Strømsgodset

Svar
Idrettsforeningen

Re: Strømsgodset

Legg inn av Idrettsforeningen »

stc887 skrev: ons mai 10, 2023 4:44 pm
Daniel skrev: ons mai 10, 2023 4:35 pm Klubben har også søkt skjenkebevilling med litt værforbehold i området foran idrettens hus til 16. mai.
Bra tiltak det forsåvidt. Men blir litt puslete og oppgitt likevel når Start ja Start fra Kristiansand og bibelbeltet klarer å få pub på stadion. Skjønner jo selvfølgelig at dette ikke er noe bare SIF kan bestemme alene men føles som at klubben jobber i konstant motbakke vs andre og at man er nesten servile ovenfor kommunen og i andre settinger for å kunne gjøre konkrete grep.
Har ikke vi pub på stadion da? Jeg har i allefall flere ganger vært oppe i tredje på langsiden og tatt en pils etter kamp?! Flott bardisk der med Aass i krana :)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons mai 10, 2023 10:39 pm
stc887 skrev: ons mai 10, 2023 4:44 pm
Daniel skrev: ons mai 10, 2023 4:35 pm Klubben har også søkt skjenkebevilling med litt værforbehold i området foran idrettens hus til 16. mai.
Bra tiltak det forsåvidt. Men blir litt puslete og oppgitt likevel når Start ja Start fra Kristiansand og bibelbeltet klarer å få pub på stadion. Skjønner jo selvfølgelig at dette ikke er noe bare SIF kan bestemme alene men føles som at klubben jobber i konstant motbakke vs andre og at man er nesten servile ovenfor kommunen og i andre settinger for å kunne gjøre konkrete grep.
Har ikke vi pub på stadion da? Jeg har i allefall flere ganger vært oppe i tredje på langsiden og tatt en pils etter kamp?! Flott bardisk der med Aass i krana :)
Vært der før kamp også?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

stc887 skrev: ons mai 10, 2023 10:42 pm [quote=Idrettsforeningen post_id=<a href="tel:1487262">1487262</a> time=<a href="tel:1683751161">1683751161</a> user_id=235]
[quote=stc887 post_id=<a href="tel:1486489">1486489</a> time=<a href="tel:1683729849">1683729849</a> user_id=258]
[quote=Daniel post_id=<a href="tel:1486464">1486464</a> time=<a href="tel:1683729352">1683729352</a> user_id=157]
Klubben har også søkt skjenkebevilling med litt værforbehold i området foran idrettens hus til 16. mai.
Bra tiltak det forsåvidt. Men blir litt puslete og oppgitt likevel når Start ja Start fra Kristiansand og bibelbeltet klarer å få pub på stadion. Skjønner jo selvfølgelig at dette ikke er noe bare SIF kan bestemme alene men føles som at klubben jobber i konstant motbakke vs andre og at man er nesten servile ovenfor kommunen og i andre settinger for å kunne gjøre konkrete grep.
[/quote]

Har ikke vi pub på stadion da? Jeg har i allefall flere ganger vært oppe i tredje på langsiden og tatt en pils etter kamp?! Flott bardisk der med Aass i krana :)
[/quote]

Vært der før kamp også?
[/quote]

Ja som ansatt i en sponserbedrift. Men ser poenget ja

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons mai 10, 2023 11:51 pm
stc887 skrev: ons mai 10, 2023 10:42 pm [quote=Idrettsforeningen post_id=<a href="tel:1487262">1487262</a> time=<a href="tel:1683751161">1683751161</a> user_id=235]
[quote=stc887 post_id=<a href="tel:1486489">1486489</a> time=<a href="tel:1683729849">1683729849</a> user_id=258]
[quote=Daniel post_id=<a href="tel:1486464">1486464</a> time=<a href="tel:1683729352">1683729352</a> user_id=157]
Klubben har også søkt skjenkebevilling med litt værforbehold i området foran idrettens hus til 16. mai.
Bra tiltak det forsåvidt. Men blir litt puslete og oppgitt likevel når Start ja Start fra Kristiansand og bibelbeltet klarer å få pub på stadion. Skjønner jo selvfølgelig at dette ikke er noe bare SIF kan bestemme alene men føles som at klubben jobber i konstant motbakke vs andre og at man er nesten servile ovenfor kommunen og i andre settinger for å kunne gjøre konkrete grep.
Har ikke vi pub på stadion da? Jeg har i allefall flere ganger vært oppe i tredje på langsiden og tatt en pils etter kamp?! Flott bardisk der med Aass i krana :)
[/quote]

Vært der før kamp også?
[/quote]

Ja som ansatt i en sponserbedrift. Men ser poenget ja
[/quote]

