Er VGD stengt permanent..?

Låst
startelver

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av startelver »

Er jo masse aktivitet på VGD nå takket være Lars.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Keva skrev: tir nov 09, 2021 6:41 pm
Luna_mendax skrev: tir nov 09, 2021 3:57 pm Stakkars Script blir overvåket 😄

https://vgd.no/t/Bantu-folket/2001494-overvaaking
Uff da. Åpenbart en ganske syk person. Egentlig ganske tragisk, men et godt bilde på VG"D" for tiden, ja.
Ble slettet etter at jeg svarte/kommenterte innlegget.

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 447

Legg inn av Keva »

sexxes skrev: tor nov 11, 2021 4:52 pm
Keva skrev: tir nov 09, 2021 6:41 pm
Luna_mendax skrev: tir nov 09, 2021 3:57 pm Stakkars Script blir overvåket 😄

https://vgd.no/t/Bantu-folket/2001494-overvaaking
Uff da. Åpenbart en ganske syk person. Egentlig ganske tragisk, men et godt bilde på VG"D" for tiden, ja.
Ble slettet etter at jeg svarte/kommenterte innlegget.
Bra.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

sexxes skrev: tor nov 11, 2021 4:52 pm
Keva skrev: tir nov 09, 2021 6:41 pm
Luna_mendax skrev: tir nov 09, 2021 3:57 pm Stakkars Script blir overvåket 😄

https://vgd.no/t/Bantu-folket/2001494-overvaaking
Uff da. Åpenbart en ganske syk person. Egentlig ganske tragisk, men et godt bilde på VG"D" for tiden, ja.
Ble slettet etter at jeg svarte/kommenterte innlegget.
Hva skrev han?
Det er jo stort sett Script og Frode57 som holder liv i forumet for tiden :lol:

SirJames

Legg inn av SirJames »

Small_boi skrev: tor nov 11, 2021 5:21 pm
sexxes skrev: tor nov 11, 2021 4:52 pm
Keva skrev: tir nov 09, 2021 6:41 pm

Uff da. Åpenbart en ganske syk person. Egentlig ganske tragisk, men et godt bilde på VG"D" for tiden, ja.
Ble slettet etter at jeg svarte/kommenterte innlegget.
Hva skrev han?
Det er jo stort sett Script og Frode57 som holder liv i forumet for tiden :lol:
Isåfall kan det ikke kalles et forum, men en blogg fra Dikemark :lol:

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Er dere ikke snart ferdige med å sutre over dette?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Justice 97 skrev: tor nov 11, 2021 9:17 pm Prøvde å finne sutringen, men ser det ikke. Ser du syner?
Fant det ikke jeg heller, selv om jeg brukte kompasset :lol:

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Justice 97 skrev: tor nov 11, 2021 9:17 pm Prøvde å finne sutringen, men ser det ikke. Ser du syner?
Trykket du «svar» eller «kommenter» nå?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dere som er inne på VGD. Hvordan går det med alle de fjortenårige jentene som diskuterer Man Utd? Støtter de Ole Gunnar?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lurer på hvem denne MHLK-admin er

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Chromeback skrev: lør nov 13, 2021 5:34 pm Lurer på hvem denne MHLK-admin er
Moderator har lite kjas-admin.

Er vel et tegn på at Mod på VGD har vært like stressende som å være speedo-selger på Sydpolen de siste månedene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

PapaSmurf skrev: lør nov 13, 2021 5:44 pm
Chromeback skrev: lør nov 13, 2021 5:34 pm Lurer på hvem denne MHLK-admin er
Moderator har lite kjas-admin.

Er vel et tegn på at Mod på VGD har vært like stressende som å være speedo-selger på Sydpolen de siste månedene.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hvem bruker får prisen "Mest opphengt i gamle-VGD".

Selv får jeg ikke prisen "Minst opptatt av gamle-VGD", som vel henger noe høyere på adelskalenderen?

startelver

Legg inn av startelver »

Oyssol er tilbake og poster på VGD, han gjetter at Nederland vinner 3-0

Det er mange poster bl.a Vadefugl er tilbake på VGD.

https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/2001562- ... ent=y49w3R

Ljot

Legg inn av Ljot »

kytec skrev: lør nov 13, 2021 5:49 pm Hvem bruker får prisen "Mest opphengt i gamle-VGD".
Hvilken bruker, kytec. Hvilken bruker!!!

Jeg får krupp av å se ordet 'hvem' brukt slik du gjør. Du vil få din straff i himmelen hvis du ikke slutter.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gøy at oyssol har fjernet alle downvotesene sine.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ljot skrev: tir nov 16, 2021 6:12 pm
kytec skrev: lør nov 13, 2021 5:49 pm Hvem bruker får prisen "Mest opphengt i gamle-VGD".
Hvilken bruker, kytec. Hvilken bruker!!!

Jeg får krupp av å se ordet 'hvem' brukt slik du gjør. Du vil få din straff i himmelen hvis du ikke slutter.
he, he, beklager, legger meg helt litt for lubben.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

oyssol titter ut av hiet sitt når stormen har lagt seg. Og atpå til svarer seg selv.

