Generell diskusjon om corona

Låst
GatlingGun

Re: Generell diskusjon om corona

Legg inn av GatlingGun »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:02 pm
GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 2:57 pm
Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 2:44 pm

De jeg kjenner som ikke har hatt korona, har fått det nå, noen rett før sommeren og noen nå.
Vil tro de fleste som har "sluppet unna" mens det var på sitt mest voldsomme med munnbind, hansker, spriting og fandens oldemor av alt mulig folk gjorde for å slippe å få det, vil få det nå som vi lever som vanlig igjen.

Med mindre man har et immunforsvar/stålhelse uten sidestykke, som jo noen har, men de slipper jo unna alt uansett.
Jeg har vært forkjølet én gang (i 3 dager) de siste 4 årene. Så antar at jeg er en av disse stålmennene da.

Vaksinene gav meg ingenting, kun litt slapp like etter og litt vondt i armen på stikkpunktet.
Ja, da er du heldig! Jeg er forkjølet MINST to ganger i året :lol:
Det er så irriterende. Tipper forkjølelsene alltid dukker opp i ubeleilelige perioder også?

Skal sies at jeg røykte frem til høsten 2019, og før dette var jeg mye hyppigere forkjølet

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 3:04 pm
Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:02 pm
GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 2:57 pm

Jeg har vært forkjølet én gang (i 3 dager) de siste 4 årene. Så antar at jeg er en av disse stålmennene da.

Vaksinene gav meg ingenting, kun litt slapp like etter og litt vondt i armen på stikkpunktet.
Ja, da er du heldig! Jeg er forkjølet MINST to ganger i året :lol:
Det er så irriterende. Tipper forkjølelsene alltid dukker opp i ubeleilelige perioder også?

Skal sies at jeg røykte frem til høsten 2019, og før dette var jeg mye hyppigere forkjølet
Jada, type helger og ferier :lol:

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:14 pm
GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 3:04 pm
Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:02 pm

Ja, da er du heldig! Jeg er forkjølet MINST to ganger i året :lol:
Det er så irriterende. Tipper forkjølelsene alltid dukker opp i ubeleilelige perioder også?

Skal sies at jeg røykte frem til høsten 2019, og før dette var jeg mye hyppigere forkjølet
Jada, type helger og ferier :lol:
Kan tyde på at du har en del stress i hverdagen da, og når du virkelig slipper skuldrene ned så slipper gjerne også resten av kroppen. Som dermed åpner for å bli lettere syk?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 3:16 pm
Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:14 pm
GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 3:04 pm
Det er så irriterende. Tipper forkjølelsene alltid dukker opp i ubeleilelige perioder også?

Skal sies at jeg røykte frem til høsten 2019, og før dette var jeg mye hyppigere forkjølet
Jada, type helger og ferier :lol:
Kan tyde på at du har en del stress i hverdagen da, og når du virkelig slipper skuldrene ned så slipper gjerne også resten av kroppen. Som dermed åpner for å bli lettere syk?
Jepp, thats how my body works. I alle år :roll:

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:20 pm
GatlingGun skrev: ons nov 09, 2022 3:16 pm
Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:14 pm
Jada, type helger og ferier :lol:
Kan tyde på at du har en del stress i hverdagen da, og når du virkelig slipper skuldrene ned så slipper gjerne også resten av kroppen. Som dermed åpner for å bli lettere syk?
Jepp, thats how my body works. I alle år :roll:
God bedring på forhånd da!

