Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
Kongemannen

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av Kongemannen »

Tror Fofana har godt av ett år til i ES. Så kan han selges for en voksen sum.

Deila

Legg inn av Deila »

Tanker?


PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Deila skrev: tor nov 10, 2022 7:38 pm Tanker?

Vet man bakgrunnen for at de kjørte den sangen så er det en ikke-sak.

Men siden jeg ikke vil oute folk som ikke er offentlige her, så lar jeg det ligge.

Det jeg kan si er at det var en fin gest av gutta.

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

Sikkert bare gøy det der men vært kjekt og hørt context

Bergmo

Legg inn av Bergmo »

Deila skrev: tor nov 10, 2022 7:38 pm Tanker?

Tviler på at dette er fra selve gullfesten da. Uansett så har jeg ikke så mye mot det. Bortsett fra vår egen så synes jeg Mitt Vålerenga er den flotteste klubbsangen der ute.

Hadde det vært en eller annen Rævbk-låt så hadde jeg brent skjerf og drakt tvert.

Deila

Legg inn av Deila »

Bergmo skrev: tor nov 10, 2022 9:44 pm
Deila skrev: tor nov 10, 2022 7:38 pm Tanker?
► Show Spoiler
Tviler på at dette er fra selve gullfesten da. Uansett så har jeg ikke så mye mot det. Bortsett fra vår egen så synes jeg Mitt Vålerenga er den flotteste klubbsangen der ute.

Hadde det vært en eller annen Rævbk-låt så hadde jeg brent skjerf og drakt tvert.
For all del, det er en vakker sang. Og jeg har ingenting imot at andre også synger med på den i lystig lag. Litt artig med Linnes på slutten der som ikke vil at det skal filmes. Ser vel også Zekhnini der som tar tak i kamera på slutten.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Deila skrev: tor nov 10, 2022 10:02 pm
Bergmo skrev: tor nov 10, 2022 9:44 pm
Deila skrev: tor nov 10, 2022 7:38 pm Tanker?
► Show Spoiler
Tviler på at dette er fra selve gullfesten da. Uansett så har jeg ikke så mye mot det. Bortsett fra vår egen så synes jeg Mitt Vålerenga er den flotteste klubbsangen der ute.

Hadde det vært en eller annen Rævbk-låt så hadde jeg brent skjerf og drakt tvert.
For all del, det er en vakker sang. Og jeg har ingenting imot at andre også synger med på den i lystig lag. Litt artig med Linnes på slutten der som ikke vil at det skal filmes. Ser vel også Zekhnini der som tar tak i kamera på slutten.
Linnes er høfligheten selv, Rafik gidder ikke diplomati

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

PapaSmurf skrev: tor nov 10, 2022 10:09 pm
Deila skrev: tor nov 10, 2022 10:02 pm
Bergmo skrev: tor nov 10, 2022 9:44 pm

Tviler på at dette er fra selve gullfesten da. Uansett så har jeg ikke så mye mot det. Bortsett fra vår egen så synes jeg Mitt Vålerenga er den flotteste klubbsangen der ute.

Hadde det vært en eller annen Rævbk-låt så hadde jeg brent skjerf og drakt tvert.
For all del, det er en vakker sang. Og jeg har ingenting imot at andre også synger med på den i lystig lag. Litt artig med Linnes på slutten der som ikke vil at det skal filmes. Ser vel også Zekhnini der som tar tak i kamera på slutten.
Linnes er høfligheten selv, Rafik gidder ikke diplomati
Tror ikke akkurat Rafik skremmer veldig mange... Men Linnes skal ha for høfligheten, som ventet.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Dette var på ett utested (i Molde?), og det var vel ikke våre guter som hadde satt på denne musikken?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Vodka Battery på Linnes 😀

Hmm

Legg inn av Hmm »

Slava Praha fortsatt interessert i Sherrifen. Og som jeg trodde, han har kontrakt frem til sommeren.

https://www.msn.com/nb-no/sport/nyheter ... f5ebf923bd

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Faen så irriterende med sånne mennesker som ikke gidder å slutte å filme når de blir spurt på en fin måte. Og så skal han liksom svare så ekkelt i tillegg. Hvor er Trond Strande når vi trenger han.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg kjenner ikke bakgrunnen for dette opptrinnet, men på videoen ser det ut for at det er Grødem som drar i gang. I så fall et hyggelig klapp på skuldra til klubben der han tilbragte et par av sine ungdomsår.

