Er VGD stengt permanent..?

Låst
Aprilsnarr
Innlegg: 235

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av Aprilsnarr »

stc887 skrev: tor des 02, 2021 10:35 pm Tegnt på at nådestøter for VGD har kommet må være det faktum det i kategorien "Tilbakemeldinger" så er siste innlegg fra 27 Oktober fra brukeren til VGD som legger ut om nye oppdateringer og etter dette er det øredøvende stillhet i tråden og på dette tidspunktet resignerte den siste skansen som har mast om å rulle tilbake til gamle VGD.
Men i VGD sine øyne er mangelen på nye innlegg der sikkert å se på som en respons fra brukermassen på at nå liker de forumet og er fornøyd.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Aprilsnarr skrev: fre des 03, 2021 10:35 am
stc887 skrev: tor des 02, 2021 10:35 pm Tegnt på at nådestøter for VGD har kommet må være det faktum det i kategorien "Tilbakemeldinger" så er siste innlegg fra 27 Oktober fra brukeren til VGD som legger ut om nye oppdateringer og etter dette er det øredøvende stillhet i tråden og på dette tidspunktet resignerte den siste skansen som har mast om å rulle tilbake til gamle VGD.
Men i VGD sine øyne er mangelen på nye innlegg der sikkert å se på som en respons fra brukermassen på at nå liker de forumet og er fornøyd.
Evt at det bare tar litt tid å venne seg på noe nytt for brukerne.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

stc887 skrev: tor des 02, 2021 10:35 pm Tegnt på at nådestøter for VGD har kommet må være det faktum det i kategorien "Tilbakemeldinger" så er siste innlegg fra 27 Oktober fra brukeren til VGD som legger ut om nye oppdateringer og etter dette er det øredøvende stillhet i tråden og på dette tidspunktet resignerte den siste skansen som har mast om å rulle tilbake til gamle VGD.
Det er ikke riktig, det er kommet flere svar og kommentarer etter 27. oktober. Jeg har fått varsel fra VGD om at Jhinx har svart meg 24. november. Jhinx svarer veldig godt uten at det ser ut til hjelpe.


VGD
29. okt. 13:33
Svar til Ræveåte
Fortell oss gjerne hva du konkret savner, så kanskje vi kan gjøre noe med det. :-)

Stem opp
1
Stem ned
Svar
Flere valg
Jhinx
24. nov. 10:26
Svar til VGD
Dere har fått dette svaret utallige ganger nå. Og jeg selv har sendt flere mailer til dere hvor jeg har beskrevet det du later til å ikke forstå. Skal prøve en gang til:
Kjære VGD, husker dere hvordan alt var før denne oppdateringen? Altså hvordan det var i fjor, og forfjor og året før og året før og 10 år tilbake i tid. Ja slik alle kjenner det til. Slik er det vi vil ha det.
Ingen ville ha denne endringen dere er så forelsket i.
Det dere får her er maks 3-4 fra den gamle gjengen på 50+ deltakere. Og litt nye folk som er innom av og til. Men regner med dere er smertelig klar over nedgangen selv. Enkel statistikk eller lesing av besøks mengde burde alene få bjellene til å ringe.
Jeg har endelig funnet ut hvor alle har dratt, så jeg har selv migrert bort herfra. Er bare innom en gang i blant av gammel vane.
Dersom dere ikke forstår hvordan det så ut før, hent frem gamle filer og se hvordan det var før. Slik er det ALLE ønsker å ha det.
MEN. Jeg forstår at stoltheten deres er større enn å innse hva dere må gjøre for å få folk tilbake. Så slaget er tapt i mitt hode.
Men nå vet dere ihvertfall hvorfor dere har så lite trafikk som dere har.
Det er en ærlig sak som flere har fortalt dere. Men som tydeligvis faller på døve ører.
Veldig synd. Eneste grunnen til at jeg skriver slikt som dette, er fordi jeg savner virkelig den gamle gjengen, diskusjonene og formatet.
But everything comes to an end. Even VGD. 2021 was their time. But they sunk their own bellship.
...................

Hvis du selv ikke har funnet denne tråden, viser og beviser det hvor dysfunksjonelt og håpløst Nye VGD er, man finner ingenting, det er umulig å orientere seg. Det er ufattelig at de som står bak VGD ikke klarer å forstå det selv.

https://vgd.no/t/Tilbakemeldinger/20014 ... ort=oldest

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Denne er bare fantastisk 😂

RatPack
9. nov. 12:31
Svar til timy3
Om du trykker "svar" under en "kommentar", så skriver du en kommentar, selv om i kommentaren står det "svar til VGD". Om du kommenterer et svar blir det kommenter, men om du kommentere en kommentar blir det svar. Så kan du også svare på et svar, det blir en kommenter. Om du ikke siterer en kommentar, da blir det regnet som et svar, men bare om du bruker sitatfunksjonen. Om du svarer på et innlegg, men siterer et svar, blir det en kommentar.

