Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
MoldeMoldeMolde

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Kongemannen skrev: fre sep 30, 2022 5:53 pm Hadde vært meget nyttig å holde rosenborg utenfor Europa i 2023 også, selv om det ser litt mørkt ut nå.
Snart kommer Derby della Robek mellom RBK og Glimt hvor taperen mister Europaplass og går rett til skifteretten

mr.anderson

Legg inn av mr.anderson »

Federin skrev: fre sep 30, 2022 2:22 pm
PapaSmurf skrev: fre sep 30, 2022 2:00 pm
Federin skrev: fre sep 30, 2022 1:57 pm Mye interesssant i siste episode av Rbsporten. På enkelte ting er det likevel helt ekkokammer. F.eks dette med at det er publikum det er noe feil med. Trond Hustad oppfatter jeg nesten som at han mener at man ikke skal nedlate seg til å forsøke å forbedre rammene rundt kampen, så lenge man får servert fotball i norgestoppen på banen.

Man kan selvsagt gjerne mene at det er noe feil med publikum. Men realiteten er at få møter opp, og da må man ta en fot i bakken og identifisere hva mer publikum ønsker seg, i stedet for å si at de som ikke kommer er utakknemlige, upatriotisk eller ikke-fotballinteresserte.
Tidene forandrer seg. Det må Hustad forstå.

Jeg går jo på kamp for å se Norges beste lag, men jeg hadde jo forsåvidt gått om vi var ræva og. Men slike som meg (og Hustad) blir det stadig færre av. Det må man ta høyde for.

Likevel har han rett. Det er fullstendig upatriotisk å la være å gå på kamp. Hver eneste supporter som velger sofaen foran stadion drar klubben ned fremfor å være med på å løfte den opp.

Så hører jeg folk jeg snakker med si at det ikke hadde gjort noen forskjell om de kom eller ei. Men dette er jo det samme som å ikke stemme på valgdagen og så sitte og kritisere politikken som føres i ettertid. Velger mange nok sofaen har den enkelte en liten del av ansvaret.

Men MFK må likevel gjøre grep for å lokke de upatriotiske detractorene på kamp.
Jeg har jo tidligere gitt uttrykk for at en av tingene jeg savner er fotballrelaterte ting før kamp. Det kan være enkle grep som f.eks. å la startoppstillingene rulle over storskjermen. Eller hva med å fyre løs en episode av "Her kommer Molde" en halvtime før kampen starter, og kanskje en oppsummering av den siste ukes innhold fra SOME. Også er det nok slik at tv har rettighetene til pre-match intervju, men hva med noe forhåndsinnspillt der Erling snakker litt om hvordan treningsuka har vært etc? Selvsagt ville noe av dette overdøve Tornekrattet etc. Men også i dag er det høy musikk.
Nå er det ikke første gangen Hustad går ut og kritiserer fansen framfor kompisene i MFK. Kalte han ikke fansen bortskjemt forrige sesong når vi var kritiske til hvordan MFK sluttet å spille fotball og rotet bort gullet? Men er enig i at supportere som går på kamp uansett er det få av, og naturlig nok færre av i en liten by sammenlignet med en stor by. For min del bryr jeg meg ikke om annen underholdning før, under og etter kamp. Jeg drar for å se kampen, hva som skjer i pausen bryr jeg meg ikke om. Men for andre er helheten på pakken langt viktigere og det må man akseptere og prøve å imøtekomme disse framfor å "overtale" dem om hvor bra produktet er. Kanskje er prisene på stadion et problem? Folks økonomi blir stadig dårligere. Jeg savner at MFK prøver seg fram her og tilbyr enten ekstremt billige billetter enkelte plasser eller kanskje til og med gratisplasser. Hva har man egentlig å tape på det? Kanskje legger disse igjen noen kroner i kiosken også i pausen.

Interessen er jo der, spesielt blant de unge. Var jo fullstendig kaos på Langmyra når man tok kongepokalen på tur. Husker dagen etter at vi knuste Rosenborg på Aker i fjor så gikk jeg forbi en barneskole og så en gjeng med unger stå og rope "hate, hate rosenborg". Er herlig. Tipper mange av disse maser på foreldrene sine for å ta dem på kamp. Så får man kanskje prøve å finne ut av hvorfor endel av foreldrene mener det ikke er verdt å ta turen.

