Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
Kongemannen

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av Kongemannen »

Er ikke Thor Andre Olsen klasse over Karlstrøm nei. Det var en keeper som eide feltet. Synd han ikke synest Molde pikene ikke var søte nok.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Sterk seier, LØvik gjør en ny god kamp

men.....
Zeknini kan vi selge
så må flere trene mottak av ball og pasning i stor fart (vi skulle vel hatt 3 mål til på kontringer på slutten)
Dansken, er det bedre med Knudtzon som høyre stopper?

Dog, strålende fornøyd med at vi snur dette idag :D

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Jobs99 skrev: søn aug 07, 2022 8:47 pm Sterk seier, LØvik gjør en ny god kamp

men.....
Zeknini kan vi selge
så må flere trene mottak av ball og pasning i stor fart (vi skulle vel hatt 3 mål til på kontringer på slutten)
Dansken, er det bedre med Knudtzon som høyre stopper?

Dog, strålende fornøyd med at vi snur dette idag :D
Bortsett fra forløpet til 0-2 målet synest jeg Tiedemann gjør en grei kamp. Vinner mange dueller i boks og er stødig med ball.

Eriksen er for meg dagens beste. Sliter i samfulle 90 og kroner det hele med et vakkert mål.
At vi snappet han fremfor nesa til RBK og Glimt kan fort vise seg å være gull verdt.

heltos

Legg inn av heltos »

Jobs99 skrev: søn aug 07, 2022 8:47 pm Sterk seier, LØvik gjør en ny god kamp

men.....
Zeknini kan vi selge
så må flere trene mottak av ball og pasning i stor fart (vi skulle vel hatt 3 mål til på kontringer på slutten)
Dansken, er det bedre med Knudtzon som høyre stopper?

Dog, strålende fornøyd med at vi snur dette idag :D
Deilig og viktig med 3poeng i denne møkka kampen.
Moe selv oppsummerte vel greit selv 1omgang i pausen.
Løvik levere til godkjent +. Hussain skuffer, der var det mye rart.
Og håpe forsvaret ikke faller i en blunder periode igjen, men ble med denne. For der var det vel bare Haugen som leverte godt nok nivå.
Zeknini, må da bli litt flaut når etter ett flott mål sist kamp av X antall muligheter og kamper, går ut med slike uttalelser at molde har jo nok spisser. (Brynhildsen har også kommmet med tilsvarende etter en skåring eller to)
Spar meg, lever først!!

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

stoodeh skrev: søn aug 07, 2022 8:36 pm
Rosa skrev: søn aug 07, 2022 8:31 pm Deilig seier! Noen som vet hvorfor Mannsverk ikke var i troppen?
Mistenker at covid har sneket seg inn på Aker. Kaasa, Mannsverk og Bolly alle ute på mystisk grunnlag
Det er jo over alt og er super-smittsomt.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

BiggusD skrev: søn aug 07, 2022 9:18 pm
stoodeh skrev: søn aug 07, 2022 8:36 pm
Rosa skrev: søn aug 07, 2022 8:31 pm Deilig seier! Noen som vet hvorfor Mannsverk ikke var i troppen?
Mistenker at covid har sneket seg inn på Aker. Kaasa, Mannsverk og Bolly alle ute på mystisk grunnlag
Det er jo over alt og er super-smittsomt.
Om noe et greit tidspunkt å få det med spillefri i ES neste helg og at vi leder 3-0 mot Kisvarda

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

Litt snodig med Ola B også som var syk mot Kisvarda - ikke skadet.

Belzone

Legg inn av Belzone »

MoldeMoldeMolde skrev: søn aug 07, 2022 9:25 pm
BiggusD skrev: søn aug 07, 2022 9:18 pm
stoodeh skrev: søn aug 07, 2022 8:36 pm

Mistenker at covid har sneket seg inn på Aker. Kaasa, Mannsverk og Bolly alle ute på mystisk grunnlag
Det er jo over alt og er super-smittsomt.
Om noe et greit tidspunkt å få det med spillefri i ES neste helg og at vi leder 3-0 mot Kisvarda
Mm Ungarn nekter disse å komme inn.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Bør greie oss uten de mot Kisvarda uansett.