Clear?

lsklars

Legg inn av lsklars »

missChance skrev: lør des 04, 2021 11:42 am Denne er bare fantastisk 😂

RatPack
9. nov. 12:31
Svar til timy3
Om du trykker "svar" under en "kommentar", så skriver du en kommentar, selv om i kommentaren står det "svar til VGD". Om du kommenterer et svar blir det kommenter, men om du kommentere en kommentar blir det svar. Så kan du også svare på et svar, det blir en kommenter. Om du ikke siterer en kommentar, da blir det regnet som et svar, men bare om du bruker sitatfunksjonen. Om du svarer på et innlegg, men siterer et svar, blir det en kommentar.

Clear?
Det er så bra 🙄🤣

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Karatel skrev: lør des 04, 2021 11:29 am
stc887 skrev: tor des 02, 2021 10:35 pm Tegnt på at nådestøter for VGD har kommet må være det faktum det i kategorien "Tilbakemeldinger" så er siste innlegg fra 27 Oktober fra brukeren til VGD som legger ut om nye oppdateringer og etter dette er det øredøvende stillhet i tråden og på dette tidspunktet resignerte den siste skansen som har mast om å rulle tilbake til gamle VGD.
Det er ikke riktig, det er kommet flere svar og kommentarer etter 27. oktober. Jeg har fått varsel fra VGD om at Jhinx har svart meg 24. november. Jhinx svarer veldig godt uten at det ser ut til hjelpe.
*Nye tilbakemeldinger fra brukere som i nye innlegg/tema og ikke kommentarer på eksisterende post,

Queenie

Legg inn av Queenie »

missChance skrev: lør des 04, 2021 11:42 am Denne er bare fantastisk 😂

RatPack
9. nov. 12:31
Svar til timy3
Om du trykker "svar" under en "kommentar", så skriver du en kommentar, selv om i kommentaren står det "svar til VGD". Om du kommenterer et svar blir det kommenter, men om du kommentere en kommentar blir det svar. Så kan du også svare på et svar, det blir en kommenter. Om du ikke siterer en kommentar, da blir det regnet som et svar, men bare om du bruker sitatfunksjonen. Om du svarer på et innlegg, men siterer et svar, blir det en kommentar.

Clear?
😂😂😂 Haha. Genier!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Er det noen som vet ca hvor mange innlegg som blir postet på nye VGD og diskusjon.no sammenligh\net med FD?

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Superenkel statistikk viste siste 18 minutter:
Diskusjon: 10
Fridiskusjon: 11
VGD: trolig 0

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

kytec skrev: lør des 04, 2021 7:28 pm Er det noen som vet ca hvor mange innlegg som blir postet på nye VGD og diskusjon.no sammenligh\net med FD?
Ca 2000 innlegg pr dag her på Fridiskusjon.no. På VGD er det vel knapt innlegg bortsett i fra de innleggene VGD oppretter selv. På diskusjon.no er det vanskelig å si, mitt subjektive inntrykk er at det er mindre aktivitet der enn her, men har ingen tall for å underbygge det.

Håper fremdeles 6347 dukker opp med en årsrapport etterhvert :D

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Keva skrev: ons des 01, 2021 1:51 pm Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:
Her graver de sin egen grav (som jo er godt å se :D )

Takket være denne "ordningen" fant en av mine medsupportere veien til fridiskusjon. Han lurte på hvor alle hadde blitt av, og en annen bruker svarte da fridiskusjon.no. I kjent stil ble dette innlegget slettet, men han fikk e-post med svaret som han hadde fått fra denne brukeren :D

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

newsflash skrev: lør des 04, 2021 7:36 pm
kytec skrev: lør des 04, 2021 7:28 pm Er det noen som vet ca hvor mange innlegg som blir postet på nye VGD og diskusjon.no sammenligh\net med FD?
Håper fremdeles 6347 dukker opp med en årsrapport etterhvert :D
Tipper tett opp i mot 100% av tidligere vgd-brukere på FD ønsker han over til FD.

