Er VGD stengt permanent..?

Låst
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av kytec »

Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:17 pm
missChance skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm
Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:06 pm

Har du en link til dette?
https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en ... =925268399
FANTASTISK. Nå ble det julaften, bursdag og 17.mai samtidig her i huset.
Helt forbanna deilig!

Håper 4pLaY har fått med seg denne, tidenes skalp!

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Kanskje de kommer opp med en kopi av denne siden, slik den er en kopi av deres tidligere side. Kanskje med noe fancy nye greier slik at den blir mer attraktiv. Hva skjer da? Bytter vi alle over igjen?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 4:14 pm Kanskje de kommer opp med en kopi av denne siden, slik den er en kopi av deres tidligere side. Kanskje med noe fancy nye greier slik at den blir mer attraktiv. Hva skjer da? Bytter vi alle over igjen?
Ja, da bytter vi over igjen. Du kan starte, så kommer vi andre etter.

Helt sant, vi lover.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Tjaaah skrev: fre nov 25, 2022 4:18 pm
B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 4:14 pm Kanskje de kommer opp med en kopi av denne siden, slik den er en kopi av deres tidligere side. Kanskje med noe fancy nye greier slik at den blir mer attraktiv. Hva skjer da? Bytter vi alle over igjen?
Ja, da bytter vi over igjen. Du kan starte, så kommer vi andre etter.

Helt sant, vi lover.
:lol:

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Tjaaah skrev: fre nov 25, 2022 4:18 pm
B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 4:14 pm Kanskje de kommer opp med en kopi av denne siden, slik den er en kopi av deres tidligere side. Kanskje med noe fancy nye greier slik at den blir mer attraktiv. Hva skjer da? Bytter vi alle over igjen?
Ja, da bytter vi over igjen. Du kan starte, så kommer vi andre etter.

Helt sant, vi lover.
Du er like morsom som Atle Antonsen. :(

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 4:26 pm Du er like morsom som Atle Antonsen. :(
Edru, eller full Atle?

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Ikke bare det. De kan kanskje børste støv av Tore Neset og få ham til kjøre korrektur på den nye "Reddit-bloggen" til Frode og katten.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:12 pm
PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Blir Villa champagne brus i dag.
Jeg slår til med en Brigg.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

oddvar_kjempebra skrev: fre nov 25, 2022 4:51 pm
stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:12 pm
PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Blir Villa champagne brus i dag.
Jeg slår til med en Brigg.
Hehehe, får man Brigg i butikken enda?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

hadde nesten glemt av VGD

Frode57 totaldominerer forumet

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tjaaah skrev: fre nov 25, 2022 4:39 pm
B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 4:26 pm Du er like morsom som Atle Antonsen. :(
Edru, eller full Atle?
Du er jo forumets moralske vekter, så du må jo være edru.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

kytec skrev: fre nov 25, 2022 4:06 pm
Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:17 pm
FANTASTISK. Nå ble det julaften, bursdag og 17.mai samtidig her i huset.
Helt forbanna deilig!

Håper 4pLaY har fått med seg denne, tidenes skalp!
I tillegg til 4pLaY som selvsagt fortjener mye ære for at ting ble som de ble er det flere som ofte blir glemt.

Jeg tror AxelRudi hadde mer enn en finger med i spillet under migrasjonen til FD. Og flere også.

Jeg hadde dialog med en del som tok litt lederrollen inne på Discord hele veien. Og de har blitt litt glemt av mengden her inne. Så jeg er ikke ute etter å ta fra 4pLaY noe som helst, men tenker at alle som bidro tungt de dagene der burde huskes.

Var ikke alle jeg orket å snakke med inne på discord, det var jo en del som la skylden på oss moderatorer og som ville dyppe oss i tjære og fjær og det som verre var. Så jeg husker jeg var der under et alias for ikke å bli kjeppjaget. Følte meg som en spion. Men det var viktig for meg å fortelle noen av de jeg hadde knyttet bånd til gjennom mange år på VGDat jeg ikke var den judasen mange fremstilte oss som. Lite visste jo de om at vi gjorde opprør på vår Slackkanal.

Husker spesielt raseriet til Stormoen. Om dere mislikte de nye mod'ene, tenk på oss som opplevde at de kom inn og behandlet oss som usiviliserte tullinger og skulle fortelle oss hvordan moderering skulle gjøres. Det var rimelig greit kok der inne. Angrer på at jeg slettet Slack i raseri, for det var en del legendariske dialoger der. Den ene nye moden sendte bilder av kattene sine for å roe oss ned, det hjalp absolutt ikke.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

HERREN SVINGER SITT RETTFERDIGE SVERD!

