 15, 2022 8:42 pm Den siste sangen er på det nivået som burde vært "stallfyll" som man sier i fotballverden. Helt grei og midt på treet, gjør seg ikke bort når den får muligheten men er ikke noe som stjeler særlig oppmerksomhet. Dessverre er den kveldens beste kandidat, noe som er skuffende.
Helt enig

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Brødrene Solli-Tangen må være tidenes mest folkelige operasangere. Skulle jo heller tro at de kom fra "Ja, vi elsker camping" når man hører dem prate.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

InternalExile skrev: lør jan 15, 2022 8:43 pm Dette var noe annet. Snakk om klasseforskjell.
Hvilken låt snakker du om?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»