Strømsgodset

Svar
Fitforfight

Re: Strømsgodset

Legg inn av Fitforfight »

En reporter med knotemål og ingen peiling på offside regel gir jo spykrydder på sendingen.

Ross

Legg inn av Ross »

Er ikke den på vei inn i mål før Gulliksen i offside velger å heade den inn?
Danso vært positiv faktisk, men forventningene var jo svært lave

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Den jeg tenker på kom fra motspiller.

Ross

Legg inn av Ross »

Fitforfight skrev: ons jun 07, 2023 6:36 pm Den jeg tenker på kom fra motspiller.
Snakker om den som ble annulert sist, altså for få min siden

Ross

Legg inn av Ross »

Feig dommer, burde vært klart gult nr 2 og rødt til Skjelde

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: ons jun 07, 2023 6:34 pm
Danso vært positiv faktisk, men forventningene var jo svært lave
Det fine med ingen forventninger er du kan bare bli positivist overrasket

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Har kameramann glemt at det er mulig å zoome?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Nå som Jack er på banen blir det avansement. Løpet er kjørt for Vard.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

LeSorcier skrev: ons jun 07, 2023 7:21 pm Nå som Jack er på banen blir det avansement. Løpet er kjørt for Vard.
25 min holdt Jack-

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

stc887 skrev: ons jun 07, 2023 7:57 pm
LeSorcier skrev: ons jun 07, 2023 7:21 pm Nå som Jack er på banen blir det avansement. Løpet er kjørt for Vard.
25 min holdt Jack-
Var dette det siste man fikk se av han i Godset-trøya? Håper ikke det er noe langvarig.

Arto.

Legg inn av Arto. »

LeSorcier skrev: ons jun 07, 2023 8:02 pm
stc887 skrev: ons jun 07, 2023 7:57 pm
LeSorcier skrev: ons jun 07, 2023 7:21 pm Nå som Jack er på banen blir det avansement. Løpet er kjørt for Vard.
25 min holdt Jack-
Var dette det siste man fikk se av han i Godset-trøya? Håper ikke det er noe langvarig.
La oss håpe det, vi trenger han.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Brauten toppscorer i cupen, eneste med 5 mål. Kanskje funnet et passende nivå da.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Fikk ikke sett matchen i dag. Var Danso god?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Da trenger vi ikke tenke mer på cupen.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Roedgata skrev: ons jun 07, 2023 9:44 pm Fikk ikke sett matchen i dag. Var Danso god?
Starter angrepet på Godsets første mål, gjenvinner ball forut for Godsets andre mål.
Isnes sa han gjorde en god første omgang, deretter litt balltap og tidlig gult som gjør at han tas av.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: ons jun 07, 2023 7:57 pm
LeSorcier skrev: ons jun 07, 2023 7:21 pm Nå som Jack er på banen blir det avansement. Løpet er kjørt for Vard.
25 min holdt Jack-
Hva skjedde? Fikk det ikke med meg.
Molde borte neste runde, bare fint å slå ut gode motstandere på veien til tittelen, som skrevet før, i år tar vi alt...

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Da er det bare å gratulere Molde med avansement til kvartfinalen!

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Roedgata skrev: ons jun 07, 2023 9:44 pm Fikk ikke sett matchen i dag. Var Danso god?
God på små flater og noen gode dybdepasninger. Var delaktig på et par av målene. Tar noen ganger litt for stor risiko i pasningsspillet. Usikker på de defensive egenskapene hans i en Eliteseriekamp.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Molde borte, hadde vært bedre å tapt i kveld da og spart seg for reisen og ydmykelsen :P Godset har mer enn nok med serien.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Arto. skrev: ons jun 07, 2023 10:38 pm Molde borte, hadde vært bedre å tapt i kveld da og spart seg for reisen og ydmykelsen :P Godset har mer enn nok med serien.
Er vel fort snakk om rundt 200.000,- ekstra i premiepenger tipper jeg, så det er jo i alle fall ... noe...

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

thewaterfall skrev: ons jun 07, 2023 11:55 pm
Arto. skrev: ons jun 07, 2023 10:38 pm Molde borte, hadde vært bedre å tapt i kveld da og spart seg for reisen og ydmykelsen :P Godset har mer enn nok med serien.
Er vel fort snakk om rundt 200.000,- ekstra i premiepenger tipper jeg, så det er jo i alle fall ... noe...
Altså, alt tilsier at vi er ute etter neste kamp.
Men det er allerede større skreller i år enn at vi skulle vinne en kamp igjen på Røkke løkka.
Cup er cup

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

seriemester2013 skrev: ons jun 07, 2023 11:58 pm
thewaterfall skrev: ons jun 07, 2023 11:55 pm
Arto. skrev: ons jun 07, 2023 10:38 pm Molde borte, hadde vært bedre å tapt i kveld da og spart seg for reisen og ydmykelsen :P Godset har mer enn nok med serien.
Er vel fort snakk om rundt 200.000,- ekstra i premiepenger tipper jeg, så det er jo i alle fall ... noe...
Altså, alt tilsier at vi er ute etter neste kamp.
Men det er allerede større skreller i år enn at vi skulle vinne en kamp igjen på Røkke løkka.
Cup er cup
Ja, jeg mente det er rundt 200.000 ekstra i premiepenger av å ryke i 4.runde kontra 3.runde..