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 2:06 pm
pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 1:43 pm
Fringegirl skrev: man nov 07, 2022 12:34 am

Gud bedre … 🥱😴
Du er som en gammel hest på en veddeløpsbane der du i hvert pokkers løp kommer travende etter etter mens alle andre har løpt i mål for lenge siden.
I hver eneste tråd.
Jeg for min del synes du gjør det selv også, ganske så ofte.. For du kom da plutselig bare hoppende inn her og ble "hoppende gal", bare pga at William synes Basillen hadde gjort en god jobb med å avkrefte flere skrekkscenarioer som "kloke" forskere har kommet med.
Og en slik kommentar til Champis synes jeg er urettferdig. H_n jobber nok, som de fleste av oss og har følgelig ikke tid til å henge her inne på FD hver dag. Det gjelder mange av oss og da må man regne med at det kommer kommentarer senere.
Du syntes min kommentar til Champis var urettferdig, jaahaa, mens alt han har lirt av seg mot meg er derimot greit?

Jeg leser ofte i tråden, selv om jeg har sluttet å kommentere noe særlig, for det går jo stort sett i det samme som er av null interesse for min del og det er stort sett ihjel-debattert; munnbind, Nyborg og hennes crew, Nakstad, under-overdødelighet.'

Jeg er nå ferdig med å pirke i det for lengst, så her gjør du jo samme som Champis da og det til tross for at du er stadig vekk i tråden - så med andre ord, kjekt å krangle litt? ;)
- Jeg har ikke fått med meg på hva du og Champis har sagt til hverandre.

- Hvis noen har interesse av å fortsette med diskusjon om korona, så er det helt greit for meg. Har ikke lest alle innleggene de siste månedene, for koronaen er ikke sååå interessant for meg lenger. Jeg har gått videre for lenge siden :) Men jeg kan fint lese kommentarene her i tråden.

- Nei, men "krangler" man liksom bare fordi andres synspunkt ikke harmonerer med sitt eget?
- Og ja, jeg er her i tråden, men plager det deg? Blir omtrent som denne sutringa det er i flere tråder: "Hvorfor kommer du inn her når du ikke liker ditt og datt?" Som om det ikke skulle være "lov" til å ha sin egen mening. Man kan da kommentere alt mulig uten å ha noe "forumspoliti" her. Blir for dumt for meg i hvert fall.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 3:25 pm - Jeg har ikke fått med meg på hva du og Champis har sagt til hverandre.

- Hvis noen har interesse av å fortsette med diskusjon om korona, så er det helt greit for meg. Har ikke lest alle innleggene de siste månedene, for koronaen er ikke sååå interessant for meg lenger. Jeg har gått videre for lenge siden :) Men jeg kan fint lese kommentarene her i tråden.

- Nei, men "krangler" man liksom bare fordi andres synspunkt ikke harmonerer med sitt eget?
- Og ja, jeg er her i tråden, men plager det deg? Blir omtrent som denne sutringa det er i flere tråder: "Hvorfor kommer du inn her når du ikke liker ditt og datt?" Som om det ikke skulle være "lov" til å ha sin egen mening. Man kan da kommentere alt mulig uten å ha noe "forumspoliti" her. Blir for dumt for meg i hvert fall.
Hvis du ikke fulgte med på hva vi skrev til hverandre, så hvorfor singler du ut meg da? :roll:
"krangle" var satt på spissen, derav blinkesmiley.
Igjen, du kan skrive hva du vil, men du singlet meg ut for å "hoppende gal" komme inn i tråden, og da kommer du ikke unna at jeg gjør det samme tilbake.
Sist redigert av Winnowill den ons nov 09, 2022 3:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 2:20 pm
Rexwiller skrev: ons nov 09, 2022 2:04 pm
pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 1:46 pm

Kjenner heller ingen som er blitt dårlig av vaksinen. Skal være noe spesielt hvis et normalt frisk menneske skal bli dårlig av den.
Voldsomt sykefravær på jobb etter at folk tok vaksinen i alle fall. Ikke sett maken noensinne. Men mulig de faket, hva vet jeg. Kjerringa fikk i alle fall 40 i feber i 2 døgn, jeg litt lavere feber. Covid har jeg hatt et par ganger, med litt rusk i halsen.
Hehe, kan godt tenke meg at folk faker litt.. både når det kommer til vaksinen og korona for den saks skyld. Det er jo nesten litt "godtatt" at begge deler har potensialet til å gjøre en ganske dårlig. En god stund på det verste så rygget jo folk unna nærmest om en var litt pjusk , så folk ville jo ihvertfall ikke ha slike gående rundt seg på jobb - en ble jo nærmest beordret til å holde seg hjemme selv om noen kanskje følte seg "grei nok" til å være på jobb :lol:

