Er VGD stengt permanent..?

Låst
startelver

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av startelver »

Gjellsimle skrev: tor nov 18, 2021 10:30 pm Da har også jeg kommet over hit, registrerte meg vel på vgd i 2009 tror jeg, men under et annet nick. Vært lite aktiv der de seneste årene, men jeg har vært innom og lest en hel del selv om jeg ikke har skrevet noe særlig. Fikk sjokk når jeg så nedgraderingen de hadde gjort. Er jo helt umulig å finne tråder jeg fulgte med på. Så gikk jo tiden, av og til innom for å se om det hadde bedret seg, men nei, like håpløst. Som Kul Djevel skrev lengre opp her, oppdaget også jeg dette forumet etter å ha googlet "vgd død" for å lete etter kommentarer til "fornyelsen".
Velkommen til FD :D

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ser at oyssol og MHLK-VGD spyr ut tråder om dagen. De får ikke akkurat respons,

startelver

Legg inn av startelver »

De er desperate nå som VG har godkjent at alle sportsartikler skal ha link til VGD.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

GiPazzini_85 skrev: søn nov 21, 2021 9:40 am Ser at oyssol og MHLK-VGD spyr ut tråder om dagen. De får ikke akkurat respons,
Nja, de svarer jo hverandre :p

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

newsflash skrev: man nov 22, 2021 6:51 pm
GiPazzini_85 skrev: søn nov 21, 2021 9:40 am Ser at oyssol og MHLK-VGD spyr ut tråder om dagen. De får ikke akkurat respons,
Nja, de svarer jo hverandre :p
Tenk å rote det til så kraftig at jobben ens blir å føre monologer i ruinene av det som en gang var...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

startelver skrev: ons nov 17, 2021 3:14 pm Lurer på hvor lang tid det vil ta og få inn like mange aktive brukere som gamle VGD hadde?
Mener du nye-VGD eller FD.

Uansett tror jeg svaret er aldri.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Bjoneroa skrev: man nov 22, 2021 6:55 pm
newsflash skrev: man nov 22, 2021 6:51 pm
GiPazzini_85 skrev: søn nov 21, 2021 9:40 am
Tenk å rote det til så kraftig at jobben ens blir å føre monologer i ruinene av det som en gang var...
og likevel beholde jobben, skulle tro VG er kommunen, eller får gard visse tjenester?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Denne tråden holder jo i massevis om man er ute etter å vite hva som foregår på VGD.

startelver

Legg inn av startelver »

kytec skrev: man nov 22, 2021 6:58 pm
startelver skrev: ons nov 17, 2021 3:14 pm Lurer på hvor lang tid det vil ta og få inn like mange aktive brukere som gamle VGD hadde?
Mener du nye-VGD eller FD.

Uansett tror jeg svaret er aldri.
Gamle VGD, hadde mange aktive brukere og alle har flyttet over hit.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

startelver skrev: man nov 22, 2021 7:26 pm
kytec skrev: man nov 22, 2021 6:58 pm
startelver skrev: ons nov 17, 2021 3:14 pm Lurer på hvor lang tid det vil ta og få inn like mange aktive brukere som gamle VGD hadde?
Mener du nye-VGD eller FD.

Uansett tror jeg svaret er aldri.
Gamle VGD, hadde mange aktive brukere og alle har flyttet over hit.
Har alle flyttet over hit?

Det var flere enn jeg trodde.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Luna_mendax skrev: ons nov 17, 2021 6:06 pm Det ser ikke ut som Script har skrevet noe siden mandag.
Har han blitt kastet ut? 😮
H_n må jo bli lei av å poste innlegg på innlegg og får ingen respons på de. Samme med MorganBlueKane , Frode57 og Erdetslik, for de tar også en pause i blant ser jeg. Men jeg får ikke logge meg inn der. Samme det, ikke noe tap akkurat.

