Er VGD stengt permanent..?

Låst
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av Tjaaah »

Korgutt skrev: tir nov 29, 2022 7:39 pm Det mangler kart. Og navigering med kompass uten kart er dødfødt.
Ikke hvis vi bruker det moralske kompasset...

trønderen

Legg inn av trønderen »

TrondLFC skrev: tir nov 29, 2022 7:14 pm Noen som husket Mancitypower eller hva det var ?
Var det ikke han som mente at City hadde maksimalt uflaks hele tiden?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

trønderen skrev: tir nov 29, 2022 8:52 pm
TrondLFC skrev: tir nov 29, 2022 7:14 pm Noen som husket Mancitypower eller hva det var ?
Var det ikke han som mente at City hadde maksimalt uflaks hele tiden?
Jo pluss at innleggene var veldig usammenhengende. Kan godt hende at han bare drev gjøn, men det var litt av noen innlegg ja.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Savner Riise_Best

Cabal

Legg inn av Cabal »

Luna_mendax skrev: tir nov 29, 2022 7:31 pm
Cabal skrev: tir nov 29, 2022 4:16 pm Nemmen, skal vgd skrus av? Kjipern for alle de som bruker det.

Husker spesielt hvor moro det var med Premotus (mener jeg han kalte seg) sin tråd/innlegg om rullett.
Var det denne? :lol:
https://vgd.no/t/Tipping-Odds-Spill-og- ... a-roulette
Haha, ja 😀

SirJames

Legg inn av SirJames »


Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁


Husker ellers en god historie i en odds-tråd om en som hadde satset noen tusen på 12 kamper på langoddsen i lavere divisjoner iløpet av en helg- hvor det ene resultatet etter det andre gikk hans vei- helt til et desidert bånnlag som hadde tapt stort gjennom hele sesongen plutselig bestemte seg for å vinne totalt overraskende over avdelingens topplag- og dermed kr.0 i "gevinst"

Skulle gjerne lest det innlegget igjen 😊

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁


Husker ellers en god historie i en odds-tråd om en som hadde satset noen tusen på 12 kamper på langoddsen i lavere divisjoner iløpet av en helg- hvor det ene resultatet etter det andre gikk hans vei- helt til et desidert bånnlag som hadde tapt stort gjennom hele sesongen plutselig bestemte seg for å vinne totalt overraskende over avdelingens topplag- og dermed kr.0 i "gevinst"

Skulle gjerne lest det innlegget igjen 😊
Du må i alle fall ta vare på hoppidiotens oddstips her i FD, har aldri sett på maken til smeller

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Tråden om roulette minner meg om Galiatmyras 1500 kroners sløseri for å få et Aalesund-mål til å bli årets mål

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁

I følge Nostalgikern er det visst ikke mulig å starte nye tråder, men man kan skrive i eksisterende. Så lenge det varer.
https://vgd.no/t/Milj%C3%B8-og-Klima/20 ... dersmaalet

Queenie

Legg inn av Queenie »

Å snu i tide og innrømme at man har tatt feil eller gjort noe galt krever både karakter og integritet. Brenne og co har vist at de mangler alt dette, RIP vgd (som dog har vært hjernedød i 18 mnd, nå trekkes pluggen for godt).

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁
Ja her bør noen som fremdeles har tilgang kjenne sin besøkelsetid :)

Det siste innlegget som startes på VGD bør definitivt inneholde en link hit.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Og en ekstra shoutout til Fanteguri, vgds soleklart beste inventar.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

I VGD-RIP-tråden på VGD så står det at det er 35 svar, men jeg teller bare 24. Har de slettet en tredjedel av alle svarene, uten at svar-telleren er blitt justert, eller ser dere flere svar enn meg?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

tomi skrev: tir nov 29, 2022 10:39 pm I VGD-RIP-tråden på VGD så står det at det er 35 svar, men jeg teller bare 24. Har de slettet en tredjedel av alle svarene, uten at svar-telleren er blitt justert, eller ser dere flere svar enn meg?
Noen ligger nok som "svar på et svar", inkludert mitt.
Du ser under innlegget om der står "X svar" der X er antallet var. Klikk på den "knappen" og de dukker opp. Så genialt.... :lol: :lol:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tomi skrev: tir nov 29, 2022 10:39 pm I VGD-RIP-tråden på VGD så står det at det er 35 svar, men jeg teller bare 24. Har de slettet en tredjedel av alle svarene, uten at svar-telleren er blitt justert, eller ser dere flere svar enn meg?
Teller du med svarene på innleggene? Da kommer jeg opp i 35.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

newsflash skrev: tir nov 29, 2022 10:23 pm
JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁
Ja her bør noen som fremdeles har tilgang kjenne sin besøkelsetid :)

Det siste innlegget som startes på VGD bør definitivt inneholde en link hit.
Opprett bruker med Fridiskusjon _no
Gikk ikke å poste noen innlegg

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Rainmaker skrev: tir nov 29, 2022 10:43 pmNoen ligger nok som "svar på et svar", inkludert mitt.
Du ser under innlegget om der står "X svar" der X er antallet var. Klikk på den "knappen" og de dukker opp. Så genialt.... :lol: :lol:
missChance skrev: tir nov 29, 2022 10:44 pmTeller du med svarene på innleggene? Da kommer jeg opp i 35.
Herregud...

