Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
heltos

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av heltos »

BiggusD skrev: søn nov 13, 2022 8:39 pm Tanken på at de neste 7 ukene til jul går uten Molde-kamper er litt vemmelig må jeg si.

Men trøsten får være at VM begynner om en uke. Det er i det minste noe...
Fotball VM, historisk har jo dette vært det største innen fotballen, der man har gått å gledd seg månedsvis i forveien, kanskje kjøpt ett VM magasin eller to, studert gruppene mm. Men alt dette har det gjennom korrupte FIFA klart å ødelegge så jævlig, i tillegg går det i advent tida. Nei nesten som det er fristende med boikott.

Visa

Legg inn av Visa »

Jeg skal ikke se VM. Jeg nyter VM best ute med grilling, bading og iskald pils. Skal jeg se på et trist og korrupt opplegg med innleide indere som skal representere fans? njææ. For meg gledes det til sesongstart igjen, men det skal bli noen fine uker uten fotball.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

heltos skrev: søn nov 13, 2022 8:49 pm
BiggusD skrev: søn nov 13, 2022 8:39 pm Tanken på at de neste 7 ukene til jul går uten Molde-kamper er litt vemmelig må jeg si.

Men trøsten får være at VM begynner om en uke. Det er i det minste noe...
Fotball VM, historisk har jo dette vært det største innen fotballen, der man har gått å gledd seg månedsvis i forveien, kanskje kjøpt ett VM magasin eller to, studert gruppene mm. Men alt dette har det gjennom korrupte FIFA klart å ødelegge så jævlig, i tillegg går det i advent tida. Nei nesten som det er fristende med boikott.
Bare kommet frem enda mer grums de siste dagene som viser hvor hinsides ræva alt rundt dette mesterskapet er. Kjenner at jeg er totalt likegyldig til et fotball-VM, det er godt gjort av FIFA å få til.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Kommer ikke til å se VM jeg heller.
Skal bare sitte fjern i blikket med et fårete smil og tenke på denne magiske sesongen. Vanskelig å fatte at vi faktisk har vunnet 17 på rad.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

heltos skrev: søn nov 13, 2022 8:49 pm
BiggusD skrev: søn nov 13, 2022 8:39 pm Tanken på at de neste 7 ukene til jul går uten Molde-kamper er litt vemmelig må jeg si.

Men trøsten får være at VM begynner om en uke. Det er i det minste noe...
Fotball VM, historisk har jo dette vært det største innen fotballen, der man har gått å gledd seg månedsvis i forveien, kanskje kjøpt ett VM magasin eller to, studert gruppene mm. Men alt dette har det gjennom korrupte FIFA klart å ødelegge så jævlig, i tillegg går det i advent tida. Nei nesten som det er fristende med boikott.
Da Panama-kanalen ble bygget mellom 1881 og 1914 førte det til at 25000 arbeidere døde, sånn grovt estimert.

Da Hoover Dam (Boulder Dam) ble bygget mellom 1931 og 1936 førte det til at (offisielt) 112 arbeidere døde - men senskader er ikke med i den statistikken, og det er ikke dødsfall i familien til arbeiderne som bodde ved anleggsområdet heller.

I norsk og vestlig etikk er ikke dødsulykker i forbindelse med konstruksjon av noe som helt akseptabelt på noen måte. Men dette er en ny utvikling selv i Vesten. Asbest ble forbudt først i 1980, 60 år etter at "alle visste" at støvet var livsfarlig. Folk aksepterte den risikoen den gang da, men dette har det gradvis blitt slutt på de siste 30 årene eller så.

Men i Asia, Afrika og andre deler av verden som ikke har den typen sterkt individfokus som vi har i dag, så er det fortsatt ikke uakseptabelt at folk dør eller blir skadd på jobb. De har ikke innført HMS i den grad vi har her i Norge.

Det at vi protesterer på at flerfoldige arbeidere har dødd under arbeidet med å lage disse stadionanleggene og andre forberedelser, er rett og slett en konsekvens av at utenfor Vesten har de ikke vestlig menneskeverd. Dette burde ikke komme som noen overraskelse, spesielt når vi snakker om kongelige enevelder i Midtøsten.

