Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
Hmm

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av Hmm »

stoodeh skrev: lør jan 15, 2022 7:49 pm Kommer stadig mer informasjon krypende. Lite spesifikt akkurat nå (som er naturlig), men virker som Molde har god kontroll på både stoppere og Spiss :-).
God kontroll høres bra ut, men i praksis har man ikke kontroll før kontrakten er underskrevet.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg tror ikke Stavrum sover så godt før alt er i boks. Kjenner nok på presset.

Visa

Legg inn av Visa »

Må ikke nevne B*risha her inne, da kommer siddisene og ler

MCanticle

Legg inn av MCanticle »

AxelRudi skrev: lør jan 15, 2022 2:49 pm I dagens Hamar Arbeiderblad sier derimot Rogers selv at agenten hans har blitt kontaktet av Molde, og at de har vært interesserte lenge.
Han spiller gjerne for både MFK og RBK, sier han.
Hvis det foreligger en sk. "gentleman´s agreement" mellom Rosenborg og Kammar om å ikke jakte spillere, men det foreligger en unntaksgrunn hvis andre klubber er ute etter spilleren, så er det vel klart i agentens og spillerens interesse å skape et inntrykk av at Molde er interessert. Veldig fint at Rbnett presiserer at vi ikke vil ha ham slik at det blir vanskeligere for RBK å komme seg rundt avtalen.

MCanticle

Legg inn av MCanticle »

Visa skrev: lør jan 15, 2022 2:10 pm RBnett melder følgende om søkelyset til Molde:
- James Gomez
- Lode (før han dro til utlandet)
- IKKE Samuel Rogers
- Vetle Skjærvik
- Brøndby vil ikke snakke om salg av Rosted
- Gabrielsen virker å fortsette i utlandet
- Kaasa klar på mandag (trolig). Skal være med til Spania på tirsdag.
- Jakter spiss og flankespiller, Berisha eneste navn man vet om på lista
Veldig bra at Budstikka gir oss vann på mølla med en slik oppdatering. Denne type saker ble vel stadig etterlyst i tidligere vindu og på tidligere forum.

Jeg ønsker meg en stopper som er ganske ung, som evner å falle av raskt nok fra linjen på frispark imot, og som klarer å sideforskyve litt inn mot backens sone på innlegg på bakerste stolpe, i tillegg til de vanlige stopperkvalitetene. Forrige sesong var det full panikk hver gang det ble slått et frispark bak linjen vår eller hvis det kom et innlegg på bakerste stolpe. Begge deler blir riktignok enklere å håndtere med en keeper som er tryggere i feltet enn Linde var.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

MCanticle skrev: søn jan 16, 2022 8:00 am
Visa skrev: lør jan 15, 2022 2:10 pm RBnett melder følgende om søkelyset til Molde:
- James Gomez
- Lode (før han dro til utlandet)
- IKKE Samuel Rogers
- Vetle Skjærvik
- Brøndby vil ikke snakke om salg av Rosted
- Gabrielsen virker å fortsette i utlandet
- Kaasa klar på mandag (trolig). Skal være med til Spania på tirsdag.
- Jakter spiss og flankespiller, Berisha eneste navn man vet om på lista
Veldig bra at Budstikka gir oss vann på mølla med en slik oppdatering. Denne type saker ble vel stadig etterlyst i tidligere vindu og på tidligere forum.

Jeg ønsker meg en stopper som er ganske ung, som evner å falle av raskt nok fra linjen på frispark imot, og som klarer å sideforskyve litt inn mot backens sone på innlegg på bakerste stolpe, i tillegg til de vanlige stopperkvalitetene. Forrige sesong var det full panikk hver gang det ble slått et frispark bak linjen vår eller hvis det kom et innlegg på bakerste stolpe. Begge deler blir riktignok enklere å håndtere med en keeper som er tryggere i feltet enn Linde var.
Joda, hadde det ikke vært for at dette er gammelt nytt.

heltos

Legg inn av heltos »

SuperGunners10 skrev: søn jan 16, 2022 8:27 am
MCanticle skrev: søn jan 16, 2022 8:00 am
Visa skrev: lør jan 15, 2022 2:10 pm RBnett melder følgende om søkelyset til Molde:
- James Gomez
- Lode (før han dro til utlandet)
- IKKE Samuel Rogers
- Vetle Skjærvik
- Brøndby vil ikke snakke om salg av Rosted
- Gabrielsen virker å fortsette i utlandet
- Kaasa klar på mandag (trolig). Skal være med til Spania på tirsdag.
- Jakter spiss og flankespiller, Berisha eneste navn man vet om på lista
Veldig bra at Budstikka gir oss vann på mølla med en slik oppdatering. Denne type saker ble vel stadig etterlyst i tidligere vindu og på tidligere forum.

