Bilkjøp i 2022

Svar
Mysil

Re: Bilkjøp i 2022

Legg inn av Mysil »

Mysil skrev: ons mar 02, 2022 9:28 pm Blir bilkjøp på meg i 2022.

Har en i4 M50 i bestilling som jeg ikke kommer til å beholde, etter en skuffende prøvekjøring.

Vurderer følgende biler: 8Y RS3, CLA AMG 45 S, M240i x-drive. Prøver å få til prøvekjøring i løpet av neste måneden, og bestiller bilen jeg liker best. Basert på anmeldelser jeg har sett/lest tror jeg RS3 er bilen som passer best. Har inntrykk av at støynivået er i overkant i CLAen, da jeg har eid en A35 AMG som støyet noe voldsomt på sommerhjulene.
Har fått booket prøvekjøring av RS3 og CLA i Oslo i påsken. Jobber fremdeles med M240i. Har noen tips til bra veier å prøvekjøre på? Ønsker gjerne vei med fartsgrense 80, mye svinger/teknisk, og helst to separate kjørefelt. Gjerne maks 1t - 1.5t unna Oslo.

henlie

Legg inn av henlie »

Mysil skrev: ons mar 09, 2022 8:10 pm
Mysil skrev: ons mar 02, 2022 9:28 pm Blir bilkjøp på meg i 2022.

Har en i4 M50 i bestilling som jeg ikke kommer til å beholde, etter en skuffende prøvekjøring.

Vurderer følgende biler: 8Y RS3, CLA AMG 45 S, M240i x-drive. Prøver å få til prøvekjøring i løpet av neste måneden, og bestiller bilen jeg liker best. Basert på anmeldelser jeg har sett/lest tror jeg RS3 er bilen som passer best. Har inntrykk av at støynivået er i overkant i CLAen, da jeg har eid en A35 AMG som støyet noe voldsomt på sommerhjulene.
Har fått booket prøvekjøring av RS3 og CLA i Oslo i påsken. Jobber fremdeles med M240i. Har noen tips til bra veier å prøvekjøre på? Ønsker gjerne vei med fartsgrense 80, mye svinger/teknisk, og helst to separate kjørefelt. Gjerne maks 1t - 1.5t unna Oslo.
Jeg synes Fv285 mellom Tranby og E16 nedenfor Sollihøgda er fin. Bare 2-felts, men 80-sone og fine svinger og normalt lite trafikk. Tar vel i underkant av en halvtime fra du svinger av E18 ved Lierskogen kjøpesenter. Alternativt kjøre E18 videre sørover til Sande og deretter via Fv319 til Eidsfoss og videre på Fv35 til Vestfossen og så E134 Hokksund - Drammen (https://www.google.com/maps/dir/59.5746 ... 440738!3e0)

Ribba

Legg inn av Ribba »

henlie skrev: tor mar 10, 2022 12:39 pm Bare 2-felts, men 80-sone og fine svinger og normalt lite trafikk.
Interessant måte å ordlegge seg på når noen spør forslag på inspirerende veier å kjøre. "Bare 2-felts". I Norge er det vel helt opplagt at inspirerende veier er tofeltsveier (selv om noen av dem føles mer som smale 1-feltsvei).

Hadde derimot Mysil ønsket om forslag om å få testet ut semi-autonom kjørefunksjoner i en bil, så hadde det nok vært mer nærliggende å si "Bare 2-felts", om det dreide seg om en dugelig vei, men som bare hadde to felt.

henlie

Legg inn av henlie »

Ribba skrev: tor mar 10, 2022 3:52 pm
henlie skrev: tor mar 10, 2022 12:39 pm Bare 2-felts, men 80-sone og fine svinger og normalt lite trafikk.
Interessant måte å ordlegge seg på når noen spør forslag på inspirerende veier å kjøre. "Bare 2-felts". I Norge er det vel helt opplagt at inspirerende veier er tofeltsveier (selv om noen av dem føles mer som smale 1-feltsvei).