Og så må vi slutte med å si tullete ting som at drar du ikke på kamp har du ikke rett til å klage på MFK. Selvfølgelig har du det. Er du interessert så har du like mye rett i å snakke om MFK som alle andre. Skal forumet liksom ligge dødt fordi omtrent ingen av oss drar til Tromsø i morgen? Tullball. Det er mange typer supportere, og alle er selvfølgelig velkommen enten man drar på kamp eller sitter hjemme.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

mr.anderson skrev: lør okt 01, 2022 12:25 am
Federin skrev: fre sep 30, 2022 2:22 pm
PapaSmurf skrev: fre sep 30, 2022 2:00 pm

Tidene forandrer seg. Det må Hustad forstå.

Jeg går jo på kamp for å se Norges beste lag, men jeg hadde jo forsåvidt gått om vi var ræva og. Men slike som meg (og Hustad) blir det stadig færre av. Det må man ta høyde for.

Likevel har han rett. Det er fullstendig upatriotisk å la være å gå på kamp. Hver eneste supporter som velger sofaen foran stadion drar klubben ned fremfor å være med på å løfte den opp.

Så hører jeg folk jeg snakker med si at det ikke hadde gjort noen forskjell om de kom eller ei. Men dette er jo det samme som å ikke stemme på valgdagen og så sitte og kritisere politikken som føres i ettertid. Velger mange nok sofaen har den enkelte en liten del av ansvaret.

Men MFK må likevel gjøre grep for å lokke de upatriotiske detractorene på kamp.
Jeg har jo tidligere gitt uttrykk for at en av tingene jeg savner er fotballrelaterte ting før kamp. Det kan være enkle grep som f.eks. å la startoppstillingene rulle over storskjermen. Eller hva med å fyre løs en episode av "Her kommer Molde" en halvtime før kampen starter, og kanskje en oppsummering av den siste ukes innhold fra SOME. Også er det nok slik at tv har rettighetene til pre-match intervju, men hva med noe forhåndsinnspillt der Erling snakker litt om hvordan treningsuka har vært etc? Selvsagt ville noe av dette overdøve Tornekrattet etc. Men også i dag er det høy musikk.
Nå er det ikke første gangen Hustad går ut og kritiserer fansen framfor kompisene i MFK. Kalte han ikke fansen bortskjemt forrige sesong når vi var kritiske til hvordan MFK sluttet å spille fotball og rotet bort gullet? Men er enig i at supportere som går på kamp uansett er det få av, og naturlig nok færre av i en liten by sammenlignet med en stor by. For min del bryr jeg meg ikke om annen underholdning før, under og etter kamp. Jeg drar for å se kampen, hva som skjer i pausen bryr jeg meg ikke om. Men for andre er helheten på pakken langt viktigere og det må man akseptere og prøve å imøtekomme disse framfor å "overtale" dem om hvor bra produktet er. Kanskje er prisene på stadion et problem? Folks økonomi blir stadig dårligere. Jeg savner at MFK prøver seg fram her og tilbyr enten ekstremt billige billetter enkelte plasser eller kanskje til og med gratisplasser. Hva har man egentlig å tape på det? Kanskje legger disse igjen noen kroner i kiosken også i pausen.

Interessen er jo der, spesielt blant de unge. Var jo fullstendig kaos på Langmyra når man tok kongepokalen på tur. Husker dagen etter at vi knuste Rosenborg på Aker i fjor så gikk jeg forbi en barneskole og så en gjeng med unger stå og rope "hate, hate rosenborg". Er herlig. Tipper mange av disse maser på foreldrene sine for å ta dem på kamp. Så får man kanskje prøve å finne ut av hvorfor endel av foreldrene mener det ikke er verdt å ta turen.

