Strømsgodset

Svar
Fitforfight

Re: Strømsgodset

Legg inn av Fitforfight »

mogandisu skrev: ons jan 18, 2023 12:16 pm Hva er foreløpig sterkeste 11er for dere nå ved oppstart av preseason?
Myhra

Vilsvik - Leifsson - Valsvik - Grøgaard

Enersen - Stengel - Gulliksen

Stenevik - Brunes - Ekeland
Sånn ca.?
Kreshnik Krasniqi skal ikke glemmes, han synes jeg var bra før skaden. Men ser han får konkurranse på venstresiden sin.
Ellers ser det ut som om det er det sterkeste vi kan stille p.t.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Fitforfight skrev: ons jan 18, 2023 12:53 pm
mogandisu skrev: ons jan 18, 2023 12:16 pm Hva er foreløpig sterkeste 11er for dere nå ved oppstart av preseason?
Myhra

Vilsvik - Leifsson - Valsvik - Grøgaard

Enersen - Stengel - Gulliksen

Stenevik - Brunes - Ekeland
Sånn ca.?
Kreshnik Krasniqi skal ikke glemmes, han synes jeg var bra før skaden. Men ser han får konkurranse på venstresiden sin.
Ellers ser det ut som om det er det sterkeste vi kan stille p.t.
Dette er nok det sterkeste ja, men jeg ville nok satt inn Kresh eller Jack i stedet for Enersen

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Også håper jeg kanskje vi kan spille noe slik i 343

Myhra
Ny - Valsvik - Ari
Vilsvik - stengel - jack - Grøgård
Stenevik - braut brunes - ekeland

Jeg syntes dog stenevik har alt for lite sluttprodukt og ønsker meg en kant med noen assist. Også vil jo Enersen og Kresh få masse spilletid når jack stadig er ute med skade

Superteale

Legg inn av Superteale »

Dette er vel de beste 11, men hva har vi egentlig igjen på benken i de ulike posisjonene?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: ons jan 18, 2023 2:54 pm Dette er vel de beste 11, men hva har vi egentlig igjen på benken i de ulike posisjonene?
Blikstad, SFH og Holst Larsen i forsvaret
Danso, Therkelsen, Skjold og Farji* midtbanen
Thorsen og Farji *angrep
Ernest potet
* Spiller både indreløper - 10er og kant

Jack er kronisk skadet maks tilgjengelig 60-70 min og på utgående. Kresh bør få tid på seg etter en såpass heftige skade så vi trenger at folk upper opp spillet sitt og påfyll.

Forhåpentligvis vil Enersen, Danso og Thorsen ha bedre fysiske forutsetninger i år. Samme gjelder forsåvidt Ernest også men jeg har bare så fryktelig lite trua på han så tar det bare som ren bonus om han er i nærheten av å bidra noe som helst sportslig annet enn TeamSIF kamper.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Idrettsforeningen skrev: ons jan 18, 2023 1:37 pm Også håper jeg kanskje vi kan spille noe slik i 343

Myhra
Ny - Valsvik - Ari
Vilsvik - stengel - jack - Grøgård
Stenevik - braut brunes - ekeland

Jeg syntes dog stenevik har alt for lite sluttprodukt og ønsker meg en kant med noen assist. Også vil jo Enersen og Kresh få masse spilletid når jack stadig er ute med skade
Ingen Gulliksen?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

AustadMessi skrev: ons jan 18, 2023 4:30 pm
Idrettsforeningen skrev: ons jan 18, 2023 1:37 pm Også håper jeg kanskje vi kan spille noe slik i 343

Myhra
Ny - Valsvik - Ari
Vilsvik - stengel - jack - Grøgård
Stenevik - braut brunes - ekeland

Jeg syntes dog stenevik har alt for lite sluttprodukt og ønsker meg en kant med noen assist. Også vil jo Enersen og Kresh få masse spilletid når jack stadig er ute med skade
Ingen Gulliksen?
Eh jo han er jo der fortsatt. Hørte snakk om mye Gulliksen i monitor nede i Tyrkia også tror hjernen min bare solgte han uten at jeg fikk det helt med meg. I 343 kan han ha både kant i 3’er fremme eller sentralt. Mangler det defensive til å ta kant i 4’er på midten

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Måtte vi en gang i fremtiden være så heldig å "vinne i lotto" en gang til og å få et slikt menneske i blå drakt.
Har aldri sett et slikt avskjedsintervju noen gang.
Dette forteller alt om hva og hvem Johan Hove er. Takk for innsatsen, takk for den du er!
Lykke, lykke til videre.

En gang blå, alltid blå!


Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Johan Hove er så fin han. Terningkast 6 mann

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Hove fikk aldri egen sang av GU, det er det vel faktisk ingen i laget nå med unntak av vilsvik som har? Syntes gu har tapt seg enormt siste årene kreativt

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:53 pm Johan Hove er så fin han. Terningkast 6 mann
Hel ved. Vær som Hove og ikke Berisha som griner og streiker seg bort for SOF.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Hva skjer rundt Marcus Mehnert?
Noen som vet?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: tor jan 19, 2023 9:05 pm Hva skjer rundt Marcus Mehnert?
Noen som vet?
Registrerer at Ranheim prøver å få Hou Sæter hjem til Norge. Mulig det er så enkelt at faller det på plass blir det dominno effekt med at Mehnert kan gå.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tor jan 19, 2023 9:55 pm
Fitforfight skrev: tor jan 19, 2023 9:05 pm Hva skjer rundt Marcus Mehnert?
Noen som vet?
Registrerer at Ranheim prøver å få Hou Sæter hjem til Norge. Mulig det er så enkelt at faller det på plass blir det dominno effekt med at Mehnert kan gå.
Hva du får med deg! 👏👏👏

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Da virker der som Mehnert er klar.
Bare å få på plass en stopper og en back, så begynner det å ligne på noe.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

1 mill+ noen hundre tusen i klausuler og 3.5 års avtale melder TV2.

Ikke den verste avtalen det når du hører hva andre betaler for spillere og da snakker jeg ikke om Molde og Glimt men det faktum at Udahl går for 4 mill til Kamma.

Fornuftig signering som gir oss flere strenger å spille på. Kan spille innoverkant på høyre side som betyr Stenevik kan spille innoverkant på motsatt side som er han sin beste posisjon og Gulliksen sentralt i en 8er eller 10er eller kan dekke rollen som midtspiss 9er om JBB et ute eller ved ren taktisk vurdering.

Hadde håpet på en mer annerledes spiss ned fysikk og mer utpreget kant men skjønner jo at Mehnert er signering som er mer "samfunnsnyttig" for en klubb som ikke vasser i penger og må prioritere hver krone som brukes.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tor jan 19, 2023 11:50 pm 1 mill+ noen hundre tusen i klausuler og 3.5 års avtale melder TV2.

Ikke den verste avtalen det når du hører hva andre betaler for spillere og da snakker jeg ikke om Molde og Glimt men det faktum at Udahl går for 4 mill til Kamma.

Fornuftig signering som gir oss flere strenger å spille på. Kan spille innoverkant på høyre side som betyr Stenevik kan spille innoverkant på motsatt side som er han sin beste posisjon og Gulliksen sentralt i en 8er eller 10er eller kan dekke rollen som midtspiss 9er om JBB et ute eller ved ren taktisk vurdering.

Hadde håpet på en mer annerledes spiss ned fysikk og mer utpreget kant men skjønner jo at Mehnert er signering som er mer "samfunnsnyttig" for en klubb som ikke vasser i penger og må prioritere hver krone som brukes.
Høres bra ut. Har sett et par snutter med Mehnert og han ligger ikke tilbake for andre høyre kant alternativ vi har hatt de siste årene.
Tror dette kan bli spennende når det nye angrepet får satt seg.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Ellers tyder det på at vår Daniel opplever info tørke fra Marienlyst.
Nå er´n skikkelig på glattisen...
https://www.dt.no/slik-er-det-a-ga-og-k ... 57-2065077

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

stc887 skrev: tor jan 19, 2023 11:50 pm 1 mill+ noen hundre tusen i klausuler og 3.5 års avtale melder TV2.

Ikke den verste avtalen det når du hører hva andre betaler for spillere og da snakker jeg ikke om Molde og Glimt men det faktum at Udahl går for 4 mill til Kamma.

Fornuftig signering som gir oss flere strenger å spille på. Kan spille innoverkant på høyre side som betyr Stenevik kan spille innoverkant på motsatt side som er han sin beste posisjon og Gulliksen sentralt i en 8er eller 10er eller kan dekke rollen som midtspiss 9er om JBB et ute eller ved ren taktisk vurdering.

Hadde håpet på en mer annerledes spiss ned fysikk og mer utpreget kant men skjønner jo at Mehnert er signering som er mer "samfunnsnyttig" for en klubb som ikke vasser i penger og må prioritere hver krone som brukes.
Betyr det at Ekeland primært vil brukes på midtbanen?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: tor jan 19, 2023 11:50 pm 1 mill+ noen hundre tusen i klausuler og 3.5 års avtale melder TV2.

Ikke den verste avtalen det når du hører hva andre betaler for spillere og da snakker jeg ikke om Molde og Glimt men det faktum at Udahl går for 4 mill til Kamma.

Fornuftig signering som gir oss flere strenger å spille på. Kan spille innoverkant på høyre side som betyr Stenevik kan spille innoverkant på motsatt side som er han sin beste posisjon og Gulliksen sentralt i en 8er eller 10er eller kan dekke rollen som midtspiss 9er om JBB et ute eller ved ren taktisk vurdering.

Hadde håpet på en mer annerledes spiss ned fysikk og mer utpreget kant men skjønner jo at Mehnert er signering som er mer "samfunnsnyttig" for en klubb som ikke vasser i penger og må prioritere hver krone som brukes.
Bra, selv om vi ikke kan handle på hyllen jeg hadde ønsket, er det fint å se at vi lander spillere vi ønsker inn for fornuftige beløp. Viser også at vi fremdeles er attraktive for dette segmentet av spillere, og vi kan bygge oss gradvis opp igjen fra knestående økonomisk.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Fitforfight skrev: fre jan 20, 2023 6:49 am Ellers tyder det på at vår Daniel opplever info tørke fra Marienlyst.
Nå er´n skikkelig på glattisen...
https://www.dt.no/slik-er-det-a-ga-og-k ... 57-2065077
He he.
Erfarer mest brøytekanter og arbeidsløshet om dagen.