Hadde derimot Mysil ønsket om forslag om å få testet ut semi-autonom kjørefunksjoner i en bil, så hadde det nok vært mer nærliggende å si "Bare 2-felts", om det dreide seg om en dugelig vei, men som bare hadde to felt.
Hehe, ser at det var jeg i farten som misforstod og trodde han ville ha to separate kjørefelt i samme kjøreretning. Stusset litt på det selv, men han mente selvsagt god nok bredde på veien til at det var et separat kjørefelt i hver retning ;)

Mysil

Legg inn av Mysil »

henlie skrev: tor mar 10, 2022 12:39 pm
Mysil skrev: ons mar 09, 2022 8:10 pm
Mysil skrev: ons mar 02, 2022 9:28 pm Blir bilkjøp på meg i 2022.

Har en i4 M50 i bestilling som jeg ikke kommer til å beholde, etter en skuffende prøvekjøring.

Vurderer følgende biler: 8Y RS3, CLA AMG 45 S, M240i x-drive. Prøver å få til prøvekjøring i løpet av neste måneden, og bestiller bilen jeg liker best. Basert på anmeldelser jeg har sett/lest tror jeg RS3 er bilen som passer best. Har inntrykk av at støynivået er i overkant i CLAen, da jeg har eid en A35 AMG som støyet noe voldsomt på sommerhjulene.
Har fått booket prøvekjøring av RS3 og CLA i Oslo i påsken. Jobber fremdeles med M240i. Har noen tips til bra veier å prøvekjøre på? Ønsker gjerne vei med fartsgrense 80, mye svinger/teknisk, og helst to separate kjørefelt. Gjerne maks 1t - 1.5t unna Oslo.
Jeg synes Fv285 mellom Tranby og E16 nedenfor Sollihøgda er fin. Bare 2-felts, men 80-sone og fine svinger og normalt lite trafikk. Tar vel i underkant av en halvtime fra du svinger av E18 ved Lierskogen kjøpesenter. Alternativt kjøre E18 videre sørover til Sande og deretter via Fv319 til Eidsfoss og videre på Fv35 til Vestfossen og så E134 Hokksund - Drammen (https://www.google.com/maps/dir/59.5746 ... 440738!3e0)
Mange takk for tips, skal sjekke de ut på Street View!
Og helt korrekt, mente separate kjørefelt i hver retning.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

henlie skrev: tor mar 10, 2022 12:39 pm Jeg synes Fv285 mellom Tranby og E16 nedenfor Sollihøgda er fin.
Det er vel det siste delen av den som er mest morsom (mellom Sylling og E16). Dette kan også kombineres med Fv284 fra Sylling til Vikersund. Den inneholder riktignok noen 60 soner der det ligger noen hus. Jeg fikk et skikkelig hopp over en fartshump der for en del år siden i en prøvekjøring av Mazda MX5.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Forhåpentligvis blir det 1)

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Ribba skrev: tor mar 03, 2022 9:21 pm Når det gjelder inspirerende kjøring, så har jeg enda ikke tatt Yarisen ut på inspirerende veier, da mørketid, vinter og innkjøring har vært mye av normalen siden jeg hentet den. Men den vil nok bruke både en og to og tre liter på mila, alt avhengig av hvor inspirert man er. Men ordinær daffe langs landeveien, så får man den vel ned mot 0,7. Litt mer konservative sjåfører vil kanskje også få den under det også.
Man skulle jo tro at den ville være morsom på vinterføre?

Ribba

Legg inn av Ribba »

Hardy-guttene skrev: søn mar 13, 2022 7:59 am
Ribba skrev: tor mar 03, 2022 9:21 pm Når det gjelder inspirerende kjøring, så har jeg enda ikke tatt Yarisen ut på inspirerende veier, da mørketid, vinter og innkjøring har vært mye av normalen siden jeg hentet den. Men den vil nok bruke både en og to og tre liter på mila, alt avhengig av hvor inspirert man er. Men ordinær daffe langs landeveien, så får man den vel ned mot 0,7. Litt mer konservative sjåfører vil kanskje også få den under det også.
Man skulle jo tro at den ville være morsom på vinterføre?
Definitivt morsom bil på vinterføre, men ikke noe morsom langturbil eller bil å kjøre i mørket med originalt lysutrustning (og to av de fire og en halv månedene jeg har hatt bilen har vært under mørketid).
Og når jeg dessverre bor et godt stykke unna de morsomme veiene, med unntak av den ene veien som er vinterstengt, så betyr det minimum tre timers (sommer)kjøring, en vei, før litt mer inspirerende veier dukker opp. Og ja, de er på andre sider av fjelloverganger. Og selv om akkurat her hvor jeg bor har stort sett vært forskånet mot de verste vinterstormene som har kommet i tur og orden, så de nevnte områdene ikke vært det. Så været er absolutt en faktor som må tas med i kalkulasjonen om man skal kjøre eller ikke.