HarryH

Legg inn av HarryH »

stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 10:39 am Faen så irriterende med sånne mennesker som ikke gidder å slutte å filme når de blir spurt på en fin måte. Og så skal han liksom svare så ekkelt i tillegg. Hvor er Trond Strande når vi trenger han.
Enig. Vedkommende legger for dagen en sjenerende mangel på folkeskikk og respekt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er som sagt en ikke-sak om man kjenner bakgrunnen.

Men det er jo alltid kjipt når sånne ting tas ut av kontekst og presenteres som det gjør her.

Nå er jo akkurat dette en bagatell, men det viser likevel hvor farlig SoMe kan være når det kommer til alvorligere ting enn fotball spillere som synger.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

PapaSmurf skrev: fre nov 11, 2022 11:08 am Det er som sagt en ikke-sak om man kjenner bakgrunnen.

Men det er jo alltid kjipt når sånne ting tas ut av kontekst og presenteres som det gjør her.

Nå er jo akkurat dette en bagatell, men det viser likevel hvor farlig SoMe kan være når det kommer til alvorligere ting enn fotball spillere som synger.
Trenger egentlig ikke å kjenne bakgrunnen heller, dette er jo bare på gøy. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sunget STAO NO PAO eller ÅÅååÅÅsane selv :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 11:14 am
PapaSmurf skrev: fre nov 11, 2022 11:08 am Det er som sagt en ikke-sak om man kjenner bakgrunnen.

Men det er jo alltid kjipt når sånne ting tas ut av kontekst og presenteres som det gjør her.

Nå er jo akkurat dette en bagatell, men det viser likevel hvor farlig SoMe kan være når det kommer til alvorligere ting enn fotball spillere som synger.
Trenger egentlig ikke å kjenne bakgrunnen heller, dette er jo bare på gøy. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sunget STAO NO PAO eller ÅÅååÅÅsane selv :)
Jeg sang Godset fra Drammen på fest for et par uker siden. Mens vi feira seriegull faktisk. Var en fra Lier på festen som vi ville inkludere litt der han satt beklemt og fulgte med på feiringen med et tappert smil. Jeg kan jo bare refrenget, men det sang jeg til gjengjeld med stor innlevelse.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

PapaSmurf skrev: fre nov 11, 2022 11:21 am Jeg sang Godset fra Drammen på fest for et par uker siden. Mens vi feira seriegull faktisk. Var en fra Lier på festen som vi ville inkludere litt der han satt beklemt og fulgte med på feiringen med et tappert smil. Jeg kan jo bare refrenget, men det sang jeg til gjengjeld med stor innlevelse.
Nok en klassiker! er dette verdt en egen tråd mon tro?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 11:28 am
PapaSmurf skrev: fre nov 11, 2022 11:21 am Jeg sang Godset fra Drammen på fest for et par uker siden. Mens vi feira seriegull faktisk. Var en fra Lier på festen som vi ville inkludere litt der han satt beklemt og fulgte med på feiringen med et tappert smil. Jeg kan jo bare refrenget, men det sang jeg til gjengjeld med stor innlevelse.
Nok en klassiker! er dette verdt en egen tråd mon tro?
Moldefolk synger andres klubbsanger?

Vi kan gi ut plate. 😂

Vi er så gode at vi har sunget oss lei på våre egne sanger.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Kristoffer Haugen blir pappa (Kjetil Rekdal blir bestefar)

https://www.rbnett.no/sport/i/Xbjxy7/da ... litt-sjokk

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 11:44 am Kristoffer Haugen blir pappa (Kjetil Rekdal blir bestefar)

https://www.rbnett.no/sport/i/Xbjxy7/da ... litt-sjokk
Dette har man jo visst en stund. Liten by, umulig å holde noe skjult. Og det er vel det lille barnet som vi kan takke for at vi har Kristoffer hos oss i 3 år til.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Da har vi fått litt informasjon rundt bosmanspillerne våre. Kjører en kort oppsummering her:

Sigurdarson: Bekreftet ferdig

Haraldseid: Bekreftet ferdig

Bolly: mest sannsynlig ferdig

Ellingsen: Aktuell for en kortere kontrakt

Ulland Andersen: Aktuell for en kortere kontrakt

Sinyan: Dialog (kontrakt til sommeren)

Hussain: Dialog, sannsynlig forlengelse

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/6 ... n-kontrakt

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 1:24 pm Da har vi fått litt informasjon rundt bosmanspillerne våre. Kjører en kort oppsummering her:

Sigurdarson: Bekreftet ferdig

Haraldseid: Bekreftet ferdig

Bolly: mest sannsynlig ferdig

Ellingsen: Aktuell for en kortere kontrakt

Ulland Andersen: Aktuell for en kortere kontrakt

Sinyan: Dialog (kontrakt til sommeren)

Hussain: Dialog, sannsynlig forlengelse

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/6 ... n-kontrakt
Ja, det er så tett opp til det jeg ville valgt som mulig.

Visa

Legg inn av Visa »

Scampi skal barnet kalles

Visa

Legg inn av Visa »

stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 1:24 pm Da har vi fått litt informasjon rundt bosmanspillerne våre. Kjører en kort oppsummering her:

Sigurdarson: Bekreftet ferdig

Haraldseid: Bekreftet ferdig

Bolly: mest sannsynlig ferdig

Ellingsen: Aktuell for en kortere kontrakt

Ulland Andersen: Aktuell for en kortere kontrakt

Sinyan: Dialog (kontrakt til sommeren)

Hussain: Dialog, sannsynlig forlengelse

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/6 ... n-kontrakt
Trist med Haraldseid. Klassespiller som vi aldri fikk sett komme til sitt fulle potensiale.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: fre nov 11, 2022 1:51 pm
stoodeh skrev: fre nov 11, 2022 1:24 pm Da har vi fått litt informasjon rundt bosmanspillerne våre. Kjører en kort oppsummering her:

Sigurdarson: Bekreftet ferdig

Haraldseid: Bekreftet ferdig

Bolly: mest sannsynlig ferdig

Ellingsen: Aktuell for en kortere kontrakt

Ulland Andersen: Aktuell for en kortere kontrakt

Sinyan: Dialog (kontrakt til sommeren)

Hussain: Dialog, sannsynlig forlengelse

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/6 ... n-kontrakt
Trist med Haraldseid. Klassespiller som vi aldri fikk sett komme til sitt fulle potensiale.
Alt er trist med det der. 3 år ute fra 25-28. En herpa karriere. Jeg håper han greier å komme seg tilbake og får avsluttet karrieren med noen gode år. Kanskje i FKH.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Haraldseid er en fantastisk spiller jeg hele tiden har gått og drømt om å få se på banen igjen. Trist at det ender slik.

Heldigvis har vi nå Eriksen som kan spre liknende vibber når det kommer til arbeidsmoral og killerinstinkt.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Hadde vært magisk å få se igjen Haraldseid på banen, men slik gikk det ikke. Håper han etter hvert får skikk på kneet og lykkes i en annen klubb.

Federin

Legg inn av Federin »

Rhesus skrev: fre nov 11, 2022 2:27 pm Haraldseid er en fantastisk spiller jeg hele tiden har gått og drømt om å få se på banen igjen. Trist at det ender slik.

Heldigvis har vi nå Eriksen som kan spre liknende vibber når det kommer til arbeidsmoral og killerinstinkt.
Mener å huske at Haraldseid etterhvert også var viktig i det oppbyggende spillet.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Synd med Haraldseid, han var en meget god back som kunne blitt glimrende med videre utvikling. Får håpe gutten får på plass helsa, vært gøy om han kunne fortsette karrieren et eller annet sted.

Ellers ser oversikten veldig bra ut. Forlengelse på Etzaz er veldig positivt da han er en kontinuitetsbærer i klubben og kan være et av flere gode forbilder for de unge. Nye avtaler til Ellingsen og Sinyan er også veldig bra dersom det er utsikter til at de friskner til utover våren. Så får man ønske Bolly lykke til videre.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»