Og så må vi slutte med å si tullete ting som at drar du ikke på kamp har du ikke rett til å klage på MFK. Selvfølgelig har du det. Er du interessert så har du like mye rett i å snakke om MFK som alle andre. Skal forumet liksom ligge dødt fordi omtrent ingen av oss drar til Tromsø i morgen? Tullball. Det er mange typer supportere, og alle er selvfølgelig velkommen enten man drar på kamp eller sitter hjemme.
Nå snakker vi ikke om de som ikke drar på borteturer til Arktis, men de som sitter i sofaen en spasertur fra stadion. De er det en del av. Og det er trist.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Men kampen som starter klokken 14:00 i morgen regner jeg med at de fleste moldensere vil få med seg :)

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Daltrey skrev: lør okt 01, 2022 7:31 am Men kampen som starter klokken 14:00 i morgen regner jeg med at de fleste moldensere vil få med seg :)
Træff spiller vel i morgen?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Molde2 også

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/1 ... -formasjon

Er vel ikke verre enn å hive inn Børset? Og Løvik på backen. Bare å gi de spilletid så de er bedre rustet til neste år.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Er Børset klar? Mener de har prøvd Niclas Ødegaard som stopper på Molde 2 med hell. Er det ett alternativ?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Jobs99 skrev: lør okt 01, 2022 12:18 pm Er Børset klar? Mener de har prøvd Niclas Ødegaard som stopper på Molde 2 med hell. Er det ett alternativ?
En kamp i youth League.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

BiggusD skrev: lør okt 01, 2022 9:37 am
Daltrey skrev: lør okt 01, 2022 7:31 am Men kampen som starter klokken 14:00 i morgen regner jeg med at de fleste moldensere vil få med seg :)
Træff spiller vel i morgen?
Korrekt, selvfølgelig viktigere enn Molde 2 :D

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

SuperGunners10 skrev: lør okt 01, 2022 12:21 pm
BiggusD skrev: lør okt 01, 2022 9:37 am
Daltrey skrev: lør okt 01, 2022 7:31 am Men kampen som starter klokken 14:00 i morgen regner jeg med at de fleste moldensere vil få med seg :)
Træff spiller vel i morgen?
Korrekt, selvfølgelig viktigere enn Molde 2 :D
Selv om det er Florø som står på motsatt banehalvdel?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Korgutt skrev: lør okt 01, 2022 12:23 pm
SuperGunners10 skrev: lør okt 01, 2022 12:21 pm
BiggusD skrev: lør okt 01, 2022 9:37 am

Træff spiller vel i morgen?
Korrekt, selvfølgelig viktigere enn Molde 2 :D
Selv om det er Florø som står på motsatt banehalvdel?
Kampen er jo relativt betydningsløs.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:05 am Nå snakker vi ikke om de som ikke drar på borteturer til Arktis, men de som sitter i sofaen en spasertur fra stadion. De er det en del av. Og det er trist.
Nå skulle jeg til å skrive en post med atter noen små idéer om hvordan man kan trekke folk. Men det nytter jo ikke. Molde har alltid vært en av de mest sidrumpa og kjedelige klubbene når det kommer til slikt. Kulturen sitter i veggene, tror jeg. Jeg husker jeg fikk den følelsen da MFK var ekstremt seint ute med å få skikkelige nettsider (eller hjemmesider som det het den gangen) på 90-tallet. Alle andre lå langt foran. Kanskje det bare er slik det skal være i Molde.

Utad i media snakkes det år etter år om at dette tas på alvor, man må se på måter å trekke folk på, det er mange gode idéer som diskuteres. I korridorene på Stadion tror jeg de flirer litt, klapper hverandre på skuldra og sier «Folk mase vettu, men vi har no jobba med ta i mange år, vi veit no kordan en klubb drives.»

Så jeg tror ikke jeg gidder å bruke mer energi på slikt.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:05 am
mr.anderson skrev: lør okt 01, 2022 12:25 am
Federin skrev: fre sep 30, 2022 2:22 pm