Presist, vi trenger tiltak som fatter Ola Dunk. Ølsalg er ikke løsningen men det kan være del av løsningen. Mat og drikke+ ok sanitæranlegg er liksom minimum. Er kun sistnevnte SIF scorer ok på.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

stc887 skrev: ons mai 10, 2023 4:44 pm
Daniel skrev: ons mai 10, 2023 4:35 pm Klubben har også søkt skjenkebevilling med litt værforbehold i området foran idrettens hus til 16. mai.
Bra tiltak det forsåvidt. Men blir litt puslete og oppgitt likevel når Start ja Start fra Kristiansand og bibelbeltet klarer å få pub på stadion. Skjønner jo selvfølgelig at dette ikke er noe bare SIF kan bestemme alene men føles som at klubben jobber i konstant motbakke vs andre og at man er nesten servile ovenfor kommunen og i andre settinger for å kunne gjøre konkrete grep.
Pub på stadion er tingen, ja. Jeg er blant dem som kaster meg på første buss om jeg kommer over et arrangement med alkoholservering.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: tor mai 11, 2023 1:36 am
Presist, vi trenger tiltak som fatter Ola Dunk. Ølsalg er ikke løsningen men det kan være del av løsningen. Mat og drikke+ ok sanitæranlegg er liksom minimum. Er kun sistnevnte SIF scorer ok på.
Vel, det er i overkant å kalle toalettfasilitetene på DT-tribunen for OK - selv om pisserenna fra 70-tallet oser både av piss og nostalgi.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Og litt sitrus.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tor mai 11, 2023 3:25 pm
stc887 skrev: tor mai 11, 2023 1:36 am
Presist, vi trenger tiltak som fatter Ola Dunk. Ølsalg er ikke løsningen men det kan være del av løsningen. Mat og drikke+ ok sanitæranlegg er liksom minimum. Er kun sistnevnte SIF scorer ok på.
Vel, det er i overkant å kalle toalettfasilitetene på DT-tribunen for OK - selv om pisserenna fra 70-tallet oser både av piss og nostalgi.
Hei det er ikke festivaldass eller brakke. DT kunne trengt en oppussing generelt men det er helt ok tatt i betraktning alder og hva andre har men det er ikke noe fasiliteter man skryter av, det er det ikke.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Trakksjekk skrev: ons mai 10, 2023 10:36 am Biter meg merke i at Lasse Olsen skal representere SIF i tidenes Ælv Classico.

Hvorfor?

Judas.
Uenig! Slaktern vil alltid bli husket med glede. Glemmer aldri `97 sesongen, det var mye morro.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Ser Birger også er klar nå. Nesten verdt inngangspenga aleine han.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Husker jeg hadde veldig trua på en viss Nayab som junior. Må innrømme jeg tok feil.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/da ... /15735662/

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Hahaha

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: lør mai 13, 2023 12:55 pm Husker jeg hadde veldig trua på en viss Nayab som junior. Må innrømme jeg tok feil.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/da ... /15735662/
Huffda, flau type å ha i tråden

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

seriemester2013 skrev: lør mai 13, 2023 1:47 pm
stc887 skrev: lør mai 13, 2023 12:55 pm Husker jeg hadde veldig trua på en viss Nayab som junior. Må innrømme jeg tok feil.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/da ... /15735662/
Huffda, flau type å ha i tråden
Det var nok like greit at den fyren ikke ble en profil innen fotballen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

LeSorcier skrev: lør mai 13, 2023 1:51 pm
seriemester2013 skrev: lør mai 13, 2023 1:47 pm
stc887 skrev: lør mai 13, 2023 12:55 pm Husker jeg hadde veldig trua på en viss Nayab som junior. Må innrømme jeg tok feil.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/da ... /15735662/
Huffda, flau type å ha i tråden
Det var nok like greit at den fyren ikke ble en profil innen fotballen.
Sier kanskje også litt om hvorfor talentet vitret ut. Du bør helst ha mer enn luft mellom øra.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ja ja vi scorer ihvertfall 2 å ble ikke slakt.Men nå er det kniven på strupen mot Sandefjord hjemme.

thomassim

Legg inn av thomassim »

stc887 skrev: lør mai 13, 2023 12:55 pm Husker jeg hadde veldig trua på en viss Nayab som junior. Må innrømme jeg tok feil.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/da ... /15735662/
Han var på TV2 Nyhetskanalen for litt siden også, en usikker valp med påtvunget midtskill og «meninger» som gir han den PR’en han ønsker. Flaut.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Er egentlig ganske lei Strømsgodset for tida. Kjedelig å reise til Molde for å få servert det samma dritet som alltid.

Fint vær da.

Vespa

Legg inn av Vespa »

Synes Daniel oppsummerte det fint i DT ved at det er mange som set redde ut for å ha ballen. Molde borte er på papiret årets nest vanskeligste kamp så resultatet var vel ikke så verst. Om det nå bærer ned i OBOS så blir det samling i bånn. Er det da talenter man kan hente opp fra juniorsiden? Kikket litt på resultater i nasjonale serier i år og i fjor, og det er varierende for Godsets rekruttlag. G17-laget ligger litt under midten på treet i annen divisjon avd B og det er vel stort sett G16 fra i fjor, som resultatmessig var middelmådige i fjor. G15-laget derimot, har full pott i sin gruppe og vinner med store sifre. G19 vet jeg lite om. Er det noen som står frem og kan ta steget opp i toppfotballen? Sørum har jo vært veldig hypet, men virker ikke spesielt het lenger. Stavås Skistad har vært en standout, det samme med Ahmad.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Vil bare poengtere at det ikke er synonymt med at gode resultater sportslig nødvendigvis sier noe om hvor mange bra kull man har sportslig i ungdomsfotballen.