Forøvrig, jeg kjenner kun en i slekta som tålte vaksinen dårlig, men h*n hadde ørten tilleggssykdommer som sikkert ikke hjalp til. Ellers er det ingen jeg kjenner som ble dårligere av vaksinen enn korona. Jeg selv ble dårligere av korona enn vaksinen, selv om jeg ble dårlig en ukes tid med å ikke kunne bevege armen - men det ble jeg av influensavaksinen og så det er tydelig jeg reagerer litt på vaksiner generelt.

Jeg føler det er litt 50/50 og veldig individuelt. Jeg kjenner mange som har blitt dårligere av korona, men jeg kjenner også mange som har blitt dårligere av vaksinen. Veldig mange unge og spreke som har blitt slått ut av vaksinen, mens de fleste godt voksne jeg kjenner har taklet den helt fint. «Problemet» med vaksinen er at det er mye mer tilfeldig hvem som blir syke/alvorlig syke av den. Det er ikke like tilfeldig med selve sykdommen.

SirJames

Legg inn av SirJames »

basillen skrev: man nov 07, 2022 3:35 pm Må innrømme at det gikk litt kaldt nedover ryggen min da jeg så denne forsiden til VG på butikken i dag:

Bilde
VG presterer her altså et Kinderegg i ren og skjær galskap;

1) galskap å skremme naive folk med krigsoverskrifter for noe som ikke er farlig
2) galskap å klistre trynet til Nakstad på forsiden og dermed gi tullingen enda mer oppmerksomhet
3) galskap å forlange 40 kr for en papirfille med gårsdagens nyheter

SirJames

Legg inn av SirJames »

KongOlav2 skrev: tir nov 08, 2022 12:37 pm
basillen skrev: tir nov 08, 2022 12:35 pm
ms_8 skrev: tir nov 08, 2022 11:56 am Eg trur dessverre ikkje på at folk ikkje bryr seg om Nakstad. Er redd det er ganske mange som absolutt følgjer med når Nakstad er ute i media igjen. Hadde ingen brydd seg om han ville aldri VG hatt han på framsida slik.
"Nakstad er jo så kjekk. Jeg tror på Nakstad."
Det er vel i all hovedsak middelaldrende og eldre damer (+ bekymrede folk generelt) som liker Nakstad. Typisk de som setter pris på en godlynt og smålubben tjommi som er bekymret på våre vegne og helst vil (metaforisk) ta oss alle i sin lune favn og stryke oss på ryggen og si at det går bra.........
Metaforisk eller ei, det var da helt jævlige bilder du skulle plante i hjernen min denne onsdagen da..

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Bilde

Det kan dere bare ta rennafart og drite i..
Skremselspropaganda er litt 2020 as

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Fringegirl skrev: ons nov 09, 2022 3:28 pm
pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 3:25 pm - Jeg har ikke fått med meg på hva du og Champis har sagt til hverandre.

- Hvis noen har interesse av å fortsette med diskusjon om korona, så er det helt greit for meg. Har ikke lest alle innleggene de siste månedene, for koronaen er ikke sååå interessant for meg lenger. Jeg har gått videre for lenge siden :) Men jeg kan fint lese kommentarene her i tråden.