Det at FIFA valgte Quatar som VM-arrangør er rett og slett et forsøk på å innlemme disse eneveldene i "det internasjonale fellesskap". Så spørs det hvor godt FIFA lykkes med dette. Jeg er skeptisk.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

BiggusD skrev: søn nov 13, 2022 9:15 pm
heltos skrev: søn nov 13, 2022 8:49 pm
BiggusD skrev: søn nov 13, 2022 8:39 pm Tanken på at de neste 7 ukene til jul går uten Molde-kamper er litt vemmelig må jeg si.

Men trøsten får være at VM begynner om en uke. Det er i det minste noe...
Fotball VM, historisk har jo dette vært det største innen fotballen, der man har gått å gledd seg månedsvis i forveien, kanskje kjøpt ett VM magasin eller to, studert gruppene mm. Men alt dette har det gjennom korrupte FIFA klart å ødelegge så jævlig, i tillegg går det i advent tida. Nei nesten som det er fristende med boikott.
Da Panama-kanalen ble bygget mellom 1881 og 1914 førte det til at 25000 arbeidere døde, sånn grovt estimert.

Da Hoover Dam (Boulder Dam) ble bygget mellom 1931 og 1936 førte det til at (offisielt) 112 arbeidere døde - men senskader er ikke med i den statistikken, og det er ikke dødsfall i familien til arbeiderne som bodde ved anleggsområdet heller.

I norsk og vestlig etikk er ikke dødsulykker i forbindelse med konstruksjon av noe som helt akseptabelt på noen måte. Men dette er en ny utvikling selv i Vesten. Asbest ble forbudt først i 1980, 60 år etter at "alle visste" at støvet var livsfarlig. Folk aksepterte den risikoen den gang da, men dette har det gradvis blitt slutt på de siste 30 årene eller så.

Men i Asia, Afrika og andre deler av verden som ikke har den typen sterkt individfokus som vi har i dag, så er det fortsatt ikke uakseptabelt at folk dør eller blir skadd på jobb. De har ikke innført HMS i den grad vi har her i Norge.

Det at vi protesterer på at flerfoldige arbeidere har dødd under arbeidet med å lage disse stadionanleggene og andre forberedelser, er rett og slett en konsekvens av at utenfor Vesten har de ikke vestlig menneskeverd. Dette burde ikke komme som noen overraskelse, spesielt når vi snakker om kongelige enevelder i Midtøsten.

Det at FIFA valgte Quatar som VM-arrangør er rett og slett et forsøk på å innlemme disse eneveldene i "det internasjonale fellesskap". Så spørs det hvor godt FIFA lykkes med dette. Jeg er skeptisk.
Nå synes jeg du er snill med FIFA. Hovedårsaken til at de valgte Qatar var vel mest motivert av muligheten til å berike seg selv.

HarryH

Legg inn av HarryH »

nottimagiche skrev: søn nov 13, 2022 9:21 pm
BiggusD skrev: søn nov 13, 2022 9:15 pm
Det at FIFA valgte Quatar som VM-arrangør er rett og slett et forsøk på å innlemme disse eneveldene i "det internasjonale fellesskap".
Nå synes jeg du er snill med FIFA. Hovedårsaken til at de valgte Qatar var vel mest motivert av muligheten til å berike seg selv.
Dere har rett begge to.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hadde fokuset for boikotten vært FIFA hadde jeg støttet den.

Men de som kritiserer Qatar glemmer at de ligger et godt stykke bak oss i samfunnsutvikling. I likhet med de fleste av de 211 forbundslandene i FIFA.

Homofili var regnet som en sykdom i Norge frem til 1972. Fremmedarbeidere fikk ikke rettigheter her før tidlig nittitall. Utenlandske arbeidere har levd her trangt, skittent og under forferdelige forhold frem til forrige tiår da Arbeidstilsynet tok harde grep. Jeg syns alle meldingene retning Qatar er litt historieløst. Det er FIFA som lot seg bestikke som bør være i fokus. Hvor var boikottropene da stadionarbeidere døde i Brasil og Russland? Hvor var boikottropene da VM for 4 år siden ble arrangert i et land som anser homofili som noe kriminelt?

