Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
Brukeravatar
Oddesen
Innlegg: 418

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av Oddesen »

Mushe. Ikke muche. Unnskyld. Nei, men alvor. Er Molde skyldig?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Det er altså så mye rart denne tråden drar inn av folk.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Åpent hus vettu. Da blir det gjerne litt sånn at alskens rask ingen vet hvem er sitter og sover i sofaen.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

SuperGunners10 skrev: man jan 17, 2022 10:06 pm Det er altså så mye rart denne tråden drar inn av folk.
Troll av argaste sort detta. Bare å kjøre "foe" på vedkommende først som sist.

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

Alexander Jeremejeff?

HarryH

Legg inn av HarryH »

PapaSmurf skrev: man jan 17, 2022 8:25 pm liten spinkel lyshåret gutt
Messi og Lewandowski.
Og Cristiano Ronaldo i samme rekke.
Det er ikke til å tro. Helt surrealistisk at vi skal oppleve dette.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: man jan 17, 2022 6:41 pm Kjøle fole gale.
Moldenser.
HarryH skrev: man jan 17, 2022 11:52 pm Og Cristiano Ronaldo i samme rekke.
Det er ikke til å tro. Helt surrealistisk at vi skal oppleve dette.
Selv velger jeg å fokusere mest på at Fredrik Haugen er oversett igjen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

HarryH skrev: man jan 17, 2022 11:52 pm
PapaSmurf skrev: man jan 17, 2022 8:25 pm liten spinkel lyshåret gutt
Messi og Lewandowski.
Og Cristiano Ronaldo i samme rekke.
Det er ikke til å tro. Helt surrealistisk at vi skal oppleve dette.
Riktignok en aldrende og lettere avdanket versjon av Ronaldo og Messi.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Folk_flesk skrev: tir jan 18, 2022 12:03 am
HarryH skrev: man jan 17, 2022 11:52 pm
PapaSmurf skrev: man jan 17, 2022 8:25 pm liten spinkel lyshåret gutt
Messi og Lewandowski.
Og Cristiano Ronaldo i samme rekke.
Det er ikke til å tro. Helt surrealistisk at vi skal oppleve dette.
Riktignok en aldrende og lettere avdanket versjon av Ronaldo og Messi.
At vi i lille Molde fostret opp en av verdens beste og tidenes norske fotballspiller får du bare leve med ut dette livet 😊

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Havrebukken skrev: tir jan 18, 2022 12:39 am
Folk_flesk skrev: tir jan 18, 2022 12:03 am
HarryH skrev: man jan 17, 2022 11:52 pm

Og Cristiano Ronaldo i samme rekke.
Det er ikke til å tro. Helt surrealistisk at vi skal oppleve dette.
Riktignok en aldrende og lettere avdanket versjon av Ronaldo og Messi.
At vi i lille Molde fostret opp en av verdens beste og tidenes norske fotballspiller får du bare leve med ut dette livet 😊
Jeg vet hva som kommer nå 😂

Visa

Legg inn av Visa »

Skulle Tante ønske noen millioner burde hun lage ferdigretter rettet mot idrettsutøvere. Typ Fjordlands. Hadde solgt som hakka møkk, og salget av steroider hadde falt med 100%. Hadde blitt svært mange Hålander da.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Er det tilfeldig at hans egentlige moderklubb Bryne ikke nevnes med et ord her?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Folk_flesk skrev: tir jan 18, 2022 9:12 am Er det tilfeldig at hans egentlige moderklubb Bryne ikke nevnes med et ord her?
Det er ikke mange som nevner Astor og National i forbindelse med Steffen Iversen heller.
Jeg vil tro at RBK har sin del av æren for at Iversen fikk den karrieren han fikk, eller hur?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: man jan 17, 2022 11:59 pm
AxelRudi skrev: man jan 17, 2022 6:41 pm Kjøle fole gale.
Moldenser.
HarryH skrev: man jan 17, 2022 11:52 pm Og Cristiano Ronaldo i samme rekke.
Det er ikke til å tro. Helt surrealistisk at vi skal oppleve dette.
Selv velger jeg å fokusere mest på at Fredrik Haugen er oversett igjen.
Det slår ikke like hardt når det ikke stemmer kjære venn. Men alle fortjener å holde med ett lag i toppdivisjonen, så jeg laster deg ikke.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Folk_flesk skrev: tir jan 18, 2022 9:12 am Er det tilfeldig at hans egentlige moderklubb Bryne ikke nevnes med et ord her?
Ja, det er tilfeldig. Eller for å si det slik, det er egentlig som forventet.
Bryne er nevnt i ca. hvert tjuefemte Håland-relaterte innlegg i denne tråden, noe som faktisk er litt oftere enn i andre tråder. Nå var det bare fire innlegg her, så da sier det seg selv at Bryne skulle vært ganske heldig om de ble nevnt i ett av de fire.

