Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
PapaSmurf

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: søn jun 26, 2022 10:05 am
Solvgutt1 skrev: søn jun 26, 2022 1:29 am
Havrebukken skrev: søn jun 26, 2022 12:03 am

Mannsverk takket nei fordi han hadde vært igjennom mye kampbelastning i mai og hadde behov for hvile. Om du tror Mannsverk er uaktuell for videre spill på U21 kommer du til å bli skuffet.

Og dette evinnelige maset om at MFK skal spille cupkamp i en landslagspause kan du bare legge fra deg. Kampen går på onsdag som planlagt.
Likevel spilte han altså treningskamp for Molde dagen etter Finland-kampen.
Denne diskusjonen er meningsløs: Det var gode grunner til forfallet, og gode grunner til en omgang mot AIK
Men husk vi la inn bud på en spiller i Brann. Da kommer vi til å ha en snurt bergenser i tråden en stund som hvis han ikke har noe å ta MFK på, finner på noe å klage på.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Burde ikke Molde FK få lokket noen til å kjøpe Erling Knudtzon , en erfaren back med mange kamper i ES . Da skulle Direktør Stavrum fått en stjerne i boka.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: søn jun 26, 2022 10:24 am Men husk vi la inn bud på en spiller i Brann. Da kommer vi til å ha en snurt bergenser i tråden en stund som hvis han ikke har noe å ta MFK på, finner på noe å klage på.
Regner med du sikter til meg?

Molde er dumminger.
Kongemannen skrev: søn jun 26, 2022 4:17 pm Burde ikke Molde FK få lokket noen til å kjøpe Erling Knudtzon , en erfaren back med mange kamper i ES . Da skulle Direktør Stavrum fått en stjerne i boka.
Han kan få bli den nye Jan Gunnar Solli når vi rykker opp og skal vinne serien neste år. Vet dere om han er god som DJ?

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Tjaaah skrev: søn jun 26, 2022 4:19 pm
Regner med du sikter til meg?

Molde er dumminger.

Han kan få bli den nye Jan Gunnar Solli når vi rykker opp og skal vinne serien neste år. Vet dere om han er god som DJ?
Noe sier meg at smurfen sikter til han ene som har vært meget aktiv her inne etter Wolfe-ryktene.

Og Knudtzon som DJ er nok en instant classic spør du meg. Welcome to the Knudtzone 8-)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Kjedelig at det ikke er kamp for Molde i dag. Dagens spenning er i Drammen. Nå begynner jeg likevel å føle meg meget trygg på et gull til Molde. Avstanden til Viking blir stor med seier i de to hengekampene vi nå har.

Lillestrøm er bra, så får vi se om de holder helt ut. Bak der ser jeg ingen trussel. Vet jo forsåvidt aldri med Glimt, kan jo plutselig hive seg med, men jeg tror Molde blir gode gjennom høsten.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

stoodeh skrev: søn jun 26, 2022 5:31 pm
Tjaaah skrev: søn jun 26, 2022 4:19 pm
Regner med du sikter til meg?

Molde er dumminger.

Han kan få bli den nye Jan Gunnar Solli når vi rykker opp og skal vinne serien neste år. Vet dere om han er god som DJ?
Noe sier meg at smurfen sikter til han ene som har vært meget aktiv her inne etter Wolfe-ryktene.
Solvgutt. Han er for tiden opptatt i Vikingtråden med å diskutere Løkbergs røde kort mot FKH i går. Dere skal få ham tilbake når vi er ferdige med ham.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Tjaaah skrev: søn jun 26, 2022 4:19 pm Molde er dumminger.
Du er bare hysterisk morsom, Tjaaah. Måtte du aldri slutte å skrive her inne :-)

Love it!

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Kongemannen skrev: søn jun 26, 2022 4:17 pm Burde ikke Molde FK få lokket noen til å kjøpe Erling Knudtzon , en erfaren back med mange kamper i ES . Da skulle Direktør Stavrum fått en stjerne i boka.
Helst til Brann og deres verdivurderinger av backer. Blir vel fort en 35 mill da

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

SuperGunners10 skrev: søn jun 26, 2022 6:06 pm Kjedelig at det ikke er kamp for Molde i dag. Dagens spenning er i Drammen. Nå begynner jeg likevel å føle meg meget trygg på et gull til Molde. Avstanden til Viking blir stor med seier i de to hengekampene vi nå har.

Lillestrøm er bra, så får vi se om de holder helt ut. Bak der ser jeg ingen trussel. Vet jo forsåvidt aldri med Glimt, kan jo plutselig hive seg med, men jeg tror Molde blir gode gjennom høsten.
Glimt er 6p bak og vi har igjen å møte de på Aspmyra. Vanskelig å si at det er noe særlig luke

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

MoldeMoldeMolde skrev: søn jun 26, 2022 7:53 pm
SuperGunners10 skrev: søn jun 26, 2022 6:06 pm Kjedelig at det ikke er kamp for Molde i dag. Dagens spenning er i Drammen. Nå begynner jeg likevel å føle meg meget trygg på et gull til Molde. Avstanden til Viking blir stor med seier i de to hengekampene vi nå har.

