Bilkjøp i 2022

Svar
Ribba

Re: Bilkjøp i 2022

Legg inn av Ribba »

SirJames skrev: fre apr 01, 2022 4:45 pm G22
Har du noen mer detaljer du vil dele? Tenker på farge og utstyr. Jeg er nok litt mer nysgjerrig enn folk flest på akkurat dette i dette tilfellet, da det er litt morsomt å vite hvordan din 4-serie er konfigurert opp mot min egen 4-serie.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ribba skrev: fre apr 01, 2022 5:12 pm
SirJames skrev: fre apr 01, 2022 4:45 pm G22
Har du noen mer detaljer du vil dele? Tenker på farge og utstyr. Jeg er nok litt mer nysgjerrig enn folk flest på akkurat dette i dette tilfellet, da det er litt morsomt å vite hvordan din 4-serie er konfigurert opp mot min egen 4-serie.
Sapphire Sort Metallic, sort Vernascaskinn. Her er et utdrag av noe av utstyret:

- 19" sommer og vinterhjul
- M-Sport som omfatter:
- M-Sport eksteriør og ratt
- M-Sport differensial
- Adaptivt M-Sport understell
- Røde høyglans M-Sport bremser
- M-Sport hekkspoiler
- M-Sport seter i skinn og elektrisk justering
- M-Sport setebelter
- Webasto, programmerbar via bil, nøkkel og app
- Sportsautomat med girhendlere på rattet og launch-controll
- Variabel sportsstyring
- Comfort access med nøkkelløs tilgang, start og sensor for bakluke.
- Full shadow-line med mørke lister, ruter og lykteglass
- Laserlys med fjernlysassistent
- Harman Kardon Surround lydanlegg
- Adaptiv cruisekontroll med avstandsholder
- Kjøreassistent Proff og Parkeringsassistent Pluss
- Elektrisk betjent hengerfeste
- Skinntrukket dashboard
- Head-Up display
- Soltak



Hvilken modell har du?

Ribba

Legg inn av Ribba »

SirJames skrev: fre apr 01, 2022 5:21 pm
Ribba skrev: fre apr 01, 2022 5:12 pm
SirJames skrev: fre apr 01, 2022 4:45 pm G22
Har du noen mer detaljer du vil dele? Tenker på farge og utstyr. Jeg er nok litt mer nysgjerrig enn folk flest på akkurat dette i dette tilfellet, da det er litt morsomt å vite hvordan din 4-serie er konfigurert opp mot min egen 4-serie.
Sapphire Sort Metallic, sort Vernascaskinn. Her er et utdrag av noe av utstyret:

- 19" sommer og vinterhjul
- M-Sport som omfatter:
- M-Sport eksteriør og ratt
- M-Sport differensial
- Adaptivt M-Sport understell
- Røde høyglans M-Sport bremser
- M-Sport hekkspoiler
- M-Sport seter i skinn og elektrisk justering
- M-Sport setebelter
- Webasto, programmerbar via bil, nøkkel og app
- Sportsautomat med girhendlere på rattet og launch-controll
- Variabel sportsstyring
- Comfort access med nøkkelløs tilgang, start og sensor for bakluke.
- Full shadow-line med mørke lister, ruter og lykteglass
- Laserlys med fjernlysassistent
- Harman Kardon Surround lydanlegg
- Adaptiv cruisekontroll med avstandsholder
- Kjøreassistent Proff og Parkeringsassistent Pluss
- Elektrisk betjent hengerfeste
- Skinntrukket dashboard
- Head-Up display
- Soltak



Hvilken modell har du?
M4 i portimau blå med Kyalami orange interør
Jeg kjøpte jo min ny, så jeg ustyrte den jo etter mine preferanser og lommebok. Så i forhold til utstyrslisten din, så mangler jeg soltak (valgte å beholde karbontaket), skinntrukket dashboard (likte ikke oransjetrukket midtkonsoll/nedre del av dashboard) og M-sport-beltene (synes ikke det ser pent ut). Og jeg gikk for blå calipere.

Adaptiv cruisekontroll, xDrive, webasto og hengerfeste var ikke tilgjengelig. De to sistnevnte var heller ikke en opsjon, mens de to førstnevnte ville gått på bekostning av manuell girkasse (aka, måtte valgt Competition).