tokk

Legg inn av tokk »

Haaland er et produkt av Bryne, ikke av Molde 😂😂

Han var allerede da på alles lepper.
At Haaland er kommet der han er i dag er takket være : gener, Bryne FK, sønn av Alfie, og han selv.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

At Alfie og Erling valgte nettopp Molde var ikke tilfeldig. Norges fremste utviklingsmiljø for unge spillere samt Solskjær ved roret ble avgjørende.

Erling kom til Molde som en spinkel lavmælt gutt med ett mål for øyet. Det var ikke få ganger jeg såg han komme gående gjennom Storgata i treningstøy og ryggsekk. Han ønsket å bli bedre mer enn noen og trente mer enn det trenerne i Molde tillot. Det førte til at han ble jaget hjem noen ganger på kveldstid da han egentlig skulle slappe av fremfor å være i styrkerommet. Denne enorme driven kombinert med frokost, lunsj, middag og kvelds tilberedt av tante skapte et monster vi aldri igjen vil se i vår levetid.

Molde vil alltid assosieres med Haaland og det er det ikke noen som kan ta fra oss. Spesielt ikke smålige folk i mokkasiner og skinnvest som ligger halvveis utslått i en lenestol med bedervet sodd i magen.

Takk Gud for at Haaland aldri valgte Rosenborg.
De hadde nok greid kunststykke å ødelegge han og som de fleste andre talentfulle som har vært innom SalMar akademiet.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

tokk skrev: tir jan 18, 2022 10:31 am Haaland er et produkt av Bryne, ikke av Molde 😂😂

Han var allerede da på alles lepper.
At Haaland er kommet der han er i dag er takket være : gener, Bryne FK, sønn av Alfie, og han selv.
Haaland er et produkt av Bryne, Molde, Salzburg og Dortmund. Han har gjort gode valg hele veien og funnet klubber som har bidratt til hans utvikling.

Det at Salzburg sendte en delegasjon til Molde en hel uke for å lære av hvordan klubben jobber med spillere i fysisk utvikling opp mot kampslitasje og restitusjon forteller kanskje ikke deg så mye, men Molde har sin del av æren for eventyret.

Men du kan trøste deg med at ikke alle kan forstå alt. Noen sliter med fotballforståelse, andre har andre ting de ikke evner å forstå. Selv sliter jeg med å forstå hvordan to pinner som kakkes mot hverandre i timesvis sammen med litt garn kan ende opp som en genser.

tokk

Legg inn av tokk »

Syns bare Molde supportere tar vel mye eierskap av en spiller som var der 2 sesonger. Akkurat som om det er deres spiller.

For meg er Haaland først og fremst spilleren fra Bryne og Jæren.

Jeg hadde aldri tatt så mye eierskap til en spiller som hadde vært hos oss i 2 år.


Team Haaland har gjort gode og kloke valg. Kunne gått rett ut før han gikk til Molde. Men tatt gode trinn i utviklingen sin, i motsetning til mange andre. Molde har gjort mye bra for all del. Men her nå vi legge til en spiller selv med utrolig gode gener, en enorm vilje og mentalitet, ekte jærsk drivkraft, og en kjent god fotball spiller som far.

Haaland har mye skyld i egen suksess

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Hvor har alle disse jævlige Vikingsupporterene kommet fra? Før var de hyggelige stort sett alle som en. Liksom storkarer etter en tredjeplass eller?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

tokk skrev: tir jan 18, 2022 11:33 am Syns bare Molde supportere tar vel mye eierskap av en spiller som var der 2 sesonger. Akkurat som om det er deres spiller.

For meg er Haaland først og fremst spilleren fra Bryne og Jæren.

Jeg hadde aldri tatt så mye eierskap til en spiller som hadde vært hos oss i 2 år.


Team Haaland har gjort gode og kloke valg. Kunne gått rett ut før han gikk til Molde. Men tatt gode trinn i utviklingen sin, i motsetning til mange andre. Molde har gjort mye bra for all del. Men her nå vi legge til en spiller selv med utrolig gode gener, en enorm vilje og mentalitet, ekte jærsk drivkraft, og en kjent god fotball spiller som far.