Lillestrøm er bra, så får vi se om de holder helt ut. Bak der ser jeg ingen trussel. Vet jo forsåvidt aldri med Glimt, kan jo plutselig hive seg med, men jeg tror Molde blir gode gjennom høsten.
Glimt er 6p bak og vi har igjen å møte de på Aspmyra. Vanskelig å si at det er noe særlig luke
Glimt er definitivt med i gullkampen. I fjor ble seriegullet avgjort på grunn av spillerlogistikken i Molde og Bodø, der Glimt valgte å beholde sine beste mens MFK solgte sin beste spiller på et tidspunkt der Molde ledet eliteserien med 8 poeng.

MFK kan kun fokusere på seg selv og vi får håpe klubben forsterker stallen i sommer.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Vi solgte oss fra gull i fjor, i år bør vi unngå det.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Er meget godt fornøyd med at Lillestrøm tapte i kveld. Kan bli gull verdt det.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Forøvrig så forventer jeg at klubben smeller til med noen knallsigneringer. Det forventes tålmodigheten med ledelsen er syltynn.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Av det jeg såg av LSK i kveld så er jeg ikke spesielt bekymret for at de kommer til å holde koken utover sesongen. De har overprestert så langt.

Dette vil stå mellom MFK og Glimt når vi nærmer oss November.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

MoldeMoldeMolde skrev: søn jun 26, 2022 7:53 pm
SuperGunners10 skrev: søn jun 26, 2022 6:06 pm Kjedelig at det ikke er kamp for Molde i dag. Dagens spenning er i Drammen. Nå begynner jeg likevel å føle meg meget trygg på et gull til Molde. Avstanden til Viking blir stor med seier i de to hengekampene vi nå har.

Lillestrøm er bra, så får vi se om de holder helt ut. Bak der ser jeg ingen trussel. Vet jo forsåvidt aldri med Glimt, kan jo plutselig hive seg med, men jeg tror Molde blir gode gjennom høsten.
Glimt er 6p bak og vi har igjen å møte de på Aspmyra. Vanskelig å si at det er noe særlig luke
Det er en luke. Jeg synes Glimt har vært svake denne sesongen, og ser ikke at det bare skal snu. Solbakken forsvinner mest sannsynlig han også.
Du får jo tro på Glimt-gull, om det er slik jeg skal tolke svaret ditt. Jeg har ikke sagt noe om at det er en stor luke hvertfall.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Sterk start av vår nye markedsdirektør, her er han på ball!

https://www.rbnett.no/nyheter/i/bGp8Kq/ ... l-maalloes

Visa

Legg inn av Visa »

Småting som det der er det viktigste man gjør

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

stoodeh skrev: søn jun 26, 2022 9:41 pm Sterk start av vår nye markedsdirektør, her er han på ball!

https://www.rbnett.no/nyheter/i/bGp8Kq/ ... l-maalloes
Det er som han sier; det koster så lite..

Men, gevinsten kan være verdt det tidobelte..

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

stoodeh skrev: søn jun 26, 2022 9:41 pm Sterk start av vår nye markedsdirektør, her er han på ball!

https://www.rbnett.no/nyheter/i/bGp8Kq/ ... l-maalloes
Flott gjort!

Sånne ting gjør at man får supportere for livet, på Sørlandet.
Sist redigert av Havrebukken den søn jun 26, 2022 9:53 pm, redigert 1 gang totalt.

mr.anderson

Legg inn av mr.anderson »

Viking er ute av gullkampen allerede tror jeg og Lillestrøm taper. Begynner å ligne på forrige sesong dette. Må bare unngå å ta ferie i sommer så blir det gull dette

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Glimt er helt klart de jeg frykter mest.
Å komme i form til E-cup i februar/mars har nok gjort sitt til at ting har skrantet i vårsesongen. Får de ballen til å rulle som de kan, er ikke 6 poeng mye på 19 kamper.

Det kommer til å stå mellom Glimt og Molde. Tror jeg.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

stoodeh skrev: søn jun 26, 2022 5:31 pm Noe sier meg at smurfen sikter til han ene som har vært meget aktiv her inne etter Wolfe-ryktene.
Vikingen skrev: søn jun 26, 2022 6:06 pm Solvgutt. Han er for tiden opptatt i Vikingtråden med å diskutere Løkbergs røde kort mot FKH i går. Dere skal få ham tilbake når vi er ferdige med ham.
Det er mulig, men så vidt jeg vet er jeg den eneste bergenseren som har skrevet i denne tråden minst noen dager, kanskje lengre også.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Tjaaah skrev: søn jun 26, 2022 10:08 pm
stoodeh skrev: søn jun 26, 2022 5:31 pm Noe sier meg at smurfen sikter til han ene som har vært meget aktiv her inne etter Wolfe-ryktene.
Vikingen skrev: søn jun 26, 2022 6:06 pm Solvgutt. Han er for tiden opptatt i Vikingtråden med å diskutere Løkbergs røde kort mot FKH i går. Dere skal få ham tilbake når vi er ferdige med ham.
Det er mulig, men så vidt jeg vet er jeg den eneste bergenseren som har skrevet i denne tråden minst noen dager, kanskje lengre også.
Brønnøybergenseren mente de. ;)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Sulfat skrev: søn jun 26, 2022 10:03 pm Glimt er helt klart de jeg frykter mest.
Å komme i form til E-cup i februar/mars har nok gjort sitt til at ting har skrantet i vårsesongen. Får de ballen til å rulle som de kan, er ikke 6 poeng mye på 19 kamper.

