Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av Jobs99 »

Holder Rosted den standarden vi trenger? Benk i Brøndby

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

Pub på aker stadion. Er det fullstendig utenkelig eller kunne klubben fått til noe slikt?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

andzyyyy skrev: lør nov 19, 2022 5:30 pm Pub på aker stadion. Er det fullstendig utenkelig eller kunne klubben fått til noe slikt?
Det er jo ting på gang der. Vent og se.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: lør nov 19, 2022 5:07 pm Holder Rosted den standarden vi trenger? Benk i Brøndby
Ikke god nok. Vi må hente smart og ungt. Jeg tror fortsatt Molde tar med seg sjekkheftet til Hamar for å hente en ung stopper.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

PapaSmurf skrev: lør nov 19, 2022 5:35 pm
Jobs99 skrev: lør nov 19, 2022 5:07 pm Holder Rosted den standarden vi trenger? Benk i Brøndby
Ikke god nok. Vi må hente smart og ungt. Jeg tror fortsatt Molde tar med seg sjekkheftet til Hamar for å hente en ung stopper.
Vi trenger vel egentlig to stoppere. I år var vi egentlig en for lite og en kan fort forsvinne. Kan godt hende at Børset regnes som en av de to.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Godt at vi hadde Varhaugvik Breivik som kunne steppe inn som stopper i år. Skjemte seg ikke ut der heller den unge gossingen.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

HarryH skrev: lør nov 19, 2022 6:16 pm Godt at vi hadde Varhaugvik Breivik som kunne steppe inn som stopper i år. Skjemte seg ikke ut der heller den unge gossingen.
For ikke å si Erling Knudtzon som steppet inn som spiss, midtstopper, back eller kant midt i den verste skadekrisen. Ny rolle for hver kamp omtrent. Hadde vi tatt gull uten Knudtzon i år?

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Ka9nen skrev: lør nov 19, 2022 6:21 pm
HarryH skrev: lør nov 19, 2022 6:16 pm Godt at vi hadde Varhaugvik Breivik som kunne steppe inn som stopper i år. Skjemte seg ikke ut der heller den unge gossingen.
For ikke å si Erling Knudtzon som steppet inn som spiss, midtstopper, back eller kant midt i den verste skadekrisen. Ny rolle for hver kamp omtrent. Hadde vi tatt gull uten Knudtzon i år?
Neppe

Moist

Legg inn av Moist »

PapaSmurf skrev: lør nov 19, 2022 5:34 pm
andzyyyy skrev: lør nov 19, 2022 5:30 pm Pub på aker stadion. Er det fullstendig utenkelig eller kunne klubben fått til noe slikt?
Det er jo ting på gang der. Vent og se.
Dette vil jeg vite mer om

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Raider vi Godset i vinter? Hove har vel vært utenlandsaktuell i seks vinduer nå. På tide å innse at å gå til Molde er det beste for karrieren? Vi bød høyt på Gulliksen som ikke har spilt mye i høst. Nye bud der kunne kanskje blitt akseptert nå. Erstatter for Bryn? Eller styrker han midtbanen?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

MoldeMoldeMolde skrev: søn nov 20, 2022 8:17 am Raider vi Godset i vinter? Hove har vel vært utenlandsaktuell i seks vinduer nå. På tide å innse at å gå til Molde er det beste for karrieren? Vi bød høyt på Gulliksen som ikke har spilt mye i høst. Nye bud der kunne kanskje blitt akseptert nå. Erstatter for Bryn? Eller styrker han midtbanen?
Er du ikke redd for at trønderne bare vil komme med at i Molde så hanker vi inn bare råkjørere og fyllefanter da?
1. juli 2022 kl. 14:09 Strømsgodset-spiller beklager råkjøring Strømsgodtset-spilleren Tobias Gulliksen innrømmer at han torsdag ble tatt for råkjøring i en laserkontroll mellom Drammen og Sande.
– I går kveld kl. 22.30 tabbet jeg meg ut big time. Jeg tråkket alt for hardt på gassen i noen sekunder på en strekning mellom Drammen og Sande. Jeg ble tatt i politiets laserkontroll og målt til 148 km/t i 70-sonen, skriver han i et Instagram-innlegg.

18-åringen beklager for hendelsen.