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »


SirJames

Legg inn av SirJames »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 5:09 pm
kytec skrev: fre nov 25, 2022 4:06 pm
Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:17 pm

FANTASTISK. Nå ble det julaften, bursdag og 17.mai samtidig her i huset.
Helt forbanna deilig!

Håper 4pLaY har fått med seg denne, tidenes skalp!
I tillegg til 4pLaY som selvsagt fortjener mye ære for at ting ble som de ble er det flere som ofte blir glemt.

Jeg tror AxelRudi hadde mer enn en finger med i spillet under migrasjonen til FD. Og flere også.

Jeg hadde dialog med en del som tok litt lederrollen inne på Discord hele veien. Og de har blitt litt glemt av mengden her inne. Så jeg er ikke ute etter å ta fra 4pLaY noe som helst, men tenker at alle som bidro tungt de dagene der burde huskes.

Var ikke alle jeg orket å snakke med inne på discord, det var jo en del som la skylden på oss moderatorer og som ville dyppe oss i tjære og fjær og det som verre var. Så jeg husker jeg var der under et alias for ikke å bli kjeppjaget. Følte meg som en spion. Men det var viktig for meg å fortelle noen av de jeg hadde knyttet bånd til gjennom mange år på VGDat jeg ikke var den judasen mange fremstilte oss som. Lite visste jo de om at vi gjorde opprør på vår Slackkanal.

Husker spesielt raseriet til Stormoen. Om dere mislikte de nye mod'ene, tenk på oss som opplevde at de kom inn og behandlet oss som usiviliserte tullinger og skulle fortelle oss hvordan moderering skulle gjøres. Det var rimelig greit kok der inne. Angrer på at jeg slettet Slack i raseri, for det var en del legendariske dialoger der. Den ene nye moden sendte bilder av kattene sine for å roe oss ned, det hjalp absolutt ikke.
Hehe, ja, det var helt utrolig hvor nedlatende de behandlet oss. Bra vi forlot Mod-skipet i samlet flokk.

Ljot

Legg inn av Ljot »

Siden ikke engang IP-banningen til VGD virker lengre spanderte jeg faktisk på meg et par minutters klikk og let der inne. Her er et stemningsbilde.

Bilde

lsklars

Legg inn av lsklars »

Lol, nice Try VGFraud.

Well spent money.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

SirJames skrev: fre nov 25, 2022 6:34 pm
PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 5:09 pm
kytec skrev: fre nov 25, 2022 4:06 pm

Helt forbanna deilig!

Håper 4pLaY har fått med seg denne, tidenes skalp!
I tillegg til 4pLaY som selvsagt fortjener mye ære for at ting ble som de ble er det flere som ofte blir glemt.

Jeg tror AxelRudi hadde mer enn en finger med i spillet under migrasjonen til FD. Og flere også.

Jeg hadde dialog med en del som tok litt lederrollen inne på Discord hele veien. Og de har blitt litt glemt av mengden her inne. Så jeg er ikke ute etter å ta fra 4pLaY noe som helst, men tenker at alle som bidro tungt de dagene der burde huskes.

Var ikke alle jeg orket å snakke med inne på discord, det var jo en del som la skylden på oss moderatorer og som ville dyppe oss i tjære og fjær og det som verre var. Så jeg husker jeg var der under et alias for ikke å bli kjeppjaget. Følte meg som en spion. Men det var viktig for meg å fortelle noen av de jeg hadde knyttet bånd til gjennom mange år på VGDat jeg ikke var den judasen mange fremstilte oss som. Lite visste jo de om at vi gjorde opprør på vår Slackkanal.

Husker spesielt raseriet til Stormoen. Om dere mislikte de nye mod'ene, tenk på oss som opplevde at de kom inn og behandlet oss som usiviliserte tullinger og skulle fortelle oss hvordan moderering skulle gjøres. Det var rimelig greit kok der inne. Angrer på at jeg slettet Slack i raseri, for det var en del legendariske dialoger der. Den ene nye moden sendte bilder av kattene sine for å roe oss ned, det hjalp absolutt ikke.
Hehe, ja, det var helt utrolig hvor nedlatende de behandlet oss. Bra vi forlot Mod-skipet i samlet flokk.
De sa vel rett ut at de som Diskusjon.no- moderatorer så ned på VGDs brukere. Vi var litt annenrangs. Berm.

Ja jeg husker godt de minuttene der vi «sa opp». Vi hadde bestemt oss for å gi de over oss et siste forsøk på å revurdere. Men det var en slengkommentar som kom som gjorde at vi innså at det forsøket ville vært fånyttes. Da var det en kjapp teambeslutning som kan oppsummeres slik:

Bilde

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Kan de som har vært bannet logge inn også, eller er det bare mulig å kikke?

