Strømsgodset

Svar
Retnuh

Re: Strømsgodset

Legg inn av Retnuh »

Ja for helvete!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Må bare ikke falle så forbanna dypt. Stinker LSK borte av kampforløpet

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Er Strandberg den tøffeste fotball-spilleren i Norge ?

Nå er ikke jeg på stadion, men dette er vel tredje gangen kameraene fanger opp fagermo som gjør VAR-tegnet. Får ikke spillerne gult når de gjør dette?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Retnuh skrev: søn jun 11, 2023 6:36 pm Er Strandberg den tøffeste fotball-spilleren i Norge ?

Nå er ikke jeg på stadion, men dette er vel tredje gangen kameraene fanger opp fagermo som gjør VAR-tegnet. Får ikke spillerne gult når de gjør dette?
Tøffeste white trash mannen i serien

thomassim

Legg inn av thomassim »

Vi rakner fullstendig nå.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Hedenstad går da inn med albuen først i bakhodet på Gulliksen?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Utrolig.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Sjokkert

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Deilig!

Syntes Danso gjorde det bra når han kom hin, litt røff i kantene, men har litt "flair" i spillet sitt.

BB til Myhra dog, med Valsvik som sterk nummer to.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Trakksjekk skrev: søn jun 11, 2023 6:53 pm Deilig!

Syntes Danso gjorde det bra når han kom hin, litt røff i kantene, men har litt "flair" i spillet sitt.

BB til Myhra dog, med Valsvik som sterk nummer to.
Bifalles.

Syns også JBB er særdeles god i det oppbyggende i dag.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Jeg er på gråten. Vi vinner en bortekamp !

Jeg synes det er heldig seier, og jeg kan ikke huske sist vi hadde en heldig borteseier. Enten så taper vi fortjent, eller så taper vi ufortjent.

Men det er så deilig!!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

For en jævli deilig seier!
Nydelig keeperarbeid og forsvar!
Åsså mot Oslos stolthet a gitt!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Retnuh skrev: søn jun 11, 2023 6:56 pm Jeg synes det er heldig seier, og jeg kan ikke huske sist vi hadde en heldig borteseier. Enten så taper vi fortjent, eller så taper vi ufortjent.
Haugesund i fjor i en kamp uten målsjanser. Men vi er ikke bortskjemt med å knekke marginer i vår favør borte.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Deilig med en sjelden trepoenger :D Med tanke på motstanders form er det vel ikke sjokkerende, men veldig overraskende. Veldig fint med en positiv opplevelse for gutta nå som vi går inn i en landslagspause og ikke minst viktig seier med tanke på tabellen. Fin avslutning på en ellers laber helg.

Ross

Legg inn av Ross »

Deilig seier

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: søn jun 11, 2023 6:55 pm
Trakksjekk skrev: søn jun 11, 2023 6:53 pm Deilig!

Syntes Danso gjorde det bra når han kom hin, litt røff i kantene, men har litt "flair" i spillet sitt.

BB til Myhra dog, med Valsvik som sterk nummer to.
Bifalles.

Syns også JBB er særdeles god i det oppbyggende i dag.
Jeg hadde helt avskrevet JBB, men han har jammen tatt seg sammen og jeg tror han blir bra.
Danso også overraskende bra.
For en deilig seier, hadde ingen tro på tre poeng slik vi ble trykket tilbake, men med flere marginer imot i andre kamper vil jeg si det er fortjent at det endelig går vår vei

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Og uten Jack!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn jun 11, 2023 7:12 pm
stc887 skrev: søn jun 11, 2023 6:55 pm
Trakksjekk skrev: søn jun 11, 2023 6:53 pm Deilig!

Syntes Danso gjorde det bra når han kom hin, litt røff i kantene, men har litt "flair" i spillet sitt.

BB til Myhra dog, med Valsvik som sterk nummer to.
Bifalles.