VM bør boikottes fordi FIFA først lot seg korrumpere og så fordi de ikke løftet en finger for å rette opp i det da korrupsjonen ble avslørt.

Vi må selvsagt jobbe for å bedre menneskerettigheter i Qatar. Og i de fleste andre land på kloden. Folk må få være glade i den de vil, tro på det de vil, kvinner sidestilles med menn.

Men det skjer ikke ved å gi dem langfingeren. Det løser ikke en dritt. Så der Tornekrattet skrev Fuck Qatar i dag ville jeg skrevet Fuck FIFA.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Araber VM går uten meg

Centrist

Legg inn av Centrist »

PapaSmurf skrev: søn nov 13, 2022 10:34 pm Men det skjer ikke ved å gi dem langfingeren. Det løser ikke en dritt. Så der Tornekrattet skrev Fuck Qatar i dag ville jeg skrevet Fuck FIFA.
Synes du har mange poeng gode poenger. Et poeng som er underspilt er derimot hvilke grep Qatar tar. Jeg kunne vært positiv til VM hvis det var slik at Qatar la seg på rygg og sa at vi erkjenner at X, Y og Z ikke er tilstrekkelig for å være akseptabelt. Men de gjør ikke det.

De lager komiske visjoner og mål med store ord, men gir blanke f. De løfter ikke en forbanna faktisk finger for å bedre noe. De sitter på den rikdommen og unnskylder seg bort med at man må skynde seg sakte. Det er bare vissvas.

Når de da i tillegg skal kjøpe supportere (som er fremmedarbeidere) for å skape en liksom kultur blir det helt latterlig. Det er helt unødvendig og er lett gjennomskuelig for den som er noe interessert.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: søn nov 13, 2022 11:03 pm Araber VM går uten meg
Det er nettopp dette. Araber-VM.

Der araber nærmest er et skjellsord. Akkurat det syns jeg er trist.

HarryH

Legg inn av HarryH »

PapaSmurf skrev: søn nov 13, 2022 11:20 pm
Jobs99 skrev: søn nov 13, 2022 11:03 pm Araber VM går uten meg
Det er nettopp dette. Araber-VM.

Der araber nærmest er et skjellsord. Akkurat det syns jeg er trist.
Akkurat det aspektet er det tilsynelatende svært få utenom deg som forstår, PapaSmurf. Men du har helt rett.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Centrist skrev: søn nov 13, 2022 11:15 pm
PapaSmurf skrev: søn nov 13, 2022 10:34 pm Men det skjer ikke ved å gi dem langfingeren. Det løser ikke en dritt. Så der Tornekrattet skrev Fuck Qatar i dag ville jeg skrevet Fuck FIFA.
Synes du har mange poeng gode poenger. Et poeng som er underspilt er derimot hvilke grep Qatar tar. Jeg kunne vært positiv til VM hvis det var slik at Qatar la seg på rygg og sa at vi erkjenner at X, Y og Z ikke er tilstrekkelig for å være akseptabelt. Men de gjør ikke det.

De lager komiske visjoner og mål med store ord, men gir blanke f. De løfter ikke en forbanna faktisk finger for å bedre noe. De sitter på den rikdommen og unnskylder seg bort med at man må skynde seg sakte. Det er bare vissvas.

Når de da i tillegg skal kjøpe supportere (som er fremmedarbeidere) for å skape en liksom kultur blir det helt latterlig. Det er helt unødvendig og er lett gjennomskuelig for den som er noe interessert.
Dette med innleie av «fake» fans. Det så vi senest under OL i Kina. Og det føyer seg inn i rekken av slike grep i mesterskap der det er få tilreisende. De pøser inn folk for å skape en illusjon av folkefest. Teit, men kan ikke se at andre har fått mer kritikk enn at folk bare rister på hodet av det tidligere.

Og så er det dette med at Qatar må endre seg. Spørsmålet vi må stille oss er jo om de ønsker å endre seg.

Jeg leker litt djevelens advokat her nå, men jeg føler noen må gjøre det. Nettopp fordi verden en gang er skrudd sammen slik at våre vestlige verdier ikke nødvendigvis er lik verdier andre steder i verden. Og et VM er jo ikke noe vi med vår etikk eier. Et VM er jo noe som tilhører alle de 211 forbundene i FIFA.