Jeg ønsker meg en stopper som er ganske ung, som evner å falle av raskt nok fra linjen på frispark imot, og som klarer å sideforskyve litt inn mot backens sone på innlegg på bakerste stolpe, i tillegg til de vanlige stopperkvalitetene. Forrige sesong var det full panikk hver gang det ble slått et frispark bak linjen vår eller hvis det kom et innlegg på bakerste stolpe. Begge deler blir riktignok enklere å håndtere med en keeper som er tryggere i feltet enn Linde var.
Joda, hadde det ikke vært for at dette er gammelt nytt.
Har du noe ferskere nytt Supergunners, vi tørster som normalt i disse tider

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Nei, har ikke flere navn å komme med for øyeblikket, men Berisha kommer til å bli Molde-spissen 2022, det er jeg rimelig sikker på. Samt at vi kommer til å se Rogers, Gomez eller begge to i forsvaret.

Så håper jeg de har Ishmaeel i varmen.

heltos

Legg inn av heltos »

SuperGunners10 skrev: søn jan 16, 2022 10:56 am Nei, har ikke flere navn å komme med for øyeblikket, men Berisha kommer til å bli Molde-spissen 2022, det er jeg rimelig sikker på. Samt at vi kommer til å se Rogers, Gomez eller begge to i forsvaret.

Så håper jeg de har Ishmaeel i varmen.
Oj, her er du rimelig sikker leser jeg, og går dette inn er det jo fantastisk.

Tobbis1

Legg inn av Tobbis1 »

Tror nok Viking kommer til å kreve mer enn molde vil betale,så det skjer nok ikke

Rekarten

Legg inn av Rekarten »

SuperGunners10 skrev: søn jan 16, 2022 10:56 am Nei, har ikke flere navn å komme med for øyeblikket, men Berisha kommer til å bli Molde-spissen 2022, det er jeg rimelig sikker på. Samt at vi kommer til å se Rogers, Gomez eller begge to i forsvaret.

Så håper jeg de har Ishmaeel i varmen.
Hva er rekorden for hvor mye penger vi har svidd av på et overgangsvindu på?

Berisha - tja mellom 6-9 mill?
Ishmaheel - 8- 10 mill minst.
Kasaa - 8 mill.
Gomez - 5?
Rodgers - usikker men helt sikkert over 5-6 mill(mtp ny kontrakt)
Har vi råa?
Ironisk nok så tror jeg den dyreste og den som sannsynligvis glipper er den jeg aller helst vil ha inn. Ishmaheel. 🤤

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Tobbis1 skrev: søn jan 16, 2022 11:20 am Tror nok Viking kommer til å kreve mer enn molde vil betale,så det skjer nok ikke
Da får du tro det :lol:

Molde har ikke mange alternativ når det kommer til spiss som faktisk skal være på et visst kvalitetsnivå siden Leke og Gulbrandsen ikke kommer tilbake dette vinduet.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

MCanticle skrev: søn jan 16, 2022 7:43 am
AxelRudi skrev: lør jan 15, 2022 2:49 pm I dagens Hamar Arbeiderblad sier derimot Rogers selv at agenten hans har blitt kontaktet av Molde, og at de har vært interesserte lenge.
Han spiller gjerne for både MFK og RBK, sier han.
Hvis det foreligger en sk. "gentleman´s agreement" mellom Rosenborg og Kammar om å ikke jakte spillere, men det foreligger en unntaksgrunn hvis andre klubber er ute etter spilleren, så er det vel klart i agentens og spillerens interesse å skape et inntrykk av at Molde er interessert. Veldig fint at Rbnett presiserer at vi ikke vil ha ham slik at det blir vanskeligere for RBK å komme seg rundt avtalen.
Eller så er det i Moldes interesse å si at man ikke er det, og vente på at RBK må gå for andre mål. Molde vurderte å låne ham allerede i sommer, før kamma. Så de har vært i bildet en stund.

dada1977

Legg inn av dada1977 »

Rekarten skrev: søn jan 16, 2022 11:33 am
SuperGunners10 skrev: søn jan 16, 2022 10:56 am Nei, har ikke flere navn å komme med for øyeblikket, men Berisha kommer til å bli Molde-spissen 2022, det er jeg rimelig sikker på. Samt at vi kommer til å se Rogers, Gomez eller begge to i forsvaret.

Så håper jeg de har Ishmaeel i varmen.
Hva er rekorden for hvor mye penger vi har svidd av på et overgangsvindu på?