Skulle gjerne visst om 6347 ikke vet at FD eksisterer eller ikke gidder å delta.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

ulfarne skrev: lør des 04, 2021 7:45 pm
Keva skrev: ons des 01, 2021 1:51 pm Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:
Her graver de sin egen grav (som jo er godt å se :D )

Takket være denne "ordningen" fant en av mine medsupportere veien til fridiskusjon. Han lurte på hvor alle hadde blitt av, og en annen bruker svarte da fridiskusjon.no. I kjent stil ble dette innlegget slettet, men han fikk e-post med svaret som han hadde fått fra denne brukeren :D
Hahahaha

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

newsflash skrev: lør des 04, 2021 7:36 pm
kytec skrev: lør des 04, 2021 7:28 pm Er det noen som vet ca hvor mange innlegg som blir postet på nye VGD og diskusjon.no sammenligh\net med FD?
Ca 2000 innlegg pr dag her på Fridiskusjon.no. På VGD er det vel knapt innlegg bortsett i fra de innleggene VGD oppretter selv. På diskusjon.no er det vanskelig å si, mitt subjektive inntrykk er at det er mindre aktivitet der enn her, men har ingen tall for å underbygge det.

Håper fremdeles 6347 dukker opp med en årsrapport etterhvert :D
Hehe..håper han legger den ut her isåfall...på vgd vil den nok forsvinne rimelig kjapt.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

kytec skrev: lør des 04, 2021 7:47 pm
newsflash skrev: lør des 04, 2021 7:36 pm
kytec skrev: lør des 04, 2021 7:28 pm Er det noen som vet ca hvor mange innlegg som blir postet på nye VGD og diskusjon.no sammenligh\net med FD?
Håper fremdeles 6347 dukker opp med en årsrapport etterhvert :D

Skulle gjerne visst om 6347 ikke vet at FD eksisterer eller ikke gidder å delta.
6347 er klar over at FD eksisterer. Tror det var Canucks som hadde vært i kontakt med han.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

6347 skal ha meldt en rapport rett over nyttår. Tror den blir fornøyelig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

LeSorcier skrev: søn des 05, 2021 1:21 am
kytec skrev: lør des 04, 2021 7:47 pm
newsflash skrev: lør des 04, 2021 7:36 pm
Skulle gjerne visst om 6347 ikke vet at FD eksisterer eller ikke gidder å delta.
6347 er klar over at FD eksisterer. Tror det var Canucks som hadde vært i kontakt med han.
Ok, takk. Håper han føler for å ta turen etterhvert.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

kytec skrev: søn des 05, 2021 1:25 am
LeSorcier skrev: søn des 05, 2021 1:21 am
kytec skrev: lør des 04, 2021 7:47 pm
Skulle gjerne visst om 6347 ikke vet at FD eksisterer eller ikke gidder å delta.
6347 er klar over at FD eksisterer. Tror det var Canucks som hadde vært i kontakt med han.
Ok, takk. Håper han føler for å ta turen etterhvert.
Det ser muligens ut som han gjør det. Du kan lese svaret Canucks fikk om du scroller litt ned her: viewtopic.php?t=116&start=360

Queenie

Legg inn av Queenie »

PapaSmurf skrev: søn des 05, 2021 1:24 am 6347 skal ha meldt en rapport rett over nyttår. Tror den blir fornøyelig.
Den blir en høydare

toyfoll

Legg inn av toyfoll »

Skal ikke se bort i fra at VGD´s siste innsats med mail og link fra alle sport artikler er pga fall i reklame innteker.
December er høysesong for reklame inntekt for alle nettsider, absolutt alle nettsider med reklame, aviser, blogger, forum osv med reklame så er det nå det gjelder.

Reklame inntekt regnes etter RPM (revenue per mille) altså etter hver 1000 page view. Nå I december ligger RPM ofte opp mot 400 - 600kr per 1000 pagesviews. Mens det i januar, feb ofte faller ned mot 100 - 300kr per 1000 views.

Vet ikke hvor mange pageviews gammle VGD hadde hver dag. Men det har nok hvert mange tusen kanskje opp mot hundre tusen, siden hver enkel side hver bruker er på er en pageview.