Syns også JBB er særdeles god i det oppbyggende i dag.
Jeg hadde helt avskrevet JBB, men han har jammen tatt seg sammen og jeg tror han blir bra.
Danso også overraskende bra.
For en deilig seier, hadde ingen tro på tre poeng slik vi ble trykket tilbake, men med flere marginer imot i andre kamper vil jeg si det er fortjent at det endelig går vår vei
Man gjør seg fortjent til marginer og vi har strengt tatt hatt nok marginer tidligere til å ha mer poeng men ikke fått betalt etter prestasjon. I dag utjevnes det litt men føler fremdeles vi er på minus siden. Skal bli godt med en pause nå å få folk freshe igjen, får bare håpe folk kommer seg helskinnet hjem fra div landslag oppdrag.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

LeSorcier skrev: søn jun 11, 2023 7:17 pm Og uten Jack!
Jack effekten.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

stc887 skrev: søn jun 11, 2023 7:25 pm
LeSorcier skrev: søn jun 11, 2023 7:17 pm Og uten Jack!
Jack effekten.
Ja, kanskje Godset kan klare seg uten Jækk.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Endelig litt medvind og marginer på vår side. Deilig. Kanskje Danso kan bli noe likevel.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Altså, var ikke Danso ganske bra når han kom inn? Underholdende speller. Ikke sett helt det samme på team.

Synd Enersen og Thorsen ikke får noe ut av den på slutten der. Gode gutter. Og Gullik erter opp landslagsstopperen Strandberg som mister hodet helt i møte med en valp fra Drammen. Deilig!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: søn jun 11, 2023 8:09 pm Altså, var ikke Danso ganske bra når han kom inn? Underholdende speller. Ikke sett helt det samme på team.
Skal ikke skryte på meg å ha hatt Danso watch men sett en del tendenser i spillet men skjønnhetsfeilene, fysisk grunnlag og det at han ikke har dominert/vært toneangivende nok har gjort meg fryktelig usikker på han. Har jo sagt at det kan gå 1 år før han og andre fra kontinentet er akklimatisert fysikk, mentalt, språklige osv men vi får se. For 3 uker siden hadde jeg jublet om vi ga han bort men nå tenker jeg etter Vard og dagens kamp at ok kanskje vi kan ha en spiller som kan bidra og har et høyere nivå om han går spille med bedre spillere rundt seg. Mrn noen spillere er jo bare slik at de tar nivået/leverer om det er tellende kamper mens spill på rekruttlag ikke er nok konkurranseelement til at de klarer å levere godt nok men er sjef på trening eller de sjansene de får på A-laget.
Hadde vært flott om nærmere 1 år med pussing og gnikking pluss bygge fysisk grunnlag på han hadde gitt oss en ny spiller.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Noen spellere hever seg bare når det gjelder, og tar og legger seg på nivået med de hen spiller med, Danso er kanskje en slik.

Blink på børs i dag forresten Daniel!

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Så definitivt noe i Danso igår ja, hadde noe Abu-usque over seg. Unødvendig gult tatt bort, hadde han en slags ro over spillet sitt, og et bra tilslag på ballen.

Ville aldri vært feil å få fram en ny Abu, en spiller jeg fremdeles ser tilbake til med særdeles glede.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Trakksjekk skrev: man jun 12, 2023 8:35 am Så definitivt noe i Danso igår ja, hadde noe Abu-usque over seg. Unødvendig gult tatt bort, hadde han en slags ro over spillet sitt, og et bra tilslag på ballen.
Er ikke første som har sagt det er litt shadeso of Abu det Danso gjør. Trur det var Flo som sa at han lignet en mer dynamisk Abu i spillet sitt når han først signerte.

Vi bør bare også rette et lite klapp på skulderen til Thomas Halvorsen som trener for Team-SIF for han har vært på Danso som fluer er på drittlukt med "kjefting" om at skal være mer direkte med spill opp i mellom og lengderetning har jeg lagt merke til. Isnes trekker frem selv i intervju at Danso er litt annerledes pga han tør å slå pasninger trangere enn de andre vi har.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Da venter vi i spenning

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: man jun 12, 2023 5:17 pm Da venter vi i spenning
Myhra 2026- Hadde håpet på Jack eller eventuelt Gullik slik vi fikk beholde ut året men klager ikke over Myhra så lenge vi ikke hever lønna markant.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Gulliksen og Jack > Myhra. Enkelt

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Godset 2 ligger under mot Gjøvik-Lyn. Danso er med fra start for hjemmelaget!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»