– Det finnes ingen god nok unnskyldning. Jeg var dum, jeg var uansvarlig. Jeg fortjener straff – og tar den jeg får. Min uforbeholdne unnskyldning går til alle jeg nå skuffer, til alle som synes jeg var en idiot - familien, venner, Godset, fansen. For det var jeg. Unnskyld, skriver han videre.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Hove scoret i U-21 kampen igår. Spørsmålet er: Trenger vi han hvis ingen blir solgt på midten?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: søn nov 20, 2022 8:35 am
MoldeMoldeMolde skrev: søn nov 20, 2022 8:17 am Raider vi Godset i vinter? Hove har vel vært utenlandsaktuell i seks vinduer nå. På tide å innse at å gå til Molde er det beste for karrieren? Vi bød høyt på Gulliksen som ikke har spilt mye i høst. Nye bud der kunne kanskje blitt akseptert nå. Erstatter for Bryn? Eller styrker han midtbanen?
Er du ikke redd for at trønderne bare vil komme med at i Molde så hanker vi inn bare råkjørere og fyllefanter da?
1. juli 2022 kl. 14:09 Strømsgodset-spiller beklager råkjøring Strømsgodtset-spilleren Tobias Gulliksen innrømmer at han torsdag ble tatt for råkjøring i en laserkontroll mellom Drammen og Sande.
– I går kveld kl. 22.30 tabbet jeg meg ut big time. Jeg tråkket alt for hardt på gassen i noen sekunder på en strekning mellom Drammen og Sande. Jeg ble tatt i politiets laserkontroll og målt til 148 km/t i 70-sonen, skriver han i et Instagram-innlegg.

18-åringen beklager for hendelsen.

– Det finnes ingen god nok unnskyldning. Jeg var dum, jeg var uansvarlig. Jeg fortjener straff – og tar den jeg får. Min uforbeholdne unnskyldning går til alle jeg nå skuffer, til alle som synes jeg var en idiot - familien, venner, Godset, fansen. For det var jeg. Unnskyld, skriver han videre.
Hvis man skal bry seg om hva RBKs fans mener, har de ikke da vunnet?

Det er vel definisjonen på at de har kommet under huden på en.

Kunne ikke brydd meg mindre om en spiller har kjørt for fort eller ei.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: søn nov 20, 2022 9:07 am Hove scoret i U-21 kampen igår. Spørsmålet er: Trenger vi han hvis ingen blir solgt på midten?
Jeg vet om minst en jeg ville solgt for å få plass til Hove.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

PapaSmurf skrev: søn nov 20, 2022 9:46 am
Jobs99 skrev: søn nov 20, 2022 9:07 am Hove scoret i U-21 kampen igår. Spørsmålet er: Trenger vi han hvis ingen blir solgt på midten?
Jeg vet om minst en jeg ville solgt for å få plass til Hove.
Grødem? Vet ikke nok om Hove til å si at han er bedre enn Grødem (som jo har en viss spisskompetanse i lufta)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: søn nov 20, 2022 11:06 am
PapaSmurf skrev: søn nov 20, 2022 9:46 am
Jobs99 skrev: søn nov 20, 2022 9:07 am Hove scoret i U-21 kampen igår. Spørsmålet er: Trenger vi han hvis ingen blir solgt på midten?
Jeg vet om minst en jeg ville solgt for å få plass til Hove.
Grødem? Vet ikke nok om Hove til å si at han er bedre enn Grødem (som jo har en viss spisskompetanse i lufta)
Tja… Jeg syns hodespillet til Grødem er litt oppskrytt. I to viktige kamper i år har han fått all verdens tid til å sette en enkelt heading på blank kasse. Og han har headet 5 meter over mål begge gangene.

Grødem var en viktig brikke i år. I nødens stund stod han frem og fikk en formtopp akkurat når vi trengte det som mest. Det glemmer jeg selvsagt ikke.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

PapaSmurf skrev: søn nov 20, 2022 11:26 am
Jobs99 skrev: søn nov 20, 2022 11:06 am
PapaSmurf skrev: søn nov 20, 2022 9:46 am

Jeg vet om minst en jeg ville solgt for å få plass til Hove.
Grødem? Vet ikke nok om Hove til å si at han er bedre enn Grødem (som jo har en viss spisskompetanse i lufta)
Tja… Jeg syns hodespillet til Grødem er litt oppskrytt. I to viktige kamper i år har han fått all verdens tid til å sette en enkelt heading på blank kasse. Og han har headet 5 meter over mål begge gangene.