Heldigvis en liten pustepause neste helg sånn at vi får slikket sårene og samlet troppene før høstsesongen starter.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Starter vi som idag mot Kisvarda, så er det 3-3 før vi hat satt oss ned.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Laget viser igjen enorm mentalitet og vinnerkultur i dag. Det er det positive med denne kampen. Om vi ikke vinner gull i år så skal det vertfall ikke stå på Erling Moe.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Bra kamp av Eriksen, kun knøling av Fofana og Zeklini som hindret Hat rick. Den mannen vil nok betale tilbake de 15 millionene kjapt.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Vi e d argaste laget i Norge😊

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Noen som vet at det er Corona i troppen? Var jo mange ute idag (som ikke er kjent skadet)

Får vel handle litt neste uke

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Koronaen slår hardt den ,er vel ikke forenelig med toppidrett dette svineriet.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Etter å ha sett kampen på nytt må jeg si Løvik imponerer i sine offensive involveringer. Tempo, teknikk og smidighet som klubben virkelig må gi spilletid og tillit.

Ellers må jeg trekke frem Haugan igjen. Dominerer og er nådeløs i duellene. Virkelig deilig å se at en lokal spiller slår til på en sånn måte. Et scoop av en signering der kontrakten bør utvides med 5 år.

Mjøsas Messi står igjen som den jeg kanskje er mest imponert over da forventningene var store før eliteseriedebuten. Løper, løper, løper og løper i samfulle 90 minutter og spiller med hjertet utenpå den deilige MFK-drakta. Det må være grusomt å spille mot en sånn type som aldri gir seg på "tørre møkka". En type vi kommer til å få mye glede ut av de neste årene.

Den som hadde referansen til gode gamle Ji-Sung Park traff spikeren på hodet.

Sidekick Joe

Legg inn av Sidekick Joe »

Sterk seier idag. Moe viser igjen att han er klasse. En kan si det er svakt å ikke kjøre over KBK , men slike kamper vet vi lever sitt eget liv.

Deilig att Eriksen spiller en bra kamp og blir matchvinner.

Haugan banens gigant nok en gang!

Resten får jeg holde for meg selv :D

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Sidekick Joe skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm Sterk seier idag. Moe viser igjen att han er klasse. En kan si det er svakt å ikke kjøre over KBK , men slike kamper vet vi lever sitt eget liv.

Deilig att Eriksen spiller en bra kamp og blir matchvinner.

Haugan banens gigant nok en gang!

Resten får jeg holde for meg selv :D
Erling Moe er en trollmann som får så mye ut av spillerne han har hatt til rådighet. Sentrale brikker har falt bort hele sesongen og listen ble ikke kortere i dag med Haugen, Mannsverk, Kaasa og Brynhildsen ute.
Egentlig helt absurd at vi står med en rekke på snart 20 kamper uten tap med de skadeproblemene som har hengt i hele denne sesongen.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:54 pm
Sidekick Joe skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm Sterk seier idag. Moe viser igjen att han er klasse. En kan si det er svakt å ikke kjøre over KBK , men slike kamper vet vi lever sitt eget liv.

Deilig att Eriksen spiller en bra kamp og blir matchvinner.

Haugan banens gigant nok en gang!

Resten får jeg holde for meg selv :D
Erling Moe er en trollmann som får så mye ut av spillerne han har hatt til rådighet. Sentrale brikker har falt bort hele sesongen og listen ble ikke kortere i dag med Haugen, Mannsverk, Kaasa og Brynhildsen ute.
Egentlig helt absurd at vi står med en rekke på snart 20 kamper uten tap med de skadeproblemene som har hengt i hele denne sesongen.
Erling Moe er en trollmann ja! Terningkast 6.
Synes dog han får liten drahjelp av klubbledelsen som virker handlingslammet og ikke forstår alvoret i at denne stallen må forsterkes ned nye spillere. Hver eneste kamp er en nestenulykke men vi hangler oss videre på en eller annen måte.
Samtidig er flere spillere på stålet og vi risikerer ytterligere skader pga manglende muligheter for rullering. F.eks i forsvarsrekka.

Nå må man agere i sommervinduet!
Sist redigert av Kaizen den man aug 08, 2022 12:07 am, redigert 1 gang totalt.