Ser forøvrig det har kommet mange nye brukere fra VG-artiklene, men virker som om de bare poster ett innlegg fra tråden som blir linket til fra VG-artiklene.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Av en eller annen grunn tok gammelt søk tak i fingrene og der var jeg inne på vgd når jeg skulle inn hit. Nedtur å ha gitt dem et klikk.
Jeg har sett her inne at de skal ha gjort endringer, jeg så de ikke, like forbanna nitrist side jeg kom inn på, men jeg gav dem uansett ikke flere klikk for å forsøke å utforske noe

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Trehjulssykkel skrev: ons nov 17, 2021 12:59 pm oyssol titter ut av hiet sitt når stormen har lagt seg. Og atpå til svarer seg selv.

Ser forøvrig det har kommet mange nye brukere fra VG-artiklene, men virker som om de bare poster ett innlegg fra tråden som blir linket til fra VG-artiklene.
Hvem i all verden skulle trodd at økt synlighet resulterer i mer aktivitet.

startelver

Legg inn av startelver »

Lurer på hvor lang tid det vil ta og få inn like mange aktive brukere som gamle VGD hadde?

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Det er en bruker der borte som kaller seg Rayman. Han har angivelig vært medlem siden 18 juni i fjor, men det var først igår han skrev sitt første innlegg.
Det spørs om ikke VGD jukser og trikser litt med nye brukernavn.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Luna_mendax skrev: ons nov 17, 2021 3:24 pm Det er en bruker der borte som kaller seg Rayman. Han har angivelig vært medlem siden 18 juni i fjor, men det var først igår han skrev sitt første innlegg.
Det spørs om ikke VGD jukser og trikser litt med nye brukernavn.
Garantert

Mistenker at de har tatt frem noen eldgamle brukere fra VGDs tidlige dager og brukt dem også. For det var flere der den første tiden der det stod at de hadde vært medlemmer siden tidlig 2000-tall og som jeg aldri har sett før som plutselig begynte å skrive.
Sist redigert av PapaSmurf den ons nov 17, 2021 3:38 pm, redigert 1 gang totalt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Luna_mendax skrev: ons nov 17, 2021 3:24 pm Det er en bruker der borte som kaller seg Rayman. Han har angivelig vært medlem siden 18 juni i fjor, men det var først igår han skrev sitt første innlegg.
Det spørs om ikke VGD jukser og trikser litt med nye brukernavn.
Jeg kan ikke vise til noe, men jeg mener bestemt at dette også var en bruker i "gamledager" på VGD. Her jukses det nok, ja. Folk gir ikke respons på tråder som Mod oppretter, så da tar de en spansk en.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Harduetforslag skrev: ons nov 17, 2021 1:18 pm
Trehjulssykkel skrev: ons nov 17, 2021 12:59 pm oyssol titter ut av hiet sitt når stormen har lagt seg. Og atpå til svarer seg selv.

Ser forøvrig det har kommet mange nye brukere fra VG-artiklene, men virker som om de bare poster ett innlegg fra tråden som blir linket til fra VG-artiklene.
Hvem i all verden skulle trodd at økt synlighet resulterer i mer aktivitet.
Det er jo strengt tatt det det ikke gjør. Det postes stort sett ett innlegg fra de nye brukerne, og jeg vil ikke akkurat kalle det mer aktivitet. Som flere her sier så hadde det ikke vært overraskende om VGD selv står bak disse nye brukerne.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Trehjulssykkel skrev: ons nov 17, 2021 4:34 pm
Harduetforslag skrev: ons nov 17, 2021 1:18 pm
Trehjulssykkel skrev: ons nov 17, 2021 12:59 pm oyssol titter ut av hiet sitt når stormen har lagt seg. Og atpå til svarer seg selv.

Ser forøvrig det har kommet mange nye brukere fra VG-artiklene, men virker som om de bare poster ett innlegg fra tråden som blir linket til fra VG-artiklene.
Hvem i all verden skulle trodd at økt synlighet resulterer i mer aktivitet.
Det er jo strengt tatt det det ikke gjør. Det postes stort sett ett innlegg fra de nye brukerne, og jeg vil ikke akkurat kalle det mer aktivitet. Som flere her sier så hadde det ikke vært overraskende om VGD selv står bak disse nye brukerne.
Men vi vet jo at synlighet fører til mer aktivitet, som da VG henviste til VGD for mange år siden.

Hadde det vært aktivitet der inne, som feks ved gamle VGD, så ville det nok økt aktivitet. Men når folk lager en bruker, kommer inn og skriver ett innlegg (som man ikke får svar på), så skaper det jo ikke mye motivasjon for brukeren å fortsette.

Så forutsetningene har endret seg totalt for dem.

Tipper VGs kommentarfelt er VGD innen sommeren.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Det er trist å tenke på det som kunne blitt. Et fungerende forum som faktisk ble vist frem av VG.

Slik gikk det ikke. Nå tror jeg ikke det hjelper å linke til VGD fra VG (eller andre plasser), aktiviteten er borte. Og det geniale brukergrensesnittet og enkelheten som i sin tid førte til at folket flokket til VGD er også kun minner.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Det ser ikke ut som Script har skrevet noe siden mandag.
Har han blitt kastet ut? 😮

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Luna_mendax skrev: ons nov 17, 2021 6:06 pm Det ser ikke ut som Script har skrevet noe siden mandag.
Har han blitt kastet ut? 😮
Kanskje han har antydet om at han ville ha en Fri Diskusjon?
Uansett flaut det de driver med.

Når mod spurte hvordan få opp aktiviteten, så nevnte jeg at de gjerne ikke gjemte diskusjonsforumet vekk.
Rimelig desperate der nå virker det som.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan noen hilse mod og be de om å åpne opp sperren så jeg kan poste igjen ?

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»