Man kan feks se på det kullet som spilte finale i G19
https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=6377632
Skulle jo tro atvet kull som hadde 2.fiv som kamparena oh kom til finalr i G19 ville få frem mer enn en evig reservekeeper. Om det skulle bære utenfor stupet (noe jeg ikke trur det gjør) så er det ikke noen løsning å se på våre egne. Enersen, Thorsen, Therkelsen, Farji og lignende hadde sikkert spilt en del om ikke fast om de ble med ellers er det muligens Ardraa som hadde spilt noe. Er riktignok noen spennende navn men gå fra ungdomsfotball til 1.div/2div og A-lag det er nesten uhørt om du ikke er Fossum/Bersant som spilte sammen mot Tromsdalen i en alder av 14/15 eller er MartinØ talent som bare er på idiotisk høyt nivå.
Står fast på at vi bør minst få frem 1 spiller på A-laget i 05 kullet med Simo Lampinen, Selliah, Silalahi og Drange Hansen.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Godset 2 spiller i skrivende stund bortekamp mot Kvik Halden. 1-1 er stillingen.


Screenshot_20230514_152609_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230514_152616_Samsung Internet.jpg

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Kvik opp I 3-1 nå mot spillets gang. Team med skudd i stolpen inkludert hvor ballen ruller feil vei på returen, mulig snytt for straffe og var den korrekt må det ha vært en kvart centimeter og kjempe redning fra 6 meter fra keeper etter heading på corner mens vi slipper inn på et 200 meter lang ball i bakrom uten vinkel og et skudd i krysset fra 25 meter som ikke er sjanser.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Ser det spekuleres i dt om det kan ha vært drammensere som klusset ned et kunstverk med spray natt til lørdag. Det er jo bare å legge sammen stedets beliggenhet på veien mellom Drammen og Molde og hendelsestidpunktet (natt etter bortekampen i Molde så sier jo det seg selv. Også om man kan lese da; «Strømsø fanatikere»

MrPets

Legg inn av MrPets »

stc887 skrev: søn mai 14, 2023 3:56 pm En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.
Mener du TV2 Play? Dette var jeg i så tilfelle ikke klar over.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Idrettsforeningen skrev: søn mai 14, 2023 9:54 pm Ser det spekuleres i dt om det kan ha vært drammensere som klusset ned et kunstverk med spray natt til lørdag. Det er jo bare å legge sammen stedets beliggenhet på veien mellom Drammen og Molde og hendelsestidpunktet (natt etter bortekampen i Molde så sier jo det seg selv. Også om man kan lese da; «Strømsø fanatikere»
Skikkelig mysterium dette.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

MrPets skrev: man mai 15, 2023 7:15 am
stc887 skrev: søn mai 14, 2023 3:56 pm En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.
Mener du TV2 Play? Dette var jeg i så tilfelle ikke klar over.
TV2 Play ja.

Ligger ikke på hovedsiden særlig godt så man må trykke på sport , fotball scrolle og da får man opp dagens fotball og da ligger alt av kamper inkludert lavere divisjoner.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: man mai 15, 2023 8:55 am
Idrettsforeningen skrev: søn mai 14, 2023 9:54 pm Ser det spekuleres i dt om det kan ha vært drammensere som klusset ned et kunstverk med spray natt til lørdag. Det er jo bare å legge sammen stedets beliggenhet på veien mellom Drammen og Molde og hendelsestidpunktet (natt etter bortekampen i Molde så sier jo det seg selv. Også om man kan lese da; «Strømsø fanatikere»
Skikkelig mysterium dette.
Er nok sabotasje fra en 3050 kar som kjører langtransport nattestid.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Spørs om det anslaget mitt på 5500 for en stund siden var for optimistisk.

MrPets

Legg inn av MrPets »

stc887 skrev: man mai 15, 2023 10:07 am
MrPets skrev: man mai 15, 2023 7:15 am
stc887 skrev: søn mai 14, 2023 3:56 pm En av de bedre omgangene til Team. Helt på høyde og kanskje best i Halden på potetåkeren.

Edit: Play streamer all PostNord tydeligvis så behøver ikke Direktesport.
Mener du TV2 Play? Dette var jeg i så tilfelle ikke klar over.
TV2 Play ja.

Ligger ikke på hovedsiden særlig godt så man må trykke på sport , fotball scrolle og da får man opp dagens fotball og da ligger alt av kamper inkludert lavere divisjoner.
Mange takk for dette, du sparte meg for flere tusen kroner i året

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»