Er VGD stengt permanent..?

Låst
startelver

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av startelver »

VG selger diskusjon.no til Egmont, samme som driver Kvinneguiden!

https://journalisten.no/vg-selger-diskusjonno/547717
Sist redigert av startelver den fre des 02, 2022 2:30 pm, redigert 1 gang totalt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »


startelver

Legg inn av startelver »

Jeg var først!

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »


Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Egmont kjøper Diskusjon.no https://journalisten.no/vg-selger-diskusjonno/547717

Kan ikke tenke meg at VG fikk igjen noe i nærheten av det dem ga. For øvrig morsomt at Egmont skryter av 500 000 brukere når 99,99% er inaktive.

startelver

Legg inn av startelver »

"I 2020 bestemte VG seg for å kjøpe debattforumet Diskusjon.no fra Teknisk Ukeblad Media. VG Debatt og Diskusjon.no ble slått sammen under det nye datterselskapet Maximo AS, og VG sitt ønske er å legge til rette for «neste generasjons diskusjonsarena», ifølge avisens redaksjonelle årsrapport.

Sommeren 2021 så en ny versjon av VG Debatt, VGD, dagens lys. Men den nye versjonen slo ikke an. I januar i år kunne Journalisten avsløre at nylanseringen av forumet hadde ført til brukerflukt."

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

startelver skrev: fre des 02, 2022 2:30 pm Jeg var først!
Ja med 1 sekund :D

Journalisten.no har virkelig fått noe å skrive om med alt som skjer rundt VGD og dsikusjon

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Xpoolman skrev: fre des 02, 2022 1:59 pm Full krig om det har vært lov å nevne Fridiskusjon eller ikke inne på Diskusjon nå
https://www.diskusjon.no/topic/1930978- ... t-26544253
Fiffig denne her:

Bilde

Hvorfor lyver de om noe som er så enkelt å sjekke ut? Søker man opp diskusjon eller diskusjon.no er dette resultatet man får opp:

Bilde

Queenie

Legg inn av Queenie »

Kvinneguiden vol.2, gratulerer mods.

500 000 brukere 🤣🤣🤣

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Chromeback skrev: fre des 02, 2022 2:33 pm
Xpoolman skrev: fre des 02, 2022 1:59 pm Full krig om det har vært lov å nevne Fridiskusjon eller ikke inne på Diskusjon nå
https://www.diskusjon.no/topic/1930978- ... t-26544253
Fiffig denne her:

[

Hvorfor lyver de om noe som er så enkelt å sjekke ut? Søker man opp diskusjon eller diskusjon.no er dette resultatet man får opp:

Lurte på akkurat det samme. Hvis noen har tilgang, så avslør ham.

startelver

Legg inn av startelver »

Gavekort har våknet igjen ser jeg, moderatorteamet blir nok med over til Egmont.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »


Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

"Veldig godt å endelig kunne lette på sløret", når det var en vanlig bruker som linket til nyheten.. En spesiell vinkling. Hvis ikke det vanlige medlemmet hadde grepet inn, hadde de vel ikke sagt noe selv. Men ta æren for å gi nyheten, kan de.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Soteria skrev: fre des 02, 2022 3:18 pm "Veldig godt å endelig kunne lette på sløret", når det var en vanlig bruker som linket til nyheten.. En spesiell vinkling. Hvis ikke det vanlige medlemmet hadde grepet inn, hadde de vel ikke sagt noe selv. Men ta æren for å gi nyheten, kan de.
Mildt sag merkelig å skrive noe slikt ja

Queenie

Legg inn av Queenie »

Soteria skrev: fre des 02, 2022 3:18 pm "Veldig godt å endelig kunne lette på sløret", når det var en vanlig bruker som linket til nyheten.. En spesiell vinkling. Hvis ikke det vanlige medlemmet hadde grepet inn, hadde de vel ikke sagt noe selv. Men ta æren for å gi nyheten, kan de.
🤣🤣🤣

startelver

Legg inn av startelver »

Alle disse moddene , hvor kommer de fra ? Blindern ? Er det en sånn hemmelig gutteklubb ?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Soteria skrev: fre des 02, 2022 3:18 pm "Veldig godt å endelig kunne lette på sløret", når det var en vanlig bruker som linket til nyheten.. En spesiell vinkling. Hvis ikke det vanlige medlemmet hadde grepet inn, hadde de vel ikke sagt noe selv. Men ta æren for å gi nyheten, kan de.
Det er Omnia som stod bak det ja, ikke overrasket.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Det som skjedde med VGD handler ikke om fornying vs. å ta vare på den harde kjernen, men om å la totalt inkompetente mennesker med vesentlige personlige mangler lede et millionprosjekt uten styring.

Hvis jeg skal totalrenovere huset mitt og hyrer inn en gjeng amatører som jeg visste hadde satt opp et fint gjerde i nabolaget og det hele ender med at huset må rives, så er ikke spørsmålet om det var riktig å renovere eller ikke. Men om det var riktig å sette amatører på oppgaven.

Man kan forresten klare seg selv om man mangler kompetanse, men når du matcher inkompetanse med arroganse, oppblåst selvbilde, maktkåthet og uærlighet av en annen verden, så går det i alle fall til helvete.