Ser at lok1s innlegg ikke er fjernet ennå.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Vil diskusjon.no også forsvinne?

Ljot

Legg inn av Ljot »

missChance skrev: fre nov 25, 2022 6:53 pm Kan de som har vært bannet logge inn også, eller er det bare mulig å kikke?

Ser at lok1s innlegg ikke er fjernet ennå.
Logget inn og fikk streng beskjed - siden ble ikke funnet. Så nå kan jeg ikke logge ut igjen. Kvalitet.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ljot skrev: fre nov 25, 2022 6:58 pm
missChance skrev: fre nov 25, 2022 6:53 pm Kan de som har vært bannet logge inn også, eller er det bare mulig å kikke?

Ser at lok1s innlegg ikke er fjernet ennå.
Logget inn og fikk streng beskjed - siden ble ikke funnet. Så nå kan jeg ikke logge ut igjen. Kvalitet.
Groundhog day på VGD.

Det ultimate mareritt.


Minner meg om en sang fra The Eagles. Hotel Maximo.

«You can log in, but you can never leave».
Sist redigert av PapaSmurf den fre nov 25, 2022 7:02 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Ljot skrev: fre nov 25, 2022 6:58 pm
missChance skrev: fre nov 25, 2022 6:53 pm Kan de som har vært bannet logge inn også, eller er det bare mulig å kikke?

Ser at lok1s innlegg ikke er fjernet ennå.
Logget inn og fikk streng beskjed - siden ble ikke funnet. Så nå kan jeg ikke logge ut igjen. Kvalitet.
Altså fortsatt "utestengt" for det er hva man får da, jeg fikk beskjed om å fylle inn telefonnummer og regge meg på nytt når jeg prøvde :D siden jeg ba om sletting av kontoen min.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ljot skrev: fre nov 25, 2022 6:58 pm
missChance skrev: fre nov 25, 2022 6:53 pm Kan de som har vært bannet logge inn også, eller er det bare mulig å kikke?

Ser at lok1s innlegg ikke er fjernet ennå.
Logget inn og fikk streng beskjed - siden ble ikke funnet. Så nå kan jeg ikke logge ut igjen. Kvalitet.
Ah, samme som det har vært med meg tidligere. Jeg er permanent bannet, regner jeg med, men jeg fikk aldri se meldingen 😂

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

AxelRudi skrev: fre nov 25, 2022 3:24 pm
InsVerderben skrev: fre nov 25, 2022 2:21 pm Betyr dette i praksis at det b.la. kan forventes inn en rekke nye brukere her på forumet?
Nei dessverre. Hvem skulle det vært? De liksombrukerne de lagde for å kommunisere med Frode? 😅

Jeg kan forsikre om at gavekort og omnia vil bli nektet inngang i døren.

Edit: Hvis diskusjon ryker, så kommer det jo kanskje noen. Men VGD er jo blankt.
Vel, savner visse fra VGD her inne og da de med en karakteristisk og kjent måte å skrive på som kan kalles poetisk/dyptgående, profelaktiske og samtidig underholdende!
Savner de...!

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Er opprettet en tråd på diskusjon.no om dette. Skrev et innlegg, men er nå slettet ser jeg. Dette skrev jeg:
Herlig! Håper VGD også lider en smertefull død.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

AxelRudi skrev: fre nov 25, 2022 3:24 pm
InsVerderben skrev: fre nov 25, 2022 2:21 pm Betyr dette i praksis at det b.la. kan forventes inn en rekke nye brukere her på forumet?
Nei dessverre. Hvem skulle det vært? De liksombrukerne de lagde for å kommunisere med Frode? 😅

Jeg kan forsikre om at gavekort og omnia vil bli nektet inngang i døren.

Edit: Hvis diskusjon ryker, så kommer det jo kanskje noen. Men VGD er jo blankt.
Da er det bare her og Kvinneguiden igjen som er aktive på daglig basis.

Vet hvem jeg ville valgt var jeg fra diskusjon og hadde valget mellom sure, nedlatende soccermoms og meme-verdige FD..

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Fantastiske nyheter på en mørk novemberkveld. Skal ta med en whisky i kveld for å feire. Ønsker Solaas alt mulig vondt i karrieren fremover!

Bilde

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Håper Solaas får diare av tacoen i kveld.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Ser at det var jo et heleid Schibsted selskap, så det betyr nok bare at de omorganiserer og ikke nødvendigvis at VGD er historie. Men det fornuftigste hadde nok vært å bare dra ut pluggen.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»