Downlight

Legg inn av Downlight »

La inn en kommentar under en sportsartikkel i VG om at det ikke var mye diskusjon på VGD på de temaene det var linket til i sportsartikkelen.
Kommentaren ble slettet av moderator.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

pfrog567 skrev: man nov 22, 2021 7:33 pm
Luna_mendax skrev: ons nov 17, 2021 6:06 pm Det ser ikke ut som Script har skrevet noe siden mandag.
Har han blitt kastet ut? 😮
H_n må jo bli lei av å poste innlegg på innlegg og får ingen respons på de. Samme med MorganBlueKane , Frode57 og Erdetslik, for de tar også en pause i blant ser jeg. Men jeg får ikke logge meg inn der. Samme det, ikke noe tap akkurat.
Tror ikke Script bryr seg om respons. Til det er mye av det han skriver helt ut i tåka, og svarer heller ikke når noen en gang kommenterer. Er helt umulig å få noe fornuftig av han i forhold til mureriet.

Er jo mulig at de har kommet og tatt han med til den morsomme garden hvor livet er vakkert hele tiden.
Ho ho, hee hee, ha ha.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Justice 97 skrev: man nov 22, 2021 8:47 pm
Downlight skrev: man nov 22, 2021 7:33 pm La inn en kommentar under en sportsartikkel i VG om at det ikke var mye diskusjon på VGD på de temaene det var linket til i sportsartikkelen.
Kommentaren ble slettet av moderator.
Er det mulig....! :shock:
Nord-Korea og Kinatakter over det de driver med atm.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Nå har de foretatt enda en nedgradering. Er som å se en voksfigur smelte dette.

Skal du inn på feks "Fotball - Norsk" nå gjennom kompasset så er det 4 klikk for å komme dit. Men så har de lagt menyen ute til venstre, så det er jo egentlig ikke noe poeng med kompasset lengre? Hvis jeg skal tippe så er kompasset hjertebarnet som oyssol tviholder på.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

sexxes skrev: man nov 22, 2021 8:44 pm
Tror ikke Script bryr seg om respons. Til det er mye av det han skriver helt ut i tåka, og svarer heller ikke når noen en gang kommenterer. Er helt umulig å få noe fornuftig av han i forhold til mureriet.

Er jo mulig at de har kommet og tatt han med til den morsomme garden hvor livet er vakkert hele tiden.
Ho ho, hee hee, ha ha.
:lol: :lol:

Lezah

Legg inn av Lezah »

Script, Frode og Oyssol pluss et par retarderte svensker. Hvem vil ikke være med på den festen???

(Enda ikke fått et svar på hvorfor jeg er utestengt, stor humor)

startelver

Legg inn av startelver »

Downlight skrev: man nov 22, 2021 7:33 pm La inn en kommentar under en sportsartikkel i VG om at det ikke var mye diskusjon på VGD på de temaene det var linket til i sportsartikkelen.
Kommentaren ble slettet av moderator.
Driver Gavekort og Øystein med å redigere kommentarfeltene der også ?

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 444

Legg inn av Keva »

Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:

"Du har 19 uleste varsler på VGD
Korgutt svarte på Niconis ordlek - ellevte tråd
Er fortsatt Salonggevær som gjelder."

Korgutt svarte på Niconis ordlek - ellevte tråd
Salonggevær
________________________________
+ (18 tilsvarende meldinger, til dels svært gamle)

Og til slutt en link:

Gå til VGD
__________________________________

Dette gjelder jo helt sikkert flere - for de høye herrer har naturligvis registrert at jeg og andre ikke har postet der siden de første dagene etter raseringen, og nå slår panikken inn, når de får konsekvensene i fjeset - nemlig at folk har mistet interessen for dem og foretrekker et annet forum.

Dette er patetisk.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Keva skrev: ons des 01, 2021 1:51 pm Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:


Dette er patetisk.
Imens har jeg sendt 5 mailer eller noe og spurt om hvorfor jeg er utestengt (tror jeg, da). Fått ETT svar, etter første purring, og da lurte de på hva nicket mitt var. Deretter ingenting.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg fikk varsel i dag på epost om at jeg følger med på en VGD tråd, men jeg får jo ikke engang logget inn på VGD. Er jo sperret for meg.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Fått mail jeg og. Kjenner ingen nåde, de frekkasene. Avmeldte selvsagt med engang.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Keva skrev: ons des 01, 2021 1:51 pm Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:

"Du har 19 uleste varsler på VGD
Korgutt svarte på Niconis ordlek - ellevte tråd
Er fortsatt Salonggevær som gjelder."

