Se der ja :-)

Svar
Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Se der ja :-)

Legg inn av Xpoolman »

Der hadde vi jammen fått et tema om været også :-)
Fantastisk !
Da er det bare til å begynne å poste :-)

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

28 grader her i skrivende stund, ventet 30-31 grader i dag.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Rundt 20 nå på morgenen, med et lag av dis som nå er borte.
Det man kaller for vindstille er det også.
Man regner med noen glohete dager fram mot helga, før det visst går ned igjen over helga.
Heldigvis er det kjøligere om natta nå enn for noen uker siden.
Dagens trimtur på 45 minutter ble unnagjort fra 07:30 av.

Månedsvarslene til AccuWeather har truffet meget bra.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lett regn og 13 grader i Trheim

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Lett nordavind og 31 blank her på olivenøya nå :-)

Strider

Legg inn av Strider »

Sør Norge har hatt en fin dag idag og spesielt området rundt Oslo hadde 28c for et par timer siden så jeg. I Nord Norge er det vinterlig.
Satt på terrasen isted med shorts og t skjorte og nøt en fin sommerdag selvom det blåste litt :)

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

En smule hett, tett opp under 30 grader celcius, og bare hvis man er snill er det litt bevegelse i lufta.
Bli det samme i morgen før det skal snu i begynnelsen på uka.
Bordvifte som blåser på leggene bli nok mekanismen i kveld.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Liker ikke denne varmen. Kan fint holde seg på 20 grader, og ikke mer. Da er jeg fornøyd.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

27 røde og strålende sol sånn tidenes litt godt ut på ettermiddagen.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

31 i dag, årets varmeste...huff

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Venter på tordenværet 8-)

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Det blir visst varmt i dag også, spådd 27 grader og sol, men så skal det endres fra i ettermiddag en gang.
Vel, man får vente og se.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Nok en strålende sommerdag i Tromsø idag. 11 grader og tett skydekke, men for første gang på lenge - ikke regn!

Strider

Legg inn av Strider »

palimpsest skrev: man jul 26, 2021 11:39 am Nok en strålende sommerdag i Tromsø idag. 11 grader og tett skydekke, men for første gang på lenge - ikke regn!
Trodde jeg leste på VG at Nord Norge skulle få sommer nå etter helgen. Var 25-27c her hos meg i Sør idag og litt torden.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Nå regner det godt her.

Herlig! :D

Palmanova

Legg inn av Palmanova »

Pang Pang her i Grenland :-)

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

Nå regner det voldsomt her i Oslo, digg

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

TylerDurdenNorway skrev: man jul 26, 2021 8:47 pm
palimpsest skrev: man jul 26, 2021 11:39 am Nok en strålende sommerdag i Tromsø idag. 11 grader og tett skydekke, men for første gang på lenge - ikke regn!
Trodde jeg leste på VG at Nord Norge skulle få sommer nå etter helgen. Var 25-27c her hos meg i Sør idag og litt torden.
Så er det denne havtåken da, vettu, men det ble sol på ettermiddagen i det minste. 14 grader og sol er tross alt mer sommer-aktig enn de 6 gradene vi hadde med sluddet som kom i forrige uke.

Imorgen er det meldt 20 grader og sol, så da får vi se.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fringegirl skrev: lør jul 24, 2021 5:35 pm Liker ikke denne varmen. Kan fint holde seg på 20 grader, og ikke mer. Da er jeg fornøyd.
Den der kommer jeg virkelig aldri til å skjønne. Det kan virkelig ikke bli varmt nok i Norge. Sommeren 2018 var fantastisk. Men for all del hver sin smak.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Everenga skrev: ons jul 28, 2021 11:17 am
Fringegirl skrev: lør jul 24, 2021 5:35 pm Liker ikke denne varmen. Kan fint holde seg på 20 grader, og ikke mer. Da er jeg fornøyd.
Den der kommer jeg virkelig aldri til å skjønne. Det kan virkelig ikke bli varmt nok i Norge. Sommeren 2018 var fantastisk. Men for all del hver sin smak.
Jeg trives godt i kaldt vær, elsker å gå tur når det regner og er surt ute. Ja, jeg er en av dem som kan stå lenge i dusjen i kaldt vann, men står ikke lenger enn nødvendig når det er varmt vann.
Så er gjerne litt rar på det området, jeg fryser veldig sjelden mens andre hutrer, kan ha noe med det å gjøre?

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

18 grader og det blir regn, torden høres.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Det har regnet en god del i Plankebyen i et par dager. Nesten hele tiden, faktisk. Men det er fint regn, heldigvis ikke styrtregn så langt. Det er bra. Når sola kommer tilbake, blir det sopp i skogen.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Natt til lørdag var det enormt vær med regn og torden.
Kom ei kraftig byge og noen smeller sent lørdag kveld.
Nå startet et enormt regnvær igjen,

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

En fin dag med 21 grader og ikke for mye vind.
Og relativt kjølige netter,

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Det har slett ikke vært så gæli i Plankebyens utkanter i det siste, den harde varmen har gitt seg, og det har vært ganske greit å være sånn passe aktiv utendørs. Rett og slett behagelig sommer.

Nå har jeg ryddet vekk ting og tang og skalket lukene, siden meteorologen sier at det skal komme regn i et par dager.

Vi trenger litt mer regn, så det er bra. Og vi har regntøy.

Blir det mye regn, går også det bra, for kjøleskap og fryser er fulle, vi har kjøtt, øl og vin og frukt og grønt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Strøken sommer i Molde. Kan ikke huske sist det var så stabilt fint som i år. Har ikke gått i annet enn shorts siden siste uka i juni. Håper jeansen passer når kulda kommer.

rubberbandman

Legg inn av rubberbandman »

PapaSmurf skrev: ons aug 11, 2021 12:36 pm Strøken sommer i Molde. Kan ikke huske sist det var så stabilt fint som i år. Har ikke gått i annet enn shorts siden siste uka i juni. Håper jeansen passer når kulda kommer.
Var på Moldejazz og hadde regnet med (og pakket for) en uke med 12 grader og regn, som var det de meldte på forhånd.
Ble meget positivt overrasket over vær og temperatur :D

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Ale-Jet skrev: tor jul 29, 2021 12:06 am Regn er digg. Så lenge man ikke skal ut.
Kjekt løpe vær, aldri noe problem sånn sett. Men fikk jo ei meget kjip opplevelse på forrige sykkeltur. Glemte å montere skjermer på bakhjulet, og vips så hadde man møkk og våt gjørme langt oppetter nakken, lenge for man kom hjem.

Realisten

Legg inn av Realisten »

Her er det så langt i år 1 grad lavere i gjennomsnitt både natt og dagtemperatur.

Dette basert på siste 5 år.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Mot normalt!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Været»