Er VGD stengt permanent..?

Låst
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av seriemester2013 »

Luna_mendax skrev: man nov 28, 2022 10:48 pm
Ljot skrev: man nov 28, 2022 4:41 pm
Saliph skrev: man nov 28, 2022 4:33 pm
Haha! Hvem var det igjen? Link?
Nr-11 og tråden som het noe slikt som ‘Vi følger rettssaken i Kongo’. Den var et kunstverk.
Der fant jeg den. :D
Fra side 8 og utover:
https://vgd.no/t/Backstage/1506779/repl ... est&page=1
Fantastisk lesing, mimrer tilbake til Exo/Comeback Kid

storpeder

Legg inn av storpeder »

Tragisk om de faktisk skal fjerne alle historiske tråder/innlegg. Mye bra som bør bevares for ettertiden/

Tenk at det om to uker er 20-årsjubileum for f.eks denne:

https://vgd.no/t/Fotball-Premier-League ... sley-brown

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Luna_mendax skrev: man nov 28, 2022 10:48 pm
Ljot skrev: man nov 28, 2022 4:41 pm
Saliph skrev: man nov 28, 2022 4:33 pm
Haha! Hvem var det igjen? Link?
Nr-11 og tråden som het noe slikt som ‘Vi følger rettssaken i Kongo’. Den var et kunstverk.
Der fant jeg den. :D
Fra side 8 og utover:
https://vgd.no/t/Backstage/1506779/repl ... est&page=1
Dæven, det vil jo ingen ende ta. Hvilke flere nick gikk han der under?

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

seriemester2013 skrev: man nov 28, 2022 11:55 pm
Luna_mendax skrev: man nov 28, 2022 10:48 pm
Ljot skrev: man nov 28, 2022 4:41 pm
Nr-11 og tråden som het noe slikt som ‘Vi følger rettssaken i Kongo’. Den var et kunstverk.
Der fant jeg den. :D
Fra side 8 og utover:
https://vgd.no/t/Backstage/1506779/repl ... est&page=1
Fantastisk lesing, mimrer tilbake til Exo/Comeback Kid
Hva da?

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Jeg må fortsatt le av hvordan de klarte å rasere VGD. Litt som om gjengen i Tangerudbakken skulle bygget et passasjerfly.

SanctusUnum

Legg inn av SanctusUnum »

Sent til gravølet her, men jeg må bare helt ærlig si HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!

Lezah

Legg inn av Lezah »

lsklars skrev: man nov 28, 2022 10:08 pm Pumatråden og Nr11 sin rundreise gjennom Kongo etterfulgt av Andropov sin filleristing av nr11 står igjen som høydepunktene i vgd sin historie.
Og det meste Geers opplevde av personlige triumfer, det være seg tipping, FPL, FIFA, eiendomsmegler-karrieren, pendling mellom fotballkamper som trosset både tid, rom og flyruter, men lot ham sitte på Ethiad blant annet og skrive på VGD. Sukk, for en gud.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wesley Brown og argentineren Forland glemmes aldri, seff.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:36 am Wesley Brown og argentineren Forland glemmes aldri, seff.
Legg til bunnflaten og Svalbard på den listen. Jeg har god hukommelse. Og dette er ikke ikke skryt, kun fakta, Lezah.

kibby

Legg inn av kibby »

Gaute65 skrev: man nov 28, 2022 3:42 pm VGD legges ned fra 2/12-22
VGD.no stenger
Det er krevende tider, og de har dessverre også truffet VGD.no. Vi er, i likhet med andre aktører, preget av den makroøkonomiske situasjonen i samfunnet. VGD har opplevd en god vekst de siste årene, men det har dessverre ikke vært nok for å dekke kostnadene. Når alt kom til alt så betyr det at vi nå dessverre må legge ned tjenesten.

Vi har valgt å holde forumet åpen for skriving på dagtid, frem til tirsdag kveld 29. november. Da vil forumet stenge for skriving av nye innlegg, men det er fortsatt åpent for lesning. 2. desember vil forumet slås av. All brukerdata vil bli slettet av personvernshensyn.
https://vgd.no/info/vgd-stenger
Karma is a bitch :lol:

Samtidig er det litt trist. Jeg snublet tilfeldigvis over forumet i november 2001, og ble helt til sommeren 2021... Mye rart, men samtidig også mange timer spent, og mange gode minner. RIP (igjen).

