Er VGD stengt permanent..?

Låst
Retnuh

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av Retnuh »

Jeg har endelig sluttet å skrive vgd.no, når jeg egentlig skal på FD. Det tok faktisk irriterende lang tid å bli kvitt den uvanen.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Retnuh skrev: ons jun 08, 2022 10:29 pm Jeg har endelig sluttet å skrive vgd.no, når jeg egentlig skal på FD. Det tok faktisk irriterende lang tid å bli kvitt den uvanen.
Tok noen måneder ja.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Mulig mitt innlegg har blitt borte

men kunne ikke VG og Dagbladet kommet ut i 16 siders utgave og kostet kr 12 til 15 .?
Tror det ville økt salget igjen.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Har ikkje vært inne på VGD på månedvis. Sist gang eg sjekka var formatet fortsatt det samme og interessen/kommentarer var ganske få.

Savner litt gamle VGD, men nye VGD er for meg dødt. Heldigvis er Fridiskusjon eit veldig godt alternativt :)

Everenga

Legg inn av Everenga »

ms_8 skrev: tor jun 09, 2022 10:03 am Har ikkje vært inne på VGD på månedvis. Sist gang eg sjekka var formatet fortsatt det samme og interessen/kommentarer var ganske få.

Savner litt gamle VGD, men nye VGD er for meg dødt. Heldigvis er Fridiskusjon eit veldig godt alternativt :)
All mulig kudos til 4Play for jobben med FD men det er veldig sårbart og det er vanskeligere å rekruttere brukere som ikke har en VGD historie til en ny plattform. Hadde vært langt å foretrekke å ha VGD som det var.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Everenga skrev: tor jun 09, 2022 12:26 pm
ms_8 skrev: tor jun 09, 2022 10:03 am Har ikkje vært inne på VGD på månedvis. Sist gang eg sjekka var formatet fortsatt det samme og interessen/kommentarer var ganske få.

Savner litt gamle VGD, men nye VGD er for meg dødt. Heldigvis er Fridiskusjon eit veldig godt alternativt :)
All mulig kudos til 4Play for jobben med FD men det er veldig sårbart og det er vanskeligere å rekruttere brukere som ikke har en VGD historie til en ny plattform. Hadde vært langt å foretrekke å ha VGD som det var.
Enig i dette, men VGD valde oss vekk og då må vi gjere det beste med situasjonen. Nye VGD fortjener ikkje å leve videre og det beste vi kan gjere er å slutte å bruke det.

Kort og godt er det markedskreftene som bestemmer og slutter man å høyre på kundene, så går det dårleg

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 443

Legg inn av Keva »

JODDEMM skrev: ons jun 08, 2022 9:47 pm

...er endel av nedgangen på visittid rett og slett min fortjeneste? 😁😛
Eller kanskje min... ;)
Har byttet pc, og har ikke lenger noen VGD-fane oppe. Den sto der av gammel vane på forrige pc, og da tittet man innom av og til for å bivåne dødskampen. :geek:

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Nedturen fortsetter for VGD, en nedgang på over 20 % i antall treff fra mai til juni og ender nå på 229 400 treff. Det er nok en bunnrekord.

Link

De som finner veien inn bruker i snitt 35 sekunder før de klikker seg videre...

Lurer på om det skal være noen intern evaluering 17 juli? Da er det tross alt 1 år siden en valgte å gå for "oppgraderingen".

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg har ikke bidratt til den nedgangen. Lurer på om jeg har blitt senil. Etter å ha glemt VGD i månedsvis har jeg sikkert skrevet VGD 20-30 ganger jeg har tenkt meg inn på FD i det siste. Men besøkene varer bare et par sekunder før jeg innser at jeg har bæsja på leggen.

Ljot

Legg inn av Ljot »

Hva er dette VGD som dere snakker om? Høres ut som relativt kjipe greier.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ljot skrev: fre jul 08, 2022 10:27 pm Hva er dette VGD som dere snakker om? Høres ut som relativt kjipe greier.
Tror det står for VersteGriseDynge.