Grødem var en viktig brikke i år. I nødens stund stod han frem og fikk en formtopp akkurat når vi trengte det som mest. Det glemmer jeg selvsagt ikke.
Hadde håpet på litt mer fra Grødem i år, men synes fremdeles han tok steg og som du nevner var han god i en kritisk periode. Blir nok bedre neste år. Hove finner vi plass til uansett.

Molde er jo stedet man drar til for å bli profesjonell så vi takler vel Gulliksen også. Kanskje fornuftig med miljøskifte for ham? Komme til et steg hvor man har fokus på rett sted.

HarryH

Legg inn av HarryH »

MoldeMoldeMolde skrev: søn nov 20, 2022 8:17 am Raider vi Godset i vinter? Hove har vel vært utenlandsaktuell i seks vinduer nå. På tide å innse at å gå til Molde er det beste for karrieren?
Jeg husker et intervju med Johan Hove i 2020 der han uttalte at han aldri ville gå til Molde fordi han ikke ønsket å ende opp som Ola Brynhildsen. Nå når Ola er på landslaget er det mulig at Hove ser annerledes på det. Men det kommer vel fort utenlandske klubber på banen allerede i vinter.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

I Godsettråden snakker de om dårlig økonomi. Det hadde vært fint om vi kunne hjulpet de gjennom den vanskelige tiden.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Vi ser at spillere som kommer til Molde trenger tid, få som går rett inn (Kaasa har tatt steget på kun få måneder). Hvis Hove ikke vil til oss så er det greit for meg siden jeg ikke har sett andre steke sider en at han scorer bra med mål

Stonesy

Legg inn av Stonesy »

Vår gamle helt Magne Hoset klar som hovedtrener for Klaksvik på Færøyene.
Kult valg og mener bestemt at dette kan være en like smart karrierevei som eksempelvis herr Riise i Avaldsnes har valgt.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

HarryH skrev: søn nov 20, 2022 11:54 am
MoldeMoldeMolde skrev: søn nov 20, 2022 8:17 am Raider vi Godset i vinter? Hove har vel vært utenlandsaktuell i seks vinduer nå. På tide å innse at å gå til Molde er det beste for karrieren?
Jeg husker et intervju med Johan Hove i 2020 der han uttalte at han aldri ville gå til Molde fordi han ikke ønsket å ende opp som Ola Brynhildsen. Nå når Ola er på landslaget er det mulig at Hove ser annerledes på det. Men det kommer vel fort utenlandske klubber på banen allerede i vinter.
Hva slag merkelig utsagn er dette? Sa han det på kødd eller?

HarryH

Legg inn av HarryH »

SuperGunners10 skrev: man nov 21, 2022 10:52 pm
HarryH skrev: søn nov 20, 2022 11:54 am
MoldeMoldeMolde skrev: søn nov 20, 2022 8:17 am Raider vi Godset i vinter? Hove har vel vært utenlandsaktuell i seks vinduer nå. På tide å innse at å gå til Molde er det beste for karrieren?
Jeg husker et intervju med Johan Hove i 2020 der han uttalte at han aldri ville gå til Molde fordi han ikke ønsket å ende opp som Ola Brynhildsen. Nå når Ola er på landslaget er det mulig at Hove ser annerledes på det. Men det kommer vel fort utenlandske klubber på banen allerede i vinter.
Hva slag merkelig utsagn er dette? Sa han det på kødd eller?
Jeg fikk inntrykk av at det var alvorlig ment. I starten fikk vel Brynhildsen litt mindre spilletid her enn i Stabæk, så det var kanskje det Hove siktet til.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

HarryH skrev: tir nov 22, 2022 3:46 am
SuperGunners10 skrev: man nov 21, 2022 10:52 pm
HarryH skrev: søn nov 20, 2022 11:54 am