Lezah

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 10:37 am
Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:36 am Wesley Brown og argentineren Forland glemmes aldri, seff.
Legg til bunnflaten og Svalbard på den listen. Jeg har god hukommelse. Og dette er ikke ikke skryt, kun fakta, Lezah.
Ikke sikkert.

Bunnflata var enorm. Hva var greia med Svalbard igjen? Noe om at det ikke var norsk? (Det er jeg sikker på var en greie, men muligens vært mye lurt som har vært hevdet om denne oasen)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:47 am
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 10:37 am
Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:36 am Wesley Brown og argentineren Forland glemmes aldri, seff.
Legg til bunnflaten og Svalbard på den listen. Jeg har god hukommelse. Og dette er ikke ikke skryt, kun fakta, Lezah.
Ikke sikkert.

Bunnflata var enorm. Hva var greia med Svalbard igjen? Noe om at det ikke var norsk? (Det er jeg sikker på var en greie, men muligens vært mye lurt som har vært hevdet om denne oasen)
Tipper de er en gjeng med fasanister, alle sammen!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg var ikke så lenge på VGD (registrerte meg i 1.desember 2016, ble 35 600 innlegg) og fant fort ut at TV-forumet var noe for meg
Mye humor i diverse Farmen-tråder men også mye gode filmtips i Film-forumet.
Men det er ikke mulig å redde dette vraket, la det synke og forbli et minne.

Det er veldig godt vi har FD, tusen takk til @4pLaY igjen og god bedring, sjef!
Sist redigert av Elgen den tir nov 29, 2022 11:06 am, redigert 1 gang totalt.

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: tir nov 29, 2022 10:46 am Karma is a bitch :lol:

Samtidig er det litt trist. Jeg snublet tilfeldigvis over forumet i november 2001, og ble helt til sommeren 2021... Mye rart, men samtidig også mange timer spent, og mange gode minner. RIP (igjen).
kibby på VGD: 8.november 2001 - 16.juli 2021 (39 040 innlegg)

RIP VGD (for 2. gang)

Takk og lov for FD ❤️

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

For de som ønsker å mimre over noen av de helt sinnssvake innleggene på VGD, så kan jeg tipse om at vår alles kjære City-venn har skrevet et ellevilt innlegg i Sportvaskings-tråden. Om det er en slags hyllest til gode gamle VGD vites ikke, men jeg ble i hvert fall kastet tilbake til 2008. Litt lenger ned på siden:

viewtopic.php?t=4299&start=440

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Jeg har snakket med en Journalist og skal prøve å skvise inn et intervju med han i morgen før de skal inn i ryggen min og ta noen prøver.

Hvis noen har noe bra jeg bør ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

4pLaY skrev: tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prøve å skvise inn et intervju med han i morgen før de skal inn i ryggen min og ta noen prøver.

Hvis noen har noe bra jeg bør ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
@SirJames har jo forsøkt seg i en annen intervj kanskje høre med ham?

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Branneren skrev: man nov 28, 2022 8:07 pm RIP in peace VGD!! Long time no see!!

(Ser noen kjente fra good old gamledager her...
Kjekt å se deg her, flott at du fant veien. :)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:47 am
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 10:37 am
Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:36 am Wesley Brown og argentineren Forland glemmes aldri, seff.
Legg til bunnflaten og Svalbard på den listen. Jeg har god hukommelse. Og dette er ikke ikke skryt, kun fakta, Lezah.
Ikke sikkert.

Bunnflata var enorm. Hva var greia med Svalbard igjen? Noe om at det ikke var norsk? (Det er jeg sikker på var en greie, men muligens vært mye lurt som har vært hevdet om denne oasen)
Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

4pLaY skrev: tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prøve å skvise inn et intervju med han i morgen før de skal inn i ryggen min og ta noen prøver.