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ribba skrev: fre apr 01, 2022 5:31 pm
SirJames skrev: fre apr 01, 2022 5:21 pm
Ribba skrev: fre apr 01, 2022 5:12 pm

Har du noen mer detaljer du vil dele? Tenker på farge og utstyr. Jeg er nok litt mer nysgjerrig enn folk flest på akkurat dette i dette tilfellet, da det er litt morsomt å vite hvordan din 4-serie er konfigurert opp mot min egen 4-serie.
Sapphire Sort Metallic, sort Vernascaskinn. Her er et utdrag av noe av utstyret:

- 19" sommer og vinterhjul
- M-Sport som omfatter:
- M-Sport eksteriør og ratt
- M-Sport differensial
- Adaptivt M-Sport understell
- Røde høyglans M-Sport bremser
- M-Sport hekkspoiler
- M-Sport seter i skinn og elektrisk justering
- M-Sport setebelter
- Webasto, programmerbar via bil, nøkkel og app
- Sportsautomat med girhendlere på rattet og launch-controll
- Variabel sportsstyring
- Comfort access med nøkkelløs tilgang, start og sensor for bakluke.
- Full shadow-line med mørke lister, ruter og lykteglass
- Laserlys med fjernlysassistent
- Harman Kardon Surround lydanlegg
- Adaptiv cruisekontroll med avstandsholder
- Kjøreassistent Proff og Parkeringsassistent Pluss
- Elektrisk betjent hengerfeste
- Skinntrukket dashboard
- Head-Up display
- Soltak



Hvilken modell har du?
M4 i portimau blå med Kyalami orange interør
Jeg kjøpte jo min ny, så jeg ustyrte den jo etter mine preferanser og lommebok. Så i forhold til utstyrslisten din, så mangler jeg soltak (valgte å beholde karbontaket), skinntrukket dashboard (likte ikke oransjetrukket midtkonsoll/nedre del av dashboard) og M-sport-beltene (synes ikke det ser pent ut). Og jeg gikk for blå calipere.

Adaptiv cruisekontroll, xDrive, webasto og hengerfeste var ikke tilgjengelig. De to sistnevnte var heller ikke en opsjon, mens de to førstnevnte ville gått på bekostning av manuell girkasse (aka, måtte valgt Competition).
Hørtes ut som en spennende fargekombinasjon, da.

Ribba

Legg inn av Ribba »

SirJames skrev: fre apr 01, 2022 5:43 pm Hørtes ut som en spennende fargekombinasjon, da.
Jeg liker den, så det er nå det viktigste. Men jeg må jo innrømme at jeg feigt litt ut, da jeg egentlig ønsket meg grønnfargen Isle of Man. Men frykten for at at den fargen skulle eldres veldig raskt gjorde at jeg gikk for et litt mer konservativt valg, uten det ble alt for konservativt. Slik sett er nå Portimau blå t greit kompromiss.

Er det lys i nakkestøtten på M-sport-setene? Jeg har samme setene i min, men akkurat den modellemblem detaljen ser vesentlig annerledes ut i min enn de bildene jeg har sett fra M440.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ribba skrev: fre apr 01, 2022 5:47 pm
SirJames skrev: fre apr 01, 2022 5:43 pm Hørtes ut som en spennende fargekombinasjon, da.
Jeg liker den, så det er nå det viktigste. Men jeg må jo innrømme at jeg feigt litt ut, da jeg egentlig ønsket meg grønnfargen Isle of Man. Men frykten for at at den fargen skulle eldres veldig raskt gjorde at jeg gikk for et litt mer konservativt valg, uten det ble alt for konservativt. Slik sett er nå Portimau blå t greit kompromiss.

Er det lys i nakkestøtten på M-sport-setene?
Googlet den grønnfargen nå, den var ganske fet, du skulle valgt den 8-) Men mulig bildene ikke gir helt riktig inntrykk.

Vet faktisk ikke om det er lys i nakkestøtten. Må først sette meg inn i alle de andre 300.000 funksjonene, samt laste ned appen, lage profil, stille inn Sport Individual så jeg slipper den helvetes start/stop funksjonen osv osv.

burkar

Legg inn av burkar »

Grattis, SirJames - G22 er en av de fineste nybilene i salg om dagen, og den specen hørtes veldig fin ut!