Visa

Legg inn av Visa »

Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm
Mjøsas Messi står igjen som den jeg kanskje er mest imponert over da forventningene var store før eliteseriedebuten. Løper, løper, løper og løper i samfulle 90 minutter og spiller med hjertet utenpå den deilige MFK-drakta.
Mjøssi?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: man aug 08, 2022 12:04 am
Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm
Mjøsas Messi står igjen som den jeg kanskje er mest imponert over da forventningene var store før eliteseriedebuten. Løper, løper, løper og løper i samfulle 90 minutter og spiller med hjertet utenpå den deilige MFK-drakta.
Mjøssi?
Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:15 am
Visa skrev: man aug 08, 2022 12:04 am
Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm
Mjøsas Messi står igjen som den jeg kanskje er mest imponert over da forventningene var store før eliteseriedebuten. Løper, løper, løper og løper i samfulle 90 minutter og spiller med hjertet utenpå den deilige MFK-drakta.
Mjøssi?
Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅
Hehe! John Barnes har blitt en smal referanse med årene..😄

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Kisvarda vant forøvrig 4-2 i sin seriekamp i dag og leder den ungarske ligaen inntil videre.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Havrebukken skrev: man aug 08, 2022 12:44 am Kisvarda vant forøvrig 4-2 i sin seriekamp i dag og leder den ungarske ligaen inntil videre.
Med 4 poeng på 2 kamper.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Havrebukken skrev: man aug 08, 2022 12:43 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:15 am
Visa skrev: man aug 08, 2022 12:04 am

Mjøssi?
Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅
Hehe! John Barnes har blitt en smal referanse med årene..😄
For meg så føles det som i går.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Kaizen skrev: man aug 08, 2022 12:03 am
Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:54 pm
Sidekick Joe skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm Sterk seier idag. Moe viser igjen att han er klasse. En kan si det er svakt å ikke kjøre over KBK , men slike kamper vet vi lever sitt eget liv.

Deilig att Eriksen spiller en bra kamp og blir matchvinner.

Haugan banens gigant nok en gang!

Resten får jeg holde for meg selv :D
Erling Moe er en trollmann som får så mye ut av spillerne han har hatt til rådighet. Sentrale brikker har falt bort hele sesongen og listen ble ikke kortere i dag med Haugen, Mannsverk, Kaasa og Brynhildsen ute.
Egentlig helt absurd at vi står med en rekke på snart 20 kamper uten tap med de skadeproblemene som har hengt i hele denne sesongen.
Erling Moe er en trollmann ja! Terningkast 6.
Synes dog han får liten drahjelp av klubbledelsen som virker handlingslammet og ikke forstår alvoret i at denne stallen må forsterkes ned nye spillere. Hver eneste kamp er en nestenulykke men vi hangler oss videre på en eller annen måte.
Samtidig er flere spillere på stålet og vi risikerer ytterligere skader pga manglende muligheter for rullering. F.eks i forsvarsrekka.

Nå må man agere i sommervinduet!
Jeg tror klubbledelsen jobber på for å finne de riktige typene. Man brukte mye tid og ressurser på Gomez, et akseptert bud men plutselig en spiller som snudde på hælen.
Forsvarsrekka vi har nå med Tiedemann, Haugan og Risa har «overall» vært upåklagelig.
Men usikkerheten rundt både Bjørnbak og Sinyan gjør at klubben bør få inn en til som kan avlaste.

Utover det er venstre vingback og spiss er der skoen trykker mest.

Jeg ser flere har etterlyst en defensiv midtbanespiller men jeg føler vi får dekt opp mye av denne grovjobben med Eriksen. Jeg skulle gjerne sett at Mannsverk fikk en mer fri rolle fremover i banen men sånn stallen ser ut nå så virker det ikke som om dette er noe klubben kommer til å forsterke.
Bonusen er om Ellingsen kommer seg på beina for å ta den rollen.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:52 am
Havrebukken skrev: man aug 08, 2022 12:43 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:15 am

Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅
Hehe! John Barnes har blitt en smal referanse med årene..😄
For meg så føles det som i går.


At frisyren til Chris Waddle kommer tilbake i motebildet er ikke noe jeg kommer til å overleve.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Klar favoritt til seriegull spør du meg.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Eneste triste med Løvik er at han allerede har tatovert seg. Molde er vel klubben med minst tatoveringer (ihvertfall hvis Risa blir solgt), la oss holde det slik!

Visa

Legg inn av Visa »

Jobs99 skrev: man aug 08, 2022 8:47 am Eneste triste med Løvik er at han allerede har tatovert seg. Molde er vel klubben med minst tatoveringer (ihvertfall hvis Risa blir solgt), la oss holde det slik!
Fram med ostehøvelen!

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»