Gjengen som styrte "nye VGD" fremstod på alle måter som en gjeng 14-15-åringer som drev en ungdomsbedrift. Derfor skar det seg.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: fre des 02, 2022 1:49 pm Men ditt andre favorittlag Molde, de slipper unna? Jeg husker en ung Tjaaaaaaaaaaaaaaah, som med friskt mot gikk etter toppen av tabellen uansett hvem det var.
Du må også huske på at Brann faktisk har vunnet omtrent alt de har spilt i år. Vanskelig å mønstre like mye oppgulp da.

Regner med at dette ordner seg ganske greit til neste år også, hehe.

startelver

Legg inn av startelver »

Øystein Solaas er ihvertfall tilbake på NAV nå.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Solvgutt1 skrev: fre des 02, 2022 3:38 pm Det som skjedde med VGD handler ikke om fornying vs. å ta vare på den harde kjernen, men om å la totalt inkompetente mennesker med vesentlige personlige mangler lede et millionprosjekt uten styring.

Hvis jeg skal totalrenovere huset mitt og hyrer inn en gjeng amatører som jeg visste hadde satt opp et fint gjerde i nabolaget og det hele ender med at huset må rives, så er ikke spørsmålet om det var riktig å renovere eller ikke. Men om det var riktig å sette amatører på oppgaven.

Man kan forresten klare seg selv om man mangler kompetanse, men når du matcher inkompetanse med arroganse, oppblåst selvbilde, maktkåthet og uærlighet av en annen verden, så går det i alle fall til helvete.

Gjengen som styrte "nye VGD" fremstod på alle måter som en gjeng 14-15-åringer som drev en ungdomsbedrift. Derfor skar det seg.
Tror jeg skal skrive ut dette innlegget og henge det på veggen. Mangler litt kunst her

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Justice 97 skrev: fre des 02, 2022 3:40 pm Vanskelig å si hvor man finner så mange løgnere som konstruerer regelbrudd for å kunne gi folk øksa.
De velger medlemmer som er politisk korrekte, det er sikkert. Og som alltid er takknemlige for moderatorcrewets avgjørelser? Dessuten kanskje hotties som de kan hjelpe med vaktmestertjenester? Ble kontaktet av en som kalte seg "alex the mod" der inne, som etterhvert spurte om jeg kunne sende et bikinibilde. Ble ikke til at jeg sendte noe. Først i ettertid skjønte jeg at mod må ha betydd moderator.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Soteria skrev: fre des 02, 2022 3:18 pm "Veldig godt å endelig kunne lette på sløret", når det var en vanlig bruker som linket til nyheten.. En spesiell vinkling. Hvis ikke det vanlige medlemmet hadde grepet inn, hadde de vel ikke sagt noe selv. Men ta æren for å gi nyheten, kan de.
Kanskje de er skaprussere?

Jeje.. det var de timene av livet visket vekk.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ale skrev: fre des 02, 2022 2:48 pm Fyr i teltet på diskusjon.no. Herlig underholdning.
Å?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Xpoolman skrev: fre des 02, 2022 1:59 pm Full krig om det har vært lov å nevne Fridiskusjon eller ikke inne på Diskusjon nå
https://www.diskusjon.no/topic/1930978- ... t-26544253
Jeg kommenterte en bruker som omtalte at han hadde vært innom forumet og syntes det var litt for mye trolling her. Jeg avkreftet dette og ønsket brukeren på diskusjon.no velkommen til forumet. Fridiskusjon.no ble ikke nevnt. Likevel blir altså posten fjernet. Dæven for en moderering!

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

GiPazzini_85 skrev: fre des 02, 2022 4:53 pm
Xpoolman skrev: fre des 02, 2022 1:59 pm Full krig om det har vært lov å nevne Fridiskusjon eller ikke inne på Diskusjon nå
https://www.diskusjon.no/topic/1930978- ... t-26544253
Jeg kommenterte en bruker som omtalte at han hadde vært innom forumet og syntes det var litt for mye trolling her. Jeg avkreftet dette og ønsket brukeren på diskusjon.no velkommen til forumet. Fridiskusjon.no ble ikke nevnt. Likevel blir altså posten fjernet. Dæven for en moderering!
Ja jeg ser det :)

Jeg skrev en kommentar i bunnen av tråden så nå blir jeg vel utestengt tenker jeg :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

"Fane" nå på diskusjon om ny eier

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Kan forøvrig bekrefte at toleransen på diskusjon.nos Discord er like stor som på selve forumet. Ble kastet raskt ut derifra også...

Jeg spurte om hvorfor folk var så deppa og om det var noe i ryktene om at diskusjon.no skulle legges ned.

Dermed var det rett ut :D :D :D

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

GiPazzini_85 skrev: fre des 02, 2022 4:53 pm
Xpoolman skrev: fre des 02, 2022 1:59 pm Full krig om det har vært lov å nevne Fridiskusjon eller ikke inne på Diskusjon nå
https://www.diskusjon.no/topic/1930978- ... t-26544253
Jeg kommenterte en bruker som omtalte at han hadde vært innom forumet og syntes det var litt for mye trolling her. Jeg avkreftet dette og ønsket brukeren på diskusjon.no velkommen til forumet. Fridiskusjon.no ble ikke nevnt. Likevel blir altså posten fjernet. Dæven for en moderering!
Nja, synes ihvertfall at en del mener at andre troller når de har en annen mening.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Justice 97 skrev: fre des 02, 2022 5:08 pm
Elgen skrev: fre des 02, 2022 5:05 pm "Fane" nå på diskusjon om ny eier
Håper oppkjøpet har like stor suksess som når Schibsted kjøpte det innavla greiene.
:D :D
Innavla er faktisk meget dekkende

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»