Jeg har jo tidligere gitt uttrykk for at en av tingene jeg savner er fotballrelaterte ting før kamp. Det kan være enkle grep som f.eks. å la startoppstillingene rulle over storskjermen. Eller hva med å fyre løs en episode av "Her kommer Molde" en halvtime før kampen starter, og kanskje en oppsummering av den siste ukes innhold fra SOME. Også er det nok slik at tv har rettighetene til pre-match intervju, men hva med noe forhåndsinnspillt der Erling snakker litt om hvordan treningsuka har vært etc? Selvsagt ville noe av dette overdøve Tornekrattet etc. Men også i dag er det høy musikk.
Nå er det ikke første gangen Hustad går ut og kritiserer fansen framfor kompisene i MFK. Kalte han ikke fansen bortskjemt forrige sesong når vi var kritiske til hvordan MFK sluttet å spille fotball og rotet bort gullet? Men er enig i at supportere som går på kamp uansett er det få av, og naturlig nok færre av i en liten by sammenlignet med en stor by. For min del bryr jeg meg ikke om annen underholdning før, under og etter kamp. Jeg drar for å se kampen, hva som skjer i pausen bryr jeg meg ikke om. Men for andre er helheten på pakken langt viktigere og det må man akseptere og prøve å imøtekomme disse framfor å "overtale" dem om hvor bra produktet er. Kanskje er prisene på stadion et problem? Folks økonomi blir stadig dårligere. Jeg savner at MFK prøver seg fram her og tilbyr enten ekstremt billige billetter enkelte plasser eller kanskje til og med gratisplasser. Hva har man egentlig å tape på det? Kanskje legger disse igjen noen kroner i kiosken også i pausen.

Interessen er jo der, spesielt blant de unge. Var jo fullstendig kaos på Langmyra når man tok kongepokalen på tur. Husker dagen etter at vi knuste Rosenborg på Aker i fjor så gikk jeg forbi en barneskole og så en gjeng med unger stå og rope "hate, hate rosenborg". Er herlig. Tipper mange av disse maser på foreldrene sine for å ta dem på kamp. Så får man kanskje prøve å finne ut av hvorfor endel av foreldrene mener det ikke er verdt å ta turen.

Og så må vi slutte med å si tullete ting som at drar du ikke på kamp har du ikke rett til å klage på MFK. Selvfølgelig har du det. Er du interessert så har du like mye rett i å snakke om MFK som alle andre. Skal forumet liksom ligge dødt fordi omtrent ingen av oss drar til Tromsø i morgen? Tullball. Det er mange typer supportere, og alle er selvfølgelig velkommen enten man drar på kamp eller sitter hjemme.
Nå snakker vi ikke om de som ikke drar på borteturer til Arktis, men de som sitter i sofaen en spasertur fra stadion. De er det en del av. Og det er trist.
Forstår frustrasjonen, men tror uansett ikke kritikk mot folk er veien å gå. Molde må finne ut hvor skoen trykker og ta signal som gis fra publikum på alvor.
De spurte f.eks ikke publikum når de valgte å skifte til kunstgress selv om vi hadde Norges beste naturgressmatte på dette tidspunktet, slik Brann gjorde f eks. Her fikk supportere si sin mening og ble lyttet til. De kjører sitt løp og forventer at folk bare skal bli med videre. Slik er det dog ikke med folk. De hopper av når de ikke er fornøyd og ikke blir tatt med på råd.
Tror også måten Sarr saken ble håndtert på er en annen sak som fikk endel til å vende klubben ryggen.
Også hvordan Molde har nedprioritert egne talentfulle spillere framfor å hente spillere utenfra har kjønnet interessen i nærmiljøet. Her har Erling Moe vist nye takter i år forresten. Noe som er et skritt i riktig retning for å skape lokalt engasjement.
Sist redigert av Kaizen den lør okt 01, 2022 2:33 pm, redigert 1 gang totalt.

Moist

Legg inn av Moist »

Rhesus skrev: lør okt 01, 2022 12:31 pm
PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:05 am Nå snakker vi ikke om de som ikke drar på borteturer til Arktis, men de som sitter i sofaen en spasertur fra stadion. De er det en del av. Og det er trist.
Nå skulle jeg til å skrive en post med atter noen små idéer om hvordan man kan trekke folk. Men det nytter jo ikke. Molde har alltid vært en av de mest sidrumpa og kjedelige klubbene når det kommer til slikt. Kulturen sitter i veggene, tror jeg. Jeg husker jeg fikk den følelsen da MFK var ekstremt seint ute med å få skikkelige nettsider (eller hjemmesider som det het den gangen) på 90-tallet. Alle andre lå langt foran. Kanskje det bare er slik det skal være i Molde.

