Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av seriemester2013 »

Så lenge 3050 også går på tap er det litt lettere å smile i dag.
Vi hadde vrien motstander, kan ikke si de brune hadde det

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

August blir en viktig måned i så måte

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AustadMessi skrev: søn jul 31, 2022 5:12 pm Vi er jammen ikke langt unna bunnstriden, med en halv sesong igjen å spille?
Nå må Flo levere.
Godt Jerv og KBK er med i år, Skal gå mye galt om vi ikke kverner ut 10-12 poeng når vi har Jerv, FKH, KBK, TIL, hjemme + Sarp i fæl form og Odd kronisk ustabile. Men altså Aafk lå på 4,plass etter halvspilt og rykka ned. Var blitung høst i 2020 med HP når vi kastet bort matchball på matchball så ser helst vi tar disse poenga så fort som mulig.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

stc887 skrev: søn jul 31, 2022 5:38 pm
AustadMessi skrev: søn jul 31, 2022 5:12 pm Vi er jammen ikke langt unna bunnstriden, med en halv sesong igjen å spille?
Nå må Flo levere.
Godt Jerv og KBK er med i år, Skal gå mye galt om vi ikke kverner ut 10-12 poeng når vi har Jerv, FKH, KBK, TIL, hjemme + Sarp i fæl form og Odd kronisk ustabile. Men altså Aafk lå på 4,plass etter halvspilt og rykka ned. Var blitung høst i 2020 med HP når vi kastet bort matchball på matchball så ser helst vi tar disse poenga så fort som mulig.
Føler meg ganske trygg på at de to går rett med, men er livredd for kvalikplassen. Tenk å potensielt møte 3050 der…

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn jul 31, 2022 5:21 pm
AustadMessi skrev: søn jul 31, 2022 5:12 pm Vi er jammen ikke langt unna bunnstriden, med en halv sesong igjen å spille?
Nå må Flo levere.
Hadde aldri forventet poeng i denne kampen fra før.
Skapte neste ingenting, men der det brenner på dass, er å vinne over lag under oss på tabellen
Det er ikke det at vi taper men trenden og tendenser samt samlet form etter ferien som bekymrer. Det er ikke å stikke under en stol at det kladder og at stallen tynn og spillere er ute av form. Friday provoserende svak, Stenevik ikke like sharp, Gullik er ikke på 2021 nivå, Hove er inne i formdupp osv.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

6 uker på Adams før han kan trene igjen. Geir Bakke.

MortenB

Legg inn av MortenB »

Ja, Grøgaard er like håpløs som Tokstad. Ser ingenting han faktisk er god på. Han har levert solide 0 mål og 1(!) assist på 29 kamper for godset i 2021/22.

Det holder rett og slett ikke mål selv for en middelhavsfarer eller noen som kjemper mot nedrykk hvert år. Ikke er han dritgod defensivt heller så det veier ikke opp.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

MortenB skrev: søn jul 31, 2022 6:07 pm Ja, Grøgaard er like håpløs som Tokstad. Ser ingenting han faktisk er god på. Han har levert solide 0 mål og 1(!) assist på 29 kamper for godset i 2021/22.

Det holder rett og slett ikke mål selv for en middelhavsfarer eller noen som kjemper mot nedrykk hvert år. Ikke er han dritgod defensivt heller så det veier ikke opp.
Han er ikke skadet i motsetning til de siste venstrebackene vi har hatt. Det er det beste med Grøgaard.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Vi har jo ikke spillere med assist i år. Og generelt syntes jeg basisferdigheter som pasning til medspiller holder ekstremt lavt nivå. Spesielt fra de sentrale på midten som burde være de beste på dette i laget.

Topp tre assist:
Gulliksen har en assist, hove har to, stengel og Stenevik på delt førsteplass med tre

Jeg mener det sier litt om samhandling og samspill i laget. Vi treffer lite på pasninger og treffer på ekstremt lite innlegg.

MrCooger

Legg inn av MrCooger »

Dere kommer til å få en rimelig grei kamp neste uke. S08 med elendig form og halve laget ute. Lindseth solgt til Bulgaria; Saletros, Horn og Skipper ute med suspensjon (mulig også Soltvedt pga gule kort); Kristiansen og Opseth ute med skade; Maigaard (toppscorer) og Thomassen usikre. Molins gikk av med en liten kjenning i dag, så kan hende at han blir borte også.