SirJames

Legg inn av SirJames »

burkar skrev: fre apr 01, 2022 7:39 pm Grattis, SirJames - G22 er en av de fineste nybilene i salg om dagen, og den specen hørtes veldig fin ut!
Thank you 😎

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

SirJames skrev: fre apr 01, 2022 5:21 pm Sapphire Sort Metallic, sort Vernascaskinn. Her er et utdrag av noe av utstyret:
Gratulerer med en flott bil med bra utstyr.
Er selv kanskje på vei tilbake til BMW etter to runder med Porsche.
Det er M240i xDrive eller kommende M2 som frister for tiden.

Forfun

Legg inn av Forfun »

Gratulerer! Sløvt at jeg ikke husket denne, har kjørt 440i. Men husket ikke at det var mild hybrid. Har kjørt den, og fantastisk morsom bil.

SirJames

Legg inn av SirJames »

nometalhorse skrev: fre apr 01, 2022 10:06 pm
SirJames skrev: fre apr 01, 2022 5:21 pm Sapphire Sort Metallic, sort Vernascaskinn. Her er et utdrag av noe av utstyret:
Gratulerer med en flott bil med bra utstyr.
Er selv kanskje på vei tilbake til BMW etter to runder med Porsche.
Det er M240i xDrive eller kommende M2 som frister for tiden.
Takker.

Som jeg forfektet endel på VGD, har jeg alltid vært Mercedes-mann, og har vel eid minst 10 forskjellige doninger med stjerne på panseret. Imidlertid synes jeg Mercedes de siste årene ikke har lyktes helt med hverken utvendig eller innvendig design, ja enkelte av modellene (kanskje spesielt EQ-serien) har rett og slett et for sterkt "gubbe"-preg.

And don't get me started on C-class. Som i altfor mange år har tviholdt på den "ettermonterte" Ipaden. Den har vokst seg litt større og bredere på senere modeller, men til og med A-klassen har jo hatt den brede sammenhengende widescreen skjermen i flere år nå. Som i seg selv er mange lysår foran "Ipaden" hva modernistisk utseende og praktisk nytte angår.

Derfor har jeg gått over til fienden siden 2020, som etter min mening har lyktes bedre mtp sportslig/fresh design.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Forfun skrev: fre apr 01, 2022 10:21 pm Gratulerer! Sløvt at jeg ikke husket denne, har kjørt 440i. Men husket ikke at det var mild hybrid. Har kjørt den, og fantastisk morsom bil.
Takk.

Måtte kjøre to ekstra joyrides i kveld...MDG river seg i håret.

Mysil

Legg inn av Mysil »

Ribba skrev: man mar 28, 2022 10:27 pm
Mysil skrev: man mar 28, 2022 9:55 pm Merlin Purple! Synes lilla biler er undervurdert, og Merlin er blant de absolutt fineste.
Er ikke uenig, men etter min mening er lilla farger som enten kler en bil veldig bra, eller så er det totalt skivebom. BMW M3 E36 var en bil der lillafargen virkelig kledde bilen bra. McLaren F1 og diverse Bentley'er er vel også biler som passer med en lillafarge.

RS3 har jeg ikke sett i lilla, så jeg kan ikke uttale meg om den passer bilen eller ikke passer bilen.

Men uansett, det er kult at du velger en farge. Og det er tøft at du velger en utradisjonell farge. Dessuten betyr det jo null og niks hva andre synes om denne fargen, så lenge du liker den veldig godt.
Er litt spent selv på hvor bra det passer, men fargen i seg selv er fantastisk. Ligger et par halvgode bilder på instagram av 8Y RS3 i Merlin Purple, og det virker lovende. Vurderer også å lakkere felgene i Porsches Aurum, tror det blir en stilig kombo.

Fago
Innlegg: 709

Legg inn av Fago »

Da blir det 1 på meg. Skal bestille bil rett over påske, må bare bestemme meg for hvilken variant jeg skal ha. Ikke enkelt....

SirJames

Legg inn av SirJames »

Fago skrev: fre apr 15, 2022 1:33 am Da blir det 1 på meg. Skal bestille bil rett over påske, må bare bestemme meg for hvilken variant jeg skal ha. Ikke enkelt....
Hvilken bil har du tenkt å kjøpe?