- Nei, men "krangler" man liksom bare fordi andres synspunkt ikke harmonerer med sitt eget?
- Og ja, jeg er her i tråden, men plager det deg? Blir omtrent som denne sutringa det er i flere tråder: "Hvorfor kommer du inn her når du ikke liker ditt og datt?" Som om det ikke skulle være "lov" til å ha sin egen mening. Man kan da kommentere alt mulig uten å ha noe "forumspoliti" her. Blir for dumt for meg i hvert fall.
Hvis du ikke fulgte med på hva vi skrev til hverandre, så hvorfor singler du ut meg da? :roll:
"krangle" var satt på spissen, derav blinkesmiley.
Igjen, du kan skrive hva du vil, men du singlet meg ut for å "hoppende gal" komme inn i tråden, og da kommer du ikke unna at jeg gjør det samme tilbake.
Jeg synes det var merkelig at du mente Champis kom "travende etter", da det er ganske så normalt at man kommer med kommentarer senere i tråder. Ikke alle er i tråden akkurat på den tida det diskuteres.

Deila

Legg inn av Deila »

Solvgutt1 skrev: ons nov 09, 2022 2:58 pm
pfrog567 skrev: ons nov 09, 2022 1:46 pm
MacanT skrev: ons nov 09, 2022 1:32 pm
Vel, alle jeg kjenner ble dårligere av selve sykdommen, ingen merket noe av vaksinen utover litt ømhet i armen. Dette er folk som er langt under 80 år, de fleste jeg kjenner er i 20-60 årsalderen og ingen har så vidt jeg vet kols eller lignende.
Kjenner heller ingen som er blitt dårlig av vaksinen. Skal være noe spesielt hvis et normalt frisk menneske skal bli dårlig av den.
Jeg ble dårligere av vaksinen enn av korona, og alle jeg kjenner ble dårlig av vaksinen. Feber og muskelsmerter. Ingenting spesielt med noen av oss.
Jeg ble også dårligere av vaksinen enn viruset. Viruset ga meg en forkjølelse. Etter vaksinen fikk jeg feber og muskelsmerter. Samme som deg.

Riktignok var jeg vaksinert med to doser før jeg fikk viruset.

basillen

Legg inn av basillen »

Det viser seg nå at Bergen kommune samlet inn personlige data om opp mot 120 000 bergensere i løpet av pandemien, uten at disse personene fikk anledning til å gi samtykke til dette. I henhold til lovverket skal alltid kommunen måtte redegjøre for hvorfor det er nødvendig med så omfattende registrering av personopplysninger, men dette ble altså ikke gjort. Personvernombudet fikk angivelig aldri noen forespørsel fra ledelsen i kommunen om å vurdere personvernet i denne registreringen.

https://www.ba.no/slik-samlet-bergen-ko ... -8-2065708

https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Det er ille å se gjentatte eksempler på at Grunnloven er mindre verdt enn dasspapir. Politikerne med byråkratene sitter som små diktatorer og utøver sin makt, og vi kan ikke gjøre noen ting med det. Jeg kommer aldri mer til å feire 17. mai, for det er ikke lengre noe å feire.

basillen

Legg inn av basillen »

ehall skrev: ons nov 09, 2022 11:46 pm
basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Det er ille å se gjentatte eksempler på at Grunnloven er mindre verdt enn dasspapir. Politikerne med byråkratene sitter som små diktatorer og utøver sin makt, og vi kan ikke gjøre noen ting med det. Jeg kommer aldri mer til å feire 17. mai, for det er ikke lengre noe å feire.
Et svært viktig poeng, slik jeg ser det, er at det er nettopp i krisetider det er viktig at vi ikke bryter lovene og prinsippene nedfestet i Grunnloven. Det er jo i kriser vi virkelig får testet hvor sterkt det grunnleggende juridiske fundamentet er i samfunnet.

