Strømsgodset

Svar
Superteale

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av Superteale »

Ikke kødd med Benny Hill😁

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Da blir Vegard Hansen KIL trener og vi kan puste lettet ut

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: ons nov 23, 2022 10:29 pm Da blir Vegard Hansen KIL trener og vi kan puste lettet ut
Var aldri redd.
Hadde aldri troen på at han var aktuell

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

I så fall utgår en fjerdedel av kommentarfeltsforslagene.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: ons nov 23, 2022 11:49 pm I så fall utgår en fjerdedel av kommentarfeltsforslagene.
Kvalitetstegn.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tor nov 24, 2022 12:04 am
Daniel skrev: ons nov 23, 2022 11:49 pm I så fall utgår en fjerdedel av kommentarfeltsforslagene.
Kvalitetstegn.
Det gjenstår å se. Det kan jo hende vi blir hektet på den moderne trenden: First Price...

Superteale

Legg inn av Superteale »

stc887 skrev: ons nov 23, 2022 10:29 pm Da blir Vegard Hansen KIL trener og vi kan puste lettet ut
Selv om jeg ikke tror at VH var rett mann for Goset, venter jeg med å glede meg til jeg faktisk vet hvem som kommer.
VH er tross alt en rutinert eliteserietrener som har vist evnen til å få mye ut av lite. Det fortjener han kred for.

Vår track-record på trenersiden post- Deila er ikke akkurat så mye å skryte av.......

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: tor nov 24, 2022 12:21 pm
stc887 skrev: ons nov 23, 2022 10:29 pm Da blir Vegard Hansen KIL trener og vi kan puste lettet ut
Selv om jeg ikke tror at VH var rett mann for Goset, venter jeg med å glede meg til jeg faktisk vet hvem som kommer.
VH er tross alt en rutinert eliteserietrener som har vist evnen til å få mye ut av lite. Det fortjener han kred for.

Vår track-record på trenersiden post- Deila er ikke akkurat så mye å skryte av.......
Hjelper ikke når du er fæl person på privaten. Samme som med en eks trener i Avaldsnes.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Vil ha inn David Nielsen igjen jeg. Han er en take-no-prisoner kinda guy. Ikke sånn jævla bestekompisfaanskap. Skulle faan meg tro at hele mottoet til alle som er i Godset er "GUUUUUUTTTTTTTAAAAASTEMMMMMNING". Fuck off med det da

Superteale

Legg inn av Superteale »

Tar gjerne episode 2 med Kong David....

Champis

Legg inn av Champis »

Tror Godset var interessert i Ole Martin Nesselquist, som jeg tror kunne vært en meget god løsning. Men han er vel på vei til å bli ny trenere i KR Reykjavik.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Champis skrev: fre nov 25, 2022 1:54 am Tror Godset var interessert i Ole Martin Nesselquist, som jeg tror kunne vært en meget god løsning. Men han er vel på vei til å bli ny trenere i KR Reykjavik.
Lever fint med at Nesselquist ikke blir Godset trener. Verdens dølleste personlighet. Hadde LAN og Drillo fått et lovechild hadde det vært Nesselquist.

Bergdølmo ferdig i Sarp som trener for u16 laget. Mulig han er på ei liste uten at han er noen toppkandidat

Champis

Legg inn av Champis »

stc887 skrev: fre nov 25, 2022 2:51 pm
Champis skrev: fre nov 25, 2022 1:54 am Tror Godset var interessert i Ole Martin Nesselquist, som jeg tror kunne vært en meget god løsning. Men han er vel på vei til å bli ny trenere i KR Reykjavik.
Lever fint med at Nesselquist ikke blir Godset trener. Verdens dølleste personlighet. Hadde LAN og Drillo fått et lovechild hadde det vært Nesselquist.

Bergdølmo ferdig i Sarp som trener for u16 laget. Mulig han er på ei liste uten at han er noen toppkandidat

Hva legger du i personlighet? Jeg kjenner godt til både Nesselquist og Bergdølmo, og vil si at førstnevnte har langt mer personligheten enn Bergdølmo.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.
...åsså brødrister ´a..... :lol: :lol: :lol:

Champis

Legg inn av Champis »

stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.

Da kjenner du han helt annerledes enn jeg gjør.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.
Men er Skullerud faglig dyktig?
Opplevde han ikke som det i godset, og har slitt med å finne den under ekspertrollen i Discovery

Champis

Legg inn av Champis »

seriemester2013 skrev: lør nov 26, 2022 3:31 am
stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.
Men er Skullerud faglig dyktig?
Opplevde han ikke som det i godset, og har slitt med å finne den under ekspertrollen i Discovery

Nei, jeg tror også Skullerud er noe overvurdert faglig.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: lør nov 26, 2022 3:31 am
stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.
Men er Skullerud faglig dyktig?
Opplevde han ikke som det i godset, og har slitt med å finne den under ekspertrollen i Discovery
Trener og sportssjef for Wang, høyeste utdanning mtp UEFA pro lisens, medalje med u21, poengrekord med Molde som seriemester som kun er tangert av Glimt sin sjuke sesong og årets Molde og opprykk med Lyn som sportssjef i år.