Med andre ord, det er tiltak å ta seg en slik tur, og blir dermed noe jeg foretrekker å gjøre på sommerhalvåret. Og det er uansett mye morsommere å kjøre på sommerføre enn vinterføre. Så det har egentlig aldri vært aktuelt for meg å ta meg en tur nå i vinter. Men nå har det jo blitt vesentlig lysere, og det blir jo dermed litt enklere å være spontan. Dog, Yarisen har stått ubrukt den siste uken, som om jeg plutselig skulle tatt en meg en lengre kjøretur, så er det langt fra sikkert at det blir Yarisen jeg velger.

henlie

Legg inn av henlie »

Iseran2770 skrev: lør mar 12, 2022 9:51 am
henlie skrev: tor mar 10, 2022 12:39 pm Jeg synes Fv285 mellom Tranby og E16 nedenfor Sollihøgda er fin.
Det er vel det siste delen av den som er mest morsom (mellom Sylling og E16). Dette kan også kombineres med Fv284 fra Sylling til Vikersund. Den inneholder riktignok noen 60 soner der det ligger noen hus. Jeg fikk et skikkelig hopp over en fartshump der for en del år siden i en prøvekjøring av Mazda MX5.
Det stemmer. Fv284 kjørte jeg for et år års tid siden, men den likte ikke jeg så godt, var vel litt smalt noen steder og telehiv så det holdt, litt dårlig standard på asfalten da jeg kjørte. Sikkert litt bedre sommerstid.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Mulig det blir begynne å tenke bilkjøp nå...

I en alder av 35 er jeg ganske nærme å få tatt lappen (krysser fingrene for oppkjøringen om en drøy måned), og jeg og min samboer har pdd en Yaris som vi vurderer å bytte ut med en elbil.

Aner ikke helt med hva thou 🤷‍♀️ Bør jo ha plass til oss, hund (labrador) og planlagt barn til neste år.

Får og legge til at jeg har null interesse av bil, kun transportmiddel fra A til B

Mysil

Legg inn av Mysil »

Fikk tilbud om å kjøre nye RS3 i dag. Takket selvsagt ja til det.
Bilen imponerer veldig, og jeg vil si den leverer veldig tett opptil forventningene jeg hadde basert på anmeldelser. Bilen kjører ikke som en Audi! Fin og nøytral balanse, og overstyrer om du ønsker. Dristet meg ikke til å prøve uten ESP, men baken virket mer enn livlig nok til at jeg tror bilen går sidelengs om du ønsker. Roterer villig ved gasspådrag ut av sving. Styringen var presis, men uten særlig med følelse eller vekt. Bilen stod på 235 Conti VC7 piggfrie vinterhjul, som nok ødelegger en del for inntrykket av styringen. Ser frem til å prøve på sommerhjul. Bilen jeg prøvde hadde ikke adaptivt understell, men var mer enn komfortabel nok. Den var også vesentlig mer støysvak enn A35en jeg hadde. Alt i alt en meget trivelig totalpakke, og en glimrende allrounder. Morsom når du ønsker, men ellers stille og bedagelig. OPF gjør at det er sparsommelig med eksoslyd, men den femmerlyden som trenger gjennom er nydelig. Enormt bunndrag i motor, og responsiv girkasse. Testet Launch Control, 0-100 på 3.5s i følge bilen, på vinterhjul!

Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i. Gikk for en Audi Exclusive farge, poeng til den som gjetter hvilken:)

Ribba

Legg inn av Ribba »

Mysil skrev: lør mar 19, 2022 2:17 pm Fikk tilbud om å kjøre nye RS3 i dag. Takket selvsagt ja til det.
Bilen imponerer veldig, og jeg vil si den leverer veldig tett opptil forventningene jeg hadde basert på anmeldelser. Bilen kjører ikke som en Audi! Fin og nøytral balanse, og overstyrer om du ønsker. Dristet meg ikke til å prøve uten ESP, men baken virket mer enn livlig nok til at jeg tror bilen går sidelengs om du ønsker. Roterer villig ved gasspådrag ut av sving. Styringen var presis, men uten særlig med følelse eller vekt. Bilen stod på 235 Conti VC7 piggfrie vinterhjul, som nok ødelegger en del for inntrykket av styringen. Ser frem til å prøve på sommerhjul. Bilen jeg prøvde hadde ikke adaptivt understell, men var mer enn komfortabel nok. Den var også vesentlig mer støysvak enn A35en jeg hadde. Alt i alt en meget trivelig totalpakke, og en glimrende allrounder. Morsom når du ønsker, men ellers stille og bedagelig. OPF gjør at det er sparsommelig med eksoslyd, men den femmerlyden som trenger gjennom er nydelig. Enormt bunndrag i motor, og responsiv girkasse. Testet Launch Control, 0-100 på 3.5s i følge bilen, på vinterhjul!

Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i. Gikk for en Audi Exclusive farge, poeng til den som gjetter hvilken:)
Grattis. Kult valg.

Angående farger, så bare du holder deg unna gråskalaen, så får du nå poeng hos meg. Jeg er så lei av sorte/grå/hvite biler med svart interiør.

Mysil

Legg inn av Mysil »

Ribba skrev: lør mar 19, 2022 3:39 pm
Mysil skrev: lør mar 19, 2022 2:17 pm Fikk tilbud om å kjøre nye RS3 i dag. Takket selvsagt ja til det.
Bilen imponerer veldig, og jeg vil si den leverer veldig tett opptil forventningene jeg hadde basert på anmeldelser. Bilen kjører ikke som en Audi! Fin og nøytral balanse, og overstyrer om du ønsker. Dristet meg ikke til å prøve uten ESP, men baken virket mer enn livlig nok til at jeg tror bilen går sidelengs om du ønsker. Roterer villig ved gasspådrag ut av sving. Styringen var presis, men uten særlig med følelse eller vekt. Bilen stod på 235 Conti VC7 piggfrie vinterhjul, som nok ødelegger en del for inntrykket av styringen. Ser frem til å prøve på sommerhjul. Bilen jeg prøvde hadde ikke adaptivt understell, men var mer enn komfortabel nok. Den var også vesentlig mer støysvak enn A35en jeg hadde. Alt i alt en meget trivelig totalpakke, og en glimrende allrounder. Morsom når du ønsker, men ellers stille og bedagelig. OPF gjør at det er sparsommelig med eksoslyd, men den femmerlyden som trenger gjennom er nydelig. Enormt bunndrag i motor, og responsiv girkasse. Testet Launch Control, 0-100 på 3.5s i følge bilen, på vinterhjul!

Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i. Gikk for en Audi Exclusive farge, poeng til den som gjetter hvilken:)
Grattis. Kult valg.

Angående farger, så bare du holder deg unna gråskalaen, så får du nå poeng hos meg. Jeg er så lei av sorte/grå/hvite biler med svart interiør.
Takk! Har definitivt gått for noe mer fargerikt enn grå.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

MentalM skrev: tor mar 17, 2022 1:03 pm Mulig det blir begynne å tenke bilkjøp nå...

I en alder av 35 er jeg ganske nærme å få tatt lappen (krysser fingrene for oppkjøringen om en drøy måned), og jeg og min samboer har pdd en Yaris som vi vurderer å bytte ut med en elbil.

Aner ikke helt med hva thou 🤷‍♀️ Bør jo ha plass til oss, hund (labrador) og planlagt barn til neste år.

Får og legge til at jeg har null interesse av bil, kun transportmiddel fra A til B
Lykke til med lappen!