Det kommer til å stå mellom Glimt og Molde. Tror jeg.
Jeg tror det står mellom Molde og...Molde. Som vanlig sin verste fiende. Gjør Molde det de skal og som forventet så er dette gull.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: søn jun 26, 2022 10:12 pm Brønnøybergenseren mente de. ;)
Brønnergenser?

Regnet med at du egentlig visste det, ja. Derfor jeg stakk hodet frem for å ta meg nær av innlegget ditt, hehe.

Så er det også rimelig vittig at den som virkelig lever opp til den bergenske stereotypen ikke er bergenser.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Vi har igjen de tre beste lagene borte så vanskelig å si at vi bare har rotet det bort selv om vi ikke vinner. Bodø har bare LSK borte så kan ikke si at vi har komfortabel luke på noe som helst vis.

Bodø har litt flere kamper utenom som kan gi mer slitasje. To flere kvalikkamper i Europa, i praksis garantert gruppespill, cupkamp mot ES-lag. Hardkjøret har begynt for de mens for oss begynner det om tre uker.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Tjaaah skrev: søn jun 26, 2022 10:14 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 26, 2022 10:12 pm Brønnøybergenseren mente de. ;)
Brønnergenser?

Regnet med at du egentlig visste det, ja. Derfor jeg stakk hodet frem for å ta meg nær av innlegget ditt, hehe.

Så er det også rimelig vittig at den som virkelig lever opp til den bergenske stereotypen ikke er bergenser.
Jeg sier det samme som jeg sa da noen kritiserte Dewaz her om dagen. Sølvgutten trengs på FD. Av og til er jeg enig med han og av og til er jeg ikke enig. Men vi trenger brukere som avler debatt og som skaper dynamikk.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: søn jun 26, 2022 10:31 pm Jeg sier det samme som jeg sa da noen kritiserte Dewaz her om dagen. Sølvgutten trengs på FD. Av og til er jeg enig med han og av og til er jeg ikke enig. Men vi trenger brukere som avler debatt og som skaper dynamikk.
Ja, helt klart. Vi trenger uenighet.

Det er ikke akkurat vanskelig å finne folk som synes at vi er idioter heller, haha. Og sånn skal det jo være,

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Tjaaah skrev: søn jun 26, 2022 10:33 pm
PapaSmurf skrev: søn jun 26, 2022 10:31 pm Jeg sier det samme som jeg sa da noen kritiserte Dewaz her om dagen. Sølvgutten trengs på FD. Av og til er jeg enig med han og av og til er jeg ikke enig. Men vi trenger brukere som avler debatt og som skaper dynamikk.
Ja, helt klart. Vi trenger uenighet.

Det er ikke akkurat vanskelig å finne folk som synes at vi er idioter heller, haha. Og sånn skal det jo være,
Jeg lever godt med at en del mener jeg er en tosk.

Det jeg sliter med og irriterer meg over er at enkelte ikke greier å la en debatt ligge når man har diskutert fra seg. Enkelte bærer nag i lang tid om noen ikke er enig med dem i en eller annen sak.

Ta for eksempel det faktum at jeg mente at om man valgte å ikke ta koronavaksine så var det et valg som burde føre til konsekvenser for vedkommende Nor det kom til restaurantbesøk o.l. Det er fortsatt noen som tok det så ille opp at de bringer det til torgs støtt og stadig. Men jeg sa det jeg mente og er ferdig med det. Jeg orker jo ikke gå og ergre meg over at noen mente noe annet. Livet er for kort til det.
Sist redigert av PapaSmurf den søn jun 26, 2022 10:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: søn jun 26, 2022 10:44 pm Jeg lever godt med at en del mener jeg er en tosk.

Det jeg sliter med og irriterer meg over er at enkelte ikke greier å la en debatt ligge når man har diskutert fra seg. Enkelte bærer nag i lang tid om noen ikke er enig med dem i en eller annen sak.
Ja, vi er begge rimelig frempå her inne, så det må vi jo tåle.

Det med å bære nag er noe som irriterer meg også. Det er faktisk en del brukere jeg kan "krangle" ganske heftig med, men som jeg over tid nå oppriktig liker, for de starter alltid med blanke ark neste gang, uansett hvor hett det ble sist. Det er en av de beste egenskapene brukere kan ha på forum som dette.

Så er jeg helt sikkert skyldig i det samme selv, av og til. Men jeg prøver å unngå det.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»