Fago
Innlegg: 709

Legg inn av Fago »

SirJames skrev: fre apr 15, 2022 1:55 am
Fago skrev: fre apr 15, 2022 1:33 am Da blir det 1 på meg. Skal bestille bil rett over påske, må bare bestemme meg for hvilken variant jeg skal ha. Ikke enkelt....
Hvilken bil har du tenkt å kjøpe?
Taycan.

Someone

Legg inn av Someone »

Et nytt element i forvirringen er at jeg også vurderer en type bil abonnoment (eller korttidsleie) ala Fleks

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Ribba skrev: tor mar 03, 2022 6:24 pm
Mysil skrev: tor mar 03, 2022 10:00 am Kjørte MX-5 30AE før jeg kjøpte A35en, og kunne gjerne tenkt meg noe mer i den retningen.
Har du vurdert kommende GR86? Den har jo fått bra kritikk i de markedene den har allerede ankommet.
Den var populær i England, for 2 års produksjon allokert til UK ble solgt i løpet av 90 minutter.

The new £30k Toyota GR86 coupe has sold out in the UK within minutes of going on sale. The entire two-year allocation was snapped up within just 90 minutes of going on sale on Wednesday 20 April 2022.
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... yota/gr86/

De har vært flinke med vekten på denne. 1275kg er godt under Porsche 718 Cayman som tikker inn på 1335kg.

Ribba

Legg inn av Ribba »

nometalhorse skrev: lør apr 23, 2022 12:17 pm
Ribba skrev: tor mar 03, 2022 6:24 pm
Mysil skrev: tor mar 03, 2022 10:00 am Kjørte MX-5 30AE før jeg kjøpte A35en, og kunne gjerne tenkt meg noe mer i den retningen.
Har du vurdert kommende GR86? Den har jo fått bra kritikk i de markedene den har allerede ankommet.
Den var populær i England, for 2 års produksjon allokert til UK ble solgt i løpet av 90 minutter.

The new £30k Toyota GR86 coupe has sold out in the UK within minutes of going on sale. The entire two-year allocation was snapped up within just 90 minutes of going on sale on Wednesday 20 April 2022.
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... yota/gr86/

De har vært flinke med vekten på denne. 1275kg er godt under Porsche 718 Cayman som tikker inn på 1335kg.
Morsom lesning. Blir interessant å se hvordan denne slår an i Norge. GR Yaris hadde jo fine tall, så om de greier de ca samme tall, så må man vel anse det som en suksess.

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Ja nå «står vel ikke verden til påske».
Jeg har nå kjøpt min første dieselbil, riktignok en med 8 sylindre 340hk og 740nm. Det blir min så langt tyngste, bredeste og høyeste, men ikke fullt lengste bil. Diesel V8, bensin V12 og moderne elbil i fin harmoni. 3,5 år gammel I-pace som erstattes av en 5 år gammel Range Rover SDV8 Autobiography. Slik er det med familiebehov, da er det deilig med litt stor bil med mye komfort og supergod rekkevidde. Så da er det to store biler i bilparken der mor kan sitte mellom barnesetene og roe de ned på langtur. I tillegg er det geniale med bruktbiler at selv om de kjøpes av forhandler er leveringstiden omtrent umiddelbar og den gamle bilen kjøres til forhandleren og ny hentes ut etter «en kaffe». Passer fint nå i hektiske familietider. Det er et godt eksemplar jeg har siklet på siden i høst. Så får vi håpe at den holder bedre enn sitt rykte :-)

burkar

Legg inn av burkar »