Haaland har mye skyld i egen suksess
Kunne gått rett ut??

Er du seriøs? Den gutten som kom til Molde i 2017 kunne ikke gått rett ut noe sted. Talentet var der, men 16 kamper 0 mål for Bryne i 2016, 3 kamper fra start, 11 som innbytter for Molde i 2017 med to scoringer.

Han var selvsagt ikke klar for å gå rett ut etter 2016-sesongen.

FK_Fotball

Legg inn av FK_Fotball »

Liten digresjon i Haaland-debatten. Ryktene sier at i 2016/2017 når Haaland og Botheim spilte på Bryne og Lyn, så var både Molde og Rosenborg på jakt etter de unge spisstalentene. På denne tiden var Botheim sett på som det største talentet av de to, og Rosenborg hadde en avtale med Jim Solbakken på at de skulle få velge spiller først. RBK valgte Botheim, Haaland gikk til Molde. Resten av historien kjenner vi. Molde fikk 80 mill for Haaland, RBK fikk 0 for Botheim. Bodø Glimt derimot...
Sist redigert av FK_Fotball den tir jan 18, 2022 11:51 am, redigert 1 gang totalt.

Hmm

Legg inn av Hmm »

tokk skrev: tir jan 18, 2022 11:33 am
Kunne gått rett ut før han gikk til Molde.
Merkelig og latterlig påstand.

Høyner med;
Hadde han gjort det ville han spilt for Bryne i dag.

Og topper med at; hvis Haaand hadde vært ett år lengre i Molde så hadde han tjent en milliard i året hos Real Madrid og eier av gullballen to år på rad nå.

HarryH

Legg inn av HarryH »

tokk skrev: tir jan 18, 2022 11:33 am utrolig gode gener, en enorm vilje og mentalitet, ekte jærsk drivkraft

Haaland har mye skyld i egen suksess
Ingen er uenig med deg i dette. Du har god fantasi og leser for mye mellom linjene. Ingen påstår at Molde har all æren for suksessen.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

PapaSmurf skrev: tir jan 18, 2022 11:47 am
tokk skrev: tir jan 18, 2022 11:33 am Syns bare Molde supportere tar vel mye eierskap av en spiller som var der 2 sesonger. Akkurat som om det er deres spiller.

For meg er Haaland først og fremst spilleren fra Bryne og Jæren.

Jeg hadde aldri tatt så mye eierskap til en spiller som hadde vært hos oss i 2 år.


Team Haaland har gjort gode og kloke valg. Kunne gått rett ut før han gikk til Molde. Men tatt gode trinn i utviklingen sin, i motsetning til mange andre. Molde har gjort mye bra for all del. Men her nå vi legge til en spiller selv med utrolig gode gener, en enorm vilje og mentalitet, ekte jærsk drivkraft, og en kjent god fotball spiller som far.

Haaland har mye skyld i egen suksess
Kunne gått rett ut??

Er du seriøs? Den gutten som kom til Molde i 2017 kunne ikke gått rett ut noe sted. Talentet var der, men 16 kamper 0 mål for Bryne i 2016, 3 kamper fra start, 11 som innbytter for Molde i 2017 med to scoringer.

Han var selvsagt ikke klar for å gå rett ut etter 2016-sesongen.
Ikke minst en omgang mot Træff for Molde 2 uten å utrette noe som helst annet enn å være hissig.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Ser mange nye innlegg og får troen på at det skal bli verdt å lese gjennom.

Fasit:
Hvem er sponsor for Seilet?
Bausking fra AxelRudi
Lavkvalitetstrolling om Haaland

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

TorVarhaug skrev: man jan 17, 2022 10:42 pm Alexander Jeremejeff?
;)

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: tir jan 18, 2022 11:47 am
tokk skrev: tir jan 18, 2022 11:33 am Syns bare Molde supportere tar vel mye eierskap av en spiller som var der 2 sesonger. Akkurat som om det er deres spiller.

For meg er Haaland først og fremst spilleren fra Bryne og Jæren.

Jeg hadde aldri tatt så mye eierskap til en spiller som hadde vært hos oss i 2 år.


