Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Re: Strømsgodset

Legg inn av Daniel »

Trakksjekk skrev: tor jun 29, 2023 10:15 am Jeg glemte helt at det var cupkamp igår, etter rapportene å lese er det like greit.

Da lever jeg på B/G enda
It never happened.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Noen med skadesits på Danso/Ippa (kontraktssituasjonen?)/Ekeland?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Leseru ikke avisa eller?
Danso hamstringplaga med kjempebandasje igår, tipper ute minst stabæk. Jack nøler ang forlengelse. Ekeland ute en liten stund (uker).

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg har ikke Dt+! Dessverre. Andre ting som må prioriteres atm!

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Salihovic91 skrev: tor jun 29, 2023 10:07 pm Jeg har ikke Dt+! Dessverre. Andre ting som må prioriteres atm!
Bare ei krone i sommer. Men ser absolutt den, prøver sørge for first price dt+ dekning her med noen dagers forsinkelse på sakene.

Ellers a?

Nå er det agurktid men fotballen ruller. Veit de vil ha en spillende stopper ala Flekka og en med ekstremferdighet på topp.

Ønskeliste?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre jun 30, 2023 8:57 pm
Salihovic91 skrev: tor jun 29, 2023 10:07 pm Jeg har ikke Dt+! Dessverre. Andre ting som må prioriteres atm!
Bare ei krone i sommer. Men ser absolutt den, prøver sørge for first price dt+ dekning her med noen dagers forsinkelse på sakene.

Ellers a?

Nå er det agurktid men fotballen ruller. Veit de vil ha en spillende stopper ala Flekka og en med ekstremferdighet på topp.

Ønskeliste?
Moen Foss eller Mutsinzi og en uslepen afrikansk diamant det som ønskes.

Tipper det blir Momo Njie i Kåffaa og Gustav Mogensen på lån fra Sarp..

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ekke så negativ til Momo Njie. Ekstremferdighet så gjelder det å lukte på typer Faris (fra KBK) eller Ibrahima Kone (fra FKH). Slike typer som har ekstremferdigheter som før de har vist noe ikke vil koste bøtter og kanoner.

Mame Mor Diaye er jo en med ekstremferdigheter i boks, men han er kanskje for enkel?

Samuel Pedro liker jeg basert på det jeg har sett, han er ivertfall en målpoengsmann

Ihvertfall om man skal se mot et OBOS-marked

Par små cents ihvertfall

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: lør jul 01, 2023 1:21 am

Mame Mor Diaye er jo en med ekstremferdigheter i boks, men han er kanskje for enkel?

Samuel Pedro liker jeg basert på det jeg har sett, han er ivertfall en målpoengsmann

Ihvertfall om man skal se mot et OBOS-marked

Par små cents ihvertfall
Ndiaye er alright han som budsjett løsning om man skal bygge bredde. Pedro er av det jeg har sett mer en kant eller eventuelt spiss i kombinasjon med en makker men siden Jerv priset Furtado til 4 mill hva prises Pedro til nå som Jerv har bedre økonomi og inflasjon? 8 mill?

Ellers er jeg litt svak for Grønner i Jerv (utlånt SIL) men blir kanskje litt for lik JBB? Men skulle ønske at vi finner noe mer eksotisk enn å hente OBOS spillere for mye penger istedenfor å ha tunnelsyn på Skandinavia for da er vi allerede priset ut på 60-70%. Spillere som Faris, Badou, Adams, Ogbu, og lignende er mulig å realisere uten å vente til de har vært innom Norsk/Europeisk fotball.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Daniel skrev: fre jun 30, 2023 8:57 pm
Salihovic91 skrev: tor jun 29, 2023 10:07 pm Jeg har ikke Dt+! Dessverre. Andre ting som må prioriteres atm!
Bare ei krone i sommer. Men ser absolutt den, prøver sørge for first price dt+ dekning her med noen dagers forsinkelse på sakene.

Ellers a?

Nå er det agurktid men fotballen ruller. Veit de vil ha en spillende stopper ala Flekka og en med ekstremferdighet på topp.

Ønskeliste?
Forlengelse med Jack og et alternativ til Braut Brunes på topp. Bør ha en ny stopper også om de ikke forlenger med Fossnæs Hanssen.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jack ut 2025/2026 er førstepri på alle mine ønskelister. Et helt annet lag med han enn uten.