Håper du finner ut at det kan være gøy å kjøre rundtom på sommerføre!
Å binde seg til bilpendling derimlt, er mindre ønskelig for meg.

Håper du tar lappen på manuell og automat og ikke kun for automat!

MentalM

Legg inn av MentalM »

rosmebraad skrev: søn mar 20, 2022 11:49 am Lykke til med lappen!

Håper du finner ut at det kan være gøy å kjøre rundtom på sommerføre!
Å binde seg til bilpendling derimlt, er mindre ønskelig for meg.

Håper du tar lappen på manuell og automat og ikke kun for automat!
Takk! Må nok skuffe og si det kun er for automat, men det er vel slik at det neppe blir et problem uansett siden det kun er det som ville blitt vurdert i en evt ny bil og 😁

burkar

Legg inn av burkar »

Der det plutselig kan være litt upraktisk å bare ha lappen for automat er hvis man skal leie bil i utlandet. Mange steder er det blodpris for å få leiebil med automat.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

Mysil skrev: lør mar 19, 2022 2:17 pm Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i.
Gratulerer, nyeste RS3 har fått veldig positive tilbakemeldinger på kjøreegenskaper. Klar forbedring i forhold til tidligere utgaver som tenderte til understyring.

Jeg eide frem til september en 2018 RS3. Den hadde i overkant mye eksoslyd i enkelte situasjoner. Det er greit med mye lyd i sportsmodus eller ved frisk kjøring i girene. Ved kaldstart innendørs (fellesgarasje) bråket den mye når den gikk på 1400 rpm det første minuttet. Ved start med varm motor kom det noen friske smell i pottene, det var egentlig bedre.

Når det gjelder fargevalg så er en del av individuellfargene ikke veldig spreke. Glutorange er frisk, og Misanorød har jeg alltid likt (den var standardfarge tidligere på både S3, S4 og S5 før Tangorød overtok).

henlie

Legg inn av henlie »

Mysil skrev: lør mar 19, 2022 2:17 pm Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i. Gikk for en Audi Exclusive farge, poeng til den som gjetter hvilken:)
Grattis med nydelig bil! Samoa orange?

Mysil

Legg inn av Mysil »

Iseran2770 skrev: søn mar 20, 2022 10:01 pm
Mysil skrev: lør mar 19, 2022 2:17 pm Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i.
Gratulerer, nyeste RS3 har fått veldig positive tilbakemeldinger på kjøreegenskaper. Klar forbedring i forhold til tidligere utgaver som tenderte til understyring.

Jeg eide frem til september en 2018 RS3. Den hadde i overkant mye eksoslyd i enkelte situasjoner. Det er greit med mye lyd i sportsmodus eller ved frisk kjøring i girene. Ved kaldstart innendørs (fellesgarasje) bråket den mye når den gikk på 1400 rpm det første minuttet. Ved start med varm motor kom det noen friske smell i pottene, det var egentlig bedre.

Når det gjelder fargevalg så er en del av individuellfargene ikke veldig spreke. Glutorange er frisk, og Misanorød har jeg alltid likt (den var standardfarge tidligere på både S3, S4 og S5 før Tangorød overtok).
Mange takk!

Ser virkelig frem til å bli kjent med bilen. Fikk kun prøvd den på vinterdekk, og det var overbevisende nok.
Jeg har nok valgt en friskere/sjeldnere farge enn Glut og Misano.

Mysil

Legg inn av Mysil »

henlie skrev: man mar 21, 2022 7:57 am
Mysil skrev: lør mar 19, 2022 2:17 pm Ble såpass overbevist at jeg har signert kontrakt på en bil, uten å prøve CLA 45 S AMG og M240i. Gikk for en Audi Exclusive farge, poeng til den som gjetter hvilken:)
Grattis med nydelig bil! Samoa orange?
Takk!

Har eid oransje bil før (MX-5 30AE), og ønsker ikke like mye oppmerksomhet.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

Mysil skrev: fre mar 25, 2022 10:12 pm Jeg har nok valgt en friskere/sjeldnere farge enn Glut og Misano.
Da er jeg litt spent på hva du har valgt. audi.no har ingen forslag til individuellfarger. audi.de har følgende:
Glutorange, Zitrusgelb (lys gulfarge), Javabraun (mørk brun), Siambeige (lys beige), Ascariblau (mørk blå), Goodwoodgrün (mørk grønn), Misanorot, Samtviolett (mørk violett), Pfeilgrau (lys grå), Nimbusgrau (mørk grå, nesten svart).