Korgutt svarte på Niconis ordlek - ellevte tråd
Salonggevær
________________________________
+ (18 tilsvarende meldinger, til dels svært gamle)

Og til slutt en link:

Gå til VGD
__________________________________

Dette gjelder jo helt sikkert flere - for de høye herrer har naturligvis registrert at jeg og andre ikke har postet der siden de første dagene etter raseringen, og nå slår panikken inn, når de får konsekvensene i fjeset - nemlig at folk har mistet interessen for dem og foretrekker et annet forum.

Dette er patetisk.
Jeg fikk varsel om svar som Jhinx og Sapient-x har kommet med til hverandre.
Selv har jeg ikke deltatt i tråden i det hele tatt.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Luna_mendax skrev: ons des 01, 2021 5:20 pm
Keva skrev: ons des 01, 2021 1:51 pm Nå har de gudhjelpe meg begynt å sende e-post om varsler:

"Du har 19 uleste varsler på VGD
Korgutt svarte på Niconis ordlek - ellevte tråd
Er fortsatt Salonggevær som gjelder."

Korgutt svarte på Niconis ordlek - ellevte tråd
Salonggevær
________________________________
+ (18 tilsvarende meldinger, til dels svært gamle)

Og til slutt en link:

Gå til VGD
__________________________________

Dette gjelder jo helt sikkert flere - for de høye herrer har naturligvis registrert at jeg og andre ikke har postet der siden de første dagene etter raseringen, og nå slår panikken inn, når de får konsekvensene i fjeset - nemlig at folk har mistet interessen for dem og foretrekker et annet forum.

Dette er patetisk.
Jeg fikk varsel om svar som Jhinx og Sapient-x har kommet med til hverandre.
Selv har jeg ikke deltatt i tråden i det hele tatt.
Meningsløse greier. :cry:

joplina

Legg inn av joplina »

lsklars skrev: ons des 01, 2021 2:31 pm Fått mail jeg og. Kjenner ingen nåde, de frekkasene. Avmeldte selvsagt med engang.
***********
Hehe..jeg fikk også mail i går. Som fortalte at Perchi hadde svart på en av mine kommentarer.
Det må ha vært en gammel kommentar da jeg ikke har skrevet svar på noens innlegg etter den famøse raseringen av VGD.
Det lukter et snev desperasjon av slike mailer

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Hehe..VGDød.
Utrolig at de gidder å tviholde på det idiotiske konseptet sitt.
Jaja.. Olsson og vgd har da trygg jobb, da de må taste hele dagen for å holde forumet i live.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er helt tydelig at de er enormt stresset nå. 99% av forumet har rømt, og snart et halvt år senere selv etter å ha forsøkt å løfte aktiviteten på flere måter ligger VGD der brakk med noen få nutcases som er aktive.

Og er man stressa, ja da gjør man desperate ting. Som for eksempel å sende en mail til alle brukere for å se om noen kommer tilbake og er aktive.

Men FD med 300.000 innlegg på under 6 måneder har tatt knekken på VGD. Og ingen skal si at de ikke var advart. De fikk negative tilbakemeldinger fra Mod’ene (ikke de som ble importert fra Diskusjon som senior-Mods, og jeg mistenker at de ble hentet på grunn av at tilbakemeldingene og entusiasmen fra det eksisterende Mod-teamet var labre. Glemmer ikke Stormoens utbrudd der han sablet ned nye VGD med fynd og klem en uke før lansering) og ikke minst i trådene som omhandlet nytt forum der det haglet med bekymringer og negativ feedback.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg har også fått mail, hyggelig å bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Chromeback skrev: tor des 02, 2021 9:05 am Jeg har også fått mail, hyggelig å bli inkludert, selv om man fortsatt er blokket der inne 8-)
Har ikke fått det engang, jeg! Tror jeg er folkefiende nummer 1 sammen med noen av de andre 😂

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Dette forumet er uansett mye bedre enn VGD var de siste årene. Og ikke minst er det fint å ha et forum som ikke stenger kl 23 om kvelden!

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»