Nummer to er en spiss som har litt andre ferdigheter enn JBB, gjerne en spiss med mer eksplosiv fysikk enten i form av å være beist i lufta eller ekstremhurtighet.

Stopper er nummer 3 for meg, men man må jo ha inn der og, men det er så mye mindre artig!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

stc887 skrev: lør jul 01, 2023 3:22 pm
Salihovic91 skrev: lør jul 01, 2023 1:21 am

Mame Mor Diaye er jo en med ekstremferdigheter i boks, men han er kanskje for enkel?

Samuel Pedro liker jeg basert på det jeg har sett, han er ivertfall en målpoengsmann

Ihvertfall om man skal se mot et OBOS-marked

Par små cents ihvertfall
Ndiaye er alright han som budsjett løsning om man skal bygge bredde. Pedro er av det jeg har sett mer en kant eller eventuelt spiss i kombinasjon med en makker men siden Jerv priset Furtado til 4 mill hva prises Pedro til nå som Jerv har bedre økonomi og inflasjon? 8 mill?

Ellers er jeg litt svak for Grønner i Jerv (utlånt SIL) men blir kanskje litt for lik JBB? Men skulle ønske at vi finner noe mer eksotisk enn å hente OBOS spillere for mye penger istedenfor å ha tunnelsyn på Skandinavia for da er vi allerede priset ut på 60-70%. Spillere som Faris, Badou, Adams, Ogbu, og lignende er mulig å realisere uten å vente til de har vært innom Norsk/Europeisk fotball.
Klart! Men jeg har full jobb og ikke betalt for å være scout, da må man se på de man har sett. Ndiaye har en ekstremferdighet man mangler (eller, man har Gusse, men han er jo stopper). Man prøver jo på sofaspeiding, men å få oversikt over hva som rører seg i Afrika etc.

Btw. håper man sjekker ut sønnen til Seyi Olofinjana, han ble frigitt nå av WBA, han har vært på yngres landslag etc. Ihvertfall verdt en liten titt

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

to av tre kamper med oss. Aafk med 3 poeng kjedelig men så lenge Kamma og Sandefjord kåler nede på de to nederste så får vi klare å holde oss.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Er Jack klar til matchen i morgen?

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

LeSorcier skrev: søn jul 02, 2023 10:32 pm Er Jack klar til matchen i morgen?
Isnes sa på Fotballfeber at Jack "kan rekke mandagsmatchen".

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Dagens tropp:
Myhra
Sætra
Leifsson
SFH
Grøgaard
Stenevik
Krasniqi
Braut Brunes
Stengel
Enersen
Heredia-Randen
Gulliksen
Thorsen
Danso
Farji
Therkelsen
Vilsvik
Dahl
Valsvik
Mehnert

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Danso i troppen faktisk. Medisinsk mirakel.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

stc887 skrev: man jul 03, 2023 4:31 pm Danso i troppen faktisk. Medisinsk mirakel.
Starter kampen også.

Startellever:
Myhra

Vilsvik
Leifsson
Valsvik
Dahl
Stenevik

Stengel
Danso

Gulliksen
Braut Brunes
Mehnert

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Jaggu scoret Ari på Ronny Hvambsal

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Snakker vi kandidat til årets mål?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Godset har vært klart best den første halvtimen, selv uten Jack.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Liker ikke at vi blir spilt så lave, før eller senere får vi en på trynet

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

seriemester2013 skrev: man jul 03, 2023 7:45 pm Liker ikke at vi blir spilt så lave, før eller senere får vi en på trynet
Stabæk har vel ikke skapt én eneste sjanse?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Stabæk kommer til å score før eller senere. Når vant vi sist 2 bortekamper på rad liksom?

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Mye bra kriging i dag. Men synes tidvis at det er for store avstander mellom midtbane og forsvar. Ønsker meg et mer samlet lag i andre.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Herlig omgang! Får håpe at den andre blir like underholdende

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Er det ny skade på gang for Danso?

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Kan noen be GU lage nytt banner? "Fotball skal spilles i helgen" duger ikke, vi er fra Drammen, skal stå "spelles i helga".

Sitter på Nadderud og ser rett på det, irriterte meg mer enn jeg trudde 😅

thomassim

Legg inn av thomassim »

Må jo få en i ræva snart.

Ross

Legg inn av Ross »

Få på Enersen nå, kontringstempo

thomassim

Legg inn av thomassim »

Oi da, den der er høstfarget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»