Utad i media snakkes det år etter år om at dette tas på alvor, man må se på måter å trekke folk på, det er mange gode idéer som diskuteres. I korridorene på Stadion tror jeg de flirer litt, klapper hverandre på skuldra og sier «Folk mase vettu, men vi har no jobba med ta i mange år, vi veit no kordan en klubb drives.»

Så jeg tror ikke jeg gidder å bruke mer energi på slikt.
Skjønner ikke helt hvorfor Per Eikrem etterlyser ideer til å få folk tilbake på kamp, når det virker som han ikke vil gjøre noe med det. Ref podcasten han var på, legger fokus på at Tromsø har jo ikke gjort noe, så da trenger ikke vi mentalitet

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: lør okt 01, 2022 2:29 pm
PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:05 am
mr.anderson skrev: lør okt 01, 2022 12:25 am

Nå er det ikke første gangen Hustad går ut og kritiserer fansen framfor kompisene i MFK. Kalte han ikke fansen bortskjemt forrige sesong når vi var kritiske til hvordan MFK sluttet å spille fotball og rotet bort gullet? Men er enig i at supportere som går på kamp uansett er det få av, og naturlig nok færre av i en liten by sammenlignet med en stor by. For min del bryr jeg meg ikke om annen underholdning før, under og etter kamp. Jeg drar for å se kampen, hva som skjer i pausen bryr jeg meg ikke om. Men for andre er helheten på pakken langt viktigere og det må man akseptere og prøve å imøtekomme disse framfor å "overtale" dem om hvor bra produktet er. Kanskje er prisene på stadion et problem? Folks økonomi blir stadig dårligere. Jeg savner at MFK prøver seg fram her og tilbyr enten ekstremt billige billetter enkelte plasser eller kanskje til og med gratisplasser. Hva har man egentlig å tape på det? Kanskje legger disse igjen noen kroner i kiosken også i pausen.

Interessen er jo der, spesielt blant de unge. Var jo fullstendig kaos på Langmyra når man tok kongepokalen på tur. Husker dagen etter at vi knuste Rosenborg på Aker i fjor så gikk jeg forbi en barneskole og så en gjeng med unger stå og rope "hate, hate rosenborg". Er herlig. Tipper mange av disse maser på foreldrene sine for å ta dem på kamp. Så får man kanskje prøve å finne ut av hvorfor endel av foreldrene mener det ikke er verdt å ta turen.

Og så må vi slutte med å si tullete ting som at drar du ikke på kamp har du ikke rett til å klage på MFK. Selvfølgelig har du det. Er du interessert så har du like mye rett i å snakke om MFK som alle andre. Skal forumet liksom ligge dødt fordi omtrent ingen av oss drar til Tromsø i morgen? Tullball. Det er mange typer supportere, og alle er selvfølgelig velkommen enten man drar på kamp eller sitter hjemme.
Nå snakker vi ikke om de som ikke drar på borteturer til Arktis, men de som sitter i sofaen en spasertur fra stadion. De er det en del av. Og det er trist.
Forstår frustrasjonen, men tror uansett ikke kritikk mot folk er veien å gå. Molde må finne ut hvor skoen trykker og ta signal som gis fra publikum på alvor.
De spurte f.eks ikke publikum når de valgte å skifte til kunstgress selv om vi hadde Norges beste naturgressmatte på dette tidspunktet, slik Brann gjorde f eks. De kjører sitt løp og forventer at folk bare skal bli med videre. Slik er det dog ikke med folk. De hopper av når de ikke er fornøyd og ikke blir tatt med på råd.
Tror også måten Sarr saken ble håndtert på er en annen sak som fikk endel til å vende klubben ryggen.
Også hvordan Molde har nedprioritert egne talentfulle spillere framfor å hente spillere utenfra har kjønnet interessen i nærmiljøet. Her har Erling Moe vist nye takter i år forresten. Noe som er et skritt i riktig retning for å skape lokalt engasjement.
Er du fucking seriøs?

Skal vi MFK-fans selv begynne å trekke frem den helvetes senegaleseren?