Bitter over Mehnert-opplysninger om de stemmer. Visste det var noe på gang men rettighetshaver var tilsynelatende skarpere.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Hører på dagens Mercato sending. Godset relatert nyheter Mame Mor Ndiaye eks Raufoss har vært/er på blokka.

Napoleon Romsås kan være aktuelt om man gjør fremstøt. Tromsø også i loopen.

Førstnevnte stinker Team-SIF overgang/særdeles langt nede på lista over mulige kandidater/prøvespill variant.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Det er x antall spillere på blokka så her er det bare å spekulere. Noe stemmer.
Aktuelt og forsterkning er et annet spørsmål.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre jan 20, 2023 8:51 pm Det er x antall spillere på blokka så her er det bare å spekulere. Noe stemmer.
Aktuelt og forsterkning er et annet spørsmål.
Yup men noe er mer hold i som Napoleon som klubben har vært på tidligere og bare videreformidler jeg ;)
Kan nevne 30+ navn jeg som jeg veit har vært/er på blokka men jeg har ingen interesse i å spoile hva klubben ser på og har sett på i et marked som er dynamisk og info på holdbarhet er ofte ikke mer enn 5 minutter.

Men er det nå først sillyseason i media så er det jo ikke noe poeng å gjemme det. Første gang på flere år vi har lov til å glede oss litt over vintervindu og like mye Godset aktuelt hva andre gjør/ikke blir realitet som hva Flo eventuelt signerer.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Er masse spillere klubben følger med på.

En mulgihet er at jeg skriver om absolutt alt. 10% materialiserer seg men alle syns det er fett å lese om rykter.

Jeg er kjip og kjedelig og vil bare skrive om det jeg sjøl veit er ca fakta.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Mehnert er vel klar etter med test..
Han sitter vel snart på flyet hjem fra leir og blir neppe med til Trheim.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: fre jan 20, 2023 8:25 pm Hører på dagens Mercato sending. Godset relatert nyheter Mame Mor Ndiaye eks Raufoss har vært/er på blokka.

Napoleon Romsås kan være aktuelt om man gjør fremstøt. Tromsø også i loopen.

Førstnevnte stinker Team-SIF overgang/særdeles langt nede på lista over mulige kandidater/prøvespill variant.
Har Viking avskrevet Romsås nå?
Dette er en spiller jeg har stor tro på, og om vi kun kjemper mot Tromsø tror jeg nærhet til venner og familie betyr litt i øyeblikket

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

adressa skriver at det ikke er noen enighet mellom godset og Ranheim enda

Ifølge adressa var TV2 enten litt premature med å si at klubbene forventes å komme til enighet eller så har de feil info.

"Etter det Adresseavisen forstår, vil neppe avtalen gå gjennom med de summene og på det nivået som er omtalt av TV2.

Ranheim skal ønske seg noe mer igjen for å slippe 26-åringen til Drammen ett år før kontrakten i fjæra utløper.

– Er dere nære på å bli enige?

– Vi ønsker å være løsningsorienterte, og så må den andre parten også være det, sier Lidahl.

Mehnert ble hentet til Ranheim for 300.000 kroner, og Brann har en videresalgsklausul i avtalen. Da spissen var aktuell for andre klubber i sommer etter målrushet han leverte i vårsesongen, var prislappen estimert til 3 millioner kroner."

Så får vi se da, hvem som har best kilder av TV2 og adressa

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

adressa

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thewaterfall skrev: lør jan 21, 2023 4:21 pm adressa skriver at det ikke er noen enighet mellom godset og Ranheim enda

Ifølge adressa var TV2 enten litt premature med å si at klubbene forventes å komme til enighet eller så har de feil info.

"Etter det Adresseavisen forstår, vil neppe avtalen gå gjennom med de summene og på det nivået som er omtalt av TV2.

Ranheim skal ønske seg noe mer igjen for å slippe 26-åringen til Drammen ett år før kontrakten i fjæra utløper.

– Er dere nære på å bli enige?

– Vi ønsker å være løsningsorienterte, og så må den andre parten også være det, sier Lidahl.

Mehnert ble hentet til Ranheim for 300.000 kroner, og Brann har en videresalgsklausul i avtalen. Da spissen var aktuell for andre klubber i sommer etter målrushet han leverte i vårsesongen, var prislappen estimert til 3 millioner kroner."

Så får vi se da, hvem som har best kilder av TV2 og adressa
Får ikke 3 mill for Mehnert etter den høsten hvor han og Ranheim var skrekkelige. Kortere tid igjen på kontrakten, vintervindu betyr mindre cash og Ranheim/Mehnert sin avslutning på sesongen som nevnt betyr at verdien på spilleren er spilt ned og ikke opp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»