Han har det faglige inntakt og fikk samme inntrykk når han svarte for seg på supporter møtet og snakket "of record" å kunne forklare seg mer faglig enn det man nødvendigvis gjør som ekspert for at Per 70 og Gunnar 12 skal forstå hva han sier.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Quiz.
Hvilken sport har André Bergdølmo deltatt i et VM i?

Ross

Legg inn av Ross »

Daniel skrev: lør nov 26, 2022 1:22 pm Quiz.
Hvilken sport har André Bergdølmo deltatt i et VM i?
Speedmington

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: lør nov 26, 2022 1:03 pm
seriemester2013 skrev: lør nov 26, 2022 3:31 am
stc887 skrev: fre nov 25, 2022 3:07 pm Nesselquist minner meg om Skullerud. Faglig dyktig men har personligheten til en brødrister.
Men er Skullerud faglig dyktig?
Opplevde han ikke som det i godset, og har slitt med å finne den under ekspertrollen i Discovery
Trener og sportssjef for Wang, høyeste utdanning mtp UEFA pro lisens, medalje med u21, poengrekord med Molde som seriemester som kun er tangert av Glimt sin sjuke sesong og årets Molde og opprykk med Lyn som sportssjef i år.

Han har det faglige inntakt og fikk samme inntrykk når han svarte for seg på supporter møtet og snakket "of record" å kunne forklare seg mer faglig enn det man nødvendigvis gjør som ekspert for at Per 70 og Gunnar 12 skal forstå hva han sier.
Argumentetrekken sloihjel spørsmålet

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel har intervjuet Bergdølmo, og folk i Sarpsborg.
Skal faen meg ha honnør for å skrive om godset, og veldig godt levert å levere en balansert artikkel
https://www.dt.no/melder-seg-til-tjenes ... 57-2027774

Ross

Legg inn av Ross »

Folk som vil ha Bergdølmo kan umulig følge med på norsk forball

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Ross skrev: lør nov 26, 2022 11:28 pm Folk som vil ha Bergdølmo kan umulig følge med på norsk forball
Hvorfor sier du det?

Bergdølmo er et navn jeg kunne følt en viss entusiasme ved.

Ross

Legg inn av Ross »

Sparket i Kongsvinger, uønsket videre i lsk og 08 på aldersbestemt. Absolutt ingenting å vise til

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: lør nov 26, 2022 11:31 pm Sparket i Kongsvinger, uønsket videre i lsk og 08 på aldersbestemt. Absolutt ingenting å vise til
Ingenting på A.lags nivå men juniorlaga hans har vel vunnet internkrets i omtrent alle år og er spillere som Ohi, Ruben Gabrielsen, Høibråten, Fredrik Gulbrandsen i LSK så han kan jo ikke være helt talentløs uten at dette er på noen måte å selge inn Bergdølmo. Kan jo være en bra trenerkapasitet men spørs om han gidder å være assistent eller assistent til assistenten. Isnes fremdeles min mann.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: lør nov 26, 2022 11:55 pm
Ross skrev: lør nov 26, 2022 11:31 pm Sparket i Kongsvinger, uønsket videre i lsk og 08 på aldersbestemt. Absolutt ingenting å vise til
Ingenting på A.lags nivå men juniorlaga hans har vel vunnet internkrets i omtrent alle år og er spillere som Ohi, Ruben Gabrielsen, Høibråten, Fredrik Gulbrandsen i LSK så han kan jo ikke være helt talentløs uten at dette er på noen måte å selge inn Bergdølmo. Kan jo være en bra trenerkapasitet men spørs om han gidder å være assistent eller assistent til assistenten. Isnes fremdeles min mann.
Ja, så hvorfor har han mistet jobben? Senest nylig, mot sin egen vilje

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: søn nov 27, 2022 4:04 am
stc887 skrev: lør nov 26, 2022 11:55 pm
Ross skrev: lør nov 26, 2022 11:31 pm Sparket i Kongsvinger, uønsket videre i lsk og 08 på aldersbestemt. Absolutt ingenting å vise til
Ingenting på A.lags nivå men juniorlaga hans har vel vunnet internkrets i omtrent alle år og er spillere som Ohi, Ruben Gabrielsen, Høibråten, Fredrik Gulbrandsen i LSK så han kan jo ikke være helt talentløs uten at dette er på noen måte å selge inn Bergdølmo. Kan jo være en bra trenerkapasitet men spørs om han gidder å være assistent eller assistent til assistenten. Isnes fremdeles min mann.
Ja, så hvorfor har han mistet jobben? Senest nylig, mot sin egen vilje
Fortell om du veit så slipper vi å leke gjetteleken. Er ikke unormalt at klubb og trener er så uenige om hvordan ting gjøres at en av partene drar ut pluggen.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Postnord 2023:
Avdeling 2
Stjørdals-Blink
Levanger
Sotra
Brann 2
Strømsgodset 2
Junkeren
Alta
Tromsdalen
Ull/Kisa
Gjøvik-Lyn
Strømmen
Bærum
Ullern
Kvik Halden

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»