Denne klubbtråden har faen meg tapt seg. Gidder snart ikke klikke meg inn her lenger.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:33 pm
Kaizen skrev: lør okt 01, 2022 2:29 pm
PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:05 am

Nå snakker vi ikke om de som ikke drar på borteturer til Arktis, men de som sitter i sofaen en spasertur fra stadion. De er det en del av. Og det er trist.
Forstår frustrasjonen, men tror uansett ikke kritikk mot folk er veien å gå. Molde må finne ut hvor skoen trykker og ta signal som gis fra publikum på alvor.
De spurte f.eks ikke publikum når de valgte å skifte til kunstgress selv om vi hadde Norges beste naturgressmatte på dette tidspunktet, slik Brann gjorde f eks. De kjører sitt løp og forventer at folk bare skal bli med videre. Slik er det dog ikke med folk. De hopper av når de ikke er fornøyd og ikke blir tatt med på råd.
Tror også måten Sarr saken ble håndtert på er en annen sak som fikk endel til å vende klubben ryggen.
Også hvordan Molde har nedprioritert egne talentfulle spillere framfor å hente spillere utenfra har kjønnet interessen i nærmiljøet. Her har Erling Moe vist nye takter i år forresten. Noe som er et skritt i riktig retning for å skape lokalt engasjement.
Er du fucking seriøs?

Skal vi MFK-fans selv begynne å trekke frem den helvetes senegaleseren?

Denne klubbtråden har faen meg tapt seg. Gidder snart ikke klikke meg inn her lenger.
Slapp av. Har ikke noe behov for å snakke mer om den saken, men tror heller ikke på å legge lokk på ting heller. Ga bare forklaringer på saker Molde som kan forklare publikumssvikten Molde opplever.

Er uansett nye tider i Molde og framtiden ser lys ut. Bare å fortsette slik så kommer publikum tilbake litt etter litt tror jeg.

Federin

Legg inn av Federin »

Kaizen skrev: lør okt 01, 2022 2:51 pm
PapaSmurf skrev: lør okt 01, 2022 2:33 pm
Kaizen skrev: lør okt 01, 2022 2:29 pm

Forstår frustrasjonen, men tror uansett ikke kritikk mot folk er veien å gå. Molde må finne ut hvor skoen trykker og ta signal som gis fra publikum på alvor.
De spurte f.eks ikke publikum når de valgte å skifte til kunstgress selv om vi hadde Norges beste naturgressmatte på dette tidspunktet, slik Brann gjorde f eks. De kjører sitt løp og forventer at folk bare skal bli med videre. Slik er det dog ikke med folk. De hopper av når de ikke er fornøyd og ikke blir tatt med på råd.
Tror også måten Sarr saken ble håndtert på er en annen sak som fikk endel til å vende klubben ryggen.
Også hvordan Molde har nedprioritert egne talentfulle spillere framfor å hente spillere utenfra har kjønnet interessen i nærmiljøet. Her har Erling Moe vist nye takter i år forresten. Noe som er et skritt i riktig retning for å skape lokalt engasjement.
Er du fucking seriøs?

Skal vi MFK-fans selv begynne å trekke frem den helvetes senegaleseren?

Denne klubbtråden har faen meg tapt seg. Gidder snart ikke klikke meg inn her lenger.
Slapp av. Har ikke noe behov for å snakke mer om den saken, men tror heller ikke på å legge lokk på ting heller. Ga bare forklaringer på saker Molde som kan forklare publikumssvikten Molde opplever.

Er uansett nye tider i Molde og framtiden ser lys ut. Bare å fortsette slik så kommer publikum tilbake litt etter litt tror jeg.
Skjønner ikke hva folk mener klubben skulle gjort annerledes i Sarr-saken, så lenge man ønsket å ikke bryte med sine forpliktelser som arbeidsgiver. De som kritiserer baserer seg ofte enten på feil fakta, eller har ikke noe godt svar på hvordan klubben skulle løst det på en annen måte uten å samtidig bryte arbeidsmiljøloven. Også antar jeg at klubben ikke er så veldig fornøyd med hvordan Nattestad oppførte seg i forbindelse rettssaken, men det får ikke klubben gjort noe med.