Hvorfor skal vi i vesten sette premissene for hva som er greit og hva som er ugreit? Hva med det vi gjør som de mener er ugreit? Hvem skal bestemme spillereglene?

Og i tilfelle noen ikke vet hva det vil si å leke djevelens advokat så vil jeg påpeke at jeg personen bak pseudonymet PapaSmurf mener homofiles rettigheter er en veldig viktig sak, jeg mener kvinners rettigheter må bedres i mange land og jeg mener man må jobbe for bedre menneskerettigheter generelt på kloden.

Men jeg tror ikke en boikott av et land fordi vi ikke har den samme etiske grunnplattformen er det rette å gjøre. Vil vi skape endring hjelper det ikke med en kløft mellom oss. Da vil det bare bli verre.

Jeg kan bare gjenta det jeg skrev tidligere. Det er FIFA som må boikottes. Qatar og de andre islamske statene må vi hele tiden påvirke for at de skal ta steget inn i den moderne verden. Der folk får lov til å være glad i den de vil, der folk har sterke rettigheter i arbeidslivet og kjønn ikke styrer mulighetene dine i livet. Men å gi disse nasjonene fingeren vil ikke hjelpe. Sann mine ord.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Synes Norge har vært dyktig til å sette fokus på problematikken ved Quatar VM både rundt menneskerettigheter og korrupsjon. Å boikotte etter det engasjementet både landslaget og Klaveness har vist blir derfor for meg en overreaksjon.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: man nov 14, 2022 12:05 am Synes Norge har vært dyktig til å sette fokus på problematikken ved Quatar VM både rundt menneskerettigheter og korrupsjon. Å boikotte etter det engasjementet både landslaget og Klaveness har vist blir derfor for meg en overreaksjon.
Boikott kan jo også sees på som en forlengelse av engasjementet. Så jeg kritiserer ikke de som boikotter. Det må være opp til hver enkelt.

Men jeg mener folk generelt må forsøke å tenke litt sjøl. Nå snakker jeg ikke om alle, men en del av de som boikotter.

Det er for eksempel mange som går rundt og tror at det er 6500 stadionbyggere som har omkommet under byggingen. Det tilsvarer nesten 22% av de som har vært med å bygge disse kolossene som blir stående ubrukt etter VM.

Alt slikt tull slukes rått. Det ergrer meg litt, for det ødelegger en ellers spennende debatt som jeg tror kunne ført til en endring i fremtiden.

Hva må til før man får tildelt mesterskap i tiden etter Qatar? Det er debatten man burde fokusert på. Hva må FIFA og andre forbund kreve av en arrangør? Og da må alle bli hørt. Ikke bare Vesten. Først da kan vi se om det å arrangere VM i fremtiden i det hele tatt er mulig.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: man nov 14, 2022 12:14 am
Kaizen skrev: man nov 14, 2022 12:05 am Synes Norge har vært dyktig til å sette fokus på problematikken ved Quatar VM både rundt menneskerettigheter og korrupsjon. Å boikotte etter det engasjementet både landslaget og Klaveness har vist blir derfor for meg en overreaksjon.
Boikott kan jo også sees på som en forlengelse av engasjementet. Så jeg kritiserer ikke de som boikotter. Det må være opp til hver enkelt.

Men jeg mener folk generelt må forsøke å tenke litt sjøl. Nå snakker jeg ikke om alle, men en del av de som boikotter.

Det er for eksempel mange som går rundt og tror at det er 6500 stadionbyggere som har omkommet under byggingen. Det tilsvarer nesten 22% av de som har vært med å bygge disse kolossene som blir stående ubrukt etter VM.

Alt slikt tull slukes rått. Det ergrer meg litt, for det ødelegger en ellers spennende debatt som jeg tror kunne ført til en endring i fremtiden.