Så ja, det er nok temmelig kjipt.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

PapaSmurf skrev: fre jul 08, 2022 10:22 pm Jeg har ikke bidratt til den nedgangen. Lurer på om jeg har blitt senil. Etter å ha glemt VGD i månedsvis har jeg sikkert skrevet VGD 20-30 ganger jeg har tenkt meg inn på FD i det siste. Men besøkene varer bare et par sekunder før jeg innser at jeg har bæsja på leggen.
Må innrømme at jeg i starten gikk innom VGD av gammel vane, men de siste månedene er siden gått inn i glemmeboken min.

Ljot

Legg inn av Ljot »

SirJames skrev: fre jul 08, 2022 10:31 pm
Ljot skrev: fre jul 08, 2022 10:27 pm Hva er dette VGD som dere snakker om? Høres ut som relativt kjipe greier.
Tror det står for VersteGriseDynge.

Så ja, det er nok temmelig kjipt.
Ah, vi er der, ja. Da er det kanskje like så greit at denne nettsiden ikke lar seg åpne når jeg forsøker. Siden finnes visst ikke. Eller ble ikke funnet. Pussig, akkurat som denne nettsiden ikke vil vite av meg. Ja, da er det ikke rart de har få kunder.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ljot skrev: fre jul 08, 2022 10:40 pm
SirJames skrev: fre jul 08, 2022 10:31 pm
Ljot skrev: fre jul 08, 2022 10:27 pm Hva er dette VGD som dere snakker om? Høres ut som relativt kjipe greier.
Tror det står for VersteGriseDynge.

Så ja, det er nok temmelig kjipt.
Ah, vi er der, ja. Da er det kanskje like så greit at denne nettsiden ikke lar seg åpne når jeg forsøker. Siden finnes visst ikke. Eller ble ikke funnet. Pussig, akkurat som denne nettsiden ikke vil vite av meg. Ja, da er det ikke rart de har få kunder.
Så lenge Lise (16) tør å diskutere fotball der inne, er nok ledelsen der inne fornøyd.

lsklars

Legg inn av lsklars »

SirJames skrev: fre jul 08, 2022 10:45 pm
Ljot skrev: fre jul 08, 2022 10:40 pm
SirJames skrev: fre jul 08, 2022 10:31 pm

Tror det står for VersteGriseDynge.

Så ja, det er nok temmelig kjipt.
Ah, vi er der, ja. Da er det kanskje like så greit at denne nettsiden ikke lar seg åpne når jeg forsøker. Siden finnes visst ikke. Eller ble ikke funnet. Pussig, akkurat som denne nettsiden ikke vil vite av meg. Ja, da er det ikke rart de har få kunder.
Så lenge Lise (16) tør å diskutere fotball der inne, er nok ledelsen der inne fornøyd.
Alle skal med.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Canucks skrev: fre jul 08, 2022 10:33 pm
PapaSmurf skrev: fre jul 08, 2022 10:22 pm Jeg har ikke bidratt til den nedgangen. Lurer på om jeg har blitt senil. Etter å ha glemt VGD i månedsvis har jeg sikkert skrevet VGD 20-30 ganger jeg har tenkt meg inn på FD i det siste. Men besøkene varer bare et par sekunder før jeg innser at jeg har bæsja på leggen.
Må innrømme at jeg i starten gikk innom VGD av gammel vane, men de siste månedene er siden gått inn i glemmeboken min.
Det var en lang stund jeg selv skrev "VG..." før jeg tok meg i det.

Er det forresten andre som aldri fikk svar fra VGD på utestengelse? Jeg fikk et slags svar, hvor de lurte på nicket mitt og sa de skulle sjekke, men deretter ingenting etter flere purringer.