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tomi skrev: tir nov 29, 2022 10:47 pm
Rainmaker skrev: tir nov 29, 2022 10:43 pmNoen ligger nok som "svar på et svar", inkludert mitt.
Du ser under innlegget om der står "X svar" der X er antallet var. Klikk på den "knappen" og de dukker opp. Så genialt.... :lol: :lol:
missChance skrev: tir nov 29, 2022 10:44 pmTeller du med svarene på innleggene? Da kommer jeg opp i 35.
Herregud...
😂

Queenie

Legg inn av Queenie »


Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Queenie skrev: tir nov 29, 2022 10:50 pm Jeg ler iallfall.

https://www.diskusjon.no/topic/1219228- ... /#comments
Haha, hva i hel....

Minner meg om 14-åringer på Facebook i 2007.



Edit: Må presisere at dette gjelder trådens siste innlegg fra moderatorene. Deppetråden som helhet har sikkert grei nytteverdi for noen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Den siste moderator-meldinger bare ....

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Lew_Ashby skrev: tir nov 29, 2022 2:52 pm
Chromeback skrev: tir nov 29, 2022 2:32 pm Savner tommeltoppen.

Sigh..
Det jeg savner mest fra VGD er oversikt over favoritttråder på høyresiden. Sparte mye tid.
Det jeg ikke savner er at om de 500 siste innleggene var på en united-tråd så lå alle under hverandre før et stakkars innleg om undulata kom på 501. plass.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter
Virker som at VGD nå er stengt!

Tok "tidlig kveld" etter disse innleggene om potensielt siste VGD-innlegg 🥴


Ser ut til at det ble ObjektivtSett, eller LeSorcier som skrev tidenes siste innlegg på VGD. Dette forumet ble nevnt- men litt synd der bare stod "FD" og ikke "FriDiskusjon" fullt ut- men men: sikkert ikke mange nye man kunne rekruttert etter at siden nå er stengt for kommentarer!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Kommer til å savne mancitypower.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 12:53 pm
Amitamin skrev: tir nov 29, 2022 12:51 pm Det er faktisk krise hvis alt dette går tapt. Det er så utrolig mye gull fra disse gamle trådene. Tråden om 22.07 er i tillegg også historisk viktig. Den er et unikt vindu inn mot en av de mest markante dagene i vår nyere historie, hvis den blir slettet vil jeg faktisk sammenligne det med å brenne opp dagboknotatene til en person som opplevde 09.04.40. (fiktivt eksempel satt til side)
Brenne har svart i farvel-tråden på vgd angående innholdet: "Vi jobber med å sikre arkivering av innholdet på formålstjenlig måte."

Er ikke så sikker på at jeg stoler på at de klarer denne oppgaven uten ytterligere fuck ups.
"Dessverre klarte vi bare å arkivere alt som ble skrevet etter omleggingen, men kos dere med nostalgi fra frode57".

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Trehjulssykkel skrev: tir nov 29, 2022 11:41 pm "Dessverre klarte vi bare å arkivere alt som ble skrevet etter omleggingen, men kos dere med nostalgi fra frode57".
Tenk om de hadde klart å gjenskape alle innleggene som nå bare inneholder [Slettet] i samme slengen...

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Blir spennende å se om dette blir stående på diskusjon
https://www.diskusjon.no/topic/1931096- ... -historie/
Så fikk endringene som ble gjort sin endelige utgang.

Synd man satte igang endringer ingen ville ha.

Heldigvis ble fridiskusjon.no opprettet, og ble redningen for oss som var skrekkslagne vitner til raseringen

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 11:51 pm
seriemester2013 skrev: tir nov 29, 2022 11:48 pm Blir spennende å se om dette blir stående på diskusjon
https://www.diskusjon.no/topic/1931096- ... -historie/
Så fikk endringene som ble gjort sin endelige utgang.

Synd man satte igang endringer ingen ville ha.

Heldigvis ble fridiskusjon.no opprettet, og ble redningen for oss som var skrekkslagne vitner til raseringen
Tipper du blir utestengt. Posten blir i alle fall slettet, eller plassert i tilbakemeldinger.
Utestengt og slettet regner jeg med, tilbakemelding er det jo ikke, det er en bekreftelse.
Fint om noen rekker å svare på det med at VGD kjørte deg selv i grøfta, trenger jo ikke nevne mer om Fridiskusjon, så kanskje det kan bli stående