Sidekick Joe

Legg inn av Sidekick Joe »

Deilig sliteseier mot ett godt hjemmelag!

Nå er det vell slik att det er mulig att vi kan ta gullet allerede mot Hamkam neste helg.

Den beste oddsen for det er etter min mening om Lsk tar glimt i kveld og Rbk avgir poeng mot kbk.

Da vil det være nokk om vi slår Hamkam og Lsk taper mot viking (Viking som har ett godt tak på Lsk de siste sesongene)

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

11 strake er vanvittig bra. Erling Moe skriver seg inn i historiebøkene med tusj.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Nå må fokuset rettes mot Shamrock Rovers. Det er en kamp som må vinnes. Fofana har vel karantene der så da må da Eriksen få start plass.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Sidekick Joe skrev: lør okt 01, 2022 5:58 pm Deilig sliteseier mot ett godt hjemmelag!

Nå er det vell slik att det er mulig att vi kan ta gullet allerede mot Hamkam neste helg.

Den beste oddsen for det er etter min mening om Lsk tar glimt i kveld og Rbk avgir poeng mot kbk.

Da vil det være nokk om vi slår Hamkam og Lsk taper mot viking (Viking som har ett godt tak på Lsk de siste sesongene)
Lsk får 65 med max uttelling. Molde må da levere 1-2-3 for å komme likt.
Rbk får 64 med max uttelling. Molde må da levere 0-4-2 for å komme likt.
Glimt får 63 med max uttelling. Molde må da levere 0-3-3 for å komme likt.

Tror mer på å få en atombombe i huet enn noe av dette. U eller B på Åråsen og Kbk poeng i morgen.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Kongemannen skrev: lør okt 01, 2022 6:06 pm Nå må fokuset rettes mot Shamrock Rovers. Det er en kamp som må vinnes. Fofana har vel karantene der så da må da Eriksen få start plass.
Tror man trenger Eikrem mer enn Eriksen mot Shamrock.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

TheRealArt_Verified skrev: lør okt 01, 2022 6:22 pm
Sidekick Joe skrev: lør okt 01, 2022 5:58 pm Deilig sliteseier mot ett godt hjemmelag!

Nå er det vell slik att det er mulig att vi kan ta gullet allerede mot Hamkam neste helg.

Den beste oddsen for det er etter min mening om Lsk tar glimt i kveld og Rbk avgir poeng mot kbk.

Da vil det være nokk om vi slår Hamkam og Lsk taper mot viking (Viking som har ett godt tak på Lsk de siste sesongene)
Lsk får 65 med max uttelling. Molde må da levere 1-2-3 for å komme likt.
Rbk får 64 med max uttelling. Molde må da levere 0-4-2 for å komme likt.
Glimt får 63 med max uttelling. Molde må da levere 0-3-3 for å komme likt.

Tror mer på å få en atombombe i huet enn noe av dette. U eller B på Åråsen og Kbk poeng i morgen.
Slik situasjonen i verden er nå så har du rett i at det er en større sjanse for den atombomben ja.

😂

heltos

Legg inn av heltos »

Ble imponert av Christophe Psyché, TIL’s midtstopper.
Vant vel nesten samtlige dueller mot molde spissene. Greit tempo og spilleforståelse.
Noe for molde å hente?

Federin

Legg inn av Federin »

Ingen festforestilling, men vi durer i stødig tempo videre mot seriegull. Deilig!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

11 strake… det er sjukt.
19 på rad uten tap.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Vi har 17-2-0 på siste 19?
Det er faen meg helt latterlig. Det hadde vært kruttsterkt om vi måtte spilt i Obos. Eller Postnord for den del.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

rexenes skrev: lør okt 01, 2022 7:12 pm Vi har 17-2-0 på siste 19?
Det er faen meg helt latterlig. Det hadde vært kruttsterkt om vi måtte spilt i Obos. Eller Postnord for den del.
Med et helt lag ute med skade og suspensjoner. Det er uvirkelige tall ja!
På tide å forlenge kontrakten med Erling Moe.
Sist redigert av Kaizen den lør okt 01, 2022 7:15 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er vanvittig deilig å sitte å se LSK-Glimt mens man gir fullstendig faen i hvordan det går 😁

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»