SirJames

Legg inn av SirJames »

lsklars skrev: fre jul 08, 2022 10:46 pm
SirJames skrev: fre jul 08, 2022 10:45 pm
Ljot skrev: fre jul 08, 2022 10:40 pm
Ah, vi er der, ja. Da er det kanskje like så greit at denne nettsiden ikke lar seg åpne når jeg forsøker. Siden finnes visst ikke. Eller ble ikke funnet. Pussig, akkurat som denne nettsiden ikke vil vite av meg. Ja, da er det ikke rart de har få kunder.
Så lenge Lise (16) tør å diskutere fotball der inne, er nok ledelsen der inne fornøyd.
Alle skal med.
:lol:

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Er jo en bruker her inne som er helt fortørnet over at brukeren hans ble slettet inne på dette unevnelige forumet fordi han oppga navnet på en nyhetsredaktør i TV2 i forbindelse med en skyting i en synagoge.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Lezah skrev: fre jul 08, 2022 10:48 pm
Canucks skrev: fre jul 08, 2022 10:33 pm
PapaSmurf skrev: fre jul 08, 2022 10:22 pm Jeg har ikke bidratt til den nedgangen. Lurer på om jeg har blitt senil. Etter å ha glemt VGD i månedsvis har jeg sikkert skrevet VGD 20-30 ganger jeg har tenkt meg inn på FD i det siste. Men besøkene varer bare et par sekunder før jeg innser at jeg har bæsja på leggen.
Må innrømme at jeg i starten gikk innom VGD av gammel vane, men de siste månedene er siden gått inn i glemmeboken min.
Det var en lang stund jeg selv skrev "VG..." før jeg tok meg i det.

Er det forresten andre som aldri fikk svar fra VGD på utestengelse? Jeg fikk et slags svar, hvor de lurte på nicket mitt og sa de skulle sjekke, men deretter ingenting etter flere purringer.
Jeg hadde en fase i høst der jeg skrev VG..visket ut og gikk hit. Men de siste ukene har jeg begynt igjen. Skremmende. Legevakta neste.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

newsflash skrev: fre jul 08, 2022 9:53 pm Nedturen fortsetter for VGD, en nedgang på over 20 % i antall treff fra mai til juni og ender nå på 229 400 treff. Det er nok en bunnrekord.

Link

De som finner veien inn bruker i snitt 35 sekunder før de klikker seg videre...

Lurer på om det skal være noen intern evaluering 17 juli? Da er det tross alt 1 år siden en valgte å gå for "oppgraderingen".
Note to self husk å bestille kake til 17.Juli, Helst burde vi jo ha spleist på ei kake å sendt men hadde vel blitt sensurert om noen la ut et bilde av en kake hvor det stod "Gratulerer med 1 år jubilum mvh fridiskusjon.no"

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stc887 skrev: fre jul 08, 2022 11:34 pm
newsflash skrev: fre jul 08, 2022 9:53 pm Nedturen fortsetter for VGD, en nedgang på over 20 % i antall treff fra mai til juni og ender nå på 229 400 treff. Det er nok en bunnrekord.

Link

De som finner veien inn bruker i snitt 35 sekunder før de klikker seg videre...

Lurer på om det skal være noen intern evaluering 17 juli? Da er det tross alt 1 år siden en valgte å gå for "oppgraderingen".
Note to self husk å bestille kake til 17.Juli, Helst burde vi jo ha spleist på ei kake å sendt men hadde vel blitt sensurert om noen la ut et bilde av en kake hvor det stod "Gratulerer med 1 år jubilum mvh fridiskusjon.no"
Skulle satt inn en annonse i VG.

Kompasset fyller ett år.