Team Haaland har gjort gode og kloke valg. Kunne gått rett ut før han gikk til Molde. Men tatt gode trinn i utviklingen sin, i motsetning til mange andre. Molde har gjort mye bra for all del. Men her nå vi legge til en spiller selv med utrolig gode gener, en enorm vilje og mentalitet, ekte jærsk drivkraft, og en kjent god fotball spiller som far.

Haaland har mye skyld i egen suksess
Kunne gått rett ut??

Er du seriøs? Den gutten som kom til Molde i 2017 kunne ikke gått rett ut noe sted. Talentet var der, men 16 kamper 0 mål for Bryne i 2016, 3 kamper fra start, 11 som innbytter for Molde i 2017 med to scoringer.

Han var selvsagt ikke klar for å gå rett ut etter 2016-sesongen.
Den gutten som kom til Molde for 5 år siden var ikke mye klar for noe utenlandsopphold. Han ble heller ikke sett på som et eksepsjonelt talent på den måten vi ser på han i ettertid og ingen forutså den utviklingen han fikk etter sykehusoppholdet på barneavdelingen i Ålesund våren 2018. Siden sommerkvelden i Bergen med 4 mål på 20 minutter har han ikke sett seg tilbake.
Erling skal ha mesteparten av æren for at han er der han er gjennom sin evige driv til å bli litt bedre hver dag. Resten av takken skal familien, Bryne, Molde, Salzburg og Dortmund rettmessig ha.
Forsmådde trøndere blir klubbet ned av fakta og denne delen av historien til Haaland eller MFK kan dere aldri endre. Å ikke gi MFK noe spesiell cred for at Haaland er der han er får stå for deres regning.
Send oss en melding når Ceide, Tagseth eller Skarsem er på verdenslaget så skal dere få honnøren dere fortjener.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Havrebukken skrev: tir jan 18, 2022 12:41 pm
PapaSmurf skrev: tir jan 18, 2022 11:47 am
tokk skrev: tir jan 18, 2022 11:33 am Syns bare Molde supportere tar vel mye eierskap av en spiller som var der 2 sesonger. Akkurat som om det er deres spiller.

For meg er Haaland først og fremst spilleren fra Bryne og Jæren.

Jeg hadde aldri tatt så mye eierskap til en spiller som hadde vært hos oss i 2 år.


Team Haaland har gjort gode og kloke valg. Kunne gått rett ut før han gikk til Molde. Men tatt gode trinn i utviklingen sin, i motsetning til mange andre. Molde har gjort mye bra for all del. Men her nå vi legge til en spiller selv med utrolig gode gener, en enorm vilje og mentalitet, ekte jærsk drivkraft, og en kjent god fotball spiller som far.

Haaland har mye skyld i egen suksess
Kunne gått rett ut??

Er du seriøs? Den gutten som kom til Molde i 2017 kunne ikke gått rett ut noe sted. Talentet var der, men 16 kamper 0 mål for Bryne i 2016, 3 kamper fra start, 11 som innbytter for Molde i 2017 med to scoringer.

Han var selvsagt ikke klar for å gå rett ut etter 2016-sesongen.
Den gutten som kom til Molde for 5 år siden var ikke mye klar for noe utenlandsopphold. Han ble heller ikke sett på som et eksepsjonelt talent på den måten vi ser på han i ettertid og ingen forutså den utviklingen han fikk etter sykehusoppholdet på barneavdelingen i Ålesund våren 2018. Siden sommerkvelden i Bergen med 4 mål på 20 minutter har han ikke sett seg tilbake.
Erling skal ha mesteparten av æren for at han er der han er gjennom sin evige driv til å bli litt bedre hver dag. Resten av takken skal familien, Bryne, Molde, Salzburg og Dortmund rettmessig ha.
Forsmådde trøndere blir klubbet ned av fakta og denne delen av historien til Haaland eller MFK kan dere aldri endre. Å ikke gi MFK noe spesiell cred for at Haaland er der han er får stå for deres regning.
Send oss en melding når Ceide, Tagseth eller Skarsem er på verdenslaget så skal dere få honnøren dere fortjener.
Nå er det ingen trøndere i dialogen. Sånn for ordens skyld. Men for all del, de får for lite pes så de kan få tyn her og.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

SuperGunners10 skrev: tir jan 18, 2022 11:42 am Hvor har alle disse jævlige Vikingsupporterene kommet fra? Før var de hyggelige stort sett alle som en. Liksom storkarer etter en tredjeplass eller?
Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg oppsøkte denne tråden for å se hvor den jævlige Moldesupporteren i Vikingtråden kom fra.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»