Jeg spår forsåvidt dere mot Viking i årets cupfinale, men som jeg sa i Vikingtråden så er jeg dessverre ikke så god på å spå utfall (har i alle fall til gode å vinne store summer i lotto og oddsen er sjelden en suksess over tid den også)..

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thewaterfall skrev: ons jun 07, 2023 11:55 pm
Arto. skrev: ons jun 07, 2023 10:38 pm Molde borte, hadde vært bedre å tapt i kveld da og spart seg for reisen og ydmykelsen :P Godset har mer enn nok med serien.
Er vel fort snakk om rundt 200.000,- ekstra i premiepenger tipper jeg, så det er jo i alle fall ... noe...
Er vel det vi har i kostnader opp reise til Haugesund og Molde med fly og overnatting.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Hvorfor måtte man risikere Jack igår egentlig? Og uten han så faller alt sammen. Menmen

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: tor jun 08, 2023 8:33 pm Hvorfor måtte man risikere Jack igår egentlig? Og uten han så faller alt sammen. Menmen
Skulle jo tru at det å få min på Kresh var viktigere enn å hive Jack på banen når vi veit han går i stykker og det er bytte av underlag. Er Kresh så skjør at han ikke kan spille 30 bør han ikke være i tropp spør du meg.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: tor jun 08, 2023 8:48 pm
Salihovic91 skrev: tor jun 08, 2023 8:33 pm Hvorfor måtte man risikere Jack igår egentlig? Og uten han så faller alt sammen. Menmen
Skulle jo tru at det å få min på Kresh var viktigere enn å hive Jack på banen når vi veit han går i stykker og det er bytte av underlag. Er Kresh så skjør at han ikke kan spille 30 bør han ikke være i tropp spør du meg.
Håper Daniel er på saken og stiller de rette spørsmålene om dette, og kommer med en tilstandsrapport på Jack.
Ellers er vel tidspunktet for kamp mot Enga ganske ideell nå. De har ikke flyt de heller, om vi skulle få et tidlig mål kan det bli nerver i laget.
Skal jo være tap på papiret, men øyner likevel et håp om poeng

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Kommer noe om dette imorra.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Daniel skrev: fre jun 09, 2023 6:23 pm Kommer noe om dette imorra.
Jeg setter stor pris på dine bidrag her på forumet, og at du hadde meg i bakhodet (og nevnte meg her på FD) da du skrev den artikkelen om Jack for litt siden, synes jeg var utrolig kult!

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

LeSorcier skrev: fre jun 09, 2023 7:13 pm
Daniel skrev: fre jun 09, 2023 6:23 pm Kommer noe om dette imorra.
Jeg setter stor pris på dine bidrag her på forumet, og at du hadde meg i bakhodet (og nevnte meg her på FD) da du skrev den artikkelen om Jack for litt siden, synes jeg var utrolig kult!
Haha, bare morsomt det!
Er jo ikke all verdens til bidrag for tida, skrivinga går mest inn i artikler dessverre. Men leser her daglig. Muligheten til å inspirere til spørsmål i dekninga er stor!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre jun 09, 2023 7:28 pm
LeSorcier skrev: fre jun 09, 2023 7:13 pm
Daniel skrev: fre jun 09, 2023 6:23 pm Kommer noe om dette imorra.
Jeg setter stor pris på dine bidrag her på forumet, og at du hadde meg i bakhodet (og nevnte meg her på FD) da du skrev den artikkelen om Jack for litt siden, synes jeg var utrolig kult!
Haha, bare morsomt det!
Er jo ikke all verdens til bidrag for tida, skrivinga går mest inn i artikler dessverre. Men leser her daglig. Muligheten til å inspirere til spørsmål i dekninga er stor!
Håper vi ikke inspirerer det å skriver om den tøvete show kampen. (Portrettintervjua med gamle helter i forbindelse med necnte kamp dog levbart)

Men vet du eller noen andre når regnskapet til Blå Magi er offentlig for fjoråret? Vet bare det er i slutten av Mai for Enkeltpersonforetak men intet regnskap for Blå Magi, noe som er litt rart all den tid de skal samarbeide om overganger men kan heller ikke se noe om det i årsberetningen til Godset.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»