Trading apper og kryptovaluta

Svar
Bantor
Innlegg: 1173

Re: Trading apper og kryptovaluta

Legg inn av Bantor »

@Tazoslo Du har pm.

Bjonte

Legg inn av Bjonte »

En måte å unngå restriksjoner på kan være å åpne konto hos leverandører som Icard, Vice, Luxxon, Jeton m.m. MuchBetter var fin, men Litauske sentralbanken har stengt den midlertidig mens de etterforsker hvitvasking. I kombinasjon med app som f.eks kucoin, eller hvis du kan bytte privat greier du deg med f.eks. trustwallet ..

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Mange Altcoins ned over 20% i dag. Dash koster under 30 usd akkurat nå.

Har sannsynligvis sammenheng med at amerikanske myndigheter har klassifisert en del som verdipapirer.

Bjonte

Legg inn av Bjonte »

Bantor skrev: lør jun 10, 2023 2:06 pm Mange Altcoins ned over 20% i dag. Dash koster under 30 usd akkurat nå.

Har sannsynligvis sammenheng med at amerikanske myndigheter har klassifisert en del som verdipapirer.
Småkjipt, men de spretter vel opp igjen når det får roet seg. Men det har vært vel mange angrep i det siste, håper det ikke fortsetter sånn!

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Det at amerikanske verdipapir myndigheter klassifiserer noe som ureglementerte verdipapirer, har den følge at amerikanske institusjonelle investorer må selge.

Men avgjørelsen kommer sikkert til å bli rettslig prøvet på en eller annen måte. Det blir sannsynligvis rettsak mot Coinbase, som fortsetter å tilby disse kryptovalutaene for sine amerikanske kunder.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Noe annet som påvirker kursen til Dash er at den regnes som en "privacy coin". Blant annet Frankrike og Polen har tvunget Binance til å ikke tilby slike til kunder fra disse landene.

Men jeg tror ikke det er årsaken til det bratte fallet, uten at jeg er 100% sikker.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Bjonte skrev: lør jun 10, 2023 2:23 pm Småkjipt, men de spretter vel opp igjen når det får roet seg. Men det har vært vel mange angrep i det siste, håper det ikke fortsetter sånn!
Jeg satte noen tippemidler I Dash, etter at kursen steg litt de siste dagene. Men tror nå at det var et feilgrep. Har begynt å tro at kursen skal videre ned på kort sikt.

Tror også at det kan ta svært lang tid før kursen stiger til det jeg mener Dash kan nå. En bør kanskje ha 5-10 års perspektiv hvis du skal kjøpe denne valutaen.

Grunnen til at jeg tror kursen skal videre ned, er at renten øker. Og at jeg har inntrykk av at det er mindre pengetrykking i verden generelt.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Gleder meg over å ha tatt feil om lavere kurs på kort sikt for Dash. Kursen har steget fra litt over kr 300 til rundt kr 400.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Er ikke blodfan av XRP, men de har jo vunnet en runde i retten mot SEC. Det er mange som tror XRP skal gjøre et lite hopp kursmessig de neste dagene.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Da er det påstander om hval aktiviteter i Xrp, og den store oppgangen er vel avlyst?

Satte litt penger på Xrp, men trakk meg. Tapte bare noen tiere da...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Økonomi»