Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av seriemester2013 »

Kan fort ende på kvalik vi.
Vi får null poeng borte de to neste, og et KBK som ikke har noe å spille for, og kun spiller for gøy med lave skuldre kan vi tape for.
Undres hvor vi ligger på tabellen etter disse tre kampene.
Vi er så under pari om dagen at jeg får fnatt

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Det så for meg ut som at Strømsgodset skulle hatt straffe i dag. Men så mye marginer vi har hatt i mot i det siste så synes jeg vi fortjente dette. Uansett synd at feildømming skal gå utover dere. Men takk for kampen!

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Fritz_ skrev: søn sep 04, 2022 9:54 pm Det så for meg ut som at Strømsgodset skulle hatt straffe i dag. Men så mye marginer vi har hatt i mot i det siste så synes jeg vi fortjente dette. Uansett synd at feildømming skal gå utover dere. Men takk for kampen!
Straffe denne gangen, annuleringa forrige match, det virker som om dere bruker turen deres mot oss og ingen andre gitt.

Men takk for kampen ja. (Ikkeno personlig forresten, men AaFK seiler opp som et ordentlig drittlag, sånn for våres del).

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Møkk x møkk x møkk i dag.
Vi var møkk, dommeren var møkk, og Discovery var møkk.
Sistnevnte viste kampreferatet kun på nettet, og ingenting av det kontroversielle.
Da skrudde jeg av, mørkt i hodet mitt nå

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Trakksjekk skrev: søn sep 04, 2022 10:30 pm
Fritz_ skrev: søn sep 04, 2022 9:54 pm Det så for meg ut som at Strømsgodset skulle hatt straffe i dag. Men så mye marginer vi har hatt i mot i det siste så synes jeg vi fortjente dette. Uansett synd at feildømming skal gå utover dere. Men takk for kampen!
Straffe denne gangen, annuleringa forrige match, det virker som om dere bruker turen deres mot oss og ingen andre gitt.

Men takk for kampen ja. (Ikkeno personlig forresten, men AaFK seiler opp som et ordentlig drittlag, sånn for våres del).
Ja, det suger det der. Aafk spilte en veldig god kamp på Lerkendal og burde vunnet. Men Svein Oddvar Moen ville ikke ha noe av at Aafk skulle få med seg poeng. Så da dro han like godt et frispark innenfor slik at det ble straffe. Han himlet til og med med øynene når Nenass prøvde å forklare situasjonen.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Hvorfor viste ikke Discovery noe fra denne kampen i dag? Merkelig.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fritz_ skrev: søn sep 04, 2022 11:35 pm Hvorfor viste ikke Discovery noe fra denne kampen i dag? Merkelig.
Fordi de bruker tid på VIF vs LSK

Jonlei

Legg inn av Jonlei »

Fritz_ skrev: søn sep 04, 2022 11:35 pm Hvorfor viste ikke Discovery noe fra denne kampen i dag? Merkelig.
Fyldig gjennomgang på Discovery+ i ei av pausene på lineær-TV.
Ser at det er uheldig at dem gjør det, samme med Jerv-Odd, men alternativet er å vise litt mindre fra alle kamper lineært, da blir det trangt om plassen med seks kamper på drøyt 40 min der det naturligvis må vies en del tid til hovedkampen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Jonlei skrev: man sep 05, 2022 8:16 am
Fritz_ skrev: søn sep 04, 2022 11:35 pm Hvorfor viste ikke Discovery noe fra denne kampen i dag? Merkelig.
Fyldig gjennomgang på Discovery+ i ei av pausene på lineær-TV.
Ser at det er uheldig at dem gjør det, samme med Jerv-Odd, men alternativet er å vise litt mindre fra alle kamper lineært, da blir det trangt om plassen med seks kamper på drøyt 40 min der det naturligvis må vies en del tid til hovedkampen.
Fyldig vil jeg ikke kalle det, ingen av kontroversene og straffesituasjonene ble vist

Superteale

Legg inn av Superteale »

Hva sier du Magne, fortsatt fornøyd med bredde og kvalitet på troppen.....?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: man sep 05, 2022 9:05 am Hva sier du Magne, fortsatt fornøyd med bredde og kvalitet på troppen.....?
Ekte kjærlighet 💙

Thomas

Legg inn av Thomas »

Superteale skrev: man sep 05, 2022 9:05 am Hva sier du Magne, fortsatt fornøyd med bredde og kvalitet på troppen.....?
Magne/klubben er jævlig gode til å slå seg på brøstet når det kommer et godt resultat i ny og ne.
Når det går dritt, som nå, er det tyst som i grava.