Berisha - tja mellom 6-9 mill?
Ishmaheel - 8- 10 mill minst.
Kasaa - 8 mill.
Gomez - 5?
Rodgers - usikker men helt sikkert over 5-6 mill(mtp ny kontrakt)
Har vi råa?
Ironisk nok så tror jeg den dyreste og den som sannsynligvis glipper er den jeg aller helst vil ha inn. Ishmaheel. 🤤
Berisha 6-9? To år igjen av kontrakten og en toppscorerne av serien, gikk for 6,5 fra Brann til Viking. Må vel mer enn doble den summen du nevner der.

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

Rekarten skrev: søn jan 16, 2022 11:33 am
SuperGunners10 skrev: søn jan 16, 2022 10:56 am Nei, har ikke flere navn å komme med for øyeblikket, men Berisha kommer til å bli Molde-spissen 2022, det er jeg rimelig sikker på. Samt at vi kommer til å se Rogers, Gomez eller begge to i forsvaret.

Så håper jeg de har Ishmaeel i varmen.
Hva er rekorden for hvor mye penger vi har svidd av på et overgangsvindu på?

Berisha - tja mellom 6-9 mill?
Ishmaheel - 8- 10 mill minst.
Kasaa - 8 mill.
Gomez - 5?
Rodgers - usikker men helt sikkert over 5-6 mill(mtp ny kontrakt)
Har vi råa?
Ironisk nok så tror jeg den dyreste og den som sannsynligvis glipper er den jeg aller helst vil ha inn. Ishmaheel. 🤤

Må sikkert doble eller triple for å realistisk få Berisha...

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Bersiha vil eventuelt bli vår dyreste spiller noensinne. Jeg tror ikke han kommer.

Forøvrig er ikke prisen på Kaasa 8 mill. 5-6 + en bonus på 1 mill om Molde vinner serien.
Sist redigert av PapaSmurf den søn jan 16, 2022 1:29 pm, redigert 1 gang totalt.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Er Berisha god nok i kombinasjonsspillet?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

HarryH skrev: søn jan 16, 2022 1:28 pm Er Berisha god nok i kombinasjonsspillet?
Usikker. Forekommer meg som en terrier. En som jobber som et villdyr. Noe vi selvsagt savner. Men jeg vet ikke hvordan han er på det tekniske nivået.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg er usikker jeg også. Berisha må tilpasse seg en mer innfløkt fotball som er basert på å spille ut motstandere som ligger lavt. Har han noen erfaring med den slags?

Stonesy

Legg inn av Stonesy »

Berisha kommer ikke til Molde. Da blir jeg EKSTREMT overrasket.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Da blir du overrasket da :)

Av nysgjerrighet, hvem mener dere er mer realistisk? Som har det nivået Molde ønsker.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Er det verdt å sprenge banken for Berisha? Fremstår for meg som en spiss som er best når han får stikke i bakrom for lag som kontrer mye. Nå er MFK et ganske bra kontringslag, men den viktigste egenskapen for en spiss i MFK er å mestre kombinasjonsspill og være smart i bevegelsene i boks mot lag som ligger dypt. Tar gjerne egenskapene hans som førsteforsvarer, da.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Ibrahima Kone kunne jo vært et hett alternativ, men slik han holder på i AFCON så blir det nok større penger på han i det vide utland.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Linde på benken i Bundesliga i ettermiddag. Ellers spilte Gregersen hele kampen da Bordeaux tapte hele 0-6 borte mot Rennes. Nest sist i Ligue 1 nå Bordeaux.

Federin

Legg inn av Federin »

nottimagiche skrev: søn jan 16, 2022 5:09 pm Linde på benken i Bundesliga i ettermiddag. Ellers spilte Gregersen hele kampen da Bordeaux tapte hele 0-6 borte mot Rennes. Nest sist i Ligue 1 nå Bordeaux.
Noen som har en formening om keeperen som står dagens kamp er et klart førstevalg, eller er det overkommelig for Linde å spille seg inn i førsteelleveren?

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Vi henter spiss fra söta bror.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

stoodeh skrev: søn jan 16, 2022 6:57 pm Vi henter spiss fra söta bror.
Hvem er god nok og realistisk?

Hmm

Legg inn av Hmm »

stoodeh skrev: søn jan 16, 2022 6:57 pm Vi henter spiss fra söta bror.
Goolge: spiss sverige Molde
Resultat: Björn Runström

:roll:

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Legenden Runstrøm, som moste inn 1-0 i snøføyka mot Rosenborg på Aker stadion. Første serierunde i 2010, med duskedamer!

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Første kamp allerede om 11 dager! Da møter Molde selveste Dudelange, som har hatt noen fine opplevelser i europa de siste årene.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»