Kompressor skrev: ons mai 18, 2022 6:41 am Ja nå «står vel ikke verden til påske».
Jeg har nå kjøpt min første dieselbil, riktignok en med 8 sylindre 340hk og 740nm. Det blir min så langt tyngste, bredeste og høyeste, men ikke fullt lengste bil. Diesel V8, bensin V12 og moderne elbil i fin harmoni. 3,5 år gammel I-pace som erstattes av en 5 år gammel Range Rover SDV8 Autobiography. Slik er det med familiebehov, da er det deilig med litt stor bil med mye komfort og supergod rekkevidde. Så da er det to store biler i bilparken der mor kan sitte mellom barnesetene og roe de ned på langtur. I tillegg er det geniale med bruktbiler at selv om de kjøpes av forhandler er leveringstiden omtrent umiddelbar og den gamle bilen kjøres til forhandleren og ny hentes ut etter «en kaffe». Passer fint nå i hektiske familietider. Det er et godt eksemplar jeg har siklet på siden i høst. Så får vi håpe at den holder bedre enn sitt rykte :-)
Gratulerer - høres ut som en knallfin bil!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Kompressor skrev: ons mai 18, 2022 6:41 am Ja nå «står vel ikke verden til påske».
Jeg har nå kjøpt min første dieselbil, riktignok en med 8 sylindre 340hk og 740nm. Det blir min så langt tyngste, bredeste og høyeste, men ikke fullt lengste bil. Diesel V8, bensin V12 og moderne elbil i fin harmoni. 3,5 år gammel I-pace som erstattes av en 5 år gammel Range Rover SDV8 Autobiography. Slik er det med familiebehov, da er det deilig med litt stor bil med mye komfort og supergod rekkevidde. Så da er det to store biler i bilparken der mor kan sitte mellom barnesetene og roe de ned på langtur. I tillegg er det geniale med bruktbiler at selv om de kjøpes av forhandler er leveringstiden omtrent umiddelbar og den gamle bilen kjøres til forhandleren og ny hentes ut etter «en kaffe». Passer fint nå i hektiske familietider. Det er et godt eksemplar jeg har siklet på siden i høst. Så får vi håpe at den holder bedre enn sitt rykte :-)
Grattis med heftig bil, selv om jeg er anti-diesel 8-)

Litt usikker på hvorvidt jeg likte "hovedfargen" på dashbordet, men gjør seg sikkert bedre i virkeligheten.

Fago
Innlegg: 709

Legg inn av Fago »

Ny bil bestilt. Det ble Taycan 4S sedan. Men hvilken fargekominasjon gikk jeg for?

Forfun

Legg inn av Forfun »

Fago skrev: ons mai 18, 2022 3:46 pm Ny bil bestilt. Det ble Taycan 4S sedan. Men hvilken fargekominasjon gikk jeg for?
Grønn. Klart fineste fargen på Taycan. Gratulerer! Morsom bil.

Forfun

Legg inn av Forfun »

Kompressor skrev: ons mai 18, 2022 6:41 am Ja nå «står vel ikke verden til påske».
Jeg har nå kjøpt min første dieselbil, riktignok en med 8 sylindre 340hk og 740nm. Det blir min så langt tyngste, bredeste og høyeste, men ikke fullt lengste bil. Diesel V8, bensin V12 og moderne elbil i fin harmoni. 3,5 år gammel I-pace som erstattes av en 5 år gammel Range Rover SDV8 Autobiography. Slik er det med familiebehov, da er det deilig med litt stor bil med mye komfort og supergod rekkevidde. Så da er det to store biler i bilparken der mor kan sitte mellom barnesetene og roe de ned på langtur. I tillegg er det geniale med bruktbiler at selv om de kjøpes av forhandler er leveringstiden omtrent umiddelbar og den gamle bilen kjøres til forhandleren og ny hentes ut etter «en kaffe». Passer fint nå i hektiske familietider. Det er et godt eksemplar jeg har siklet på siden i høst. Så får vi håpe at den holder bedre enn sitt rykte :-)
Gratulerer med digert dråg! Range Rover er jo en drøm å ha en gang i livet. Diesel funker jo med v8. Du begynner snart å gå tom for drømmebiler. Hva skal du ha fremover?

Fago
Innlegg: 709

Legg inn av Fago »

Forfun skrev: ons mai 18, 2022 9:05 pm
Fago skrev: ons mai 18, 2022 3:46 pm Ny bil bestilt. Det ble Taycan 4S sedan. Men hvilken fargekominasjon gikk jeg for?
Grønn. Klart fineste fargen på Taycan. Gratulerer! Morsom bil.
Det ble nok ikke grønn. Men heller ingen av norgeskombinasjonene.