Mange veldig mørke farger og noen kjedelige lyse. Selvsagt kan man velge fra hele fargekartet også.
Kyamigrün er en frisk farge, men det er standardfarge.

Mysil

Legg inn av Mysil »

Du finner alle fargene nederst på denne siden:
https://www.audi.com/en/innovation/audi ... erior.html

Vurderte både Arablå og Sepangblå (hatt på bil tidligere), men valgte en nært beslektet farge istedenfor.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

Mysil skrev: lør mar 26, 2022 11:22 pm Vurderte både Arablå og Sepangblå (hatt på bil tidligere), men valgte en nært beslektet farge istedenfor.
Nogaroblå?

Arablå var standardfarge på RS3 i 2018. Jeg hadde hele tiden tenkt å velge den og feiget ut rett før jeg bestilte og endte opp med Daytonagrå. For så vidt en ok gråfarge, men grå er kjedelig uansett.

Mysil

Legg inn av Mysil »

Merlin Purple! Synes lilla biler er undervurdert, og Merlin er blant de absolutt fineste.

Ribba

Legg inn av Ribba »

Mysil skrev: man mar 28, 2022 9:55 pm Merlin Purple! Synes lilla biler er undervurdert, og Merlin er blant de absolutt fineste.
Er ikke uenig, men etter min mening er lilla farger som enten kler en bil veldig bra, eller så er det totalt skivebom. BMW M3 E36 var en bil der lillafargen virkelig kledde bilen bra. McLaren F1 og diverse Bentley'er er vel også biler som passer med en lillafarge.

RS3 har jeg ikke sett i lilla, så jeg kan ikke uttale meg om den passer bilen eller ikke passer bilen.

Men uansett, det er kult at du velger en farge. Og det er tøft at du velger en utradisjonell farge. Dessuten betyr det jo null og niks hva andre synes om denne fargen, så lenge du liker den veldig godt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Da ble det alternativ 1 for meg, det gledes.

Hentes i morgen, og er med all sikkerhet den råeste bilen jeg har investert i noen gang.

Noen som vil prøve å gjette helt uten hint..?

Slipper "nybil-tapet", da dette er en 2021-modell med 16k på telleren.

Ribba

Legg inn av Ribba »

SirJames skrev: tor mar 31, 2022 9:08 pm Da ble det alternativ 1 for meg, det gledes.

Hentes i morgen, og er med all sikkerhet den råeste bilen jeg har investert i noen gang.

Noen som vil prøve å gjette helt uten hint..?

Slipper "nybil-tapet", da dette er en 2021-modell med 16k på telleren.
Raskt søk på finn.no på 2021-modeller med 15k-17k på telleren og sortert etter høyeste pris, så var det en Urus markert som solgt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ribba skrev: tor mar 31, 2022 9:37 pm
SirJames skrev: tor mar 31, 2022 9:08 pm Da ble det alternativ 1 for meg, det gledes.

Hentes i morgen, og er med all sikkerhet den råeste bilen jeg har investert i noen gang.

Noen som vil prøve å gjette helt uten hint..?

Slipper "nybil-tapet", da dette er en 2021-modell med 16k på telleren.
Raskt søk på finn.no på 2021-modeller med 15k-17k på telleren og sortert etter høyeste pris, så var det en Urus markert som solgt.
Selv jeg er ikke gal nok til å kjøpe Lambo :)

burkar

Legg inn av burkar »

SirJames skrev: tor mar 31, 2022 9:08 pm Da ble det alternativ 1 for meg, det gledes.

Hentes i morgen, og er med all sikkerhet den råeste bilen jeg har investert i noen gang.

Noen som vil prøve å gjette helt uten hint..?

Slipper "nybil-tapet", da dette er en 2021-modell med 16k på telleren.
Lett å tenke Taycan..?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»