Hvis noen har noe bra jeg bør ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
Jeg ville i hvert fall holdt det saklig, brukt tallene vi har tilgjengelig og ikke fremstått som sutrete - sier ikke at du eller andre gjør det, men det kan fort fremstå slikt om man fokuserer for mye på oyssol og klovnegjengen. Greit å ha noen talepunkter klare også så man ikke ender opp som han klovnen her fra reddit: https://www.theguardian.com/global/2022 ... -interview

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm
Lezah skrev: tir nov 29, 2022 10:47 am
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 10:37 am

Legg til bunnflaten og Svalbard på den listen. Jeg har god hukommelse. Og dette er ikke ikke skryt, kun fakta, Lezah.
Ikke sikkert.

Bunnflata var enorm. Hva var greia med Svalbard igjen? Noe om at det ikke var norsk? (Det er jeg sikker på var en greie, men muligens vært mye lurt som har vært hevdet om denne oasen)
Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Var det han som hadde sønnen sin på forumet også, og så truet de folk med bank eller noe sånt?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

missChance skrev: tir nov 29, 2022 12:39 pm
Var det han som hadde sønnen sin på forumet også, og så truet de folk med bank eller noe sånt?
Stemmer. Det var en helt sinnsyk periode det der. Var vel ikke lenge etter det at Old_School meldte at han ville banke opp noen debattanter også.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm
Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Haha, fy fader. Mye artig som forsvinner med vgd, og sikkert noen som priser seg lykkelige over akkurat det.

Lezah

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Makes sense. Roald vil jeg tro mener Ukraina er russisk også, så geografi er det fullt mulig å havne i klinsj over hvis man slår av noen timer med ham.

Fyren er trivelig i real life og han er en fin fyr, bare så det er sagt.

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Det er faktisk krise hvis alt dette går tapt. Det er så utrolig mye gull fra disse gamle trådene. Tråden om 22.07 er i tillegg også historisk viktig. Den er et unikt vindu inn mot en av de mest markante dagene i vår nyere historie, hvis den blir slettet vil jeg faktisk sammenligne det med å brenne opp dagboknotatene til en person som opplevde 09.04.40. (fiktivt eksempel satt til side)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 12:51 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Makes sense. Roald vil jeg tro mener Ukraina er russisk også, så geografi er det fullt mulig å havne i klinsj over hvis man slår av noen timer med ham.

Fyren er trivelig i real life og han er en fin fyr, bare så det er sagt.
Hvordan kan noen være trivelige og fin fyr hvis de mener at Ukraina er russisk?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ulempen med denne såkalte oppgradering førte jo til at 10000vis av tråder ble maltraktert

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 12:51 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Makes sense. Roald vil jeg tro mener Ukraina er russisk også, så geografi er det fullt mulig å havne i klinsj over hvis man slår av noen timer med ham.

Fyren er trivelig i real life og han er en fin fyr, bare så det er sagt.
Haha! Ja, det er godt mulig, men låste seg fullstendig i enkelte diskusjoner på vgd i hvert fall. Så hjelper det kanskje ikke at man har folk som JL og Phil på den andre siden av bordet, de var jo ikke akkurat diplomatiske englebarn.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

PowersIave skrev: tir nov 29, 2022 12:49 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm
Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Haha, fy fader. Mye artig som forsvinner med vgd, og sikkert noen som priser seg lykkelige over akkurat det.
Kent gleder seg


Han hadde masse blemmer

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: tir nov 29, 2022 12:54 pm
Lezah skrev: tir nov 29, 2022 12:51 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:25 pm Ja, finner ikke tråden, men det var en full krangel om Svalbard er en del av Norge eller ikke med Roald på den ene siden og resten av forumet på den andre (inkludert JL og Phil#1). Her er en tråd Abelsborg opprettet i kjølvannet av diskusjonen i hvert fall: https://vgd.no/t/VG-Debatt/1601481-er-m ... -debattant
Makes sense. Roald vil jeg tro mener Ukraina er russisk også, så geografi er det fullt mulig å havne i klinsj over hvis man slår av noen timer med ham.

Fyren er trivelig i real life og han er en fin fyr, bare så det er sagt.
Hvordan kan noen være trivelige og fin fyr hvis de mener at Ukraina er russisk?
Nå var det mest en antakelse/overdrivelse av en antakelse, da fyren er ganske vennlig innstilt til våre naboer i øst. Jeg er sykt uenig i mye politisk han står for, men sånn er det når han tross alt er kommunist. Mange år siden jeg har snakket med ham.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»