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Forfun skrev: ons mai 18, 2022 9:09 pm
Kompressor skrev: ons mai 18, 2022 6:41 am Ja nå «står vel ikke verden til påske».
Jeg har nå kjøpt min første dieselbil, riktignok en med 8 sylindre 340hk og 740nm. Det blir min så langt tyngste, bredeste og høyeste, men ikke fullt lengste bil. Diesel V8, bensin V12 og moderne elbil i fin harmoni. 3,5 år gammel I-pace som erstattes av en 5 år gammel Range Rover SDV8 Autobiography. Slik er det med familiebehov, da er det deilig med litt stor bil med mye komfort og supergod rekkevidde. Så da er det to store biler i bilparken der mor kan sitte mellom barnesetene og roe de ned på langtur. I tillegg er det geniale med bruktbiler at selv om de kjøpes av forhandler er leveringstiden omtrent umiddelbar og den gamle bilen kjøres til forhandleren og ny hentes ut etter «en kaffe». Passer fint nå i hektiske familietider. Det er et godt eksemplar jeg har siklet på siden i høst. Så får vi håpe at den holder bedre enn sitt rykte :-)
Gratulerer med digert dråg! Range Rover er jo en drøm å ha en gang i livet. Diesel funker jo med v8. Du begynner snart å gå tom for drømmebiler. Hva skal du ha fremover?
Takker alle sammen.
Hentet bilen hjem i dag og den virker veldig avslappende og fin å bare cruise rundt i. Så om den oppfører seg ordentlig kan jeg jo roe bilbyttefrekvensen litt ned og ha både denne og iX (som sikkert er siste mva frie bil) i 4-5 småbarnsår.

Det er alltid noe annet spennende der ute :D
Jeg var f eks «dum» og prøvekjørte nyeste Range Rover og den var bare helt utrolig velkjørende, så det kan godt være jeg bytter til nye Range Rover som brukt om noen år, og den kommer vel også som elektrisk.
Så savner jeg en cabriolet og kan fort finne ut å bytte Aston Martinen i en eller annen cabriolet.
Litt fristende med en Maserati Gran cabrio med selvpustende 4,7 liter V8 eller kanskje en DB9 cab? Kunne også funnet på å kjøpe en SL 63 6,2 liter eller til og med en eldre R129 SL500. Vi får se.
En drømmebil jeg er usikker på om jeg vil realisere er Ferrari F355.

Forfun

Legg inn av Forfun »

Da har jeg også fått min i4. Tar litt tid å venne seg til elbil. Går som ett uvær. Kjører på skinner. Men smilet var bredere på min gamle audi på smale svingete veier. For sterilt. På komfort leverer den veldig bra. Valget på farget var en innertier. Sunset orange leverer. Tror jeg kommer til å snu meg og se på fargen hver gang jeg parkerer bilen de neste 5 årene. 50 uker ventetid, så gøy å kjøre rundt med den, verd å vente på.

Ironien første dagen jeg eide bilen var at jeg kjørte Tesla. Med 3 mannfolk i bilen var det ett opplagt valg. Også en god bil, men angrer definitivt ikke på BMW. Selv om baksetet aldri skal brukes.

Spent på hvor lang tid det tar før jeg finner ut hvordan jeg lader bilen. Hjemme har jeg brukt ett års kostnad på bensin på å installere lader, så her fungerer det.

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Fago skrev: ons mai 18, 2022 3:46 pm Ny bil bestilt. Det ble Taycan 4S sedan. Men hvilken fargekominasjon gikk jeg for?
Grattis, jeg liker Taycan godt, en meget velkjørende elbil og trolig min favoritt-elbil. Tja, tipper grå?

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Forfun skrev: ons mai 18, 2022 9:30 pm Da har jeg også fått min i4. Tar litt tid å venne seg til elbil. Går som ett uvær. Kjører på skinner. Men smilet var bredere på min gamle audi på smale svingete veier. For sterilt. På komfort leverer den veldig bra. Valget på farget var en innertier. Sunset orange leverer. Tror jeg kommer til å snu meg og se på fargen hver gang jeg parkerer bilen de neste 5 årene. 50 uker ventetid, så gøy å kjøre rundt med den, verd å vente på.

Ironien første dagen jeg eide bilen var at jeg kjørte Tesla. Med 3 mannfolk i bilen var det ett opplagt valg. Også en god bil, men angrer definitivt ikke på BMW. Selv om baksetet aldri skal brukes.

Spent på hvor lang tid det tar før jeg finner ut hvordan jeg lader bilen. Hjemme har jeg brukt ett års kostnad på bensin på å installere lader, så her fungerer det.
Gratulerer med i4 og moro med spenstig farge. Tror det er en meget god bil.
Prøvde en iX3 litt her om dagen da iX’en min trengte en rask oppdatering og også den kjørte svært godt for å være en bil til 600.000. BMW kan elbiler.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»