Er VGD stengt permanent..?

Låst
Hardy-guttene

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av Hardy-guttene »

4pLaY skrev: lør okt 08, 2022 11:43 pm Vi dukker ofte opp i søk, på de rette nøkkel ordene, fordi jeg betaler flere tusen i måneden for at det skal skje.
Har du lyst eller mulighet til å forklare dette litt nærmere? Jeg spør for en venn.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Hardy-guttene skrev: søn okt 09, 2022 8:10 am
4pLaY skrev: lør okt 08, 2022 11:43 pm Vi dukker ofte opp i søk, på de rette nøkkel ordene, fordi jeg betaler flere tusen i måneden for at det skal skje.
Har du lyst eller mulighet til å forklare dette litt nærmere? Jeg spør for en venn.
Det er ingenting å forklare, det betales for reklame hos Google og det er ikke gratis.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

4pLaY skrev: søn okt 09, 2022 3:09 pm Det er ingenting å forklare, det betales for reklame hos Google og det er ikke gratis.
Takk. Det var skuffende enkelt. Jeg hadde forestilt meg at de var noe avansert SEO eller noe sånt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Hardy-guttene skrev: søn okt 09, 2022 4:15 pm
4pLaY skrev: søn okt 09, 2022 3:09 pm Det er ingenting å forklare, det betales for reklame hos Google og det er ikke gratis.
Takk. Det var skuffende enkelt. Jeg hadde forestilt meg at de var noe avansert SEO eller noe sånt.
Nei, slikt betaler jeg ikke for.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi dukker opp på Twitter av og til også.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

startelver skrev: søn okt 09, 2022 10:14 pm Vi dukker opp på Twitter av og til også.
Registrerte at kvalifiseringstråden min dukket opp på fridiskusjon sin twitterprofil idag.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Angående VGD så ser jeg at de ikke bruker det selv engang lenger.
I alle fall ikke i denne saken:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7 ... og-finland

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

VGD har blitt til Frode57 sin personlige blogg om politikk.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Zanick skrev: man nov 21, 2022 5:15 pm VGD har blitt til Frode57 sin personlige blogg om politikk.
Frodes analyse av valget i USA:
https://vgd.no/t/Politikk-Internasjonal ... borgerkrig
:lol:

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Zanick skrev: man nov 21, 2022 5:15 pm VGD har blitt til Frode57 sin personlige blogg om politikk.
Vi skulle headhuntet Frode hit, da hadde nok nye VGD krepert.

Lezah

Legg inn av Lezah »

GatlingGun skrev: tir nov 22, 2022 10:33 am
Zanick skrev: man nov 21, 2022 5:15 pm VGD har blitt til Frode57 sin personlige blogg om politikk.
Vi skulle headhuntet Frode hit, da hadde nok nye VGD krepert.
Han har bruker her, det er helt vanvittig nivå på fyren.

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 443

Legg inn av Keva »

De er nok litt paniske for tiden. Hos meg har det i alle fall begynt å dukke opp e-poster igjen når noen svarer i en tråd der jeg var aktiv i min VGD-tid. De holdt på med dette i førstningen, men det har vært stille en stund, før det begynte igjen i denne uken.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Keva skrev: fre nov 25, 2022 12:47 pm De er nok litt paniske for tiden. Hos meg har det i alle fall begynt å dukke opp e-poster igjen når noen svarer i en tråd der jeg var aktiv i min VGD-tid. De holdt på med dette i førstningen, men det har vært stille en stund, før det begynte igjen i denne uken.
Jeg er vel en av de som har «skyld» i at du har fått mail vil jeg tro? Du var jo tidligere aktiv i Niconis ordlek husker jeg.

Brukeravatar
Keva
Innlegg: 443

Legg inn av Keva »

Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 12:58 pm

Jeg er vel en av de som har «skyld» i at du har fått mail vil jeg tro? Du var jo tidligere aktiv i Niconis ordlek husker jeg.
Det stemmer! ;)
Samt noen andre tråder jeg skrev litt i også.
Men jeg har ikke skrevet noe på VGD siden helt i begynnelsen, da jeg sa min mening om deres rasering av et funksjonelt og populært forum.

Heldigvis fikk vi dette forumet i stedet! :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Betyr dette i praksis at det b.la. kan forventes inn en rekke nye brukere her på forumet?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Hahahaha, skadefryd, men dette smakte godt!

Ryk og reis.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Hvordan kan noe så velstyrt gå under :lol: :lol:

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Har du en link til dette?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:06 pm
PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Har du en link til dette?
https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en ... =925268399

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Blir Villa champagne brus i dag.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Hmm, er generelt veldig glad i diskusjon.no så synd om det blir dratt med i dragsuget.

Juventus

Legg inn av Juventus »

Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:06 pm
PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Har du en link til dette?
Meldt oppløsning i BRREG: https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_nr ... =925268399

startelver

Legg inn av startelver »

Justice 97 skrev: fre nov 25, 2022 3:13 pm Schibsted blør penger. Sier seg selv at de ikke kunne holde liv i tapsprosjektet til Oyssol.
Irriterende at Oyssol ble millionær på dette prosjektet.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

missChance skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm
Korgutt skrev: fre nov 25, 2022 3:06 pm
PapaSmurf skrev: fre nov 25, 2022 1:49 pm Maximo AS, firmaet bak VGD og Diskusjon.no meldte opphør denne måneden.

🎉👍🤩🤣🍾🥳
Har du en link til dette?
https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en ... =925268399
FANTASTISK. Nå ble det julaften, bursdag og 17.mai samtidig her i huset.

startelver

Legg inn av startelver »

Her har vi en del av kaoset som de laget .


https://sprint.no/artikler/intervju-med ... rt-konsern

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

InsVerderben skrev: fre nov 25, 2022 2:21 pm Betyr dette i praksis at det b.la. kan forventes inn en rekke nye brukere her på forumet?
Nei dessverre. Hvem skulle det vært? De liksombrukerne de lagde for å kommunisere med Frode? 😅

Jeg kan forsikre om at gavekort og omnia vil bli nektet inngang i døren.

Edit: Hvis diskusjon ryker, så kommer det jo kanskje noen. Men VGD er jo blankt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

AxelRudi skrev: fre nov 25, 2022 3:24 pm
InsVerderben skrev: fre nov 25, 2022 2:21 pm Betyr dette i praksis at det b.la. kan forventes inn en rekke nye brukere her på forumet?
Nei dessverre. Hvem skulle det vært? De liksombrukerne de lagde for å kommunisere med Frode? 😅

Jeg kan forsikre om at gavekort og omnia vil bli nektet inngang i døren.

Edit: Hvis diskusjon ryker, så kommer det jo kanskje noen. Men VGD er jo blankt.
Betyr det egentlig at vgd og diskusjon vil bli nedlagt? Kan det være snakk om en omorganisering med et nytt selskap bak diskusjonsforumene? At det oppstår et Maximo 2 i ruinene for eksempel?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Til pass for de. Det manglet ikke på advarsler fra oss brukere når de la om forumet totalt. Forpulte møkkagjeng. Brenn!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Justice 97 skrev: fre nov 25, 2022 2:58 pm Oyssol er en flopp!
Floppstein Floppaas

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»