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Kærlighed skrev: tir nov 29, 2022 11:33 pm Kommer til å savne mancitypower.
å ja så dere skal si at han ikke skal dere nå. for dere er ikke han men dere skal snakke han likevel også dere. så dere kan ikke vite det dere. så dere skal vite det han tenker og si at han skal det men dere vet ikke og så skal dere skrive det likevel. så dere lese tankene hans og skal snakke for han. og så sier dere at han skal ha ferie i spania og barcelona og spille der men ikke sikkert på det heller for han kan tenke på city og vite at city slo barcelona også de. for dere skal glemme kampen igjen dere nå og si at den ikke er det og ikke viktig. hver gang vi sier den så skal dere snakke den ned og nå skal dere si at han ikke vil til city og ikke vet om kampen. ikke sikkert han vet om kampen men hva så da? han kan vite masse annet og det kan være lurt og gå til city også det. masse lønn og så vet han at han kan vinne masse senere også og så kommer det mer spillere også det. så ikke bare andre lag men city også som får nye og det skjer masse i city også. for dere som skal si barcelona har masse nye og kan hente mange men det kan city også for masse som skal skje senere også og ikke bare barcelona hvis dere trodde det. og så været skal være best men ikke sikkert han tenker på været. og så hvis han skal til city så skal dere snakke ned spilleren men barcelona da skal han være god. så dere som forandrer det igjen dere. for alt skal være mot city på dere nå. og så vist det er andre lag så da skal dere ikke si det lengre. forandre ting igjen og snakke annledes med andre lagene men ikke til city så dere skal bare tie stille og ikke forandre regelen dere. og så er det alltid også det. og så sa jeg at city var best og så skulle dere spørre. og så sa jeg at vi kunne se tabellen og da skulle dere si nei. og så senere så skulle dere ha tabellen igjen og jeg sa vi måtte se kampene for og se det. og så skal dere ha tabellen plutslig men ikke først. og så sa jeg. skulle vente til etter sessongen da for dere sa det først. men nei. nei nei nei nei hele tiden på dere og masse barsnlig tøys og ekling. så sa jeg at vi får vente men så skulle dere si tabellen igjen. så dere som forandret det. og så skal dere gjøre det igjen for jeg sa spilleren kunne komme og da skal dere si det ikke er så viktig lengre. men hvis det er andre lag så skal dere si andre ting. og så etter sessongen så skulle dere bruke det igjen. og så skulle dere snakke ned cupen. alltid med city men hvis andre lag så skal dere ikke si det. slo united men dere skulle ikke si det og bare snakke om premier legue. så sa jeg at måtte vinne alle kampene men ikke premier legue for cupen var vanskligst og best og dere nei igjen. så først så snakket dere om cupen men etterpå så skulle dere ikke snakke om den. og glemme den men premier legue skulle dere ha og veddemål. og så når jeg sa zenon sa vi skulle vente litt med og si det så skulle dere glemme det men dere gjorde det ikke først men etterpå da skulle dere gjøre det plutselig også dere. så hvorfor cupen er dårlig da? skal ikke snakke dårlig om den og det er jo champions legue neste sessong så han kan ville til city også. for city skal kjempe premier legue cupen og champions legue. så han kan se at det kan være lurt og spille i city neste sessong. ronaldo kan også komme. ingen som vet det men det kan skje. men vi skal ikke være sikre på det men han kan ville det. og så skal dere hysje avis når de skriver at spillere vil til city men hvis de ikke vil det da skal dere ha avisa igjen. så dere skal ekle dere og si at avisa ikke har rett også dere. men bare hvis det passer på det dere skal si. hvis ikke så skal dere forandre det igjen. først så sa jeg at avisa kunne ha rett for de kunne vite masse. og så sa dere at den ikke viste det. så sa jeg det igjen og dere ville ikke si det og nekte på det. og så ble det stille og da var det også feil med avisa. så avisa har alltid feil hvis dere skal bestemme det hele tiden. og så nå skal dere bruke avisa igjen hvis sanchez skal til city. så nå er avisa god igjen altså. men den var ikke god på ronaldo saken. og så snakket de med avis i england og jeg sa de kunne vite masse i england også. men dere sa at de ikke viste det. men nå skal de vite igjen hvis det ikke er bra for city. så dere skal ha nyhetene som ikke liker city. men hvis nyhet og avisa snakker bra om city da skal dere ikke ha det og sier at spilleren skal til spania og slikt altså. så dere som ikke er seriøse på det men dere skal angripe folk i city på vg men dere som er ekle og forandrer det. og snakke om fotball gjør dere? neida. dere ekler dere på oss og er frekke og skal si folk ikke skrive skikklig på fotballsida og prøve og skremme folk i city vekk. for de skal liksom ikke ha lov og skrive her de da og bare andre lagene som har lov til og skrive? stygt og plage folk med skrivinga og ikke snakke fotball og bare angripe. så hvorfor skal ikke sanchez til city da? dere skal jo si hva han tenker også dere men dere er ikke han. så dere kan ikke vite det heller da. men så hvis han sier han vil til city da skal dere ikke høre på han lengre. så dere som skal bestemme dere for hva som skal være best. forandre regelen etterpå og så vil dere ikke ha den. stakkars folkene i avisa og dere som skal si mot dem alltid. og så hvis de har rett så skal dere ikke si det. men hvis de har feil på det da skal dere snakke masse igjen så ikke lett når dere er sånn heller det. så dere kan ikke vite at han ikke skal til city heller men dere skal si det likevel men dere er ikke han. så ikke si det da.

https://vgd.no/t/Fotball-Premier-League/1656528/replies

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»