Andrekeeperen i mål, en ny forsvarskonstellasjon, minst èn nyinnkjøpt spiller får plass på midten og vi kan risikere å stille med andre- og tredjevalget flere steder i angrep. På papiret bør dere vinne med minst to mål.

thomassim

Legg inn av thomassim »

MrCooger skrev: søn jul 31, 2022 6:31 pm Dere kommer til å få en rimelig grei kamp neste uke. S08 med elendig form og halve laget ute. Lindseth solgt til Bulgaria; Saletros, Horn og Skipper ute med suspensjon (mulig også Soltvedt pga gule kort); Kristiansen og Opseth ute med skade; Maigaard (toppscorer) og Thomassen usikre. Molins gikk av med en liten kjenning i dag, så kan hende at han blir borte også.

Andrekeeperen i mål, en ny forsvarskonstellasjon, minst èn nyinnkjøpt spiller får plass på midten og vi kan risikere å stille med andre- og tredjevalget flere steder i angrep. På papiret bør dere vinne med minst to mål.
Dette er jo oppskriften på tap for godset 😛

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: søn jul 31, 2022 6:22 pm Vi har jo ikke spillere med assist i år. Og generelt syntes jeg basisferdigheter som pasning til medspiller holder ekstremt lavt nivå. Spesielt fra de sentrale på midten som burde være de beste på dette i laget.

Topp tre assist:
Gulliksen har en assist, hove har to, stengel og Stenevik på delt førsteplass med tre

Jeg mener det sier litt om samhandling og samspill i laget. Vi treffer lite på pasninger og treffer på ekstremt lite innlegg.
Fyller også opp for lite med folk, Ser utmerket godt verdien Hove har på disse "Fossum løpa" når han drar igjen fprsvaret. Blir for lite trafikk i boksen (hater det uttrykket) og for lite kvalitet i spillet om vi ikke får gode nok brudd. Legger motstanderen seg slik vi må brodere oss i midten eller får tvunget oss til innlegg typ Kamma og Odd hjemme har vi sørgelig lite kvalitet. Vi er jo milevis unna noe grunnspill mot etablert. Er det ikke kaos og kål (åpen) kamp så mestrer vi fryktelig dårlig kamper.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Det at vi taper mot Molde borte er meh..

Det at vi ikke er i stand til å slå diverse ræl på hjemmebane derimot. Det er så jævlig irriterende..

Bikkja

Legg inn av Bikkja »

Irriterende at jeg ikke får logga på med brukeren min, så får krype til korset og lage en ny. Virker som om du er låst til en enhet hvis du krysser av for husk meg. Kjedelig når enheten tar kvelden.sikkert greit å vite for flere her inne.

Sett en 5-backs-linje mot Godset og vi blir like kreative som en regnskapsfører på akvarell-kurs. Så det mot Kamma og ser det igjen i dag, nektes vi rom på vingene er det ingen Plan B.

lsklars

Legg inn av lsklars »

RB

-Vil dette ha noe å si for kommunikasjonen rundt et salg av Jonatan Braut Brunes?

– Det har jeg ikke rukket å tenke på. Men sånn umiddelbart så har vi inngått en akseptavtale på det, så det er ikke noe som endrer på den situasjonen nå, sånn i utgangspunktet, avslutter Mesfin

Bikkja

Legg inn av Bikkja »

Akseptavtale? Betyr det at et bud har blitt akseptert av LSK? Vanskelig å tolke utfra konteksten.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Selg Friday, hent inn Kamara og Marcus også får vi Keita inn som assistent og tillitsvalgt.

Da hadde det blitt liv rundt godset igjen 😁

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: søn jul 31, 2022 8:09 pm Selg Friday, hent inn Kamara og Marcus også får vi Keita inn som assistent og tillitsvalgt.