Hva må til før man får tildelt mesterskap i tiden etter Qatar? Det er debatten man burde fokusert på. Hva må FIFA og andre forbund kreve av en arrangør? Og da må alle bli hørt. Ikke bare Vesten. Først da kan vi se om det å arrangere VM i fremtiden i det hele tatt er mulig.
For all del. Har full respekt for de som boikotter. Norge har uansett gjort en god jobb med å sette kritikken mot Quatar og FIFA på dagsorden, og derfor mener jeg det også er ok å se på dersom man ønsker det.
Og så får vi håpe at det gjør at FIFA endrer seg angående korrupsjon og at fremtidige mesterskap blir mer spiselige enn de to siste tildelingene, som har vært svært uheldig for fotballens omdømme.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

PapaSmurf skrev: man jul 18, 2022 11:30 am
Vi kommer ikke til å vinne 15 kamper på rad resten av sesongen
Molde: Hold my beer

*Sitat fra 18. juli etter hjemmekampen mot Haugesund

Federin

Legg inn av Federin »

MoldeMoldeMolde skrev: man nov 14, 2022 12:15 pm
PapaSmurf skrev: man jul 18, 2022 11:30 am
Vi kommer ikke til å vinne 15 kamper på rad resten av sesongen
Molde: Hold my beer

*Sitat fra 18. juli etter hjemmekampen mot Haugesund
Og dette sier jo alt om prestasjonen. Uttalelsen til Papa var bare realistisk.

Federin

Legg inn av Federin »

Klubben søker etter fysioterapeut som primært skal jobbe med skadeforebyggende tiltak. Bra de har fokus på dette!

https://www.moldefk.no/nyheter/molde-fo ... ioterapeut

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

MoldeMoldeMolde skrev: man nov 14, 2022 12:15 pm
PapaSmurf skrev: man jul 18, 2022 11:30 am
Vi kommer ikke til å vinne 15 kamper på rad resten av sesongen
Molde: Hold my beer

*Sitat fra 18. juli etter hjemmekampen mot Haugesund
Hahahaha.

Vel, sjelden har jeg vært mer glad for å ha tatt feil.

Det var jo ikke en veldig kontroversiell påstand heller.

Brukeravatar
slankebrusmannen
Innlegg: 1441

Legg inn av slankebrusmannen »

PapaSmurf skrev: man nov 14, 2022 12:29 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man nov 14, 2022 12:15 pm
PapaSmurf skrev: man jul 18, 2022 11:30 am
Vi kommer ikke til å vinne 15 kamper på rad resten av sesongen
Molde: Hold my beer

*Sitat fra 18. juli etter hjemmekampen mot Haugesund
Hahahaha.

Vel, sjelden har jeg vært mer glad for å ha tatt feil.

Det var jo ikke en veldig kontroversiell påstand heller.
Jeg veddet ikke imot. Vurderte ikke å tenke tanken en gang.

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

HarryH skrev: søn nov 13, 2022 9:03 pm Kommer ikke til å se VM jeg heller.
Skal bare sitte fjern i blikket med et fårete smil og tenke på denne magiske sesongen. Vanskelig å fatte at vi faktisk har vunnet 17 på rad.
Ja, altså 17 seire på rad er så drøyt at en skulle tro at bildene av en smilende Moe som injiserer Brynhildsen med en sprøyte snart lekker ut i media :D

HarryH

Legg inn av HarryH »

Forestspirit skrev: man nov 14, 2022 12:37 pm
HarryH skrev: søn nov 13, 2022 9:03 pm Kommer ikke til å se VM jeg heller.
Skal bare sitte fjern i blikket med et fårete smil og tenke på denne magiske sesongen. Vanskelig å fatte at vi faktisk har vunnet 17 på rad.
Ja, altså 17 seire på rad er så drøyt at en skulle tro at bildene av en smilende Moe som injiserer Brynhildsen med en sprøyte snart lekker ut i media :D
Ja, eller hva var det egentlig i kjøttkakene til Tante? Hvorfor slutter hun så brått? Hvorfor vokste Braut'n så fort? Hvorfor løper Linnes så langt? Hvordan kan det ha seg at Kristian Eriksen knuser Stefan Strandberg i avgjørende luftduell? Her er det mye som skurrer.