Dessverre har vel de siste to årene vist oss at dette fundamentet er, for å si det pent, ikke særlig stabilt. Basert på det vi har vært vitne til, hvordan kan vi egentlig ha tiltro til at lovene og paragrafene nedfelt i Grunnloven i det hele tatt har en mening? Vi som samfunn skal jo åpenbart ikke langt utenfor komfortsonen før disse kastes på dynga. Politikere brøt tross alt den ene paragrafen etter den andre, og ble dette rettferdiggjort som nødvendig for å bekjempe et virus med under 1 % dødelighet. Hva gjør vi den dagen det kommer et virus med 20 % dødelighet?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

basillen skrev: ons nov 09, 2022 11:52 pm
ehall skrev: ons nov 09, 2022 11:46 pm
basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Det er ille å se gjentatte eksempler på at Grunnloven er mindre verdt enn dasspapir. Politikerne med byråkratene sitter som små diktatorer og utøver sin makt, og vi kan ikke gjøre noen ting med det. Jeg kommer aldri mer til å feire 17. mai, for det er ikke lengre noe å feire.
Et svært viktig poeng, slik jeg ser det, er at det er nettopp i krisetider det er viktig at vi ikke bryter lovene og prinsippene nedfestet i Grunnloven. Det er jo i kriser vi virkelig får testet hvor sterkt det grunnleggende juridiske fundamentet er i samfunnet.

Dessverre har vel de siste to årene vist oss at dette fundamentet er, for å si det pent, ikke særlig stabilt. Basert på det vi har vært vitne til, hvordan kan vi egentlig ha tiltro til at lovene og paragrafene nedfelt i Grunnloven i det hele tatt har en mening? Vi som samfunn skal jo åpenbart ikke langt utenfor komfortsonen før disse kastes på dynga. Politikere brøt tross alt den ene paragrafen etter den andre, og ble dette rettferdiggjort som nødvendig for å bekjempe et virus med under 1 % dødelighet. Hva gjør vi den dagen det kommer et virus med 20 % dødelighet?
Da blir politiet bevæpnet og militæret går i gatene. Og de vil skyte folk i gatene som ikke følger ordner, akkurat som de gjorde i Kina.

Jeg er ikke overrasket, Stortinget har laget nye lover eller omgått Grunnloven hver gang de har lyst. For eksempel begrenset ytringsfriheten eller lagt oss under EU. Dette er fullstendig motstridene av hva Grunnloven sier. I Norge skal det teoretisk være Høyesterett som skal påse at politikerne følger Grunnloven, men disse er utnevnt at regjeringen og er deres representanter mot innbyggerne. Man biter ikke av hånden som mater en. Og politikerne klager på Polen :lol:. Takke meg til USA, de har en Grunnlov som står fjellstøtt. De har justeringer, men hovedbudskapet står.

Realisten

Legg inn av Realisten »

MAINSTREAM MEDIA ADMITS "CONSPIRACY THEORISTS" WERE RIGHT ALL ALONG!!!


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Det viser seg nå at Bergen kommune samlet inn personlige data om opp mot 120 000 bergensere i løpet av pandemien, uten at disse personene fikk anledning til å gi samtykke til dette. I henhold til lovverket skal alltid kommunen måtte redegjøre for hvorfor det er nødvendig med så omfattende registrering av personopplysninger, men dette ble altså ikke gjort. Personvernombudet fikk angivelig aldri noen forespørsel fra ledelsen i kommunen om å vurdere personvernet i denne registreringen.

https://www.ba.no/slik-samlet-bergen-ko ... -8-2065708

https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Og hva sier det om alle som forsvarte alt sammen med at "korona er farlig, helsevesenet kan kollapse"?

basillen

Legg inn av basillen »

Hetfield skrev: tor nov 10, 2022 1:06 pm
basillen skrev: ons nov 09, 2022 10:52 pm Det viser seg nå at Bergen kommune samlet inn personlige data om opp mot 120 000 bergensere i løpet av pandemien, uten at disse personene fikk anledning til å gi samtykke til dette. I henhold til lovverket skal alltid kommunen måtte redegjøre for hvorfor det er nødvendig med så omfattende registrering av personopplysninger, men dette ble altså ikke gjort. Personvernombudet fikk angivelig aldri noen forespørsel fra ledelsen i kommunen om å vurdere personvernet i denne registreringen.