Hele Fridiskusjon.no kondolerer.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Bruker dere kompass i hverdagen etter at vgd innførte det?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

lsklars skrev: fre jul 08, 2022 11:41 pm Bruker dere kompass i hverdagen etter at vgd innførte det?
Burde sikkert brukt kompasset når jeg er ute på turorientering. Men etter at vgd begynte å bruke det har jeg nektet plent å bruke det.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Lezah skrev: fre jul 08, 2022 10:48 pm
Canucks skrev: fre jul 08, 2022 10:33 pm
PapaSmurf skrev: fre jul 08, 2022 10:22 pm Jeg har ikke bidratt til den nedgangen. Lurer på om jeg har blitt senil. Etter å ha glemt VGD i månedsvis har jeg sikkert skrevet VGD 20-30 ganger jeg har tenkt meg inn på FD i det siste. Men besøkene varer bare et par sekunder før jeg innser at jeg har bæsja på leggen.
Må innrømme at jeg i starten gikk innom VGD av gammel vane, men de siste månedene er siden gått inn i glemmeboken min.
Det var en lang stund jeg selv skrev "VG..." før jeg tok meg i det.

Er det forresten andre som aldri fikk svar fra VGD på utestengelse? Jeg fikk et slags svar, hvor de lurte på nicket mitt og sa de skulle sjekke, men deretter ingenting etter flere purringer.
Jeg fikk aldri svar på noen epost med noen som helst begrunnelse for utestengelse der, nå har jeg uansett stengt ned alt av kontoer med alt av data uansett der og sørget for å perma-fjerne meg selv fra det makkverket.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

jeg har ikke tenkt på VGD
Er det et tegn på demens ?

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Big George skrev: lør jul 09, 2022 4:42 am jeg har ikke tenkt på VGD
Er det et tegn på demens ?
Forsiden dagen før oppgraderingen/nedgraderingen.
Legger den bak spoiler i tilfelle noen skulle føle seg støtt på en eller annen måte:
► Show Spoiler

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

B.E. skrev: lør jul 09, 2022 6:00 am
Big George skrev: lør jul 09, 2022 4:42 am jeg har ikke tenkt på VGD
Er det et tegn på demens ?
Forsiden dagen før oppgraderingen/nedgraderingen.
Legger den bak spoiler i tilfelle noen skulle føle seg støtt på en eller annen måte:
► Show Spoiler
Måtte klikke 3 ganger for å få opp denne "VGD-Forsiden" 😛

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Lezah skrev: fre jul 08, 2022 10:48 pm Er det forresten andre som aldri fikk svar fra VGD på utestengelse? Jeg fikk et slags svar, hvor de lurte på nicket mitt og sa de skulle sjekke, men deretter ingenting etter flere purringer.
Jeg spurte hva jeg hadde skrevet som krenket deres følelser, men fikk aldri svar. Da er de rimelig avslørt at de ikke har noe å komme med, mistenker de ikke ønsket avvikende meninger. Modereringen i FD er mye bedre og ikke slik som i VGD at det var tilfeldig hvilke mod som var på vakt og hva denne mente var godkjent eller ikke.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

lsklars skrev: fre jul 08, 2022 11:41 pm Bruker dere kompass i hverdagen etter at vgd innførte det?
Jeg brukte kompasset for å finne veien ut fra VGD

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

ehall skrev: lør jul 09, 2022 3:27 pm
Lezah skrev: fre jul 08, 2022 10:48 pm Er det forresten andre som aldri fikk svar fra VGD på utestengelse? Jeg fikk et slags svar, hvor de lurte på nicket mitt og sa de skulle sjekke, men deretter ingenting etter flere purringer.
Jeg spurte hva jeg hadde skrevet som krenket deres følelser, men fikk aldri svar. Da er de rimelig avslørt at de ikke har noe å komme med, mistenker de ikke ønsket avvikende meninger. Modereringen i FD er mye bedre og ikke slik som i VGD at det var tilfeldig hvilke mod som var på vakt og hva denne mente var godkjent eller ikke.
Bare du mener noe pro-Viggo så er du trygg her, og ellers skal du herved tildeles diplom for hederlig smisking.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»