Da hadde det blitt liv rundt godset igjen 😁
Hører at Odd vil kvitte seg med Kastrati også :mrgreen:

Fallaver

Legg inn av Fallaver »

stc887 skrev: søn jul 31, 2022 8:14 pm
thomassim skrev: søn jul 31, 2022 8:09 pm Selg Friday, hent inn Kamara og Marcus også får vi Keita inn som assistent og tillitsvalgt.

Da hadde det blitt liv rundt godset igjen 😁
Hører at Odd vil kvitte seg med Kastrati også :mrgreen:
Toppe det med å overtale kawarsy til å opp keeper hanskene igjen da el 😆

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Bikkja skrev: søn jul 31, 2022 8:06 pm Akseptavtale? Betyr det at et bud har blitt akseptert av LSK? Vanskelig å tolke utfra konteksten.
For at en spiss skal score må vi skape sjanser som kan omsettes i mål.
En spiller som ikke er innspilt i systemet og alle skal lære seg bevegelsene til lukter ikke mange mål.
Braut fetter kan sikkert fungerer riktig godt mot slutten av sesongen, og selvfølgelig neste sesong, men mange mål til å begynne med tviler jeg på.
Uansett viktig å få han inn så tidlig som mulig om vi skal ha håp om at det skal bygges relasjoner

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: søn jul 31, 2022 8:14 pm
thomassim skrev: søn jul 31, 2022 8:09 pm Selg Friday, hent inn Kamara og Marcus også får vi Keita inn som assistent og tillitsvalgt.

Da hadde det blitt liv rundt godset igjen 😁
Hører at Odd vil kvitte seg med Kastrati også :mrgreen:
Bombe. Ingen som hadde sett han i godset skjønte noe av den signeringen.
Skjønner dette var en vitsestrig, men å gi Kastrati kontrakt hos Odds var jo ikke annet enn en vits det heller

thomassim

Legg inn av thomassim »

Ittno spiss-action?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

thomassim skrev: man aug 01, 2022 6:25 pm Ittno spiss-action?
Jo, vil jeg tro ut fra Mefsin sine uttalelser.
Tror det kun står på personlige betingelser nå

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: man aug 01, 2022 6:29 pm
thomassim skrev: man aug 01, 2022 6:25 pm Ittno spiss-action?
Jo, vil jeg tro ut fra Mefsin sine uttalelser.
Tror det kun står på personlige betingelser nå
Veit ikke om Jordan og Flo var med opp til Molde men ikke unaturlig å presentere ny spiller når alle er tilstede inkl spillere.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Braut Brunes sin wikiartikkel er faktisk oppdatert med Strømsgodset i skrivende stund uten at det er noe autoritetskilde. Sikkert bare en editor som vil være først ute. Men moro med overganger uansett.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: man aug 01, 2022 8:48 pm Braut Brunes sin wikiartikkel er faktisk oppdatert med Strømsgodset i skrivende stund uten at det er noe autoritetskilde. Sikkert bare en editor som vil være først ute. Men moro med overganger uansett.
Vi trenger utvilsomt noe annet enn Friday eller Tokstad på topp, og dette kan være en god signering på litt sikt.
Fra starten av overgangen neppe, men her tror jeg vi har scoutet på hvem som vil passe som spiss på sikt for oss.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Hva blir overgangssummen, hvis han kommer? 4-6mill?

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

thomassim skrev: man aug 01, 2022 8:55 pm Hva blir overgangssummen, hvis han kommer? 4-6mill?
Når han kommer. Overgangen er så godt som bekreftet av Mesfin. Brunes er hentet hjem fra lån, men trener ikke med resten av laget på feltet, så overgangen blir nok klar i løpet av de nærmeste dagene. Ta godt vare på ham – et stort talent som jeg gjerne skulle hatt med videre i klubben.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: man aug 01, 2022 8:55 pm Hva blir overgangssummen, hvis han kommer? 4-6mill?
Halvparten tipper jeg og 20 kanskje 25 % på videresalg.

Champis

Legg inn av Champis »

stc887 skrev: tir aug 02, 2022 11:00 am
thomassim skrev: man aug 01, 2022 8:55 pm Hva blir overgangssummen, hvis han kommer? 4-6mill?
Halvparten tipper jeg og 20 kanskje 25 % på videresalg.

Hvorfor så lite? Synes han er verdt minst 5 mill.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»