https://www.ba.no/slik-samlet-bergen-ko ... -8-2065708

https://www.ba.no/korona-listen-slik-sa ... -8-2060237

Dette er mildt sagt...alvorlig. Og føyer seg vel inn i rekken som nok et eksempel på at gjeldende lov og rett har blitt fullstendig satt til side de siste årene.
Og hva sier det om alle som forsvarte alt sammen med at "korona er farlig, helsevesenet kan kollapse"?
Det er jo selvsagt ikke ikke sånn at fordi vi har en pandemi, så skal alle lover og regler innenfor personvern kastes på bålet. Disse opplysningene ble jo angivelig brukt i smittesporingsarbeid, så sannsynligvis ville ganske mange av disse 120 000 menneskene gitt samtykke til at opplysningene ble samlet inn for at smitteveier effektivt skulle bli kartlagt.

Problemet er imidlertid at ingen ble spurt om samtykke. Og det er det overhodet ingen unnskyldning for.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

basillen skrev: tor nov 10, 2022 1:18 pm Det er jo selvsagt ikke ikke sånn at fordi vi har en pandemi, så skal alle lover og regler innenfor personvern kastes på bålet. Disse opplysningene ble jo angivelig brukt i smittesporingsarbeid, så sannsynligvis ville ganske mange av disse 120 000 menneskene gitt samtykke til at opplysningene ble samlet inn for at smitteveier effektivt skulle bli kartlagt.
Men det var ikke måte hvor vanskelig det var juridisk når de f.eks skulle/ville forske på virkningen av tiltak, slik at man kunne funnet ut hva som virket best eller ikke og kanskje hatt litt færre restriksjoner senere i pandemien. Da var det plutselig veldig vanskelig å få gjort ting.......

William_S

Legg inn av William_S »

KongOlav2 skrev: tor nov 10, 2022 1:22 pm
basillen skrev: tor nov 10, 2022 1:18 pm Det er jo selvsagt ikke ikke sånn at fordi vi har en pandemi, så skal alle lover og regler innenfor personvern kastes på bålet. Disse opplysningene ble jo angivelig brukt i smittesporingsarbeid, så sannsynligvis ville ganske mange av disse 120 000 menneskene gitt samtykke til at opplysningene ble samlet inn for at smitteveier effektivt skulle bli kartlagt.
Men det var ikke måte hvor vanskelig det var juridisk når de f.eks skulle/ville forske på virkningen av tiltak, slik at man kunne funnet ut hva som virket best eller ikke og kanskje hatt litt færre restriksjoner senere i pandemien. Da var det plutselig veldig vanskelig å få gjort ting.......
Som basillen her sa tidligere, men som likevel er verdt å finne frem gang på gang: - "Ting som var mulig under pandemien - kontrollere et luftbårent virus ved at man måtte bruke munnbind på et spisested til toalettet, ting som ikke var mulig - å ansette flere i helsevesenet".

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Da var nrk nyheter igang med coronapropagandaen sin igjen

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Vedder på at Nakstad er i gang med bok nummer to, en historie om hvordan han reddet landet fra plandemien

Denne frykten har blitt melket så lenge at det luker skikkelig surt og man må nesten ha både munnbind og neseklype for å få tonet det ned..
Sist redigert av Ostemanden den tor nov 10, 2022 4:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

LittleSteven skrev: tor nov 10, 2022 2:45 pm https://www.vg.no/#/video/250894/disse- ... for-corona

Aaah, coronabølge! Aaah, testing! Og ikke minst, aaaaaaaaah, jeg er tilbake i media daglig! Livet er herlig igjen :P

Tror dere vi klarer oss uten tiltak i vinter for samfunnet? (Tenker da ikke på sykehusene/helseinstitusjoner)
I år rekker vi å slippe munnbind på konferansen jeg skal på med titusenvis av andre hvertfall.