Vi har en ledelse (òg et trenerteam) som ikke er bra nok.

Inntil vi får inn noen som "røsker opp" i etablissementet vil vi for alltid være nedrykkskandidater/middelhavsfarere.

Gutta på SIFhuset har det for godt...

"ekte kjærlighet" som dem sier....

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: ons aug 31, 2022 12:40 am
Salihovic91 skrev: tir aug 30, 2022 11:48 pm
stc887 skrev: tir aug 30, 2022 7:59 pm

Er svak for Nosa Dahl selv men håper vi er hakket mer kresne om vi først skal bruke penger enn at vi henter en som har vært god i en halv Obos sesong etter spill i 3.div året før og selv om han er på papiret/grafikken en kant så spiller han så smalt at han er i prinsippet en smal spiss om ikke spiss pga manglende alternatuver og skader i år på Kåffa og jeg får bare flashbacks til Mawa da.

Vil ha en mer naturlig kant a la Noa Williams, Fallenius (før skadet), Jónatan Ingi Jónsson, Omar Bully Drameh (om skadefri) eller Tounekti som nevnt som er mer klassisk kantspiller. Nosa Dahl faller mellom to stoler for vår del imo slik vi spiller og stabler lag.
Så Petter Nosa Dahl passer ikke men Bully Drameh? Bully Drameh som knapt har spilt fotball på et par ses? Rart
Forskjell på å ikke passe inn som spillertype som i Nosa Dahl og lansere Drammeh som et bedre langtidsprosjekt. For å parafrasere Frode Lia: Den som tar sjansen på Drammeh og får han inn i et system hvor han kan trene på dagtid, være spiller på fulltid, ha tilgang på fysisk trener, fysio osv og rett og slett bare en hverdag som en proff kommer til å gjøre butikk.

Drameh minner meg om en ung Tokki som gikk på en smell med belastning i bekkenet og var kjeks til han ble voksen å blomstret. Nosa Dahl er her og nå signering mens Drammeh er et prosjekt vi kanskje ikke ser return på før om et år eller halvannet men det forandrer ikke på at jeg mener Nosa Dahl er "feil" type rent spillermessig. Jeg vil ha en mer definert ving og der faller Nosa Dahl short for meg.

Edit: Så må Drameh selvsagt scannes for å se om det i det hele tatt er mulig å stables på beina. Vet ikke om det er mulig en gang men det er nå i mine øyne den type spiller vi trenger ferdighetsmessig,
Drammeh med 2 assist på 12 min mot Ranheim. Gi guttebassen sjansen i ES Godset.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

– Vi har jo nesten ikke trent, fordi vi har har hatt hele ni kamper siden jeg kom for en måned siden. Nå hadde vi en god treningsuke før Molde-kampen, og man merker at det er bra trøkk. Det er gøy å være en del av, og en mye mer profesjonell hverdag enn jeg har vært en del av tidligere. Et steg opp for meg, så det har vært bra.

- Lars Jørgen Salvesen til Nettavisen.

Bekymrigsverdig selvføleglig, men noe direkte sjokk kan det ikke sies å værra.

Gutteklubben grei.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Trakksjekk skrev: ons sep 07, 2022 8:24 pm – Vi har jo nesten ikke trent, fordi vi har har hatt hele ni kamper siden jeg kom for en måned siden. Nå hadde vi en god treningsuke før Molde-kampen, og man merker at det er bra trøkk. Det er gøy å være en del av, og en mye mer profesjonell hverdag enn jeg har vært en del av tidligere. Et steg opp for meg, så det har vært bra.

- Lars Jørgen Salvesen til Nettavisen.

Bekymrigsverdig selvføleglig, men noe direkte sjokk kan det ikke sies å værra.

Gutteklubben grei.
Det der sier alle spillere som bytter klubb. Er ikke måte på hvor mye mer og bedre man trener og intensiteten + bedre spillere. Ikke at jeg trur Godset er best i klassen heller med trenerteam og fysisk team samt fasiliteter men først og fremst fordi Molde, Glimt, RBK og LSK i hvert fall har en edge på fasiliteter pg økonomi og dermed bedre folk rundt trenerteam og i enkeltspillere.