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

HarryH skrev: man nov 14, 2022 12:53 pm
Forestspirit skrev: man nov 14, 2022 12:37 pm
HarryH skrev: søn nov 13, 2022 9:03 pm Kommer ikke til å se VM jeg heller.
Skal bare sitte fjern i blikket med et fårete smil og tenke på denne magiske sesongen. Vanskelig å fatte at vi faktisk har vunnet 17 på rad.
Ja, altså 17 seire på rad er så drøyt at en skulle tro at bildene av en smilende Moe som injiserer Brynhildsen med en sprøyte snart lekker ut i media :D
Ja, eller hva var det egentlig i kjøttkakene til Tante? Hvorfor slutter hun så brått? Hvorfor vokste Braut'n så fort? Hvorfor løper Linnes så langt? Hvordan kan det ha seg at Kristian Eriksen knuser Stefan Strandberg i avgjørende luftduell? Her er det mye som skurrer.
Jeg har en mistanke:
https://static.wikia.nocookie.net/smurf ... 0130230221

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Forestspirit skrev: man nov 14, 2022 1:01 pm
HarryH skrev: man nov 14, 2022 12:53 pm
Forestspirit skrev: man nov 14, 2022 12:37 pm

Ja, altså 17 seire på rad er så drøyt at en skulle tro at bildene av en smilende Moe som injiserer Brynhildsen med en sprøyte snart lekker ut i media :D
Ja, eller hva var det egentlig i kjøttkakene til Tante? Hvorfor slutter hun så brått? Hvorfor vokste Braut'n så fort? Hvorfor løper Linnes så langt? Hvordan kan det ha seg at Kristian Eriksen knuser Stefan Strandberg i avgjørende luftduell? Her er det mye som skurrer.
Jeg har en mistanke:
https://static.wikia.nocookie.net/smurf ... 0130230221
Det der er deepfake.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

PapaSmurf skrev: man nov 14, 2022 12:29 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man nov 14, 2022 12:15 pm
PapaSmurf skrev: man jul 18, 2022 11:30 am
Vi kommer ikke til å vinne 15 kamper på rad resten av sesongen
Molde: Hold my beer

*Sitat fra 18. juli etter hjemmekampen mot Haugesund
Hahahaha.

Vel, sjelden har jeg vært mer glad for å ha tatt feil.

Det var jo ikke en veldig kontroversiell påstand heller.
Om man sier at Molde hadde 60% sannsynlighet for å vinne hver av kampene, noe som hadde gitt 1.67 i odds (forenkling, noen vanskeligere og noen enklere), så er sannsynligheten for 17 strake seiere omtrent 0,01%

Brukeravatar
slankebrusmannen
Innlegg: 1441

Legg inn av slankebrusmannen »

MoldeMoldeMolde skrev: man nov 14, 2022 1:28 pm
PapaSmurf skrev: man nov 14, 2022 12:29 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man nov 14, 2022 12:15 pm

Molde: Hold my beer

*Sitat fra 18. juli etter hjemmekampen mot Haugesund
Hahahaha.

Vel, sjelden har jeg vært mer glad for å ha tatt feil.

Det var jo ikke en veldig kontroversiell påstand heller.
Om man sier at Molde hadde 60% sannsynlighet for å vinne hver av kampene, noe som hadde gitt 1.67 i odds (forenkling, noen vanskeligere og noen enklere), så er sannsynligheten for 17 strake seiere omtrent 0,01%
Vel å merke før starten på rekka. Kan være greit å presisere, for 16 seire senere ville sannsynligheten for 17 seire på rad i dette tankeeksperimentet være 0,6.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Federin skrev: man nov 14, 2022 12:25 pm Klubben søker etter fysioterapeut som primært skal jobbe med skadeforebyggende tiltak. Bra de har fokus på dette!

https://www.moldefk.no/nyheter/molde-fo ... ioterapeut
De kan jo begynne med å ikke bruke spillere som støtteapparat mener ikke kan/bør spille.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Hmm skrev: man nov 14, 2022 5:39 pm
Federin skrev: man nov 14, 2022 12:25 pm Klubben søker etter fysioterapeut som primært skal jobbe med skadeforebyggende tiltak. Bra de har fokus på dette!

https://www.moldefk.no/nyheter/molde-fo ... ioterapeut
De kan jo begynne med å ikke bruke spillere som støtteapparat mener ikke kan/bør spille.
For å få til det må man ha minst dobbel dekning på hver posisjon og ikke 84% indreløpere i stallen.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Dobbel dekning på hver posisjon. Eller Erling Knudtzon som han også kalles.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»