Så husk hver gang du går inn på vgd, så får dem en liten sum pga reklamen du ser

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 443

Legg inn av Keva »

ulfarne skrev: lør des 04, 2021 7:45 pm
Her graver de sin egen grav (som jo er godt å se :D )

Takket være denne "ordningen" fant en av mine medsupportere veien til fridiskusjon. Han lurte på hvor alle hadde blitt av, og en annen bruker svarte da fridiskusjon.no. I kjent stil ble dette innlegget slettet, men han fikk e-post med svaret som han hadde fått fra denne brukeren :D
--------------------
Haha - det er jo bare helt utrolig!
Så bra at VG"D" hjalp ham hit, da :D

Queenie

Legg inn av Queenie »

toyfoll skrev: søn des 05, 2021 10:15 am
Så husk hver gang du går inn på vgd, så får dem en liten sum pga reklamen du ser
Derfor skal man holde seg helt borte.

startelver

Legg inn av startelver »

ulfarne skrev: lør des 04, 2021 7:45 pm
Keva skrev: ons des 01, 2021 1:51 pm Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:
Her graver de sin egen grav (som jo er godt å se :D )

Takket være denne "ordningen" fant en av mine medsupportere veien til fridiskusjon. Han lurte på hvor alle hadde blitt av, og en annen bruker svarte da fridiskusjon.no. I kjent stil ble dette innlegget slettet, men han fikk e-post med svaret som han hadde fått fra denne brukeren :D
Hahahahahahahahaaaaaa

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

stc887 skrev: lør des 04, 2021 6:52 pm
Karatel skrev: lør des 04, 2021 11:29 am
stc887 skrev: tor des 02, 2021 10:35 pm Tegnt på at nådestøter for VGD har kommet må være det faktum det i kategorien "Tilbakemeldinger" så er siste innlegg fra 27 Oktober fra brukeren til VGD som legger ut om nye oppdateringer og etter dette er det øredøvende stillhet i tråden og på dette tidspunktet resignerte den siste skansen som har mast om å rulle tilbake til gamle VGD.
Det er ikke riktig, det er kommet flere svar og kommentarer etter 27. oktober. Jeg har fått varsel fra VGD om at Jhinx har svart meg 24. november. Jhinx svarer veldig godt uten at det ser ut til hjelpe.
*Nye tilbakemeldinger fra brukere som i nye innlegg/tema og ikke kommentarer på eksisterende post,
Dette er noe vanskelig å forstå.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Karatel skrev: man des 06, 2021 3:21 pm
stc887 skrev: lør des 04, 2021 6:52 pm
Karatel skrev: lør des 04, 2021 11:29 am

Det er ikke riktig, det er kommet flere svar og kommentarer etter 27. oktober. Jeg har fått varsel fra VGD om at Jhinx har svart meg 24. november. Jhinx svarer veldig godt uten at det ser ut til hjelpe.
*Nye tilbakemeldinger fra brukere som i nye innlegg/tema og ikke kommentarer på eksisterende post,
Dette er noe vanskelig å forstå.
Det oppsummerer den omleggingen godt når vi snakker gresk til hverandre :lol:

pigg

Legg inn av pigg »

Merkelig at frode57 ikke har kommet over.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

stc887 skrev: man des 06, 2021 7:55 pm
Karatel skrev: man des 06, 2021 3:21 pm
stc887 skrev: lør des 04, 2021 6:52 pm

*Nye tilbakemeldinger fra brukere som i nye innlegg/tema og ikke kommentarer på eksisterende post,
Dette er noe vanskelig å forstå.
Det oppsummerer den omleggingen godt når vi snakker gresk til hverandre :lol:
For ikke å si kaudervelsk. Det vi ser, er et alvorlig tilfelle av det som poulært kalles virkelighetsfornektelse.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

VGD fortsetter nedturen, 5,46 % ned i november i forhold til oktober når det kommer til besøk på siden.

Link

Dette til tross for annonsering på vg.no...

Ikke rart de ble desperat og begynte med en spam-kampanje mot tidligere brukere ;)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

newsflash skrev: tir des 07, 2021 8:11 pm VGD fortsetter nedturen, 5,46 % ned i november i forhold til oktober når det kommer til besøk på siden.

Link

Dette til tross for annonsering på vg.no...

Ikke rart de ble desperat og begynte med en spam-kampanje mot tidligere brukere ;)
35 sekunder som gjennomsnittlig besøkstid😂😂😂

Sverd

Legg inn av Sverd »

newsflash skrev: tir des 07, 2021 8:11 pm VGD fortsetter nedturen, 5,46 % ned i november i forhold til oktober når det kommer til besøk på siden.

Link

Dette til tross for annonsering på vg.no...

Ikke rart de ble desperat og begynte med en spam-kampanje mot tidligere brukere ;)
Det er verdt å merke seg er kjempebyks på danske besøkende. Opp 153%! De utgjør riktignok 0,33% av totalen, men kan det være en internasjonal storsatsning som er i ferd med å bære frukter?

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»