Husker jo enda RBK skulle trene så mye og bra og at de var i verdensklasse å trente som en PL og Bundesliga klubb men når VIF-Ingebrigtsen som var fysisk trener i Godset sjekket treningstimene i utenom Europa spill var det samma timer enda man fra bartehold sa man trente to økter om dagen og tjo og hei.

petterpan

Legg inn av petterpan »

Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

petterpan skrev: tor sep 08, 2022 7:18 pm Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.
Hurra da får vi se Tokstad :mrgreen:
Kjipt med skader men kommer de borte mot LSK, RBK eller Molde er det bra timet for der får vi ikke med oss en dritt uansett-

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

petterpan skrev: tor sep 08, 2022 7:18 pm Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.
Godt at noen holder oss oppdatert. Lokalavisa har gitt opp for lenge siden.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Randommaster1001 skrev: fre sep 09, 2022 6:24 pm
petterpan skrev: tor sep 08, 2022 7:18 pm Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.
Godt at noen holder oss oppdatert. Lokalavisa har gitt opp for lenge siden.
Ikke noe på godset.no heller, klubben har vel et lite ansvar selv også for å gjøre seg et snev av interresant?

petterpan

Legg inn av petterpan »

Randommaster1001 skrev: fre sep 09, 2022 6:24 pm
petterpan skrev: tor sep 08, 2022 7:18 pm Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.
Godt at noen holder oss oppdatert. Lokalavisa har gitt opp for lenge siden.
Hehe, DT gjør en slapp jobb om dagen ja. Kan legge på at skaden visstnok holder han ute i 4-6 uker, så regner med at han mister hvertfall de 4 neste kampene.

Sætra også ute av troppen til imorgen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: fre sep 09, 2022 7:08 pm
Randommaster1001 skrev: fre sep 09, 2022 6:24 pm
petterpan skrev: tor sep 08, 2022 7:18 pm Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.
Godt at noen holder oss oppdatert. Lokalavisa har gitt opp for lenge siden.
Ikke noe på godset.no heller, klubben har vel et lite ansvar selv også for å gjøre seg et snev av interresant?
Vi har jo ikke medieavdeling mer. MJN daglig leder. Sigmund er sportskoordinator/innholdsprodusent. Du må sette av ressurser for en mann på deltid funker ikke.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Idrettsforeningen skrev: fre sep 09, 2022 7:08 pm
Randommaster1001 skrev: fre sep 09, 2022 6:24 pm
petterpan skrev: tor sep 08, 2022 7:18 pm Hører at Gulliksen er uaktuell til helgen pga strekk.
Godt at noen holder oss oppdatert. Lokalavisa har gitt opp for lenge siden.
Ikke noe på godset.no heller, klubben har vel et lite ansvar selv også for å gjøre seg et snev av interresant?
Ja, enig i at klubben også har et ansvar for å gjøre seg selv interessant.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Så bekmørkt at Gullik er skada. Enersen, hvordan er stats på han? Kan han spelle en omgang eller tre?

petterpan

Legg inn av petterpan »

Salihovic91 skrev: fre sep 09, 2022 10:57 pm Så bekmørkt at Gullik er skada. Enersen, hvordan er stats på han? Kan han spelle en omgang eller tre?
Også ute av troppen…

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

petterpan skrev: lør sep 10, 2022 12:01 pm
Salihovic91 skrev: fre sep 09, 2022 10:57 pm Så bekmørkt at Gullik er skada. Enersen, hvordan er stats på han? Kan han spelle en omgang eller tre?
Også ute av troppen…
Trur jeg går på kino i kveld å ser Tante Pose.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Årets minst sjokkerende XI-

Verdt å merke seg Simo Lampinen Skaug er på benk og Sætra ute.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Vært på liungencup siden klokken 8 på morgen i dag, og kommer meg ikke herfra før klokken 18.
Med den troppen her er det lite å skynte seg hjem for å se heller

Centrist

Legg inn av Centrist »

Er det en tropp I Eliteserien med mindre bredde enn Godset sin?

thomassim

Legg inn av thomassim »

Jeg synes nesten samtlige klubber i ES forsterker, både permanent og lån.

Vi klarer jo ikke å tiltrekke oss en eneste spiller, selv Haugesund er jo mer attraktiv.

Nå begynner lagene bak å passere oss også.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: lør sep 10, 2022 5:36 pm Jeg synes nesten samtlige klubber i ES forsterker, både permanent og lån.
Er jo forutsigbart med Flo. Hent mest mulig lok alt/nærmest Drammen i vintervinduet. Erstatt de som går på sommeren og dekk behov om lengre skader. Ellers skjer det ingenting minus bruke våre egne.
Sikkert fornuftig mtp økonomi men nakkeskudd for interessen om ikke døden når de du henter er flere uken unna å kunne bidra,

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»