Ifjor ble det innført bare noen dager før den samme konferansen startet 😄

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »



Psykokjerringa holder på ennå ser jeg.. hun blokkerte meg for ca 2 år siden fordi jeg stilte hun noen kritiske spørsmål og om hun hadde noe bevis for alt tullet hun sier.
hvor ble det av de 100 til 150,000 som skulle dø på kort tid ?
jeg venter fortsatt på det

Orlar

Legg inn av Orlar »

De store nyhetskanalene holder kjeft og later som ingenting!

Media benytter begret covid relatert. Når man leser nyhetene viser de hovedsaklig til covid relatert eller covid virus (evt. long covid) som årsak. Men covid relatert er også covide vaksine! Og da vi vet at cornaviruser kun gir vanlig influansa for folk flest (står i midisinske leksikon). Da er det klart at alt er som oppgitt som covid relatert er pga covid vaksinen!

Jeg ser på en statistikk for Covid død fra 2020 - 2022. I Norge er det 1808 stk døde per million. Dette betyr at ca. 9000 mennesker foreløpig er drept av vaksinen + alle som skadet for livet, og langtidsvirkninger som vi ikke har sett følgende av enda.

Vi er ubrukelige spisere for den globale eliten. Fremtiden er AI, roboter og transhumanisme. Det er ikke bruk for oss lenger. Det er svært begrenset hva vi kan gjøre. Lager vi opprør osv. da vil de bruke vold og krig. De har teknologi som er helt overlegen mot befolkningen. Det eneste vi kan gjøre er å prøve å overleve lengst mulig. Forbedrede. Flytte ut i villmarka når den tid kommer. Ha alt klart på kort varsel!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

OK.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Orlar skrev: tor nov 10, 2022 9:58 pm Jeg ser på en statistikk for Covid død fra 2020 - 2022. I Norge er det 1808 stk døde per million. Dette betyr at ca. 9000 mennesker foreløpig er drept av vaksinen + alle som skadet for livet, og langtidsvirkninger som vi ikke har sett følgende av enda.

Vi er ubrukelige spisere for den globale eliten. Fremtiden er AI, roboter og transhumanisme. Det er ikke bruk for oss lenger. Det er svært begrenset hva vi kan gjøre. Lager vi opprør osv. da vil de bruke vold og krig. De har teknologi som er helt overlegen mot befolkningen. Det eneste vi kan gjøre er å prøve å overleve lengst mulig. Forbedrede. Flytte ut i villmarka når den tid kommer. Ha alt klart på kort varsel!
Give me strength, "Flat Earth" er tilbake etter hvilepausen.

William_S

Legg inn av William_S »

MacanT skrev: tor nov 10, 2022 10:50 pm
Orlar skrev: tor nov 10, 2022 9:58 pm Jeg ser på en statistikk for Covid død fra 2020 - 2022. I Norge er det 1808 stk døde per million. Dette betyr at ca. 9000 mennesker foreløpig er drept av vaksinen + alle som skadet for livet, og langtidsvirkninger som vi ikke har sett følgende av enda.

Vi er ubrukelige spisere for den globale eliten. Fremtiden er AI, roboter og transhumanisme. Det er ikke bruk for oss lenger. Det er svært begrenset hva vi kan gjøre. Lager vi opprør osv. da vil de bruke vold og krig. De har teknologi som er helt overlegen mot befolkningen. Det eneste vi kan gjøre er å prøve å overleve lengst mulig. Forbedrede. Flytte ut i villmarka når den tid kommer. Ha alt klart på kort varsel!
Give me strength, "Flat Earth" er tilbake etter hvilepausen.
Orlar er jo om intet annet litt underholdning da. Men jeg synes han kunne holdt seg i flatearth tråden sin.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»