Jeg husker et intervju med Johan Hove i 2020 der han uttalte at han aldri ville gå til Molde fordi han ikke ønsket å ende opp som Ola Brynhildsen. Nå når Ola er på landslaget er det mulig at Hove ser annerledes på det. Men det kommer vel fort utenlandske klubber på banen allerede i vinter.
Hva slag merkelig utsagn er dette? Sa han det på kødd eller?
Jeg fikk inntrykk av at det var alvorlig ment. I starten fikk vel Brynhildsen litt mindre spilletid her enn i Stabæk, så det var kanskje det Hove siktet til.
Ødemarksbakken sa tydelig at han ikke ville til Molde og har hatt en kanonkarriere. Solbakken sa tydelig at han ikke ville til et lag med kunstgress og har hatt en kanonkarriere.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

MoldeMoldeMolde skrev: tir nov 22, 2022 7:44 am
HarryH skrev: tir nov 22, 2022 3:46 am
SuperGunners10 skrev: man nov 21, 2022 10:52 pm

Hva slag merkelig utsagn er dette? Sa han det på kødd eller?
Jeg fikk inntrykk av at det var alvorlig ment. I starten fikk vel Brynhildsen litt mindre spilletid her enn i Stabæk, så det var kanskje det Hove siktet til.
Ødemarksbakken sa tydelig at han ikke ville til Molde og har hatt en kanonkarriere. Solbakken sa tydelig at han ikke ville til et lag med kunstgress og har hatt en kanonkarriere.
Haha

HarryH

Legg inn av HarryH »

Nesten uvirkelig å se hvordan den kraftige midtstopperen bare spretter unna når han skal prøve å skubbe bort tenåringen i duellen her. Haaland-takter av vår mann. Måtte vi få beholde denne perlen i alle fall fram til sommeren.

https://highlights.eliteserien.no/playl ... 8vxlyrjphb

heltos

Legg inn av heltos »

MoldeMoldeMolde skrev: tir nov 22, 2022 7:44 am
HarryH skrev: tir nov 22, 2022 3:46 am
SuperGunners10 skrev: man nov 21, 2022 10:52 pm

Hva slag merkelig utsagn er dette? Sa han det på kødd eller?
Jeg fikk inntrykk av at det var alvorlig ment. I starten fikk vel Brynhildsen litt mindre spilletid her enn i Stabæk, så det var kanskje det Hove siktet til.
Ødemarksbakken sa tydelig at han ikke ville til Molde og har hatt en kanonkarriere. Solbakken sa tydelig at han ikke ville til et lag med kunstgress og har hatt en kanonkarriere.
Er så deilig å vite det er Molde som sitter i en god posisjon her, i tillegg har de vel landets beste scouting team.
Er ikke bekymret….

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

hakonf skrev: lør nov 19, 2022 9:21 am Av spillere i eliteserien kunne jeg godt tenkt meg minst to av August Mikkelsen, Christos Zafeiris, Kevin Krygård og Dennis Gjengaar inn.
Bare ta Krygård og Gjengaar så kan vi ta oss av de andre to 8-)

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Nordlys skrev: tir nov 22, 2022 7:55 pm
hakonf skrev: lør nov 19, 2022 9:21 am Av spillere i eliteserien kunne jeg godt tenkt meg minst to av August Mikkelsen, Christos Zafeiris, Kevin Krygård og Dennis Gjengaar inn.
Bare ta Krygård og Gjengaar så kan vi ta oss av de andre to 8-)
Hvordan tenker du egentlig her? Tenker du at de 2 representerer noe dere ikke har i Bodø/Glimt? Eller er det slik at du ønsker de til Bodø/Glimt uavhengig av om dere har spillertypene i stallen fra før?

Albino

Legg inn av Albino »

HarryH skrev: tir nov 22, 2022 12:36 pm Nesten uvirkelig å se hvordan den kraftige midtstopperen bare spretter unna når han skal prøve å skubbe bort tenåringen i duellen her. Haaland-takter av vår mann. Måtte vi få beholde denne perlen i alle fall fram til sommeren.

https://highlights.eliteserien.no/playl ... 8vxlyrjphb
Foffa har så mange fiks fakse trikserier som jeg har glemt at han har gjort. Og hvem er det som sier at han ikke kan å sentre? Legger jo ballen klar på gullfat i mange situasjoner i denne videoen.


Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»